Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @ Brenda; Super zeg! Zo een mooie echo! Dat laat je vast onzettend stralen!
    Een glimlach van oor tot oor, is het niet? Super hoor! :D Geniet ervan.
    En wat tof zeg, zo een angel-sound.

@ Loontje; Rottig voor je meid, dat je je weer weeig/moe/chaggie voeld.
    Helaas kan ik er zelf over meepraten. Ik heb het nu al weken.
    Wanneer zou het ophouden denk ik steeds. :oops: Ik hoop snel!!
    Succes ermee.

@ Lievekylian; Fijn! Dat je echo zo goed was! Lekker hoor. geniet ervan!

@ Faye; Heel veel plezier vanavond! Geniet van het moment.

@ Mik; Have fun! Veel plezier vanavond.

Alle andere dames; Een hele fijn koninginnennacht/dag!
    Hopelijk met mooi weer.

Gisteren naar Breda/Roosendaal geweest. Alle babyzaken afgeweest.
    Erg leuk! Ik weet precies wat ik allemaal wil hebben en ga nemen.
    1 Tip dames, bestel je kamertje op tijd. Op vele kamertjes zit 8 tot 14 weken levertijd.
    Echt lang zeg! Gisteren een heerlijke misselijk-loze dag gehad. Jeetje, dat voeld lekker.
    Vanmorgen/daarnet ging het weer ineens mis, kokbalzen/overgeven/zweten bah bah!
    Vandaag maar weer even rustig aan doen!

Fijne dag allemaal!

Liefs,
    Manon

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Brenda: wat ontzettend leuk zeg, mooie foto's! :D

@Faye: Heel veel succes vanavond, geniet ervan!

@Manonn: Bij mij ging het juist heel lang goed, maar deze week elke dag flink misselijk..

Hier: Vandaag dus alweer misselijk, halverwege de dag at ik echt te denken om ziek naar huis te gaan..
    Uiteindelijk paar tomaatjes gegeten en toen ging het wel weer redelijk.
    Gister ben ik voor intake naar de VK geweest, mijn urine en bloed waren helemaal goed.
    Woensdag 6 mei mag ik om 9 uur voor de echo!
    Ik hoop echt dat alles goed is, daarna wil ik het nieuws ook gaan vertellen op mijn werk :D
    Morgen trouwens werken tot half 1, maar dat valt gelukkig goed te doen :)

3. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Saskia; Vervelend dat je zo beroerd bent vandaag. Ik hoop dat het in de tussentijd al wat is verbeterd.
    Zelf voel ik me ook helemaal niet fit. Ben de hele dag zo moe, wil het liefste de hele dag slapen. Verder een rottig en weeeig gevoel in mijn buik.
    Ik heb lekker een paar daagjes vrij genomen, was er zo aan toe.
    Vorige week zo een slechte week gehad, spugen op het werk etc. Bahbah! Nu dus even op adem komen.
    Jij morgen lekker tot half 1, is te doen denk ik zo! Lekker hoor! Werkse!

Al bijna een echo, spannend hoor! Daarna vertellen op je werk.
    Ik ga het aanstaande dinsdag op me werk vertellen, al denk ik dat sommige al wel een voor-gevoel hebben.
    Ik heb 11 Mei een echo, heb er zin in! Kan ik eindelijk zien waar ik het allemaal voor doe! Dat is ook wel eens fijn!

Liefs en fijne avond!
    Manon

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ook pas je eerste echo?
    Soms lijkt het alsof iedereen al meerdere echo's heeft gehad ;)
    Ik leef daar nu ook heel erg naartoe, gewoon even een bevestiging dat het allemaal goed zit.
    Ik heb af en toe ook het idee dat mijn baas al iets aanvoelt, hij vraagt de laatste tijd elke dag wel een keer hoe het gaat..
    Mijn vriend en ik werken op hetzelfde bedrijf, dus het valt wel op als we alletwee opeens vrij willen.
    Als hij er gericht naar gaat vragen dan ga ik ook niet meer ontkennen ;)

5. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    goodmorning!

jee, wat is het weeer vroeg vanochtend! :( waarom nou??? hahaha

sinds gisteren helemaal ontzettend kunnen geniete van de zwangerschap. wat is het toch leuk als de gyn al zegt dat de miskraamperiode voorbij is. leuke bevestiging!

hoe is het nu met iedereen? de misselijkheid bij de dames al weg? we komen nu allemaal dichterbij de 12 weken he?

ik ga vandaag kraamzorg aanvragen. is dat in ieder geval weer geregeld.

geen idee nog wat ik verder ga doen vandaag.

fijne koninginnedag allemaaal!!!

xx bren

6. Angelique72

1 apr 2009
    58
    0
    0
    Zuidbroek
    Hoi allemaal,

Sorry ben de afgelopen dagen afwezig geweest. Te druk met werk en thuis en dan 's avonds uitgeput op de bank en vroeg naar bed. Hier gaat alles goed. Mijn baas weet het inmiddels ook en is helemaal blij voor mij. Hij had er al rekenschap mee gehouden dat ik dit jaar met het nieuws kwam. Ook mijn naaste collega's weten het, alleen de rest van het bedrijf nog niet, maar die moeten maar even wachten tot de 13e week.

Brenda gefeliciteerd met je mooie echo, wat zal je lekker hebben geslapen vannacht.

Faye hoe is het bij jou gegaan?

Ladouce, sterkte en een spoedig herstel toegewenst. Ik hoop dat je weer snel zwanger wordt en daarna een mooie gezonde baby in je armen mag houden.

Ik wil vandaag iedereen een fijne Koninginnedag toewensen met overheerlijk weer! (en met zo weinig tot helemaal geen kwaaltjes)

Groetjes, Angelique

7. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Goedemorgen lieve meiden allemaal!

@Bren ik ga mezelf ook vervelen vandaag,gewoon huishouden en lekker in de tuin liggen.Joehoe de 12 weken gehaald vandaag,idd gaat snel nu he..Bij iedereen wel.Heb je ook gezien dat er al januari 2010 mama`s zijn.Dan besef je pas hoe snel het gaat.

@Angelique leuke dat je baas zo reageerde..geeft een goed gevoel.Nu wordt het steeds echter he!

Over mezelf:meiden zo`n goede uitslag.De kans dat ons kindje down heeft is 1 :18883,super goede uitslag dus.We zijn helemaal blij.Heb daar een uur bijna gelegen.Hij/zij lag heerlijk te slapen op zijn zij.ik moest springen,heen en weer bewegen,toen weer inwendig(heb ik nog nooit gehad)afschuwelijk trouwens met een volle blaas.Hij zij was lekker eigenwijs,na een uur lag hij/zij eindelijk op zijn rug..hihi

Hij/zij lijkt sprekend op mijn man,ongelooflijk hoe goed je dat kan zien..volgens mij is het toch een jongen hihi..

@All een fijne dag en geniet ervan

Knuffel faye

8. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @ Saskia; Ik heb toen ik ongeveer 7,5 week was, een echo gehad. Om te kijken hoever ik precies was. Het zag er goed uit, maar poee.. Het was/is dan zo klein! Je ziet echt amper iets. Ik kijk dan ook erg uit naar 11Mei!! :D

@ Brenda; Oja, hihi. Beide op het zelfde bedrijf, en dan samen vrij willen? Je kunt in het begin misschien aardig wat smoesjes gebruiken, uiteindelijk zullen ze het doorhebben, maar geeft niks toch! Nog even en dan mag echt ieeeeeeeeeeeeeeeeedereen het weten!
    Ik heb zelf de kraamzorg ook al aangevraagd. het kan maar gedaan zijn. :)

@ Faye ; Joehoe! Wat een super nieuws meid! Geniet ervan. Heerlijk om te horen, lijkt me. :D

@ All ; Have a nice day! Hopelijk op alle woonplaatsen met lekker weer!

Liefss,
    Manon

9. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @manon; haha, was ik niet hoor waarvan beiden op hetzelfde bedrijf werken ;)

@faye; wat goed dat de uitslag zo goed was!!! wat grappig dat je al kon zien dat ie op je man leek!! zijn er nu al 2010 mama's?? ik gauw ff kijken hihi

hmmm ik ga ff bedenken wat ik ga doen haha

liefs

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Dat was ik ook haha ;)
    Peter had eigenlijk net een nieuwe baan en ik was op dat moment werkeloos, ben er toen gewoon een keertje koffie wezen drinken en nooit meer weggegaan.
    Gewoon per toeval ingerolt dus ;)
    Ben trouwens nog steeds af en toe beroerd, maar nu lijkt het weer wat beter te gaan..
    Enige waar ik nu dan denk is de komende echo "nog 6 dagen, nog 6 dagen, nog 6 dagen" :p
    Wij zijn vandaag wezen werken tot half 1, net nog even weg geweest :D
    Wat een nieuws over Apeldoorn zeg! :(
    Je zal het maar meemaken of er bekenden hebben..

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hallo meiden, ik had jullie nog een verslagje beloofd dus hierbij.
    Gisterochtend moest ik om 08.00 u. in het zkh zijn. Gelukkig vroeg zodat je niet de halve dag zit te wachten. Om 08.45 werd ik gehaald om voorbereid te worden voor de ok en om half tien was ik weer wakker na de ingreep. Al met al ging het heel snel. Op de zaal lag ik met nog 2 meiden die hetzelfde hadden dus dit was erg prettig omdat we samen onze ervaringen konden delen. Ben huilend de ok ingegaan en toen ik terug kwam was ik echt leeg. Je weet dan dat het definitief over is. Om 12.00 u. mocht ik al naar huis dus dat was erg fijn. Mijn man en ik kunnen gelukkig erg goed praten en we hebben gisteren echt als een afsluiting gezien. Vandaag is de start van een nieuw begin al zal ik zo af en toe nog best wel even een huilbui hebben. Deel van onze nieuwe start is dat we een vakantie geboekt hebben over 3 weken. We gaan lekker een weekje naar Kreta en daarna gaan we vol goede moed weer aan de klus. We zijn er van overtuigd dat 2010 ons jaar wordt. We zijn dat jaar ook 10 jaar samen dus het kan alleen maar goed gaan.

Ik wil jullie allemaal ontzettend bedanken voor het meeleven de afgelopen tijd. Dat heeft me erg goed gedaan. Jullie allemaal heel veel succes de komende maanden en ik zal zo af en toe nog wel eens komen kijken hoe het met jullie gaat maar dit zal mijn laatste activiteit in dit topic zijn.

Liefs,
    ladouce

12. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Helaas hier ook heel slecht nieuws...
    Sinds woensdagavond lichte bruinrode afscheiding toen maakte ik me nog niet zo zorgen, gisteren werd het wat rode en heb ik de vk gebeld, mocht eerst gelijk langskomen maar kwam een bevalling tussendoor dus vanmorgen belde ze me terug of ik gelijk kon komen..., vanmorgen werd het echt en verloor ik meer bloed.
    Net terug van de vk en het hartje is gestopt bij ongeveer 8 weken...
    De miskraam komt hier naar alle waarschijnlijkheid gewoon zelf op gang...Ik voel me echt ***

Succes allemaal met de rest van jullie zwangerschap!
    Ik zal ook nog wel eens komen spieken waarscchijnlijk...

Het gaat jullie goed!

Groetjes mik

13. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Nee Mik wat vreselijk zeg..heb er geen woorden voor.Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen.

@Ladouce meid petje af hoe je er mee omgaat,nu eerst maar eens lekker op vakantie..probeer te genieten.

@All wat een drama apeldoorn zeg..geen woorden voor.

Ik ga weer verder werken.

knuffel

14. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @Mik; meis wat vreselijk nieuws!! heel erg veel sterkte gewenst!! knuffel

15. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat vreselijk Mik..
    Mijn ergste nachtmerrie :(
    Heel veel sterkte!

16. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@mik: Heel veel sterkte met dit verlies!! Dit is vreselijk!!

17. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Mik; Meid, wat een vreselijk nieuws. Hier zijn geen woorden voor te verzinnen.
    Ik wens je onwijs veel sterkte en kracht in deze moeilijke periode!
    Ga lekker genieten in Kreta, en ik hoop dat jullie snel weer in verwachting zijn.
    Liefs, Manon

18. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Brenda; Ohw owh, sorry! hihi! Ik weet het ook niet meer tegen wie ik het dan wel had. Er word zoveel gekletst! En ik ben ook zo vergeetachtig als? als een zeef? haha..

Fijn weekend alle meiden!

Liefs,
    /\/\anon

19. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hey Brenda, Ik dacht laat ik maar hier antwoord geven.

Net je echo foto's bekeken, echt heel mooi! Fijn dat alles goed gaat.
    Hier ook! Vind dat ik nu al een toeter begin te krijgen hihi (staan in mijn album ;) )
    Nog 6 nachtjes slapen en dan weet ik wat het is, vind het zo spannend allemaal.
    Zodra wij het weten ga ik helemaal los met de baby spullen 8)

Liefs, Lelie

20. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    heej lelie

leuk dat je me hier hebt gevonden ;)
    wat een mooi buikje heb je al? dus jullie willen ook het geslacht weten? leuk! wij ook!!
    heb je al een vermoeden? wij gaan ook daarna los met de spullen, maar heb al wel een kinderkamer en een kinderwagen gekocht.

liefs bren

Deel Deze Pagina