Ik heb gelukkig geen last van maar ze zeggen dat misselijkheid toch vaak rond week 12 stopt? soms veel eerder soms veel later... succes met de misselijkheid
Bovenin zie je in het roze staan: gebruikerspaneel Daarna kan je kiezen voor profiel en onderschrift..
Hoi meiden, Ik ben ook al de 7 weken voorbij. Nouja al.... Het duurt mij allemaal veel te lang op het moment. Ik hoop ook dat het snel woensdag is, dan mag ik voor de eerste echo. Ben ook wel erg zenuwachtig. Het rare is dat ik me juist helemaal niet zo anders voel. Wel zere borsten en ontzettend moe, maar niet misselijk ofzo. Vandaag een luie dag gehad. Eerst een brunch gehad bij mijn ouders en daarna vrij weinig gedaan. Oja, de net heerlijk liggen slapen. Straks maar weer lekker hangen.
ff inbraak van november moeder, zat met jullie mee te lezen en las over ziekenhuis/echo. Ben zelf 8 jaar geleden opgenomen geweest in ikazia, zoon werd met keizersnede geboren. Vond het erg rommelig maar ok. Bij nacontrole met zo'n eendenbek heb ik een infectie opgelopen..alles onder de uitslag..verder weinig ervaring maarre genoeg om bij de komende bevalling naar maasstad of ruwaard te gaan
heey meiden, ik heb sinds vandaag de hele dag dorst, heb ik net een glas leeg, heb ik gelijk weer dorst!! zijn er meer die dit hebben? ik las al ergens dat het ook een kwaal kan zijn door sneller werkende nieren?? en heb ook helemaal geen zin meer in thee of koffie. drink alleen nog maar water, fris en sapjes. fijne paasavond!
Oja hoor. Ik heb ook wel meer dorst, maar lust ook nog graag een kopje koffie of thee. Hoort erbij joh. We moeten dadelijk toch ook een reden hebben waarom we meer gaan plassen. Haha!
Heej hi al.. lees zo af en toe toch stiekem mee.... Annie.. meid je bent al bijna 8 wk.. gaat super of niet.. dat je nerveus bent is logisch hoor meid.. zal woensdag wel helemaal erg zijn.. (had ik tenminste wel...en ben nu ook nerveus voor vrijdag..) maar nu gaat t helemaal goed... KNUFFFFF
He Ichtus! Was dit je oude naam? Moet er echt aan wennen. Jaja, ik zit bijna aan de 8 weken en dan heb ik precies de echo. Ik voel me soms helemaal niet zwanger. Wel gevoelige borsten en erg moe. Krijg net een vervelend telefoontje. Ik zou eind april naar mijn oma in italie gaan en hoopte dat we daar mochten blijven slapen. Helaas moet ze tijdelijk haar huis uit ivm lekkage en dat is precies als wij willen komen. Ga nu even verder zoeken voor een beetje betaalbare accomodatie.
Ik had ook weken zonder kwalen hoor..komt dubbel en dwars nog wel terug.. en zo niet.. dan heerlijk van genieten...je mag ze best van me hebben hoor..whahahhaa... oeh.. italie.. lekker.. wij gaan in juni naar ROme een weekendje samen.. zonder kiddies... Mijn naam went vanzelf joh....ik ga je gewoon stalken met ichtus..hihihihi...
Sorry, ichtus, ik was even aan het zoeken voor een appartement. Hebbes! Wij gaan 29 april naar Italie. Eindelijk na zoveel jaar mijn oma weer ontmoeten. Ik ben nog nooit in Rome geweest, maar lijkt me ook heerlijk! Heb jij zoveel kaaltjes dan? Misselijk? Ben absoluut niet misselijk. Hopenlijk blijft dat zo, maar anders heb ik het er ook wel voor over.
Goedemorgen allemaal!Bruisje/ichtus..leuk om jou hier te zien zeg...En wat ben je lekker ver..11 weken al. @All fijne paasdagen. Ben gister hier niet geweest dus weet niet allemaal waar het over ging...humm sorry. @Brenda en stef morgen is de dag,hoelaat moeten jullie?Ik om half 11 ben zo benieuwd en het is zo spannend,hoop dat alles goed is.Ben ook benieuwd naar hoe ver ik nou ben..misschien toch een paar dagen nog cadeau..Maar het belangrijkste is dat alles goed is...Dat hoop ik ook voor jullie.. Toch wel raar om morgen in de wachtkamer bij de vk te zitten..hihi.Moet zeggen dat het mij stiekem genoeg niet snel genoeg kan gaan..Heb wel het gevoel dat je er van alles voor moet laten zeg maar.Mis mijn oude gewoontes maar goed..allemaal voor onze kleine uk..Niettemin zal ik blij zijn als ik weer malse biefstukken kan eten en sigaretten kan roken haha.. (einde klaagzang) Iedereen fijne dag nog en misschien tot later knuff
@faye; ik moet om 10.10 uur. Ben nu al heel zenuwachtig, helemaal omdat ik zo weinig kwalen heb. hoop zo dat we alledrie morgen een mooie echo krijgen! hopelijk gaat deze dag snel voorbij!! liefs brenda