Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ja heb een wagen gekocht van teutonia fun. Konden zelf de kleur kiezen, heb zandkleurig gekozen en de binnenbekleding iets donkerder bruin. Kan zowel voor jongen als meisje. deze wagen is echt geweldig, heel licht en super makkelijk in te klappen en rijdt ook heerlijk soepel, ook door de bochten enzo. had ook een aantal anderen geprobeerd, maar die zwenkten meer uit zeg maar.

ja wij willen het ook weten! ik denk ook dat het een meisje wordt, we zullen in november wel zien of ons gevoel goed is!! haha.. weet alleen niet of wij het geslacht voor onszelf kunnen houden, ben ik erg slecht in met dat soort dingen, dan wil ik het veel te graag vertellen dnek ik.

wij doen ook alles nieuw in de kamer. nieuwe gordijnen, verven alles en alle meubeltjes natuurlijk. alleen de vloer niet.

liefs

2. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Ringeding; Owja, Esm.. Nog iets, denk ik!? Die heb ik ook gekregen. Ik had er in het begin veel baat bij. Spugen, spugen, en ineens met die pillen, over! Helaas werkt het dus nu heel weinig meer, maar ach, .. nog even hé? Dan zou het minder moeten worden! Hope so! [-o<
    Ik begin het aardig beu te raken. Voel me al belabberd sinds het begin van mijn zwangerschap. Ben nu al +/- 3weken aardig beroerd van de misselijk.

Veel plezier op die verjaardag. Zoek de beste stoel maar uit!

Oja, nou het zal wel druk wezen ivm AZ dan. Hihi. Je geeft niks om voetbal? Ik vind het wel leuk, heb zelf ook gevoetbald, maar ach, vele vrouwen vinden het niks he!
    Ik hoop dat het niet druk is onderweg. Als ik 1ding rot vind, is het een file!
    Ik sta in de zomer elke dag in de file, ivm vakantie-gangers. Ik woon namelijk op een plaats aan het water, in een vakantie-bestemmings-plaats voor vele vakantiegangers! Vooral Duitsers, heel veel Duitsers, en belgen, die niet te vergeten.

Liefs!

3. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @ Brenda; Die wagen, .. Nog nooit van gehoord! Maar inderdaad, die kleuren kunnen inderdaad voor beide. Ik ga zelf voor zwart met grijs. Word het een jongentje, een blauw/groen dekentje erin, word het een meisje, een roze dekentje! ;) en klaar! hihi.

Jullie wachten dus wel tot in November, tot de bevalling?
    Jullie willen het niet eerder te weten komen, via een echo? Wij wel hoor!
    Ik denk dat het lastig word in het begin, als we het net weten, maar dat word vanzelf minder. Ik zou het niet leuk vinden, als iedreen het zou weten, dan is de 'verassing' eraf voor alle mensen.

Zo! Ik duik nu de douche in! Opfrissen, en daarna naar mijn vriend z'n opa.
    Daarna chineesje eten met schoonbroer en zijn vriendin. Gezellie! Alleen de chinees? Mm, daar heb ik minder zin in! Smaakt denk ik niet zo!, maargoed, Ga het proberen!

Fijne dag meis!

4. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @manon; nee wij willen het ook weten zodra het kan hoor! maar soms hebben ze het wel eens mis, vandaar dat ik zei dat we het in nov wel zullen zien of we gelijk hebben.

5. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    hallo dames,

Hier dan eindelijk een berichtje van mij. Donderdagavond een toptermijnecho gehad, alles was goed! Ook het hartje klopte goed. Onze beeb zwaaide zelfs even ;)
    Sindsdien is het nieuws hier overal bekend, want volgens de echoscopiste is de kans dat het nu misgaat nog maar 3-5%, net zo groot als na de 12 weken!
    De reacties zijn tot nu toe allemaal leuk.
    Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, heb geen tijd om alles terug te lezen.
    Ik zag al wat over kinderwagens! Wow!

6. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Heej dames!

@rel meid heel veel strekte toegewenst!

Nou hier afgelopen vrijdag na de verloskundige geweest voor een intake. ze wou nog niet naar het hartje luisten is nog te vroeg.
    Wel een leuke tas gekregen met allemaal informatie, is echt wel leuk :)
    We hebben ook een angelsound gehaald en gisteren toch even geprobeert, dacht ik het hartje te horen maar was het mijn eigen hart die ik via de aarders lopen, dus dat was wel balen.
    Alle symptomen zijn compleet verdwenen, ik ben niet meer moe of misselijk, en mijn boops doen ook niet meer zeer.. dit maakt me allemaal onzeker.
    Maar we moeten gewoon tot donderdag wachten hoe moeilijk het ook is.

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    @Rel: lees net je bericht. Heel veel sterkte!!!

@All: we hebben een heerlijk uitje gehad maar nu beginnen de zenuwen op te spelen. Zojuist een aanvaring met manlief (gelukkig is hij heel erg begripvol) en daarop volgende een goeie huilbui. We mogen gelukkig morgen om 08.30 u. al en ik blijf een beetje hoop houden al ga ik van het slechte scenario uit.
    Ik laat jullie morgen weten hoe het is gegaan. Sorry dat ik trouwens niet op alle verhalen reageer maar ik heb het op dit moment even moeilijk met alle "vrolijke zwangerschaps" verhalen. Kan er niets aan doen maar ben toch een beetje jaloers.

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Heel veel succes morgen Ladouce!
    Dat jaloerse is normaal hoor, natuurlijk zou jij ook veel liever vrolijke verhalen neerzetten..
    Dat zal iedereen wel kunnen begrijpen, dus daar hoef je je niet druk over te maken ;)
    Ik zal heel hard voor je duimen!

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hallo allemaal, helaas ons kindje is niet meer. Wat we al vermoeden en dachten is nu ook echt zo. Waarschijnlijk is vorige week het hartje al gestopt en dit werd bevestigd op de echo. Vanmiddag hebben we een gesprek met de gyn over het vervolg maar ik heb voor mezelf al een keuze gemaakt voor curretage. Ik kan het niet aan om te wachten tot het vanzelf gaat komen, zeker omdat ik me ook nog steeds heel erg zwanger voel; dat gevoel wil ik zo snel mogelijk kwijt omdat het zo dubbel is. Wat is een vrouwenlichaam toch iets mafs.
    Als jullie willen hou ik jullie nog wel even op de hoogte maar ik zal snel afscheid nemen omdat zoals eerder gezegd, ik ontzettend jaloers ben op jullie vrolijke verhalen. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het jullie allemaal en ik hoop dat ik binnenkort in een 2010 topic weer mee kan schrijven.

10. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Ladouce: Ik begrijp heel erg goed dat je straks stopt met schrijven hier. Ik zou het ook nie aan kunnen om al die verhalen te lezen!! Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en hoop ook dat je straks in het 2010 topic kan mee schrijven!!

grtjes Ilona

11. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Heel erg veel sterkte gewenst ladouce, wat verschrikkelijk...

Ik had vandaag mijn allereerste innige omhelzing met de wcpot, voel me echt sinds paar dagen hele dag belabberd, maar ach, het is hopelijk allemaal v het goede doel

12. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    @ Ladouce: Heel veel sterkte!!

Ik ben vorige week woensdag weer bij de gyneacoloog geweest.
    Ze liep 3 kwartier uit. Wat duurt dat wachtten dan lang zeg!
    Ik kreeg meteen weer een inwendige echo.
    Ze was steeds zo aan het ronddraaien met dat ding, en ze zei al niets.
    Mijn vriend en ik kregen het al warm, en waren bang dat het niet goed was.
    We zagen immers ook niets in beeld.
    Tot de gyneacoloog opeens zei: nou, ik wil een mooie foto maken, maar het kindje is zo bewegelijk dat ik het niet in beeld krijg.
    Na een minuut of 5 lukte het dan eindelijk en zagen we het ook echt "zwaaien"! Zo byzonder vond ik dat. Ook het hartje klopte goed.
    Over 3 weken mag ik weer terug komen, en dan hoor ik eindelijk of ik nou de hele zwangerschap moet spuiten voor m'n trombose of alleen de laatste 6weken en tijdens het kraambed.

Groetjes Rianne

13. koala28

koala28 Niet meer actief

@Ladouche: Wat erg. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

Voel me weer een stuk beter. Veel geslapen en uitgerust dit weekend.

Vanmorgen zijn we voor de 1e echo geweest. Ik kreeg vanochtend een huilbui in bed. Ik was zo bang dat het hartje niet zou kloppen.
    Maar gelukkig klopt het hartje en is alles goed. Ze heeft geprobeerd een foto te maken van de kleine maar die had op een gegeven moment geen zin meer en werd erg beweeglijk.
    Vanmiddag gelijk even gekeken voor positiebroeken maar ik vond er niet veel tussen hangen. Ik ga zo maar even struinen op het web.

14. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @ladouce; heel veel sterkte meid!!

@all; vandaag de hele dag gewerkt, de dag duurde weer een eeuwigheid nu de dag van de 2e echo steeds dichterbij komt., gelukkig morgen vrij en woensdag dan eindelijk de spannende dag! zijn er nog meer meiden die woensdag een echo hebben?
    heb nu wel het gevoel dat mijn borsten een groeispurt aan het maken zijn. verder weer vanaf 3 uur aan het gapen zoals elke dag haha..

fijne avond allemaal

liefs bren

15. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Ladouche: Heel veel sterkte!
    Ik hoop dat je snel weer zwanger word en dat het dan wel goed gaat!

@Zeepbel: Ik heb de wc net ook even van heel dichtbij bekeken, heb vandaag echt even een moeilijke dag..

@Koala: Wat fijn dat je echo goed was zeg :D
    Kan me die spanning nu zo goed voorstellen!
    Ik moet morgen voor de intake naar de VK en begin nu al steeds zenuwachtiger te worden, hoop dat ik gewoon kan slapen.
    Nou ben ik toch al de hele dag doodmoe dus gaat het misschien wel lukken ;)
    Verder ben ik vandaag gewoon beroerd..
    Het ging juist zo lekker de laatste dagen, maar vandaag toch weer boven de pot gehangen.
    Vreselijk gewoon, ik vind dat toch zo vies!
    Aan de andere kant voelt het ook wel weer als geruststelling op dit moment, mijn lichaam is in elk geval hard bezig ;)

16. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hallo lieve meiden allemaal..

@All hoe gaat het met jullie?

@Bren..ik heb woensdagavond weer een echo(nekplooimeting+uitslag)..degene wie aan me dacht(heb het gelezen)bedankt lieverd.Jij ook?Wij hebben de quinny paars(nieuwe collectie)kei gaaf..hihi.Babykamer is wit..met glans.Ook moesten we de dekentjes uitzoeken..moest je gelijk kopen wilde je kans maken op de korting.

Hihi heb alles rose..wij denken toch een meisje(is het een jongen mogen we alles omruilen)Ben beniewd nog 5 weken en dan weten we het geslacht al.Ben donderdag 12 weken,joehoee!!

@ladouce meid wat erg,heel veel sterkte.

@Koala gefeliciteerd!Fijn dat alles goed is.Geniet ervan.

Tot later allemaal..ps waar is mijn banner??

17. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    zo staat weer beter..hihi

18. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @faye;aahhhh meid, voor jou dus ook weer spannend woensdag!:)
    hihi je hebt alles al in roze??? heb je er wel veel vertrouwen in da het een meisje wordt, ik hoop het voor je!!! wel gaaf roze. Ik wacht met de aankleding voor de zekerheid even tot ik het geslacht weet, kan niet wachten!!!!! help hahah.. wanneer komt je wagen en kamertje? die van ons met 8 weken ongeveer, yeah!!

liefs

19. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @ladouce, heel veel sterkte de komende tijd.

@all. Ff klagen hoor. Ik had eigenlijk as. woensdag al gemogen voor de echo/intake maar ik kon niet vanwege een vergadering. Nu kreeg ik dus de datum 7 mei maar nu hoor ik vanmiddag dat die vergadering niet doorgaat, grrrrr. Was boos, had ik dus wel as. woensdag gekund. Baal er zo van. Ben gewoon heel onzeker of het er wel zit. Moet nu nog meer dan een week wachten. Word gekkkkk. Ik lees al over kinderwagens/kamertjes en ik durf dus echt nog niet eens te kijken er naar. Sorry voor mijn (ego) geklaag. Zit er gewoon ff mee.

Grtz. Mila

20. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Bren ja jij ook woensdag he,zal duimen voor ons allebei..Hihi ja ga toch meer voor het rose(zijn maar 2 dekentjes en 1 wollen hoor)Denken toch meer een meisje(70 %)maar jongen is ook goed hoor.Kijken of gevoel uit gaat komen.De kinderkamer en wagen komen al over 9 weken,Bij jou? Het gaat nu wel snel he..

@Mila kan je niet bellen om te kijken of je toch nog naar die afspraak kan woensdag?Als je bevestiging heb,voel je je rustiger,Succes meid.

Slaap lekker allemaal

Deel Deze Pagina