@ brenda, Ik denk heel sterk een jochie. Maarjah...je kan het nooit zeker weten. Qua kinderkamer zal lastig worden. Kindje moet bij ons in de kamer. Dus ik heb alleen een commode en een wiegje nodig. In de slaapkamer heb ik nog een inbouwkast over voor de kleine. Is even niet anders...we willen graag verhuizen maar het is zo moeilijk om iets moois te vinden in de grote stad Verder over de kinderwagen was ik er heel duidelijk over uit. Ik wilde de Joolz Bloom maar daar hoor ik nu hele slechte verhalen over het onderstel dat steeds kapot gaat.. Nouja, ik zie het wel. Ik laat het je volgende week wel weten Fijn weekend!!
Hallo meiden..Hier weinig te vertellen..druk druk..Hoe is het met iedereen?Vandaag weer een mooie dag..genieten van het weer.Ga maar eens wat doen.@Bren bijna 12 weken voor je..schiet al op he..Knuffel
@Mik2sept: Heel veel sterkte met dit verlies. Hier ook weinig te melden. Heb heel veel trek de gehele dag door. Ik ga vandaag voor positiebroeken kijken. Ben benieuwd. Nog 3 weekjes en dan gaan we lekker een weekje op vakantie. Heerlijk.
Hier ook weinig te vertellen.. Vandaag gewerkt tot half 1, straks gaan we even naar Middelburg. Peter heeft daar namelijk een broomer gekocht, zodat ik altijd de auto kan pakken als het nodig is en hij dan nog zijn brommertje heeft Verder nog steeds af en toe misselijk, maar word wel al een stuk minder als de rest van de week. Na 5 beroerde dagen voelt vandaag heerlijk aan. Verder nog steeds veel gezeik op het werk, begin deze maand zijn er weer functionerings gesprekken en dan zal er dus wel het een en ander uitgesproken moeten worden. Dit gaat via het aanspreekpunt van de bedrijfsverzorging, dus als het na woensdag is en ik heb een mooie echo gehad dan heb ik ook alvast wat te bespreken
heej lieve dames, Helaas ik ga jullie verlaten we hebben eergister op koningendag te horen gekregen dat ons kleintje is gestopt met leven. Ons kleintje is precies 9 weken oud geworden. Ik ben gisteren gecuriteerd en we mochten het mee nemen en hebben het vandaag begraven. we zijn er beide helemaal kapot van. Heb ook nog een echo foto mee gekregen en heb ik in een lijstje gedaan. Nou dames ik zou de eerste tijd hier even niet meer komen moet het even allemaal verwerken.. Jullie wens ik een hele fijne zwangerschap verder toe!
@hanneke; oh nee weer vreselijk nieuws!! ik wens je heel veel sterkte toe komende tijd. doe het rustig aan en ik hoop dat je snel weer in blije verwachting mag zijn! dikke knuffel!
@faye; nog genoten van het mooie weer? ik heb heerlijk op terras gezeten en geshopt in assen. zelfs nog wat positiekleding gekocht bij de prenatal. moet wel goed zoeken, want vind veel shirtjes echt op tenten lijken haha.. @all; hoe gaat het met de rest? liefs
@hanneke88: Heel veel sterkte met dit verlies. Ik ben vandaag goed geslaagd voor positiebroeken bij miss etam. Had nog een kortingsbon dus was voor 4 broeken EUR 100 kwijt. Dat vind ik netjes. Ik ga nu X-factor kijken want ik kon het gisteravond niet zien.
.Goedemorgen allemaal, hoe gaat het met iedereen? hoop niet meer misselijk!! gisteren toen ik aan het shoppen was, en ik liep buiten langs de winkels, keek ik in de ramen van de winkels en zag ik gewoon dat ik al echt een buik kreeg! het begint nu gewoon echt op te vallen, mensen die het niet eens weten vragen zelfs of ik zwanger ben dus vanochtend dacht ik, het is tijd voor een buikfoto. heb een foto in me album gezet van 11 weken en 1 dag. gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? wij gaan even naar de dierentuin, dus ik hoop dat het wel droog blijft! liefs brenda
Hallo meiden..@Hanneke nee meid vreselijk..ik wens je heel veel sterkte met dit erge verlies,ook voor je man natuurlijk. @Bren lekker in het zonnetje gezeten gister..was fijn.Hihi hou ook niet van die tenten hoor..draag hetzelfde(op je foto)als jij...spijkerbroek en shirtje..klaar.Voel me met die tenten zo ontzettend dik..pff Je hebt al een mooi buikje!!Veel plezier in de dierentuin.. Heb gister gewogen..ben 4 kg aangekomen.Weet iemand of dat veel is,of normaal?Het lijkt mij namelijk zo veel..aangezien we nog 6 maanden moeten.. @Koala jij ook lekker geshopt dus.. @All bedankt voor alle lieve reacties(combinatietest) Fijne dag en knuffel
@faye; we zijn toch niet naar de dierentuin gegaan, in plaats daarvan hebben we nieuw laminaat gekocht voor alle slaapkamers boven, ook voor de babykamer dus. is mijn man nu mee bezig. ik ben trouwens ook al 3 kilo aangekomen, dat wordt nog wat de komende tijd haha.. maar om eerlijk te zijn, heb ik ook erg veel honger steeds, dus dan eet ik ook steeds weer wat. wel vaak gezond ook, maar eet toch wel meer dan anders! x
Ik ben 4 kilo aangekomen. De VK zei er niets over. Ik heb hetzelfde als Brenda. Steeds erg veel trek en dan eet ik toch maar wat want ik word anders misselijk en duizelig. Ik eet dus best veel meer dan voorheen. Vannacht niet veel geslapen. Ben kapot. Vandaag maar rustig aan doen.
Hey hoi, Mik en Hanneke, heel veel sterkte met dit verlies. Heb er geen woorden voor. @all hier is weinig te melden. Kwaaltjes worden steeds minder behalve de vermoeidheid, die blijft nog wel hangen. En voor de rest kabbelen we gewoon voort en hebben het thuis druk met het vernieuwen en verbouwen van de vijver. Fijne zondag allemaal nog toegewenst.
@koala; ben je ook steeds zo vroeg wakker dan? want dat heb ik wel steeds. als het half 8 is, dan is dat echt al uitslapen op de zondag. donderdagnacht sliep ik ook zo slecht, sliep pas om half 5 en om half7 ging de wekker weer..ggrrrr.. bij mij wordt trouwens het gewicht niet gecontroleerd bij de echo afspraken. schijnt ook niet meer standaard te zijn tegenwoordig.
@Mik2sept & Hanneke88: Heel veel sterkte met dit grote verlies. @All, hier weinig tot geen lichamelijke klachten. Ben alleen echt giga sjachie en mijn emmer zit vol, elke hobbel is tranen... In die bui zwangerschapskleding kopen is niet aan te raden, helamaal met maat 44 een ramp! Ga nu lekker genieten van mijn laatste dagje vrij, we hebben heerlijk genoten met zijn tweeen van deze vier dagen... Liefs Lieve
@hanneke: Heel veel sterkte met dit verlies!! @All: Hier gaat het redelijk allemaal. Lees dat er een paar zijn met erg veel trek steeds. Ik heb hier ook vreselijk veel last van. Vind het best irritant, want moet eten anders word ik inderdaad ook misselijk, maar wil ook uit kijken dat ik niet te veel eet... Ma ja als dit alles is dan moeten we onszelf toch ook zeker in de handjes knijpen!!! Bij mijn vk word ook niet meer gewogen. Is inderdaad niet zo belangrijk meer.
Ff snel bijgelezen. Ben net terug van weekendje Zeeland met de duikvereniging van manlief. Was weer gezellig. Heb gelukkig niet veel last gehad van de misseljkheid. Had er pilletjes voor, maar die heb ik sinds gisteren niet meer genomen, dus dat gaat goed. Nog 2 dagen en dan de 12 weken gehaald. Dan nog 2 weken wachten op volgende echo/hartje.... Verder heeeeeel erg moe, maar ja, komt van weekendje weg. Vanavond vroeg slapen en morgen zo lang mogelijk blijven liggen. Groetjes Marianne
@Brenda: 's-ochtends ben ik niet uit m'n bed te branden. Ik word vooral 's-nachts meerdere malen wakker. Ben dan ook echt klaarwakker. Meestal val ik tegen 6:00 uur weer in slaap. En ben dan brak als de wekker gaat. Tegen 15:30 uur tik ik volledig in. Ook op m'n werk. Heb afgesproken dat ik nu een rondje buiten ga lopen (of het nou regent of niet) en dan weer aan het werk ga. Die moeheid is echt erg voor een persoon die normaal niet kan stilzitten op d'r stoel.
@ Hanneke; Meid, Onwijs veel sterkte!! @ Alle meiden; Go, .. Jullie zijn al aangekomen! haha! Nou ikke niet hoor, althans kan haast niet. Ik ben dan ook erg benieuwd 11Mei of er iets aan is gekomen. Laatste keer was ik 2kilo afgevallen. Me buikje word heel langzaam wel wat beter zichtbaar. Ik heb het gevoel dat het langzamer toch iets iets beter gaat, stappie voor stappie,.. maar het is wat! De afgelopen dagen veel overgegeven. Vandaag voor het eerst geen tabeltje genomen, en ik heb het idee dat ik beter functioneer zonder dan met zo een tabeltje! Dus ga het maar aankijken! 11 Mei een echo, ik heb er zo een zin in!! Ik hoop maar dat alles goed is! Maarr positief blijven denken! Alle dames! Een hele fijne avond! Liefs, Manon