Kreeg vandaag een email, helaas overtijd, wat te doen om bevalling een setje te geven; - strippen (kan bij mij nog niet) - gemeenschap (sperma en klaarkomen tot op heden geen effect) - voetreflexmassage (hé dat wist ik nog niet...) Dus even gegoogled, heb eerder behandelingen gehad, bij vriending van mijn moeder, bijna twee uur rijden... En toen erg ontspannend en bij die klacht toen effectief. Dus hier in de stad een dame gevonden, morgenmiddag om 14.30 afspraak!!! Baad het niet dan schaad het niet... Houd jullie op de hoogte! Liefs Lieve
Dit is even een kopie van het andere toppic waar ik post bedankt voor het meeleven meiden Hoi meiden, Zal eerst even me verhaal doen daarna ga ik bijlezen. Vanochtend dus al vroeg naar de verloskundige Daar nogmaals gestript om toch nog een poging te doen vanavond of vannacht thuis te bevallen. Wel hebben ze meteen het ziekenhuis gebeld voor de intake en het inleiden mocht het vannacht niks meer worden. we konden gelijk doorrijden dus dat was mooi Daar aangekomen eerst aan de CTG gelegen 20 min en dAarna door naar de gyn. (natuurlijk met wachtpauzes ertussen) de gyn heeft nogmaals bloeddruk gemeten en een echo gemaakt de kleine is nu ongeveer tussen de 3100 en 3400 gram zoals hij zag nog vruchtwater genoeg dus daar ligt het allemaal niet aan. Nou ja toen kwam de vraag over inleiden wel of niet UHmmmm nou doe maar heeft wel lang genoeg geduurd nu. dus kreeg de vraag wanneer en hij stelde zelf morgen voor morgenvroeg om 6.15 uur moet ik het ziekenhuis bellen of er plaats is zo ja moeten we daar om 7.00 uur zijn en gaan ze beginnen zo nee, dan word het of de middag of de volgende dag dit was het zo een beetje wel
@ Knippy . Fijn om te lezen dat met jou en de kleine meid alles goed is. En prettig dat ze je morgen al in willen leiden, mooie tijd om te bellen... Hoop voor je dat er dan ook plek is! Heel veel sterkte en succes, 8 of 9 december 2009, hebben jullie de kleine meid in handen, moet een heerlijk vooruitzicht zijn! Hoop dat je vannacht nog even lekker kunt slapen, jullie laatste nachtje met zijn tweeen thuis, hi hi Kunnen we eindelijk weer de beeb lijst actualiseren... Nogmaals, sterkte en succes. Liefs Lieve
zo nu ff lezen hoe het bij de andere is vergaan @ Lieve ja ik heb gelukkig nog wel een beetje geslapen en vanmiddag ook nog wat dus dat scheelt @ Mila balen dat je zo een rotnacht hebt gehad zeg ga ff verder lezen hoe het vandaag gegaan is @ Loontje mannetje doet het dus goed en dat ritme komt vanzelf zeggen ze @ Mila wat balen zeg ga morgen maar eens goed tekeer ja woe weet helpt het heel veel succes hoor. @ Lieve bij jou dus wel wat kunnen strippen goed zo meid hoop dat het wat in gang zet succes Zo ga nu alles klaar maken voor morgen
Hey meiden, pfff wat duren de laatste baby's lang zeg! Hihi. Ik hoop dat jullie allemaal zo snel mogelijk jullie beeb hebben! @diegene met zoon in zh, sterkte. @andere moeders, gaat alles goed? @hier, nog steeds erg onzeker of alles wel goed gaat, of ik wel genoeg van der hou enz enz. De hormonen zijn nog sterk aanwezig. Mijn man heeft ook nog last van onzekerheid, dat maakt het niet gemakkelijker. Mijn meisje doet het prima. Ze is in 2 dagen 100 Gr. aangekomen (op bv!) en houdt nu goed haar temp. Kom alleen nog weinig aan mezelf toe, terwijl de grote bulk visite nog niet eens begonnen is.. Kheb geen idee hoe ik dat straks allemaal ga doen! Dat er ooit een ritme komt zeg maar.. Dusse, moeders, geef me hoop! oh ik moet ervandoor, visite is er en daarna lekker slapen (we zijn nog steeds zooooo moe). Knuf voor jullie allemaal en jullie beebs (ook de eigenwijze in de buik)
Ik zou nog even in het kort mijn bevallingsverhaal schrijven! s/ Morgens om kwart voor 5 kreeg ik langzaamaan weeen. Ik was eerst wat naief zovan; "Is dit het wel?" Omdat met mijn zoon het meteen zo heftig was. En nu eens een heftige wee, dan weer wat minder. Maar om twintig over vijf toch manlief gewekt, die schrok er ook van. Ik zou namelijk die ochtend gestript worden door de vk en we dachten dan gaat het wel los! hihi Maar nu dus spontaan al! Manlief ging snel douchen en aankleden, en ik strompelde tussen de weeen door naar beneden en moet al op handen en voeten de weeen opvangen. Mijn man zei al; ik bel de vk hoor! Dat was 6 uur, ik zei ; naja, straks is het nog helemaal niet ver enzo.. Maar goed! Ik gaf toch maar toe dat het wel oke was. Dus toen om half zeven kwam ze, ik lag op het baarbed en lag de weeen al flink weg te puffen en ze deden ook goed zeer! De Vk begon meteen de kruiken te vullen etc. en riep al; deze kan snel, we moeten aan de slag! Ik zei; nou eerst maar eens afwachten hoe ver het is. Het zal nog wel geen storm lopen! Het was wel anders dan bij de 1ste keer vond ik; dat komt omdat ik weet dat er einde aan de pijn komt natuurlijk! Bij de eerste overvalt het je zo! Enfin; mijn moeder kwam mijn zoontje om kwart voor zeven nog ophalen en kwam snel even om het hoekje kijken. Toen ze weg waren heeft ze me getoucheerd en zat ik op 7 cm! Toen heeft ze meteen mijn vliezen gebroken want ik had nogal druk tijdens de weeen op de vliezen. Toen ben ik in bad gaan zitten en de weeen werden even wat minder heftig. Daarna kon ik ze weer gaan opvangen en ik kreeg steeds meer persdrang. Het werd lastiger om ze weg te puffen. Dus ja weer toucheren, 8 cm. mmm dat is jammer! En daarna nog even opvangen, ik kreeg echt teveel druk daaronder en zei ik; wil je asjeblieft kijken of ik mag persen? Ja, maar er stond nog een randje. Die heeft ze zo weggemasseerd en voila, ik mocht gaan persen.. Binnen twee minuten was ze er! Dat was mijn bevalling in rap tempo! Jeetje zeg dames, wat zijn er ontzettend veel dames nog niet bevallen! Mila zet em op meid morgen! Knippy ook nog niet bevallen! Dames sta op jullie strepen, ik las ergens; Ja pas met 42 weken ben je overtijd! Wat een bullshit!! Ik lees ook dat sommigen niet veel nachtrust krijgen! Gelukkig is dat maar een periode! Ik mag niet klagen, meiske slaapt super en is superrelaxt
@ Pina . Ik vertrouw op de natuur. Sta onder extreem scherpe controle. Sta zeker weten op mijn strepen! Maar wacht liever dan dat ik me in laat leiden... Mijn lichaam laat de bevalling gaan zoals goed is voor zowel mij als de kleine! De gyneacoloog pomt met snelheid rommel in mijn lichaam om zo snel mogelijk het bed leeg te hebben voor de volgende factuur... Ik hoop dat de natuur zijn gang kan gaan, daar heb ik het volste vertouwen in! Daarbij ken ik meer voordelen van overtijd lopen dan nadelen... Nogmaals ik hoop dat de kleine zich zelf meld en dat ik niet en keuze hoef te maken om wel of niet en wanneer in te leiden! Liefs Lieve
@ Amore . ik had je graag hoop of hulp gegeven. Maar kan je niet adviseren. Vind het heel vervelend voor je dat je je zo voelt. Fijn dat het goed gaat met je meisje, geen reden om je zorgen te maken. Maar dat je ondanks dat onzeker bent en twijfelt of je voldoende om haar geeft, lijkt me inderdaad heel frustrerend. En dat je man je op die momenten ook niet kan steunen door zijn eigen onzekerheid. Ik kan me voorstelen dat je daar nog onzekerder van word. Hoop dat de mamas hier advies voor je hebben of anders vriendinnen. Je hoeft je niet te schamen dat je dit zo ervaart. Is niet iets waar je als kersverse moeder graag over spreekt, geeft de indruk dat het niet bestaat, maar niets is minder waar! Sterkte en een dikke knuffel, liefs Lieve
Hoi, Hier ben ik nog ff. Wel beetje geslapen nog vanmiddag maar hormonen zitten nog hoog. Net nog gejankt omdat er 1 van pufclub morgen ingeleid wordt. Ze piept er mooi voor (is volg. week uitgerekend). Vriendlief zei al: je hebt de laatste 2 weken met je hormonen (lees: huilbuien) goed gemaakt van de hele zwangerschap hihi. Had het liever ook anders gezien. @knippy: dus jij bent nu wel snel aan de beurt. Hoop dat je morgenvroeg al gelijk terecht kan. Alvast heel veel succes anders morgen (of woensdag). @lieve: ik snap dat je je natuur liever zijn gang laat gaan. Ik baal er ook van dat het niet spontaan komt (ben al bezig met instellen op inleiden), had ik 10 x liever gehad. Morgen kom ik bij arts ass. en idd ook in mijn brief staat: dreigende serotiniteit. Idd medisch zijn we nog niet overtijd. Gevoelsmatig zeer zeker haha, tenminste zo voel ik het wel. Ik ga nog ff proberen te relaxen. Fijne avond nog. Grtz.
Hee lady's Ik kwam even snel kijken of er inmiddels baby-nieuws is.. maar nee! Helaas! Geen nieuwe baby's! Gossie meiden, pff ellendig zeg! 1ding is zeker; Deze week is het voor iedereen zover! Houd vol! Ik kom snel weer koekeloeren, en dan lees ik weer bij! (Jullie kletsen zoveel! haha!) Hier gaat alles prima!! Onze meid is alweer bijna een MAAND! Die tijd vliegttt! Liefs & Alvast weltrusten meiden! Hopelijk slapen jullie allemaal lekker! Manon
heb net gebeld ziekenhuis zit vol nou ja vol blijkt dat ze al 5 inleidingen en 2 keizersnees hadden gepland dat was me even niet verteld daardoor kunnen ze nu niemand meer erbij hebben morgen precies het zelfde moet ik ook weer bellen of er plaats is ja hallo ben geen jojo zit je hier gvd in spanning krijg je dit de tranen springen in me ogen hoor sorry nu moet ik wel om 8 uur bellen om naar het ziekenhuis te gaan voor een CTG waarom in vredes naam alles was goed met de baby ze hebben toch geen plaats voor inleiden dus moet ik ruim een half uur heen en een half uur terug rijden voor nop
@ Knippy . Zijn ze daar ook net overgegaan op elektronisch patienten dossier? Bij ons is het een chaos zo nu en dan... Inderdaad te belachelijk voor woorden, dat wisten ze dan toch gisteren ook al, of hebben al die vijf al eerder dan jou gebeld, maar kom jij dan niet op een zowielzo geplaats lijst... Misschien moet je dat straks even duidelijk vragen, als je dan toch daar bent voor de ctg, dit is geen doen, houd je geen dagen vol, toch? Ik denk aan je, heel veel sterkte, goed dat je je geen zorgen maakt om de kleine! Liefs Lieve
Late november 2009 babies: 29 oktober Nora Sophie - 3500 gr - 52cm - 36,5 wk - Dochter van Brenda1122 03 november Rosanne - 3320 gr - 49 cm - 38 wk (KS) - Dochter van Ringeding 05 november Jaro - 3640 gr - 51 cm - 39,3 wk - Zoon van Sterretjes82 06 november Xander - 2500 gr - 47 cm - 38,1 wk (KS) - Zoon van Koffieleutje 06 november Sophie Isabel - 3078 gr - 47 cm - 37,3 wk (KS) - Dochter van Susan79 10 november Zinzi - 3170 gr - 49 cm - 38,3 wk (KS) - Dochter van Manonn 11 november Esmee - 3670 gr - 50 cm - 39,5 wk - Dochter van Debie 12 november Lune Anna - 3890 gr - 50 cm - 39,1 wk - Dochter van Krumeltje 13 november Kyano Jayden - 3750 gr - 53 cm - 39,2 wk - Zoon van Sheann 13 november Roos - 3444 gr - 49 cm - 38 wk - Dochter van Maaike1977 18 november Roan - 4070 gr - 52 cm - 39,5 wk - Zoon van Cindy1975 21 november Britt Charlotte - 4160 gr - .. cm - 40,3 wk - Dochter van Lafo 22 november Demi - 2480 gr - 46 cm - 39,4 wk - Dochter van Annie1979 26 november Lieke - .... gr - ..cm - 41,2 wk - Dochter van Riannetja 1 december Elena Isabella - 3220 gr - 41,1 wk - Dochter van Amore 1 december Jayden Martin Brent - 4200 gr - .. cm 41,3 wk - Zoon van Loontje24 2 december Matthijs Jasper - 4280 gr - .. cm 41,1 wk - Zoon van Koala28 2 december meisje - . Gr - .. cm 40,4 wk Dochter Pina123 Er zijn 12 meisjes geboren! Er zijn 6 jongens geboren! Zwangeren 13 dgn 41.6 - 25 november - Knippy 12 dgn 41.5 - 26 november - Angelique72 11 dgn 41.4 - 27 november - Mila77 11 dgn 41.4 - 27 november - Lievekylian Buddy's Manon - LieveKylian Riannetja - Loontje24
Goedemorgen, Hier een rederlijk goede nacht gehad, kwam lastig in slaap, maar wel heerlijk geslapen. Vanochtend zowaar slijm en licht bruin verlies, verloskundige had me gewaarschuwd, hoop zo dat mijn baarmoedermond nu eindelijk is verweekt. De sex van gisterenavond heeft 'het' setje niet gegeven, wie weet doet de voetreflexmassage dat straks wel... Houd jullie op de hoogte, liefs Lieve
meiden dank je wel voor jullie steun hoef niet langs te komen voor ctg morgen gewoon weer om 6.15 uur bellen of er plek is of als er nu nog iets spontaan begint verloskundige bellen en gewoon thuis bevallen ga nu weer ff op bed liggen want ben kapot jullie horen me later
amore komt helemaal goed met je gevoelens, hormonen, horen er echt bij en natuurlijk ben je nu onzeker, herken het zo van de eerste. Komt echt helemaal goed en gaat je ook prima lukken.
Amore knuffel voor jou!! Lieve slijm was hier het startsein!!! Knippy dikke knuffel voor jou, snap sowieso niet waarom ze jullie zo lang door laten lopen allemaal maar goed... Ik hoop dat ze morgen plek hebben, zo is het ook geen doen....