Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hier nog 1 die heel veel last van hooikoorts heeft. Van de huisarts krijg ik niets. Mag alleen iets halen bij de gezondheidswinkel (geloof ik), maar de dokter durft het ook niet aan om iets homeopatisch te laten innemen.

2. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    @ Mik. Jeetje meid wat ongelooflijk fijn voor je!!! Echt super! Nu lekker genieten!

@ Faye. Ik ben niet aangekomen. Ik heb het idee dat ik juist minder kan eten.

@ Manonn. Super zeg zo'n mooie echo. Ook jij genieten!

@ all. Donderdag echo gehad in het ziekenhuis. Was weer niet echt een leuke ervaring. Eerst moest ik ergens naar een kamertje achteraf. Er was toen niks te zien op de echo. Toen zei die assistent dat die kamer normaal nooit gebruikt werd en er al oude apparatuur stond. Ik kon dus weer naar de wachtkamer, want dan zou ik ergens anders weer geholpen worden. Toen kreeg ik een andere, weer een assistent. Die kon geen hartje vinden. Nou, mijn vriend en ik hadden het niet meer. Toen besloot ze toch maar om de echoscopist erbij te halen. Nou die kon dan uiteindelijk gelukkig wel het hartje vinden. Maar het was allemaal veel minder duidelijk dan vorige week. Volgens mij komt dat door de apparatuur.
    Toen vroeg ze hoever ik was. Ong 7 weken zei ik. Dat kon dus echt niet volgens haar. Ik was hooguit 6 weken, 6,5 week. Nu weet ik het dus niet meer. Ook klopte het hartje niet zo snel. Maar daar zei ze verder niet zo veel over... We kwamen dus weer met meer vragen naar buiten dan toen we naar binnen gingen. Ik moet nu over 2 weken weer terug voor een echo. Maar heb de neiging om niet meer te gaan, en ergens anders die echo te laten maken. We houden er constant een rotgevoel aan over..
    Het hartje klopte gelukkig wel, maar meer weet ik dus niet..

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Mag ik vragen in welk ziekenhuis je bent geweest? Jeetje, wat een rot ervaring. Gelukkig klopt het hartje wel.

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Rel, ik ben ook wel benieuwd naar het zkh... Hoop toch op het beste voor je!

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Susan, in ieder geval niet bij jou in de buurt, maar rotterdam eo.
    Wij wonen in dezelfde plaats en nu ben ik bang voor het ziekenhuis waar al zo vaak klachten vandaan komen.

6. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    Het was in het Ikazia ziekenhuis. Terwijl ik voor de rest echt heel erg te spreken ben over het Ikazia. Alleen gynaecologie dus nu niet zo meer...
    Wat zouden jullie doen? Daar toch nog gewoon een keertje terug gaan?

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He wat een lastige situatie!
    Wat raar trouwens dat je in dat ziekenhuis loopt. Jij en ik stuurt je toch door naar Ruwaard of Star?
    Ja, je zou het kunnen proberen in een ander ziekenhuis natuurlijk. Second opinion is nooit verkeerd toch?

8. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    Ik liep in het Ikazia omdat ik 10 maanden niet ongi was geweest. Daarom moest ik naar de gynaecoloog.
    Ik wil het liefst weer naar Star. Maarja, daar sturen ze je niet zomaar heen...
    Daar was de apparatuur echt zo veel beter dan in het ziekenhuis.

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Rel wat een gedoe zeg, ik zou komende week een nieuw afspraak willen bij een gynaecoloog, dan kunnen ze je ook wat meer zekerheid geven.
    Ik ben ook bij een gynaecoloog geweest, die maakt zelf de echo en bij 6,5 week mocht ik een week later terugkomen om te zien of het gegroeid was.
    Of een ander ziekenhuis proberen, ik hoefde geen eens een verwijzing ofzo te hebben.

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    @annie1979: ik heb uit wanhoop vanavond de huisartsenpost gebeld en ik heb nu iets bij de apotheek gehaald. Dit mag je gebruiken tijdens je zwangerschap (heb dat ook nog even nagezocht op internet). Het zijn een neusspray en oogdruppels genaamd Allego-COMOD. Ik moest het wel zelf betalen en in de bijsluiter staat dat je het alleen mag gebruiken in overleg met je arts. Het enige jammere is dat het niet op korte termijn helpt maar wat langer duurt. Maar goed, ik heb weer bericht gezien en voorlopig weinig regen deze week. Jammer voor ons hooikoortspatiënten.

@Rel: ik zou kijken of je niet via een vk een echo kunt krijgen.

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Rel, die ziekenhuizen zeggen me allemaal nix maar als jij je er niet prettig bij voelt, is het denk ik verstandiger om het eens bij een ander zkh te proberen. Bellen kan nooit kwaad lijkt me! Wel vervelend dat het nu net het Paasweekend is en je de poli's van die zkh tot aan dinsdag niet kan bereiken...(denk ik tenminste) Dinsdag anders maar meteen in de tel klimmen?
    Desnoods een VK? Weet niet meer hoe ver je bent maar in het begin zie je alles beter op een inwendige echo. 't Is nog maar de vraag of een VK die in huis heeft...
    Heel veel succes!

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @Ladouche: Raar! Mijn huisarts zegt eht dat ik geen oogdruppels mag. Ook dit schijnt in je bloed terecht te komen.
    @Susan: Onze (van Rel en mij) vk doet niet aan inwendige echo's.
    @Rel: Bel Najat even en vraag of je alsnog naar Star of het Ruwaard mag voor een echo.

Meiden, ik ben er nu echt vandoor. Zat een film te kijken, maar ogen vallen nu dicht. Trusten!
    Trouwens, wel veel gezelliger hier. Zat in november, maar daar krijg je nooit antwoord. Heb het idee dat ik daar een beetje genegeerd word.

13. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    goedemorgen meiden,

is er al iemand wakker?
    ik ben de hele nacht wakker geweest. Alleen maar bezig geweest met zakdoekjes en neusspray. nou zo gaan de dagen natuurlijk nog langzamer tot aan de echo.

@rel; wat vervelend dat je dit moet meemaken! je mag toch van een zh verwachten dat ze wel goede apparatuur hebben zeg. wat raar!! ik zou volgende week gewoon een echo ergens anders laten doen.
    @annie; ik zat ook eeerst bij november, maar had daar dus ook hetzelfde gevoel. dat er op mij nooit gereageerd werd. Maar ja het is daar ook zo druk! vind het hier veel leuker en overzichtelijker.

gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? wij hebbenniks op de planning staan, dus moet nog wat bedenken.

fijne paasdag!
    Liefs bren

14. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Gedemorgen Benda,

@Brenda:Ja ik ben wakker.Was 5 uur al wakker door die heftige regenbui/ maar gelukkig wel weeer ff kunnen slapen.Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! hopen dat het nie elke nacht zo gaat!!

@ Rel: Wat vervelend die onzekerheid zeg!! Ik zou ook naar een ander ziekenhuis proberen te gaan!! Zo word je alleen nog onzekerder!

@Manonn: Wat leuk dat je een goede echo hebt gehad!! Gefeliciteerd joh! En nu nog meer genieten!! Heb je trouwens nog steeds zoon last van misselijkheid???

@all: Hier nog steeds misslijk en weeiig. Gister hele dag op pad geweest, maar dat was niet zo verstandig! Was gister nog misselijker en helemaal kapot. Vandaag weer een nieuwe dag.. Vannacht naar gedroomd over bloedverlies enzo. Was ook nie echt prettig. ben dus blij dat ik wakker ben en er niks aan de hand is!!

meiden, hele fijne pasen en geniet van het lekkere weer!

Grtjes Ilona

15. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    heey ilona,

vervelend is dat he zulke dromen, heb ik ook wel eens.
    dan word je echt heel vervelend wakker!

ik ben nu erg verkouden vandaar dat ik slecht slaap.
    hoop dat het snel over is!

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @rel: Ik zou toch ook voor een second opinion gaan, elke keer een rotgevoel na een echo is gewoon klote. (sorry dat ik dat zo zeg..)

@annie: Ook ik probeerde eerst bij de november mama's, maar kreeg er al helemaal geen reactie..

@Loontje: Ik heb nu al 2x zo'n droom gehad, smorgens ren ik dan meteen naar de wc om te kijken of ik iets zie..
    Gelukkig is er dan niets te zien en ben ik weer opgelucht ;)

Ik ga vandaag eens genieten van de zondag denk ik, al moet ik tussendoor nog wel even de was doen en de beestjes verzorgen..

17. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Jeetje Rel dat is wel vervelend...
    Ik heb zelf mijn vorige 20 weken echo gehad in het Ikazia. de rest van de echo's werden gedaan door de VK. De 20 weken echo werd vanzelfsprekend gewoon door de echoscopist gedaan. Er was toen wel iemand bij van het dijkzigt ziekenhuis want daar was het veel uitgebreider en zei gaf dan een soort bijles bij het ikazia.
    Trouwens ik had dus papieren van het ikazia maar toen mijn zoontje na 2 dagen opgenomen moesten worden adviseerde ze mij het zuiderziekenhuis...en ik wilde naar het ikazia maar daar waren ze toen nog aan het verbouwen... Ben zelf ooit in het ikazia geboren haha

Dromen... ik begin ook alweer heftiger te dromen. Niet zozeer over bloedverlies maar kan over van alles zijn...maar vaak wel de zwangerschap centraal... ik droomd an ook heel intenstief en onthou alles, had dit vorige keer ook...

Zitten rel en annie bij dezelfde vk dat is toevallig...
    Wonen jullie beide in rotterdam? Ik woonde ook in rotterdam en had de vorige keer vk praktijk pendrecht. Ben benieuwd waar jullie zitten.

Hooikoorts lijkt me heel veel vervelend, ik hoop dat wat jullie mogen gebruiken goed helpt.
    Brenda vervelend da tjij zo ziekig ben

Vanavond gaan we gourmetten met vrienden, gaan we toch nog wat speciaals doen met pasen, maar het is dat zij ons uitnodigden... Vanmorgen ontbijtje gedaan met lekker verse jus mmm...

dinsdag pas weer lekker aan het werk... zit nu nog lekker in mijn huispak straks lekker op mijn gemakkie douchen en dan gaan...

Liefs Mik

18. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Zit vandaag precies op 7 weken dat ziet er stoer uit!

Op naar de volgende ;)

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hier voelt 7 weken ook als soort van mijlpaal, weer een week voorbij ;)

20. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    bah, wat heb ik een rot dag vandaag zeg. Misselijkheid zit tot mijn lippen. Toch nog iets naar binnen gekregen, maar heb het idee dat het er elk moment uit gaat komen. Ook nog steeds die buikpijntjes.. iemand enig idee wanneer dat op houdt???

Deel Deze Pagina