Zit ook X-factor te kijken met de laptop op schoot. Ik vind Rev n Ros dit keer niet goed. @Hanneke: Mijn eetpatroon is ook veranderd. Ik kan geen tomatensoep meer verdragen (terwijl dit mijn favoriete kostje is). Ik kan nu de hele dag hunkeren naar een volkoren boterham met pittige kaas. Heb net een groot stuk kaas gehaald maar die zal het niet lang overleven. Ook inderdaad sneller trek. Morgen lekker asperges op de markt halen, jammie!
susan,vandaag toevallig wel ja.....6 uur zonder. Maar alle andere dagen niet echt. Dan heb ik om 15 uur bij de thee wat lekkers......mmmhhmmmmm zoetigheid!!!
Hoi Meiden, Heerlijk dit weer, word er zo vrolijk van! Hier verder niet meer verschijnselen dan eerder, ben vanavond wel bij mijn schoonouders op de bank in slaap gevallen... Was eerder vrijdag 's avonds al op, nu helemaal. Maar wel heerlijk gebbqed... Misschien dat we dat morgen ook wel met onze vriendjes gaan doen, ons nieuwe terras inweiden!!! Kijken we enorm naar uit... Maar ga nu mijn bedje opzoeken en heerlijk uitslapen, slaap goed de laatste nachten! Oja dinsdag intake bij VK en woensdag echo. Vooral dat laatste vind ik heel leuk... Mijn man gaat gelukkig mee, ook hij wil het graag zien, kan die het beter bevatten... Hoop dat we wat kunnen zien op de echo, is nog wel vroeg misschien, maar ik weet niet exact hoever ik heen ben. 6, 7 of 8 week? Ik denk vandaag vijf week geleden mijn eisprong te hebben gevoelt... Meiden, Fijne pasen en tot de volgende krabbel. Groeten!!!
Hier nog 1 die woensdag een echo heeft. Ik vind het zo eng! Maarja, we hopen dat nu alles goed is. Wil dat beeld van mijn vorige echo (mk) snel vergeten. Trusten meiden!
Wat ontzettend leuk LieveKylian! Ik hoop voor je dat er al veel te zien is zeg @annie: Kan me je angst voorstellen als je de vorige keer slecht nieuws kreeg, hopen dat je na deze echo geruststelling krijgt.
Hee meiden, 2 stuks die woensdag een echo hebben! Wat ontzettend leuk! Ga er lekker van genieten en een kloppend hartje zou je al moeten zien, als ik kijk naar hoe ver jullie zijn Hier vannacht wakker geworden met enorme zin in pizza. Manlief wilde m alleen niet op dat tijdstip voor me in de oven doen (4.30 uur), zit er dus nu op te wachten en dan zo mn bedje weer in! Heerlijk!! Bovenkaaksholte ontsteking lijkt minder maar nog wel licht aanwezig. Iig veel beter dan gisteren dus dat is wel erg fijn. Meiden tot ltr! Liefs Suus
goedemorgen! wat veel echo's volgende week zeg! leuk! 3 op dinsdag en nog 2 op woensdag, wordt een spannende week voor ons! hier al weer heel vroeg wakker, ben snotverkouden nu!! bah... mijn neus zit helemaal verstopt en die neussprays met zoutoplossing helpen helemaal niet. nou moest even klagen haha fijne zaterdag!
Goedemorgen allen op deze zonnige morgen, Ik voel me vandaag weer goed alleen een enorme hooikoorts aanval (berkenpollen) en ik weet nog niet wat ik wel mag slikken. Dinsdag de ha maar eens even bellen. Iedereen een lekker paasweekend toegewenst en veel plezier. (Ik ga zo lekker voor kleding shoppen met manlief)
@Mik: Wat fijn dat je een goede echo had! Zal inderdaad een opluchting zijn! Voor de meiden die dinsdag en woensdag een echo hebben, ik zal voor jullie duimen op allemaal kloppende hartjes! Hier alles goed. Heb het idee dat mn (.)(.) groter aan het worden zijn, mn bh's zitten een beetje strak. Ga zo eerst maar eens kijken voor een nieuwe. Hebben jullie dat ook al gemerkt? Ik moet nog even wachten voor de VK, heb maandag 20 april eerst mn intake, maar ik weet niet of ze dan gaan luisteren/kijken? Las hier al ergens dat ze dat niet doen?!? Fijne dag iedereen en geniet van de zon!
@Pooh: ik heb ook het gevoel dat mijn(.)(.) aant groeien zijn ja. Heb net al even gezocht naar een goed bh, maar ik kan idd ook beter ff een paar nieuwe halen. Denk ook dat ik nu maar moet gaan kijken voor andere broeken, want die gaan ook aardig strak zitten. Is een hele rare gewaarwording dat dit zo snel gebeurd. Had ik niet verwacht... Verder ben ik nog steeds misselijk... Word er beetje moe van, maar het lijkt wel een beetje af te nemen. Dus hoop dat het mgaat stoppen. iedereen fijne pasen!! grtjes ilona
Aan de ene kant hoop ik dat de misselijkheid gaat stoppen, maar aan de andere kant geeft het me ook weer beetje zekerheid dat het goed zit. Ik heb al 2 weken een andere BH aan. Paste niet meer, cup is een maat gegroeid....en nu heb ik weer het idee dat hij te klein is... gaat lekker zo.
Nou hier ga ik zo shoppen voor een nieuwe zomerbroek, ik pas ze niet meer!!!!!! HELP Vanmiddag ff met de opa en oma shoppen bij de prenatal in AAlsmeer is een XXLwinkel, als ze hun knip nog maar even dicht kunnen houden! (Zal wel niet zeker mijn vader kennende) Nu gauw douchen en even een broek scoren anders moet ik met dit lekkere weer een winterbroek met me laarzen aan! Niet echt prettig. Qua BH's kan ik het nu nog net redden, heb wel het gevoel als ze echt goed onder spanning staan dat ik met meloenen in de rondte loop. Verder geen nieuwe klachten, lekker van het weer genieten vandaag, ben lekker vrij, paasdagen moet ik weer werken. Groetjes mau
Even heel kort voor brenda, de neusspray van Otrivin met Menthol werkt perfect!! Deze mag je ook tijdens de zwangerschap (uiteraard maar max 1 week) gebruiken. Ook ik ga trouwens nu een nieuwe zwangerschapsspijkerbroek scoren. Krijg mn gewone niet echt makkelijk meer dicht en moet mn kleintje toch een beetje de ruimte geven
hoi meiden allemaal.Zo jullie hebben goed geschreven zeg! @Ladouce dus je gaat shoppen..hartstikke leuk.. @Brenda meid vervelend dat je verkouden bent..pff als je geen lucht hebt is ook niks. @Susan is zo leuk een nieuwe broek kopen en zo hebben echt hippe(wel goed zoeken)Ik heb nu ook een broek aan die ik normaal ook aan zou doen...helemaal goed. @Mau ook al shoppen...helemaal goed..en met instappers voel je je helemaal lekker. @ringeding dat van die bh pff...heb ik ook meid.Had al een zwangerschapsbh vanaf week 5..nu lijkt deze ook al weer te klein..pff die uiers. Gisteren was het heerlijk weer..lekker de bbq aan gehad..maar daarna misselijk en viel niet lekker. Meiden ga van het weer genieten..tot later knuffel
@Hanneke88: Ik at elke dag 2 stuks fruit en 200 gram groente (zoals wordt aangeraden), maar krijg dat echt niet meer binnen! ik at ook elke dag een broodje hagelslag, hoef ik ook niet meer. Het liefst eet ik nu een broodje kaas met een glas koude melk. Gisteren lekkere hapjes op tafel ( X factor) maar heb uiteindelijk niks gegeten. @mik: super leuk!!!
Hoi meiden. Gisteren mijn eerste echo gekregen. Wauw! Erg bijzonder. Ik heb een inwendige echo gekregen. Onze frummel was nog zo klein, 1,5 cm! Ze hebben gekeken hoever ik precies ben, en het komt overeen met wat ik zelf dacht! We hebben een duidelijk en mooi hartje zien kloppen! Super!! Fijn weekend & Geniet allemaal van het mooie weer. Groetjes, Manon
@manon: Super zeg, zo'n mooie echo. @alle shoppende dames: geslaagd? Ik wel, heb een paar leuke dingen gekocht maar ga ze toch nog even een weekje laten liggen omdat je dan wel echt ziet dat ik zwanger ben en we willen het nog 1 week stil houden. Naast de kleding ook nog een blender gekocht. Ik wilde die sowieso al kopen als de kleine er zou zijn voor het pureren van eten (wil niet te veel olvarit doen) maar we hebben 'm nu al. Ik ben niet zo'n fruit en zuivel eter en nu ga ik smoothies maken om toch de benodigde voedingsstoffen binnen te krijgen. We hebben natuurlijk ook nog heeele leuke baby dingen gezien. Bij de V&D hebben ze een uitgebreide Nijntje (kleding)collectie. Lekker geshopt dus alleen behoorlijk last van hooikoorts helaas.
@Mik geweldig meis...ben zo blij voor je..joehoe @Ladouce goed geslaagd dus...dat van die kleren ken ik ook..heb een paar buikbanden..nou als ik die nu aan doe weet iedereen dat ik zwanger ben..wij wachten ook tot volgende week. @Manon jaaa proficiat geweldig gevoel is dat he...zo wonderlijk dat zo`n kleintje in jou groeit.. @Dds soms zet ik ook allerlei dingen op tafel en als ik ze dan eet wordt ik misselijk of bevredigd het niet..,heel raar. Hier slaat de vermoeidheid echt toe(kan ook het weer doen)moet in de middag echt liggen..slaap dan even 1,5 uur daarna gaat het wel weer. Ben kapot ga weer liggen pff.Knuffel fijne avond allemaal