Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Lotje wat een goed nieuws! Heerlijk!

Van mij moge Whatever eruit, iew rare aandachtstrekkers, en die Laurens vind ik ook niks aan.
    Ik ben helemaal voor Lisa!

Ik zie dat de site er straks het hele weekend uitgaat: dus alvast tot na het weekend dan, fijn weekend iedereen

2. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hier nog één voor LISA! En idd laurens en whatever mag eruit!

Dames goed weekend rustig aan geniet lekker van het weer en tot naar het weekend!

Liefs en knufs

3. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Jeeeeetjeeee wat kan dat kind zingen zeg!

ben al helemaal weg van d'r, maar week op week wordt dat alleen maar meer!

Lisa you go girl!

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik vind Jamal en Roan ook goed, alleen jammer dat Roan al 2 x onzuiver heeft gezongen...

Ga weer ff verder kijken ;)

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    He,

Alle berichten zijn weg! ik lees berichten die een week oud zijn. Jammer!

Alles goed dames?
    Krijg steeds meer last van misselijkheid. Gelukkig niet overgeven!!!
    Geniet allemaal van de paasdagen en het mooi weer!

Groetjes

6. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    @Rel: He meid, hoe was je echo gisteren? Alle berichten zijn gewist dus misschien had je het ons al geschreven.

Ik hoop dat ik vanmiddag een stevig kloppend hartje te zien krijg :)

Alle andere meiden, hele fijne dagen!

X Ciara

7. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    hee meiden,

ik zag het vannacht al... alles is weg!! had ik net een heel lang bericht geschreven, kreeg ik een foutmelding bij het plaatsen..grrr..

@ciara; heel veel succes vandaag meid!!!

hier weinig klachten, geen misselijkheid, beetje zere (.)(.), niet heel erg moe. dan begin je gelijk weer te twijfelen he!! wie heeft er nog meer zo weinig kwaaltjes?

fijne paasdagen allemaal!
    knuffel bren

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    @Brenda: ben jaloers op je. Had ik maar zo weinig kwaaltjes. Niet twijfelen hoor. Ieder mens/vrouw is verschillend en zo ook iedere zwangerschap.

Ik voel me vandaag gelukkig weer wat beter. Heb zelfs een broek gevonden tussen mijn zomerkleren die ik normaal aan kan.
    Vanochtend voor de 1e keer naar het depot van MvM gereden. Wel maf hoor, denk je dat je het redelijk anoniem kunt doen, lopen er allerlei mensen langs. Het is bij mij bij een KDV en ik dacht als ik om 09.30 ga dan zijn er niet zoveel mensen meer om hun kindje te brengen. Foute gedachte maar gelukkig geen bekenden.

Nou iedereen geniet van het lekkere weer, pas op met de zon en goed smeren met een hoge factor.

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Rel, hoe was je echo gisteren? Ben ook wel benieuwd eigenlijk...

Ciara, heel veel succes vanmiddag! Spannend altijd he :)

Hier gaat het vandaag absoluut niet goed. Heb een bovenkaaksholte-ontsteking dus daar ben ik mooi klaar mee. Heb al wel gewerkt vandaag maar echt prettig is het niet. Helaas is het voor mij niet zo makkelijk om vrij te nemen dus ik probeer de dag wel door te komen maar het zal wel zwaar worden...
    Ik ga even snel naar de drogist, spullen halen om te stomen... Tot later!

Liefs Suus

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    @Susan: sterkte!!!

@Ciara: succes vanmiddag!

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Goedemorgen allemaal..Hoe is het met alle zwangeren?Hier 9 weken gehaald...joehoe..merk dat ik steeds zekerder begin te worden(alsof ik nu meer kan genieten ervan.Hier schijnt nu net pas de zon,gaan er dus even van genieten.

@Ciara wat een mooie dag voor een echo,goede vrijdag..dat wordt vast een goede echo..Heel veel plezier,geniet ervan.

@Brenda meid ik heb ook helemaal geen klachten(afkloppen)af en toe een beetje vermoeid..dat is alles.Maar je zult zien als je de echo hebt gehad..je meer zekerder bent.Ben nu trouwens echt al nieuwschierig naar wat er in mijn buik zit..een jongen of een meisje..Heb geen flauw idee...Spannend..maar we wachten af.

Eerst dinsdag maar eens zekerheid van de vk dat alles goed is..spannend maar het schiet al op...Stef jij mag dindag ook he?Moeten er 3 naar de vk..

@Susan vreselijk is dat meid..ik ken het..beterschap..

@Ladouce idd denk je anoniem..nou de buurt weet het bij mij ook al hoor...ze zien die bussen gewoon staan..en dan lachen ze weet je wel..maar goed gewoon maling aan hebben.Ik heb gisteren een hele nieuwe garderobe in geslagen..hihi zo leuk bij een hele hippe winkel..broeken/leggings jurkjes buikbanden..was erg leuk..Ben er helemaal blij mee..

Alleen wat is het allemaal duur..ach denk ik dan..het is niet zo dat ik altijd zwanger ben...moet kunnen.Hihi..Was vanmorgen boodschappen doen..whaha het lijkt wel kerst..je loopt over de koppen..nou wij doen niet veel bijzonders..Jullie nog plannen?

@Lotje dacht al....fijne vakantie meid.

Iedereen een fijne dag en geniet van het weer..Knuffel

12. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daag Meiden,

@Faye: Dank je wel!!! Wat leuk zo'n hele nieuwe garderobe! Ik heb ook al echt een dikke buik, maar dan denk je dat kan toch niet met 8 weken?????? Maar jij hebt met 9 weken dus ook al goed moeten inslaan.

@Suus: He wat een ellende! En dat voor een tandarts ;) Heel veel beterschap!!!

@Brenda: Hier ok de kwaaltjes op en af hoor. op het moment dat ik ze niet heb wordt ik er onzeker van en als ik ze wel heb is het ook weer niet goed :)

Ik ga lekker met een tijdschriftje in de tuin liggen :) :) :)

Doeiiiiiiiii x Ciara

13. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Faye, idd ik moet dinsdag er ook weer heen. Spannend

Susan, meid hoop dat je gauw weer opkanpt dit is niet leuk nee!!!

@all, ook hier weinig klachten........soms als ik dan de rest lees ook bij de december mama's denk ik welles van oh oh als het hier dan maar goed gaat. Het einigste waar ik wat last van heb is de zere borsten vaak naar de wc en gistermiddag voor het eerst wat last van maag krampjes maar naar het eten trokken die gelukkig weer weg. Vandaag alleen zere borsten..... en ik slaap zeer goed......!!!

Ojaa, vieze vraag.... hebben jullie dat ook dat naar dat je geplast hebt en afveegt datde afscheiding licht gelig is????? Sorry voor het voeze detail....maar ben erg benieuwd?

14. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    He dames had al een keer weer wat van me laten horen maar kan het niet meer terug vinden en dat was gister!!!

@ Brenda je bent niet de enige, hier alleen zere boobies, heb een week gehad dat ik er s'nacht uit moest om te plassen, maar dat heb ik nu niet meer, tepels zijn wat donkerder en wat vermoeit, verder NIETS!!!

Ik wordt er zo onzeker van en dan hebben we onze kat nog, om tureluurs van te worden, constant aandacht vragen en bij je zitten, waar ik ga gaat hij ook! Vers bolletje kaas waar je me voorheen voor wakker kon maken, zit ik nu kokhalzend op te eten, krijg het niet meer weg!

Voor de meiden met een aankomende echo toi toi toi, hopelijk zien jullie jullie wonder!
    Voor de meiden die net als ik nog even moeten wachten, WAT DUURT HET LANG HE!!!!

Nou ga ik maar weer even van het zonnetje genieten, moet vanavond weer eens werken, morgen lekker vrij, maar ja dan mag ik uitrusten voor de paasdagen, dat wordt knallen op de zaak (werk in de horeca).

Dames geniet van het lekkere weer en ben erg benieuwd naar jullie echo's

groetjes mau

15. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    HIer vanmorgen weer misselijk. Na even mijn maag geleegd te hebben (zat niets in, maar ja...) ben ik naar het prikpunt geweest om bloed te prikken.
    Daarna de stad in om ff lekker te ontbijten (dat lukt me pas rond een uur of half 11 altijd).

Omdat ik soms in een rolstoel zit, en ik op rolstoeldansen zit, heb ik een dansrolstoel aangevraagd. Die wordt over een half uurtje gebracht. Kan ik nog net een paar weken oefenen, voor ik af moet dansen... Hopelijk is hij in 1 keer goed.

Verder niet veel bijzonders. Straks maar ff lekker in de tuin zitten of zo... Even rustig aan doen, anders stort ik om 6 uur weer helemaal in, net zoals altijd.
    Weet iemand iets tegen de vermoeidheid? Ik geef me zelf maar geluk dat ik niet werk, anders lag ik volgens mij de hele dag te slapen op mijn werk.

Groetjes en alvast Prettige paasdagen.

16. koala28

koala28 Niet meer actief

Hai meiden,

Vandaag lekker een vrije dag. Nu alle wasjes aan het draaien en dan straks in de tuin zitten.

@Stef: dat lichtgelige heb ik ook. Ik heb het vooral tegen het einde van de middag en de avond.
    @Mau: dat bolletje kaas, ik heb precies het omgekeerde. Ik heb vooral trek in een volkoren boterham met een dikke plak kaas. Gisterenavond McDonald gegeten maar ik bleef maar trek houden in een boterham met kaas.

Gisteren naar de VK geweest voor de intake. Veel vragen en veel info gehad maar helaas geen echo. Dit doen ze niet. Ik moet dus wachten op de echo over 2 weken.
    Ik moet trouwens na de echo gelijk kraamzorg aanvragen. De VK vertelde me dat het hier voor de 12 weken moet, anders ben je al te laat?!

17. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @ciara..je ben er echt blij mee en lekker hipper de hip..felle kleurtjes(hou ik wel van)Strakke stoere spijkerbroek..gewoon een skinny jeans en dan met zo`n meerekband erboven...erg leuk.Ik paste al heel snel mijn gewone kleren niet meer..al met 5 weken kreeg ik geen broek meer dicht.Zijn je darmen en zwangerschapshormoon..die dat doen.

@Stef die afscheiding ken ik ook...verandert van geel/wit naar wit..is normaal..dinsdag schiet al op... dan ben je voorlopig ook wat meer gerustgesteld.

@Mau dat ken ik van dat eten..normaal lust ik van alles..snoep kaas,chip noem maar op nu heb ik nergens zin in..alleen brood.Ja af en toe krijg ik zin in iets aparts..worst dan weer drop..dan banaan..dan ijs.Ben nu 2 kilo aangekomen.

@All zijn jullie al aangekomen?

@Ringeding...vervelend van die misselijkheid..bah..die vermoeidheid..ken het gewoon lekker aan toegeven.Wat stoer rolstoeldansen...Mag ik vragen waarom je af en toe in een rolstoel zit?

@Koala ja lekker brood..ik eet nu meer brood dan normaal en kaas ook lekker!

Nou nu ben ik echt weg..tot later

18. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Dat mag je vragen hoor. Ik heb een bindweefselaandoening, waardoor mijn gewrichten snel overbelast raken en uit de kom kunnen schieten, dus lange stukken lopen dat lukt me niet meer.. Nu met de zwangerschap gaat het wel een stuk beter. Lang leven de hormonen!!!!

Ik ben nog niets aangekomen overigens. Ben alleen maar afgevallen, ongeveer 5,5 kilo....

19. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik ben nu 2 kilo aangekomen maar moet echt gaan oppassen met snoepen en zo.
    Gelukkig komt de zomer eraan en dan heb ik altijd meer trek in salades. Ik hoop dat zo blijft tijdens de zwangerschap.

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Inmiddels gaat het ietsjes beter hier, heb dan ook al 2x gestoomd, en al zeker 2 uur geen patienten gehad. Nog 3 uur gevuld met patienten en dan ga ik zsm naar huis om op de bank te ploffen en er voorlopig niet meer af te komen. Wat ik wel vervelend vind, is dat ik strax een oudere vrouw krijg in een rolstoel en die was er de laatste 2 keer met maar 1 persoon erbij dus dan moet ik helpen tillen in en uit de stoel. Vind dat niet echt een prettig idee nu dus heb vorige keer al gevraagd of ze voortaan niet gewoon met zn 2-en kunnen komen. Nu dus afwachten of ze het daadwerkelijk doen... Wat zouden jullie doen in zo'n geval?

Ik heb dat probleem niet zo met eten. Alles kan er nog gewoon in dus dat zit helemaal goed. Geen idee of ik ben aangekomen, heb me in geen tijden gewogen nl... Zal het morgenochtend maar ns even doen denk ik.

Wat betreft die afscheiding, ik heb wel meer afscheiding dan normaal, de ene keer wat geler dan de andere keer maar het is vnl doorzichtig/wittig. Stef, ik zou me er niet zo'n zorgen om maken; het is eigenlijk alleen maar een goed teken!

Ik ga kijken of de volg patient er al is en dan duimen dat de dag er snel op zit.

Liefs Suus

Deel Deze Pagina