@knippy: ff knuf voor jou. Wat een gel*l zeg. Snap dat je het ff niet meer ziet zitten. Dit konden ze je gisteren idd ook wel vertellen. Hoop nu dat je morgenvroeg terecht kan en of dat het misschien spontaan nog op gang komt. Hoop dat je nog ff heb kunnen slapen. @lieve: succes met je voetreflex vanmiddag. Hier vanmiddag rondje ziekenhuis. Daar maar weer zien wat er uit komt. Heb niet geweldig geslapen. Wakker gelegen van 4 tot half 9, gelukkig daarna nog wel 2 uurtjes kunnen slapen. Grtz.
@ Ze is om 8 uur geboren, dus binnen drie uurtjes! Mijn kleine meid is het zwaarst in het lijstje volgens mij! Ik geef liever geen naam op ivm met meelezers. Maar ze is 4300 gram en is 53 cm lang.
@ Pina . geen probleem, heb gewicht en lengte opgeslagen, staan er bij de volgende update bij! @ Mila . jammer dat je niet geweldig hebt geslapen, hoop dat in het ziekenhuis alles naar wens verloopt! @ Lafo . vooralsnog ga ik ervanuit dat het slijm reactie is op het gerommel van de flos gisteren. @ Knippy . kan me voorstellen dat je kapot bent, hoop dat je je rust en ontspanning kunt vinden. @ All . krijg net sms van mijn nichtje, 39 wkn zwanger, dat ze de hele ochtend al rugweeen heeft. Nemen nog niet direct in heftigheid of frequentie toe, maar toch. Ze gaat me gewoon voor piepen... Fijne middag, ga nog even snel een dutje proberen te doen, maar ben een beetje hyper... Liefs Lieve
zag dat bij mij ook nog niet bij stond hoe lang en zwaar Lieke was bij de geboorte. ze was 3230 gram en 49 cm. Wel leuk om het lijstje helemaal aan te vullen Hier gaat het allemaal erg goed. We genieten echt van ons meisje!! Vriend heeft vandaag en morgen nog vrij, en dan moet hij weer aan het werk. Dan moet ik het alleen doen. Vind het wel spannend, maar komt helemaal goed. Zijn vandaag even naar mijn werk geweest, beschuit met muisjes brengen. was wel even lekker om eruit te zijn, maar was ook blij dat ik weer thuis was. Gisteren lekker met Lieke gewandeld. Even naar het dorp gewandeld, is hier dichtbij dus. Morgen komen ze van het consultatiebureau. Ben benieuwd of ze nog wat gaan zeggen dat ik al gestopt ben met de borstvoeding. Maar de kraamhulp zei vorige week al, als ze commentaar hebben, dan zeg maar dat ze het zelf maar moeten doen. @ zwangeren: Heel veel succes met de laatste loodjes!! Hoop dat jullie, jullie kleintjes snel in jullie armen mogen hebben!! Groetjes Rianne
@ riannetja . gewicht en lengte van Lieke opgeslagen, staan er bij de volgende updat ook bij! @ all . heerlijke massage gehad, op en top ontspannen. Ze heeft ook een aantal 'hobbels' weg gemasseerd. Wie weet hield ik onbewust het zelf tegen... Ga nu lekker op bed liggen, relaxen! @ update nichtje . het is bij haar begonnen, verloskundige is geweest. Verschrikkelijke rugweeen om drie minuten die een minuut duren. Verloskundige verwacht dat ze morgen in de loop van de ochtend bevalt... Fijne avond, liefs Lieve
@Knippy; Eeh gatsie, dat is wel heel raar hoor! Even bellen of er wel plaats is .. Of je nummertje bent hé! Wat onzettend kl*te (sorrie, maar heb er geen ander woord voor!) Succes meid, en probeer je rustig te houden (al is dat heel moeilijk). Is het beste voor jullie beide hé! Gelukkig maak je je om je friemmeltje geen zorgen, dat is heel goed! Misschien gewoon nog een poging doen? & Duidelijk maken dat je het niet trekt? Of iemand inschakelen, je verloskundige? Misschien kan die iets regelen? Ik hoop dat je snel terecht kunt! Dikke knuffel! @Lieve; Zozoo, sex hebben en 11dagen overtijd! Dat is heel wat! haha! Ik ben bevallen met 38+2dagen, maar voor die tijd moest ik er al niet meer aan denken hoor! Jammer! Dat het niet heeft geholpen! Hoop dat de voetreflexmassage iets gaat doen! Ga maar lekker relaxen.. Fijn dat je een goed nachtrust hebt gehad! Niet eerlijk! Je nicht eerst .. Maar probeer daar maar niet teveel bij na te denken hoor. Bij jullie duurt het ook niet meer lang! Houd die gedachten maar vast meid! @Mila; Hoop dat het allemaal goed verloopt in het ziekenhuis. Hopelijk gaat alles goed! @Riannatje; Wat leuk om te horen dat jullie zo lekker aan het genieten zijn, van Lieke! Geniet nog even de laatste dagen samen, dat je man vrij heeft. Daarna komt het allemaal goed hoor. Gaat allemaal vanzelf, zul je zien! Ze zullen toch niks zeggen, over het stoppen van de bv? Ik heb nooit bv gegeven, maar gelijk fv, daar heeft nooit iemand iets van gezegt. Ziekenhuis, kraamzorg & het cb'tje niet. Had wel verwacht dat ze gingen proberen om me over te halen, maar nee hoor.. @All; He meiden, Hier gaat het allemaal niet super lekker! Zinzi is niet fit! Zo sneu! Ze is verkouden, haar neusje zit vol. Je hoort het ook als ze wilt huilen, klinkt anders. Vanmorgen de HA gebeld. Moet Otrivin (ofzo) druppels halen, dat gaan we dus maar doen! Hoop dat het helpt! Ze heeft opzich vanacht wel lekker geslapen. Gelukkig! Alleen vandaag wat mopperig, ze kon niet goed in slaap komen. Inmiddels ligt ze wel in dromenland. Ik ga maar eens aan het eten beginnen! Prettige avond meiden!
hoi meiden, heb toch nog even geslapen en vanmiddag op de bank zitten mokken voel me gelukkig nu weer iets beter maar zit nog wel vol met spanning @ Lafo ik hoop ook dat ze nu morgen plaats hebben ben dan echt 14 dagen overtijd @ Mila hoe is het bij jou gegaan in het ziekenhuis? en zekers hoop ik dat ik morgen nu wel kan @ Lieve een nichtje wat nog voorkruipt hier ook nog kans op mijn nichtje is nu 38 weken maar hoop toch zeker dat ik eerder ben hoe is je voetreflex gegaan? lees nu goed gegaan nou laat maar van start gaan dan zou ik zeggen @ Manon heb de verloskundige geprobeerd maar die kunnen niks betekenen er is geen spoed bij zeggen ze beterschap met zinzi meis zooooo zielig he wel een super mooie foto
Dag dames, @Knippy, Bah wat een ***ZH zeg. Zal zeker een teleurstelling zijn voor je. Ik hoop dat je morgen wel terecht kan. @Lieve en Mila Hoop dat het bij jullie straks ook gaat rommelen en dat jullie snel gaan bevallen! @all Thx voor de lieve reacties, het doet me goed dat sommigen van jullie me begrijpen! Het is best zwaar om je zo te voelen, moet ik zeggen, maar ik zal me erbij neer moeten leggen. Dat is waarschijnlijk beter dan me verzetten. Mijn mannetje wordt gelukkig wel zekerder, en straalt daardoor rust uit. Hierdoor voel ik me wel lekkerder Vandaag was de kraamhulp voor het laatst, heb wel een traantje gelaten. Nu moet ik het ineens allemaal alleen doen! Al vind ik het ook wel weer lekker dat we nu met zijn 3tjes zijn. Mijn man is de komende week nog lekker vrij, dus het echt alleen zijn met Elena duurt nog even en volgens mij is dat wel goed. Lichamelijk gaat het erg goed, ik ben de kilotjes alweer kwijt! Zelf al 1 kg meer! Dat is ook niet zo raar, want Elena weegt vandaag (dag 8) al 300 gr meer dan haar geboortegewicht!!! Ik had nog een vraagje aan de dames die BV geven (al weten die van FV het misschien ook wel). Ik kolf nu af en toe af (vandaag eerste keer), zodat ik straks als ik ff weg wil en iemand past op ook gewoon BV in de fles kan geven of dat ik dat kan meenemen als we op pad gaan. Hebben jullie tips over hoe ik dat kan opwarmen ergens anders? Nemen jullie dan zo'n flesverwarmer mee, of heb je iets waar je de al thuis opgewarmde melk in kan bewaren, of.... Nou ja, hoe doen jullie dat. Nou ik ga nu es in ons mamatopic kijken en een nieuwe banner zoeken. Knuf voor jullie allemaal.
Hoi ladies, Hier weer terug van rondje ziekenhuis. Voor vrijdag een afspraak gemaakt om in te leiden. Die plek heb ik dus mooi al gereserveerd. Ben ook gestript en nu was het wel mogelijk! Ze zei dat er toch al wel wat bezig was. Klopt want vannacht heb ik wel een aantal uur harde buiken gehad om de zoveel tijd dus dat heeft waarschijnlijk toch nut gehad. Ik had 2 cm ontsluiting en er kon dus gestript worden. Daarna aan ctg gehangen en daar werden ook harde buiken zichtbaar om de 10 min. nav het strippen. Hopelijk zet het door maar anders is het vrijdag dus halen. Bovendien was ik dus al wel inleidbaar (en niet zoals gisteren de vlos zei van: waarschijnlijk niet) en kan dus vrijdag ook gelijk aan het infuus gehangen worden. Heb nog 1 inslaaptabletje mee gekregen maar ze stelde ook voor om nachtje ziekenhuis met inslaapmiddel in spuitvorm. Maar laatste zie ik nog steeds niet zitten. Ben ik toch liever thuis. Het ene inslaaptabletje ga ik nog maar even bewaren voor donderdag op vrijdagnacht denk ik. Ben bang dat ik die nacht anders helemaal niet slaap hihi. Dus ik ben er wel tevreden mee. Het wordt in ieder geval voor het weekend allemaal in gang gezet dus laat ik dan de komende 2 dagen maar ff lekker genieten en nog laatste stuiptrekking nesteldrang doen haha. @knippy: wel fijn dat je nog ff geslapen hebt en mokken er over kan me goed voorstellen hoor. Ik ga voor je duimen dat je morgenvroeg terecht kan. @lieve: jij bent dus lekker gemasseerd, mmm heerlijk lijkt me dat. @amore: *ff knuf voor jou* omdat je je niet zo lekker in je vel zit. Komt goed hoor meid. Heeft vriendin van me ook gehad. Tis ook hele verandering allemaal en heeft ff tijd nodig om te wennen. @manon: lieffffffff die foto en ook alweer 4 weken oud. Gaat dat toch snel. Ik ga ff folders doorspitten die net zijn binnen gekomen en nog ff relaxen op de bank. Grtz.
mila fijn dat de boel nu toch open is en je bent al verder als mij ik had gister nogsteeds maar 1 á 1,5 cm ontsluiting hier wil het gewoon niet vorderen hoop voor je op een nog spontane bevalling
Hoi meiden, het rommelt hier. Geloof dat het is begonnen, alleen of het doorzet... Buikweeen. Net een tijdje in bad gelegen, dan zijn ze veel minder of helemaal weg. Duik nu mijn bedje in, wie weet overvalt het me vannacht... Vind het wel spannend, misschien zijn het alleen maar oefenweeen, maar mijn lichaam kan zelf iets in gang zetten, dat doet me goed! Liefs Lieve
Lieve, wat ontzettend spannend zeg!! Hoop dat het goed doorzet en jullie morgen je beeb ein-de-lijk in handen hebben! Wie weet dus op dezelfde dag als je nichtje... dat zou wel erg grappig en toevallig zijn zeg! Ik houd zp goed in de gaten voor nieuws
mmm. helaas. lijkt er meer op dat het voor of indalingsweeen zijn geweest... Baalde zo toen ik net na een paar uur slaap, vanwege een volle blaas wakker werd, dat ik de slaap niet meer kan pakken... Helemaal toen ik het smsje van mijn nichtje las, dat ze is bevallen van een gezonde dochter! Houd jullie op de hoogte, LIefs LIeve @ Knippy . hoop voor jouw op een plekje in het ziekenhuis!
Ahh meissie toch. Knuf voor jou! Snap dat dat klote is. Gelukkig nog echt maar even.. Ook iets wat je niet meer kan / wil horen..
Lieve gefeliciteerd met je nichtje Jammer dat het bij jou niet doorgezet heeft echt kut he dat jeb ik nu al 2 weken dat ik ja en dan uiteindelijk toch niks heel veel succes ik ga zo bellen of er plaats is
Knippy, jij ook een knuf. Ik hoop dat ze je vandaag gaan helpen.. Hier gaat meis voor borst 2, dus weltrusten! X