Dag meiden, Doet me goed dat ik niet de enige ben met bijna geen kwalen. Is ook zo lastig om er niet steeds meee bezig te zijn he. stef en faye, nog 4 nachtjes slapen... eindelijk!! hier is het nu ook mooi weer!! en toch loopt iedereen hier nog met een dikke jas aan, terwijl ik het smoorheet heb haha... ga straks terrasje zitten met een buurvrouw, lekker in het zonnetje zitten. Moet ook nog even zonnebrandcreme oid kopen. trouwens die lichtgelige afscheiding heb ik ook hoor! zal wel normaal zijn dan ik ga van de zon genieten, doeidoei allemaal! xx
trouwens ik snoep nu ook veel meer, moet ik echt mee ophouden... durf niet eens op de weegschaal te staan haha..
Ok, computer (Lees ZP) leidt een eigen leven. Ben druk aan het typen en in ene schiet ie naar het forum terug zonder mijn bericht op te slaan. Lekker dan. @Faye: Ben nog geen grammetje aangekomen tot nu toe. Manlief geloofde er gisteren niets van omdat ik eruit zie alsof ik weet ik hoelang zwanger ben; een buik om op te schieten. Ik eet eigenlijk best wel minder dan voorheen, snoep ook minder. Begin de dag met een Activia yoghurtje met vezels en dan over de hele dag heen crackers met kaas en op het werk soms nog een kopje soep. 's Avonds normaal eten en dan bij de koffie (decaf) een koekje. Valt dus mee.
Ik mag blijven!!! ga zo gelijk een banner maken Mijn echo was goed... Ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger! En op 29 november uitgerekend... 5 dagen later dan verwacht dus... Ik was zo ongelofelijk blij da tik zelfs moest huilen om het hartje alle spanning kwam eruit... Vorige zwangerschap heb ik dat niet gehad maar nu was het zo spannend... Daarna even lekker naar scheveningen gereden, was erg lekker alleen 2 uur terug door stomme file op de A12 Ik weet niet meer precies wie het vroeg maa rik heb ook wat gelige afscheiding Verder ook meer honger en sneller trek... Ik zie wel hoeveel ik aan ga komen... Vorige keer waren het er 20 waarvan 15 er binnen een week weer af was hield veel vocht vast... Geniet lekker van het mooie weer! Wel vervelend dat al die oude berichten weg waren... ik had gisteren ook nog een lang verhaal geschreven *ik ben vandaag zo vrolijk*
@Mik: GEFELICIFLAPSTAART!!!! Dat is echt goed nieuws zo op de goede vrijdag. Ik kan me voorstellen dat je op wolkjes loopt. Geniet er van!
Bedankt voor jullie felicitaties...ik ga nu zeker lekker genieten Ben nu wel echt supermoe...was al moe maar nu de ontlading is geweest lijkt het wel of het over me neerstort... en we gaan straks nog bbqen met vrienden... helaas is het nu wel wat bewolkter hier geworden... hopen dat het een beetje warm blijft Het was een beetje impulsieve actie haha maar jah is wel gezellig en anders laten we de mannen buiten bbqen en gaan wij lekker binnen zitten... liefs mik
Oh Mik, wat geweldig! Dat geeft mij ook weer wat hoop! Zat er gisteren echt doorheen, was er van overtuigd dat het niet goed zat. Maar vandaag voel ik mij toch wel weer zwanger. Maar wat duren die twee weken toch lang, mag pas 22 april weer voor een echo
Silkie ik kreeg steeds meer hoop maar had het eigenlijk stiekem niet meer verwacht... had alleen het ramscenario maar in mijn hoofd dus... Vorige week dinsdag was er bij mij ook alleen een vruchtzakje te zien van 5 weken 2 dagen en nu precies het juiste aantal dagen latern 6 weken en 5 dagen... Houd moed hè ik weet hoe je je voelt... Kun je geen eerdere echo regelen?
@dds: bij mij was de misselijkheid eergister heel heftig, nu is het gelukkig weer wat minder @Susan79: jeetje, dat lijkt me idd erg pijnlijk zeg.. Hopelijk is het snel weer over.. @Stef1978: Heb wel meer afscheiding`en ook af en toe licht gelig @mik2sept: Wat geweldig dat je een goede echo heb gehad zeg En leuk dat je 29 november bent uitgerekend, dan ben ik namelijk ook uitgerekend Ik heb juist minder eetlust de laatste weken.. Niet erg handig als je juist gezond moet gaan eten.. Morgen komen mijn ouders en broertje en ga ik ze het nieuws vertellen, kijk er al erg naar uit! Verder heb ik pas 28 april mijn eerste afspraak bij de VK, nog zoooo ver weg..
He....fijn dat er meer zijn die hier last van hebben(afscheiding), makte me er niet echt zorgen over maar toch heb je dan zoeits van..... en wat is dit nou weer!!! Maar goed dan hier die vraag en dan wordt je lekker gerust gesteld door kanjer hier!!!!! Hebben jullie ook zo genoten vandaag.....??? Wat 'n weertje zeg heerlijk! Nu alleen zoooooooo moe......en dat kan niet want ik wil straks lekker voor X-Factor!!!
Moest weer even wennen aan dat warme weer op me werk, ik werk in de kas en dan voelt het dus helemaal warm aan.. Was wel even zweten vanmiddag
jammer dat alle berichten prongelijk verwijderd zijn ik lig nu met de laptop op bed tv te kijken lekker x-factor wie zou er nu weer uit gaan?? lourens is er al uit daar ben ik wel blij om,, en lisa zei is goed!!! Nou even over de zwangerschap.. mijn eet patroon is helemaal veranderd eet totaal andere dingen. en lus sommige dingen niet meer als ik er aan denk moet ik kotsten. zoals chocolade :S, aardappels, cola, koffie.. en ik drink in 1 keer heel veel water.. en nog meer rare dingen. Hebben jullie ook die aparte dingen?
@Mik: Ow wat fijn dat je zo'n mooie echo had vandaag!!! Ik kan me voorstellen dat het zo'n enorme opluchting was, en die tranen, ja die horen er dan bij Gefeliciteerd!!! Wat betreft dat eten, ik heb nog nergens last van... Wel snel honger dat wel, er moet gewoon eten in! Ga weer ff verder X-factor kijken...
Ook hier sneller honger, 12 uur moet ik eten 18 uur moet ik eten en gaan zomaar door.....!!! En vindt fruit echt heerlijk.......normaal eet ik dat nooooooooiit.
Zo Stef, kan jij 6 uur lang zonder eten?? Dat red ik niet!! hahahaha Ik kan max 2 uur zonder eten........