@Mik: Ik heb vanmiddag ook mnog ff geslapen, langer dan ik normaal doe. meestal ben ik met een kwartiertje of half uurtje wel wakker, maar nu was ik zo twee uur verder.. Dat is het enige wat ik doe tegen de vermoeidheid. Probeer elke dag ff te slapen. Maar dat kan niet altijd ivm met werk enzo. Vandaag verder heerlijk in de tuin gezeten. Was lekker vrij. @All: Heb alleen heel vaak honger. Heel raar. Als ik wat eet dan heb ik een kwartier later alweer honger. Heel irritant. Kent iemand dit? @Annie: Nou hoop dat het heel snel 24 april is!! Weet zeker dat het het wachten waard is! Het is een mooie afdruk geworden zeg!!
@annie: gefeliciteerd! super zo`n mooie echo @rianne; gefeliciteerd en welkom. Super dat je het hartje al hebt zien kloppen. Moest je nog veel aan je astma-medicijnen veranderen ivm de zwangerschap? Ik begin al mijn puffers soms behoorlijk te missen.... @mik; ik zou proberen toch een beetje toe te geven aan de vermoeidheid. Zwanger zijn is hard werken hoor!
@Annie joehoeeeeeee meid!Proficiat..zie je wel een mooi klein ukkie.hopelijk ben je nu wat geruster en kan je lekker genieten. @Mik ik ben ook vaak zo moe hoor..als het kan even gaan liggen en wat rustiger aan doen.(ben makkelijker geworden in het huishouden..poetsen komt wel..) @loontje hihi dat herken ik wel..heb de hele tijd honger en als ik dan niet eet..wordt ik misselijk.Wordt zelfs de afgelopen nachten wakker van de honger.Ben ook al aangekomen..pff maarja heb gewoon honger..haha kaas ja lekker kaas hmmm @Mik zo gezellig dat jij er gewoon weer bent!Vandaag in de tuin gelegen,was lekker vrij.Alleen kon ik niet zo goed tegen de zon vandaag..jij? @Ladouce spannend aftellen..leef met je mee. Zo ga even eten meiden..tot later en smakelijk allemaal
Probleem bij mij is dat mijn zoontje me na een uurtje wakker maakt en ik me dan nog brakker voel... Dus vandaar dat ik zoiets had van zijn er meer mensen die gaan slapen tussendoor, het is dus in ieder geval niet gek Ik kan het ook niet als ik moet werken, maar merk wel dat ik er op mijn werk minder last van heb... Misschien omdat ik dan bezig ben, en het is wat koeler. Ik weet het niet... Faye, ik ben ook heel blij, heb ook even in het zonnetje gezet maar het is inderdaad snel te warm... en een rondje gewandeld met sven maar ben het allemaal snel zat en hij natuurlijk niet haha Over vijf weekjes ga ik lekker 12 dgn naar portugal... heb er zin in maar zit wel een beetje met de zon hoor... gewoon voorzichtig aan sven mag ook niet de hele dag in de zon.. Ben dan precies 12 weken dat vind ik wel lekker, hoop dat mijn buik nog niet gaat groeien... dan moet ik ook nog een andere bikini kopen...misschien dat ik dan wel een tankini koop... en hoop dat de vermoeidheid dan ook minder is... Moet denk ik wel wat zomerkleding erbij Waar kopen jullie positiekleding? Ik heb nog wel wat van vorige keer alleen toen ben ik in juni bevallen en had ik dus een hele andere periode, moet de doos nog van zolder halen... en eens kijken wat ik ook alweer had... ik had van dingen van h en m prenatall en ik had 2e hands een heel mooi pakket gekocht met aardig wat broeken, dat was wel erg fijn...
Vanaf gisteren ben ik niet meer zo misselijk gelukkig. Af en toe nog een vlaagje. Wat ik wel heb is als ik 's avonds moet gapen (en dan echt zo'n gaap vanuit je tenen zeg maar), dat mijn kokhals neiging geprikkeld wordt. Dit is best irritant... Verder af en toe steekjes rechts bij mijn lies, en last van een zenuw die knel zit tussen de bergroeiing in mijn bekken. Morgen de fysio even vragen of die er wat aan kan doen..... anders maar niet meer zoveel lopen (met risico op vallen).
Hallo meiden, Hele dag weer gewerkt, heb alleen maar zitten gapen op me werk. werk ook 4x9 uur dus best lange dagen dan! Had net vreselijke honger, dus zodra ik thuis was gelijk eten maken (mannetje is er de hele week niet), had ik een paar happen op, zat ik alweer vol!! En over een kwartier natuurlijk weer honger... raar lichaam haha Ga zo met eenvriendin een eindje wandelen in het bos, krijg ik toch nog een beetje beweging. Doe normaal aan spinning, maar vind dat nu niet prettig meer. en anders groei ik echt dit van dat gevreet haha fijne avond allemaal! liefs
@mik kan me voorstellen dat je moe bent..ook met je zoontje erbij..dit is ons eerste kindje..dus ik kan er wat gemakkelijker gaan liggen.Lekker 12 dagen Portugal..heerlijk.Lekker genieten.Pff denk dat ik over 2 weken echt een toeter heb..heb nu al zo`n buik.Pas echt al lange tijd niks meer.Loop in een badpak van mijn moeder rond..haha..Onaantrekkelijk(zit wel lekker.. Ik heb laatst leuke positiekleding gekocht van mamalicious..heb je meestal bij speciaalzaken..even zoeken op internet naar een winkel in de buurt.Nu moeten we eerst de zomer door..en zijn we hoogzwanger in het najaar..die winkels worden rijk van ons..hihi @Ringeding fijn dat je misselijkheid minder wordt..die steken herken ik wel.Ook heb ik erge buikpijn nog steeds(net ongesteldheid pijn)doet ook zeer. @Bren pff lange dag en het was zo`n mooi weer..Moet je weer alleen eten.Dat heb ik ook vaak..zo`n honger en dan snel vol pff...later weer honger.Ben blij dat ik niet de enigste ben die zoveel eet..probeer wel gezond te doen..maar die chips en ijsjes gaan er ook wel in.voel me nu al dik..belooft wat.Ik sport ook niet meer..veel te moe.Ga straks als het over is op zwangerschapsfit..anders krijg ik er straks geen pers uit...haha Fijne avond allemaal knuffels
Zo, weer even een krabbeltje van mij. @Annie: Gefeliciteerd met je goed echo! Ik hoop dat je vanaf nu echt kan genieten en het verleden kan vergeten. Voor degene die nieuw zijn: Welkom! Ik heb dus ook telkens dat ik honger heb, en als ik eet zit ik na een paar happen vol. Ik heb trouwens ook al een verslaving: ijsjes!!!!! En dan vooral waterijs! Ben net nog om 19.45 naar de supermarkt gescheurd voor raketten! Heb er al 2 op en zou er nog wel een paar lusten! K heb ook nog steeds last van mn borsten en ben ook sneller moe. Vooral 's avonds, het liefst ga ik om 8 uur al naar bed! Morgen kan ik er weer een week bijtellen. Volgende week maandag naar de VK voor intake. Ben nu ook wel erg benieuwd of ik een echo krijg, denk het haast niet. Fijne avond nog!
IJsjes, jammie. Vanmiddag lekker Italiaans schepijs gehaald. Kon de ijstent niet weerstaan. Ik heb thuis Australian ijs in de diepvries. Ik kan me haast niet inhouden om naar de diepvries te lopen. @Annie: gefeliciteerd met de mooie echo!! @Brenda: Het vol gevoel en daarna weer trek heb ik ook. Het is even uitpuffen en dan begint m'n buik weer te knorren.
Hee meiden, Annie, wat fijn dat je zo'n goede echo had vandaag! Wat een opluchting he...hoewel ik moet wel zeggen, ik ben zo blij als die 1e 16 wkn voorbij zijn. Denk dat ik dan pas echt kan genieten. Wij kopen ook tot die tijd nog helemaal niets aan babyspullen... Dat hongergevoel, maar dan toch weinig eten, en daarna weer honger...heeeel herkenbaar! Normaal ben ik een echte vleeseter maar heb vandaag maar 1/4 van mijn portie vlees gegeten... Wat betreft sneller moe zijn, dat heb ik ook, maar ik probeer wel te blijven sporten, voor zover mogelijk. Ik doe aan zowel hockey als volleybal en train(de) in principe ook elke week maar ik merk nu dat ik dat niet echt volhoud. Vanaf deze week train ik dus om en om (ene week hockey, andere week volleybal). Zo sport ik dus toch nog 3x pw (ipv 4x), best veel eigenlijk. Uiteindelijk houd ik dat niet vol/is de competitie afgelopen en dan ben ik van plan te gaan zwemmen. Wil wel fit blijven en volgens mij kom je op die manier ook niet kilo's aan... Kreeg trouwens al wel de opmerking vanavond dat je het al kon zien aan mn buik Hebben er mensen morgen eigenlijk nog een echo?? Meiden, ik ga op de bank zitten en uitrusten. Liefs Suus
Oh dus ik ben nie de enige die al aardig aangekomen is. Heb ook al een aardige buik en heb ook al nieuwe broeken bij prenatal gekocht.... Ook van mamalicious en noppies. Wel aardig prijzig. maar je moet wat he.. Is wel rare gewaarwording dat je nu al een buikje krijgt. Ik ben ook veel sneller buiten adem de laatste dagen. Heel raar..
@ Annie. Meid wat superfijn die mooie echo!! Wat een bijzondere ervaring he! Nu kan je echt ten volste gaan genieten. Zo aan de foto te zien hebben ze in het Ruwaard wel betere apparatuur dan in het Ikazia. Vind dat er wel grote verschillen tussen zitten, niet normaal eigenlijk.. Hier op dit moment eigenlijk last van niks meer. Ben ook niet zo moe meer. Aan de ene kant natuurlijk erg fijn, maar maak me er aan de andere kant ook wel weer druk over.. Zal alles nog wel goed gaan daar van binnen? Maar ik moet gewoon vertrouwen hebben in ons wondertje..! Vandaag nog meiden een echo?
Goedemorgen allemaal, Hoe is het met iedereen? Ik zit alweer op me werk. Weer vaak wakker geworden vannacht, moest steeds plassen haha heel vervelend en vanochtend weer moe wakker worden natuurlijk. Fijne dag allemaal!! Liefs bren
Goedemorgen allemaal. Annie gefeliciteerd met je mooie echo. Nieuwelingen van harte welkom hier en gefeliciteerd natuurlijk. Wat ik lees van de honger, snel vol etc. komt me heel bekend voor. Gisteren viel mijn vriend op dat ik flink aan het groeien was. Hij zei er ook bij dat het niet van het eten kan komen aangezien hem opvalt dat ik steeds minder eet. De moeheid wordt bij mij er echt niet minder op. Kan de hele dag wel slapen, tenminste zo voelt het. Maarja gewoon 5 dagen werken, daarnaast het huishouden nog, dus dat wordt gewoon 's avonds het rustiger aan doen. Maar wel op tijd op bedje! Normaal was ik een flinke koffieleut, maar dat gaat me nu met de dag meer en meer tegenstaan. Op het werk valt het ze al op dat ik theedrink. Nu maar hopen dat ze er verder niks achter zoeken. Wij willen het voor iedereen nl stil houden tot het kritieke moment voorbij is. Maar misschien dat we het na volgende week vrijdag wel gaan vertellen. Ligt aan het bezoek aan de vk volgende week. Qua spulletjes e.d. uitzoeken of nieuwe kleding kopen daar beginnen we nog maar even niet aan totdat iedereen het weet. Gelukkig heb ik nog uitgerekte stretch spijkerbroeken. Shirtjes zijn wel lastig. Je ziet gelijk de aftekeningen van mijn lichaam. (vooral de flink gegroeide zwemband) Nou werk ze of geniet van het mooie weer vandaag. Groetjes, mij
Iedereen die vandaag een echo heeft: veel plezier. Hier weer baalen. Gisterenochtend van mijn werk naar huis gegaan. Ging echt niet. Heb wel wat werk meegenomen naar huis zodat ik me niet ziek hoefde te melden. Vanochtend maak ik dat af en hoop vanmiddag weer naar kantoor te gaan. Het is echt zo gek, met vlagen voel ik me super. Manlief heeft me gisteren nog even meegesleept om de bollenvelden te bekijken en daarna nog even naar Noordwijk geweest en iets gegeten. Dat ging prima maar terug in de auto was het al weer over en thuis direct naar bed gegaan. Ik ben trouwens nog steeds geen gram aangekomen maar pas weinig tot geen "oude" kleding meer. Eten doe ik ook niet echt meer maar wel steeds kleine beetjes, ook om de misselijkheid weg te krijgen. Wat mijn werk betreft weten mijn directe collega en mijn leidinggevende het en gelukkig is mijn leidinggevende zelf al 2x papa en weet hij er alles van en is heel erg meelevend en maakt het me ook niet moeilijk als het niet gaat. Hij roept al dat hij benieuwd is naar "mijn energieke trimester" en verwacht dat ik dan het hele kantoor wel ga opruimen. Kan zelf ook niet wachten tot die 12e week voorbij is.
Ik heb ook dat ik mijn spijkerbroeken niet meer aan kan. Nu zag ik bij DIDI broeken met een grote band, die je eigenlijk om moet slaan, maar straks als buikje nog dikker wordt, klap ik hem gewoon naar boven (vanaf gisteren doet die broek dat vanzelf...hmmm gaat mijn buikje groeien???) Ik ben nu ten opzichte van 2 maanden geleden, 5,5 kilo AFGEVALLEN. heeft iemand daar ook last van? Opzich niet erg natuurlijk, heb ik minder mee te zeulen... maar ik vind het wel apart.
@ silkie: Ik heb gelukkig niets hoeven te veranderen aan mijn medicijnen. Kon ze gewoon normaal blijven gebruiken. @ ringeding: ik ben ook al zoveel afgevallen hoor! in totaal al 6,5 kilo. Maar ik heb ook gewicht genoeg dat er wel wat af kan hahaha, dus opzich vind ik dat niet zo heel erg. Ik moet zeggen dat ik ook erg weinig kan eten. Ben de afgelopen weken constant zo ontzettend misselijk. Heb er nu sinds gisteren ook diaree bij. iemand enig idee of dit kwaad kan voor het kindje? Denk namelijk dat ik nu de griep heb. misselijk, overgeven (wat ik nog niet eerder had gehad), diaree, zweet steeds zo, heb het ook erg warm de hele tijd. Pijn in m'n rug en spierpijn op de borst, volgens mij van het overgeven ofzo? Heb me vandaag ook maar ziekgemeld, want trok het echt niet meer. Op het werk weten m'n naaste collega's het ook dat ik zwanger ben, en heb het dinsdag ook aan m'n baas verteld, dus die hebben er gelukkig wel begrip voor.
hoi allemaal..even snel berichtje vandaag..Joehoe heb 10 weken gehaald..maar voel me vandaag toch beroerd..hoofdpijn,alles doet zeer.Reageer morgen even op iedereen.Dikke knuffel..zieken beterschap degene met echo vandaag..hopelijk was alles goed