Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    @Iedereen die voor de echo gaat vandaag: veel plezier en laat snel wat horen/zien.

Hier weinig nieuws. Ben vandaag voor het eerst sinds een week weer aan het werk. Gaat best wel goed. Wel wat achterstand in te halen. Gelukkig maar een korte week deze week. Ben wel benieuwd hoe ik me vanavond weer voel. Ben meestal helemaal doodop aan het einde van de dag. Heb manlief al gewaarschuwd dat ik pas zaterdag weer thuis wat doe.

2. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Hee meiden,

Heb de echo gehad! Het hartje klopte uitstekend en het zag er allemaal goed uit!!
    Ben nu helemaal blij want zat zo in de stress omdat ik geen kwalen had.
    En ben idd uitgerekend op de verjaardag van mij en mijn man.
    heb de echo in me album staan!

knuffel

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lotje, oh meid nee toch he! Wat verschrikkelijk!! Ik weet even niet wat ik moet zeggen tegen je. Jullie hebben al zoveel meegemaakt met zn 2-en en nu dit ook weer! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

Brenda daarentegen, wel heel goed nieuws. Vreemd eigenlijk zo'n dag, positief voor de ene, negatief voor de andere... Wat een dubbel gevoel.
    Maar Brenda, wat een heerlijke echo en wat een fijn gevoel he nu!
    Hoe is het trouwens met die verkoudheid? Dat was jij toch? Werkt die neusspray (van Otrivin) eigenlijk? Je hebt wel het idee dat je neus eraf knalt als je die zooi erin spuit he, zeker de 1e keer... :)

Hier ging het vanmorgen niet heel erg best... Heb bijna overgegeven maar aangezien ik het niet in de wasbak wilde doen, maar snel naar de toilet gerend maar toen moest ik niet meer... Gelukkig, want ik vind overgeven echt verschrikkelijk! Verder merk ik echt dat mijn lijf zo ontzettend moe is dus er wordt hard gemaakt binnen in mij. Dat is wel weer een goed teken. Wilde eigenlijk gaan klagen maar nu ik het verhaal lees van Lotje, moet ik eigenlijk heel blij zijn dat ik deze klachtjes heb. Kortom, hulde aan de misselijkheid en moeheid...

Meiden, ik ga weer snel verder hier op werk. Des te eerder kan ik naar huis vanmiddag en even slapen voor ik moet volleyballen. (pfff, moet er nu niet aan denken)

Alle andere meiden die vanmiddag hun echo krijgen, succes en we hopen allemaal op goed nieuws hier!

4. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @susan, ik mocht die neusspray niet meenemen van de drogist, volgens mocht die niet. heb een andere meegekregendie wel mocht tijdens zwangerschap, euphorbium. Helpt ook uitstekend! is nu al helemaal voorbij de verkoudheid.

5. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik ben op 15 november uitgerekend dus hoor volgens mij in dit deel van het forum thuis :)
    Het is ons eerste kindje, en voor de opa's en oma's ook het eerste kleinkind (aan allebei de kanten), dus erg leuk!
    Volgende week gaan we voor de 2e keer voor een termijnecho (eerste keer, 2 weken geleden, was het net te vroeg, ze dachten dat ik al verder was maar dat bleek niet zo te zijn, dus bij de intake doen we hem nog eens over).
    Verder gaat alles prima, tot vorige week ben ik wel ontzettend moe geweest, en ik heb veel last van mijn borsten maar verder helemaal geen kwaaltjes. Aan de ene kant is dat natuurlijk een geluk, aan de andere kant heb ik me daardoor wel veel zorgen gemaakt.
    Maar dat doe ik niet meer, is toch niet goed voor die kleine..
    Gisteren zijn we bij de Baby Dump geslaagd voor een kinderwagen en een prachtig babykamertje, kan niet wachten tot we het in huis hebben en ik kan gaan inrichten en aankleden :)

Groetjes,

Linda

6. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Lotje nee...vreselijk sterkte meid.

@All Joehoeeee hier goed nieuws..kleintje zag er geweldig uit..goed gegroeid,bijna 3 cm al.Hartje klopte stevig en hij/zij was aan het zwaaien met zijn armpjes.Nou mag weer mijn banner aanpassen..ben toch een dag verder.Uitgeteld op 12 November ben zo blij.Nu voelt het pas echt he Brenda.

@Brenda ik zei toch...geen kwaaltjes zegt niks..proficiat meid..lekker genieten vandaag..bijzonder is het he..

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Faye, wow goed nieuws joh! Lekker genieten!

Brenda, in de bijsluiter van die neusspray staat wel gewoon dat je m mag gebruiken tijdens de zwangerschap (heb ik dus ook gewoon gedaan van de week)... Maar goed, iig ben je er nu bijna vanaf en dat is het belangrijkst!

8. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Brenda mooie echofoto meid..ben blij voor je.Ben je dus precies zover als je dacht??Ben benieuwd hoe het met Stef is..Zal straks even op de andere reageren..eerst eten nu

9. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @faye; super dat jij ook een mooie echo had! ik vond het heel bijzonder om het hartje te zien kloppen. over 2 weken mag ik weer heen voor een echo. blijf gewoon bij me eigen gyn onder controle hele zwangerschap. Heb de echo al in het MvM fotolijstje gedaan. Dan blijft ie tenminste mooi!! nou faye wij kunnen genieten! hoop dat stef ook een mooie echo heeft gehad!!

@susan; ja weet het ook niet, ze zei dat ik beter een andere kon nemen omdat daar een stofje niet in zat die in otrivin wel zat ofzoiets. na ja maakt ook niet uit, het is voorbij haha..

liefs bren

10. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @faye; was wel heel zenuwachtig hoor, toch door de kwaaltjes die er niet meer zijn. Me benen trilden in de beugels haha... kijk nu al uit naar de volgende echo. van mij mogen de kwaaltjes dan nu ook wel weg blijven :)

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    @Faye en Brenda: gaaaaaaf. Ben zo jaloers, moet nog een week -geduldig- wachten.

12. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    @Lotje; wat vreselijk, heel veel sterkte meid!

@Faye en Brenda; gefeliciteerd met jullie mooie echo

@Rel; wat een onzekerheid allemaal. Hoop idd dat je eerder een echo kunt regelen.

Hier nog acht onzekere dagen voor ik weer een echo mag.....
    Begin wel echt misselijk te worden, een goed teken toch? je zou toch geen toename van de zwangerschapsverschijnselen verwachten als het niet goed zou zijn. Maar misschien ben ik gewoon `psychisch` misselijk omdat ik zo graag wil dat het gewoon goed zit.

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Faye en Brenda: Gefeliciteerd met jullie mooie echo! :D

Hier nog 2 weken geduld voor mijn 1ste afspraak bij de VK en weet nieteens of ik dan al een echo krijg..

14. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Faye en Brenda: hartelijk gefeliciteerd met jullie mooie echo!! Genieten nu!!

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Lotje, wat vreselijk meid! Veel sterkte ermee..

16. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    lotje2, heel veel sterkte meis.
    Wat een tegenvaller als je het hartje al hebt zien kloppen.
    Waar ben je nu dan? Ik hoop dat ze goed voor je zorgen.
    liefs en een dikke knuff

17. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @All dank jullie wel voor de leuke reacties..

@Saskia het schiet al wel op voor je dan...hoop dat je ook gelijk een echo krijgt,dat in onzekerheid zitten die eerste weken valt niet mee(je hebt alleen je positieve test dan nog maar)

@Silkie nog 8 dagen meid..hoop dat je misselijkheid een beetje mee blijft vallen..idd wel een positief teken..wat duren die 12 weken toch lang he.

@Ladouce dankje wel..voor jou komt er ook een mooie echo aan..geduld wordt beloont(makkelijk praten nu ik zelf een echo heb gehad..hihi)Duurt lang he als je erop aan het wachten bent.

@Brenda fijn dat je gewoon de hele zwangerschap bij je gyn blijft,die ben je toch gewend en het is fijn om steeds hetzelfde gezicht te zien.Bij de vk praktijk waren ze ook erg aardig..voelde me gelijk op mijn gemak.Kan me voorstellen..ik lag de eerste keer ook te zenuwen in de stoel..nu was het al iets minder(nog wel maar je weet wel)

Het is idd zo apart om dat hartje te zien kloppen..en ons kindje was een beetje op en neer aan het gaan(van boven naar beneden)kijk zij ze hij is lekker aan het zwemmen..hihi
    We hopen gewoon dat die kwaaltjes lekker wegblijven..(was vannacht toch misselijk niet normaal..moest om half 4 eten..daarna zakte het weg)Had ik maar niks gezegd.
    Wij gaan nu lekker genieten.

Aan de ene kant duurt het allemaal zo lang..aan de andere kant is ons kindje er al met een half jaartje(afronden..)Jij hebt al lekker snel weer een echo..de eerste echo die ik krijg is een combinatietest(downsyndroom)tussen 11 en 13 weken..die doen we wel..maar de vlokkentest en vruchtwaterpunctie niet.

Dus ik denk dat ik over een maand weer een echo heb...en daarna de pretecho..jongetje of meisje??Joehoe zo leuk allemaal..

18. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Lotje meid..ik vind het zo erg voor je..hopelijk heb je iemand met wie je nu kan praten..ik wens je sterkte en een hele dikke knuffel voor jou meis..het is niet niks.Goed dat je positief probeert te blijven(moet je ook)

19. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @allemaal; bedankt voor de felicitaties. Kan het zelf allemaal nog moeilijk bevatten dat ik al een hartje heb zien kloppen, heel erg mooi!! Kijk nu al uit naar de volgende echo met 2 weken.

@faye; ik heb nu allemaal boekjes meegekregen over allerlei testen enzo, die maar even doorlezen straks. wel leuk dat je je kleintje zag zwemmen hihi, hij is in ieder geval sportief aangelegd ;)

Was zojuist bij een zwangere vriendin die elk moment kan gaan bevallen. Ze heeft echt een hele dikke buik, dat is toch nog wel onwerkelijk dat wij dat straks ook hebben.

En weet je wat zo raar is, begin nu mijn borsten weer te voelen, zijn nu weer pijnlijk. Misschien dat ik voor de echo er teveel op gefocused was, en dat daardoor de pijntjes miner werden en nu denk ik er niet meer aan en worden ze weer pijnlijk. heel raar

nou ik ga maar eens eten koken voor mezelf, mannetje is op oefening, dus weer hele week weg. Gezellig alleen eten dus.

knuffel brenda

20. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Bren raar he maar zo lopen wij er ook over een paar maanden bij...moet eerlijk zeggen lees af en toe weleens bij de aprilmama`s die dan bevallen zijn/elk moment kunnen bevallen.Ben dan stiekem een beetje jaloers,het kan mij niet snel genoeg gaan.Ondanks weinig lichamelijke klachten wordt ik hormonaal wel op en neer geslingerd..pff Dat valt niet altijd mee..

Willen jullie eigenlijk ook het geslacht weten?Vindt het zo handig met het shoppen..ik ben echt van de rose en voor een jongen beige/grijs/groen ofzo..

Ons ukje is idd sportief maar later ging hij/zij weer verder slapen.Heel grappig.

Je geest kan rare dingen met je doen..je kwaaltjes zijn er wel alleen de ene keer wat erger dan de andere keer..nu weet je dat het niks zegt(gelukkig)

Balen dat je mannetje zolang weg is..hopelijk is hij straks wel met de bevalling in de buurt..zal wel handig zijn toch..

Nou smakelijk meid..ik ga frieten eten.Jammie.Heb trouwens mijn verslaving gevonden..jonge kaas,eieren(zacht) en sinas haha.Heb zoveel honger op het moment..gaat goed met de kilo`s..pff

Ps met Stef is het niet goed..misschien komt ze het zelf vertellen,anders lezen bij de Decembermama`s.

Tot later

Deel Deze Pagina