Hanneke, ik heb het ene moment ook meer last van mijn borsten dan het andere moment. 's Morgens heb ik er het meeste last van. Verder erg moe. Kan gaten in dagen slapen, maar moet helaas werken. Vannacht om 4 uur werd ik zwetend wakker en moest erg plassen en had erge dorst. Ga zo ook weer lekker mijn bedje in, alleen maakt het niet uit hoeveel ik slaap, ik blijf moe. Morgen de spannende echo! Ook in ben zenuwachtig hoor.
hallo allemaal, Ik zou hier ook graag mee willen praten als dat mag. Ik ben 17 november uitgerekend. Vorige week donderdag ben ik voor het eerst naar de Gynaecoloog geweest. Aangezien ik een trombose verleden heb, en al vanaf m'n 8e astma heb. Heb vorige week een inwendige echo gehad. Het kindje was toen 16,4 mm en het hartje klopte ook al! Was echt heel bijzonder om te zien. Volgende week woensdag mag ik weer terug komen en krijg dan weer een echo. Groetjes Rianne
Annie succes vandaag...we horen het hopelijk zo snel mogelijk.Wat een weertje vandaag..ga er lekker van genieten.Tot later.Knuffels
@ Annie: Als je dit nog leest, veel succes @ Riannetja: Welkom en gefeliciteerd @Saskia: Mijn collega's weten het sinds gisteren. Afgelopen week begon ik me steeds beroerder te voelen. Dus heb ik het ze verteld. Ze hebben me ook heel erg gesteund tijdens m'n MK vorig jaar. Ze zijn helemaal door het dolle heen. Het is soms net een hechte familie. Vanmorgen ging het een stuk beter qua misselijkheid. Wel weeig gevoel maar wel alles binnen kunnen houden.
Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb net een goed eecho gehad en het hartje klopt. We hebben hem ook gehoord. De tranen stonden in onze ogen. Wat zijn wij blij.
@Annie: Gefeliciteerd!! Lekker genieten nu! Word zelf nu ook wel steeds nieuwsgieriger, maar ik moet nog anderhalve week wachten... Wat duurt dat dan lang he??
Ik ken dat ja. Ging hier ook niet snel genoeg. Maar als je dan een mooie echo hebt gezien, dan was het het wachten zeker waard!
Jaja, zal hem vanavond inscannen en op de site zetten. Wacht, kan ook proberen een foto te maken en dan erop te zetten.
Ben benieuwd of dat lukt... zonder flits zou het misschien wel gaan Op mijn echo zie je alleen maar een vlekje nog niet zo veel... maar was ook nog maar 6 weken 5 dagen jij al 8 weken! Volgende keer ben ik ook verder heb er nu al zin in Ben verder vrij moe, en heb vanmiddag even een uurtje geslapen maar nu ben ik nog moeier... dus doe dat maar niet meer denk ik... Hoe gaan jullie met de vermoeidheid om? En wat hebben jullie met het mooie weer gedaan?