Ben net geweest. Ik heb er alleen niet zo heel veel aan gehad. Het was nog te vroeg om te kunnen zien of het goed zat of niet. Ze zag wel een vruchtzakje zitten, maar zag daar nog niets in (geen embryo te zien nog). Maar blijkbaar is dat wel normaal in zo'n vroeg stadium. Ze vermoed dat het bloedverlies door een goed doorbloede baarmoedermond komt, maar kan dus nog niet uitsluiten of er iets mis is. Ik blijf dus in spanning zitten Pina, gezellig dat je er ook bij komt! Spannend he allemaal! vind het ook zo jammer dat ik nog geen zwangerschapsverschijnselen heb. Wil zo graag de bevestiging dat het goed zit.
Hey Lotje, meid probeer positief te blijven. Hoe moeilijk het ook is! Hier hetzelfde probleem Mijn echo was goed, maar nog steeds bruine afscheiding en soms wat rood.. Maar is het nog rood bij jou?
hallo meiden! ik heb alles weer even bijgelezen. alle nieuwe meiden: gefeliciteerd en gezellig dat jullie hier ook komen kletsen. lotje, hoe is het nu met je? heel vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt na het ziekenhuis, maar probeer gewoon positief te blijven he, het is moeilijk, maar toch proberen meid! @all; mijn (.)(.) worden steeds gevoeliger, ik kon niet op mijn zij liggen niet op mijn buik, dus een waardeloze nacht gehad. zag vanochtend ook ineens een duidelijke blauwe ader. geen misselijkheid verder, wel duizeligheid. en meiden, we hoeven toch ook niet perse een lijst te hebben met van alles en nog wat? ik bedoel, als we een echo hebben gehad, lees je het toch wel hier terug. zo ga nog even weer van het weertje genieten buiten. fijne zaterdag verder! dikke knuffel bren
Hooiii Mag ik me aansluiten? Uitgerekend 16 november...vind het zeer spannend het is nog heel pril maar hoop dat alles goed blijft gaan! Ben ontzettend moe en met vlagen misselijk en wat krampjes maar ja dat hoort erbij.
heej, gezellig dat je bij ons komt kletsen! Gefeliciteerd met je zwangerschap! is het je eerste kindje? liefs brenda
hallo hallo, Ik mag me sinds vandaag ook bij jullie melden. Ik heb gister al een vage positieve test gehad, maar vandaag een duidelijk positieve (en ook nog eens van een ander merk). Dus na 4 positieve testen van 2 verschillende merken, mogen wij het nu ook gaan geloven! Wel onwerkelijk hoor... Ik ben (als we het goed hebben berekend) 30 november uitgerekend, dus nog net op de valreep van november...
Jammer dat je in dit topic zit. Ik zit in de andere. Kom hier wel heel af en toe kijken om te zien hoe het met je gaat, maar vind zelf de andere topic handiger. Daar kan iedereen inzitten. Meid, geniet van je zwangerschap!
Je mag natuurlijk ook hier blijven hoor hier is het ook erg gezellig! gefeliciteerd met je zwangerschap! liefs brenda
Dani en Van der Gijs leuk dat jullie hier ook komen schrijven! Ladouce, heel fijn dat je de hsg nog niet gehad hebt. Als ik binnen 2 maanden nog niet zwanger zou zijn zou ik die ook krijgen. Ben ook blij dat dat niet meer hoeft. Het is nu wel duidelijk dat onze eileider gewoon mooi openstaan Bij mij gaat het gelukkig weer beter. Ben weer vol goede moed. Het bloedverlies was nadat ik bij het ziekenhuis was wel even wat meer, maar dat komt ook omdat ze met een eendebek hadden gekeken denk ik Nu is het weer even gestopt gelukkig! Enise, wat vreselijk irritant joh dat hij bij jou nog steeds niet is gestopt! Mag je binnenkort weer voor een volgende echo? Die onzekerheid is ook echt niks! Hier nog steeds niet of nauwelijks symptomen, ik zou zo graag bevestiging krijgen. Zijn hier meiden niet ook nauwelijks symptomen hebben?
Enise, heb je trouwens (erge) buikpijn gehad? Ik had alleen gisteren behoorlijke steken. Erge buikpijn is volgens mij namelijk niet een goed teken. Zolang dat wegblijft is de kans denk ik wel groot dat het goed blijft gaan. Zijn jullie trouwens al aan het kijken voor babyspulletjes? Ik durf daar nu langzaamaan wel aan te denken en een beetje te kijken, maar ga voorlopig echt nog niets kopen.
Ik denk dat ik me hier ook bij ga voegen.. Ik kan het andere overzicht niet meer volgen. Ik denk dat ik rond de 18de ben uitgerekend.
Welkom nieuwe mensen, gezellig dat jullie er ook zijn... Lotje wat vervelend dat je nog steeds niet meer zekerheid heb gekregen, maar zekerheid is toch lastig die eerste maanden... Wat betreft symptomen mijn 1e zwangerschap heb ik ook geen last gehad aan het begin dus dat hoeft niets te zeggen... Moet zeggen dat ik nu wel al twee dagen een beetje weeeig? ben, lastig omschrijven wat ik voel maar ben niet echt misselijk maar voel me wel licht in mijn maag... Erg vreemd gevoel...idee dat ik steeds honger heb Brenda vervelend dat je zo slecht geslapen heb... nu zijn het alleen nog je (.)(.) straks ook je buik Ik kom net terug van Ilse De Lange, was echt een superconcert! Weltrusten voor nu en misschien tot morgen...
goedemorgen zwangere dames , hoe gaat het hier? @mik; leuk concert dus! ja, nu kan het nog he haha.. ik heb op 6 dec nog een concert van pink gepland staan, hmm, hoop dat dat gaat lukken @mamaT; gezellig dat je hier ook bent en gefeliciteerd! het andere topic is idd een beetje onoverzichtelijk geworden, ik kan het ook allemaaal niet meer bijhouden. @lotje; is het bloedverlies al voorbij inmiddels? hoop het zo! ik ben ook al langzaam aan het kijken naar babyspullen, maar kopen nog niet hoor! durf ik nog niet zo goed... maar we hebben ook nog alle tijd! @all; gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? liefs brenda
Goedemorgen allen, Ik ben slecht in reageren op iedereen dus sorry als ik dat niet altijd doe. @Lotje2: ik hoop dat het goed gaat me je. Lijkt me vreselijk die onzekerheid. Hier alles ok. Ik heb best wel wat symptomen. Zere (.)(.), met vlage misselijk, ontzettende last van mijn darmen (heb prikkelbare darm en dat schijnt tijdens zwangerschap erger te kunnen worden), mijn haar is echt een drama. 3 Weken terug permanent laten zetten, is sinds afgelopen vrijdag bijna weg en helaas, de 1e pukkeltjes komen er ook al aan. Weet dus echt dat ik zwanger ben. Begrijp gelukkig ook dat de 1e 3 maanden het ergst zijn dus we houden moed. Ach en het is voor een goed doel dus mij hoor je niet klagen. Gisteren zijn we naar Ouwehands dierenpark geweest. Was wel even slikken. We gingen voor de ijsbeertweeling en toen we er kwamen was net een van de 2 jongen overleden. Maar tot onze grote schrik lag dit jong nog in het verblijf (op zich normaal zodat de moeder afscheid kan nemen) en mams was ook echt met het dode jong bezig. Dan merk je toch dat je er nu heel veel mee bezig bent. Zowel bij mij als bij mijn man schoten de tranen in ons ogen. Vandaag lekker rustig. Moet ook echt mijn rust al nemen, ben helaas de jongste niet meer.
Hoihoi goeiemorgen! Ik vroeg me af of hier ook iemand bij zit die ook snel de kindjes op elkaar krijgt of heeft gekregen! Kan ik er even over lullen hoe druk ik het krijg Het is hier weer schitterend weer zeg! Straks maar weer even wandelen! Lotje gelukkig is het niet heel ernstig, nu afwachten tot de volgende echo! Wel heel spannend zeg! Ik heb nog geen last erge symptomen... begon bij mijn vorige zwangerschap pas met 6 weken.. dus ik ben benieuwd! Ben 10 weken vreselijk misselijk geweest.. bleechh
@ all van harte welkom en laten we er dubbel van genieten. hier ook nog geen nieuwe verschijnselen geconstateerd, alleen die boobs! @ lotje2 hou vol meid, en blijf moed houden! gr mau
Goedemorgen meiden allemaal!wat een super weertje..heerlijk.Daar wordt je vrolijk van.Zo gister een kl*te dag gehad,die hormonen,vreselijk.Janken,boos,alles door elkaar heen.Gelukkig gaat het nu weer beter..je zou er depressief van worden.(einde ego)@Mau lekker alleen die zere boobs,ik had ook alleen zere boobs in het begin..nu heb ik tandvlees,bloedneuzen,puisten,mijn haar zit niet meer..pff.Is het al November? haha..@Mamat welkom..hier kan je rustig meepraten..hoef je ook niet zoveel bij te lezen en te schrijven.Erg makkelijk..@Pina poef meid jij gaat het druk krijgen(als ik het zo lees)maar kan je niet helpen dit is ons 1e kindje.@Ladouce die pukkels en dat haar,ik kan er over meepraten..pff@Brenda ik durf ook nog niks te kopen hoor,wacht eerst de 1e echo af.Wil weten of alles wel goed zit.Dan voel ik me ook fijner om dingen te kopen.Heb al wel een zwangerschapsbh en broek aan,ik pas mijn gewone kleren niet meer..heb al echt een buik.Mijn darmen spelen heel gauw op.@Mik2sept Ilse de lange gaaf..waar was het?Helemaal super is zij...Ik wou dat ik wat meer kon ondernemen,ben zo kapot.Op het moment zeg ik alles af...geen energie meer na 18.00@Lotje hoe is het nu meid?Nou ik ga vandaag naar de familie en lekker van het mooie weer genieten.Ik zeg tot morgen..joehoee eindelijk mag ik dan de vk bellen..voor de eerste echo
Hoi hoi, Ik heb gisteren positief getest (2 verschillende) en kan het amper nog geloven. Iedereen hier van harte gefeli en dat we maar een goeie zwangerschap gaan krijgen. Heb nog niet echt veel klachtjes, alleen steken/krampen in mijn buik en licht misselijk (beetje weeig gevoel). Heb ook geen zere (.)(.), dat komt wellicht nog. Nou, ik ga ff genieten van het zonnetje. Grtz.
@mila77; gefeliciteerd meid! wens jou ook een goede zwangerschap toe! en als er iets is, mag je ons hier gerust lastig vallen @faye24; ik had vorige week ineens een bloedneus, terwijl ik dat nog nooit had gehad! is dat ook een kwaal dan? was net een dag voordat ik ging testen, vond het al heel vreemd. ben benieuwd wanneer je eerste echo is! ik denk dat ik ook maar alvast een zwangerschapsbh ga kopen. Ze doen zo'n zeer en worden nu al groter, is dat normaal dat dat zo snel al gebeurt?haha.. liefs