Vandaag 12 weken... de spannende tijd is voorbij... toch kijk ik uit naar het volgende bezoekje aan de gyn over 2 weken...
Gefeliciteerd ringeding!! Wel een fijn gevoel nu denk ik? Gaat nie zo heel erg lekker de afgelopen dagen met mij... Ik moet elke dag wel een paar keer overgeven!!! Echt vervelend is dit. Hoop dat het komt, omdat mijn hcg nu op zn hoogst is en dat het volgende week voorbij is. Dit is al de derde dag dat ik nie buiten ben geweest. Ik moet eigenlijk nog iets voor de bruiloft van mijn broertje kopen, maar ben zo beroerd en zo bang dat ik straks weer moet overgeven dat ik er nog maar ff mee wacht.. grtjes Ilona
Hier ook de 12 weken bereikt!! Voel me sinds een paar dagen gelukkig ook een heel stuk beter. Ben ongeveer 6 weken elke dag aan het overgeven geweest. Sinds zaterdag niet meer overgegeven. Heerlijk! Ben nu alleen smorgens nog ff misselijk, maar zodra ik aan het werk ben, en tussendoor maar blijf eten gaat het gelukkig nu goed! Begin nu alleen heel erg moe te worden. Dat heb ik helemaal niet gehad. Ik kan sávonds met moeite wakker blijven om gtst te kijken. En als het af is duik ik m'n bedje in. Volgende week donderdag weer naar de gyneacoloog! Krijg dan te horen of ik vanaf dan moet gaan spuiten voor trombose of dat ik het alleen de laatste 6 weken moet. Erg spannend dus! Een fijne avond allemaal! Groetjes Rianne
He lady's, Ringeding; Gefeliciteerd!! Is vast een lekker gevoel, de 12weken. Ik kijk er ook naar uit hoor. Is toch een soort magische grens zeggen ze hé! Loontje; Jeetje meiss, wat vervelend dat je zo rottig voeld. Helaas weet ik er alles van. Ik hoop snel opknapt, en in iedergeval niet meer zoveel moet spugen. Je moet in iedergeval 1 maaltijd binnen houden hé, dat weet je misschien wel. Doe je dit niet? even contact opnemen met je dokter. Heel veel beterschap. Hoop dat je vlug wat moois kan gaan kopen voor de bruiloft. Riantje; Lekker hoor meid, dat je je eindelijk wat beter voeld. Fijn hé? Gewoon eens even lekker in je vel zitten en niet moeten spugen. Ik heb me ook weken onzettend beroerd gevoeld, zelfs tot een paar dagen terug! Nu voel ik me al 2dagen lekker, en heb niet moeten overgeven! Heerlijk! Go, nu kunnen we echt echt echtt genieten! Toch? Ik heb aanstaande maandag de 12weken echo, spannend! .. [-o< Ik ga nu chicken tonight eten, .. mmm! Me vriendjelief heeft gekookt. Aanvallen maar.. Allemaal een fijne avond! Liefs!, Manon
Morgen eindelijk mijn eerste echo, ben nu al zenuwachtig! Als alles goed is dan vertellen we het ook meteen op het werk
Hanneke, sterkte de komende tijd!! @all: ben ff tijdje niet geweest hier. Was even heel druk en mn vriend en ik zijn afgelopen zaterdag getrouwd. Het was echt geweldig! Heerlijke dag, perfect weer, super locatie(s) en een mooi bruidspaar (al zeg ik het zelf). Ben er alleen nog steeds moe van Zie veel berichtjes over misselijkheid. Bij mij nog onveranderd: tanden poetsen is niet echt fijn (en dan eigenlijk de boventanden aan de binnenzijde) maar verder prima te doen. Wel extreem moe dus zowel mijn (inmiddels ) man en ik kijken enorm uit naar de energiekere periode. Morgen hebben we de intake bij de vk dus dan krijgen we geen echo maar donderdag gaan we weer naar de ivf-kliniek voor de laatste controle daar. Volgende week woensdag dan weer de echo voor de nekplooimeting. Spannend allemaal dus! Saskia, heel veel succes morgen en ik hoop op een mooi kloppend hartje voor je Meiden, ik ga ff in dit rotweer mn hondje uitknijpen en dan mn bedje induiken. Morgen weer vroeg voor de vk... Liefs Suus
Saskia veel succes vandaag, en ik hoop dat je een mooi energiek wondertje krijgt te zien. Susan van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst. Voor de rest hier weinig te melden. Mijn a.s. man is af en toe meer zwanger als mij denk ik. Hij gaat regelmatig als hij niet kan slapen naar beneden om met zijn hoofd in de koelkast te duiken voor een augurkje met boterhamworst hahahahaha. Groetjes en een fijne dag allemaal toegewenst.
Gefeliciteerd met je huwlijk Susan, super dat het zo'n mooie dag was! Misselijkheid begint hier trouwens minder te worden hoop ik.. Of gister was toevallig een goede dag Jij moet zo te lezen nog even geduld hebben voor de echo.. Veel succes met wachten en ik hoop dat je dan een prachtige echo krijgt! Ik ga hier zo de deur uit, be eigenlijk pas net wakker dus weinig tijd gehad om mezelf zenuwachtig te maken. Natuurlijk is de kans de het gewoon goed is vele malen groter, maar toch hou je af en toe van die twijfels..
Hallo allemaal..wat een vies weer zeg,wordt je niet vrolijk van. Even kijken wat ik allemaal gelezen heb.. @Susan van harte meid..ik wens jullie samen veel geluk,liefde en gezondheid toe.Ik zwijmel weer even terug..vorig jaar rond deze tijd was ik de jurk aan het passen en was het bijna onze dag..Wat super dat het weer goed was.Hadden wij vorig jaar ook en moet toch zeggen:het maakt het toch allemaal een stuk vrolijker.Nu op naar je kleintje..Spannend al die onderzoeken. @Saskia eindelijk de grote dag vandaag..heel veel succes en plezier natuurlijk...we lezen het wel. @Angelique haha ik kom niet meer bij..dat meen je.Die van mij is gewoon de nuchtere zelf.Heb af en toe het gevoel dat hij vergeet dat ik zwanger ben..hihi. @Bren hoe is het meis?Ook al even niet meer gezien hier, Knuffel
Nou net naar de vk geweest. Was zo misselijk en moest zoveel overgeven dat ik het echt ff nie meer zag zitten. lig de hele dag op de bank en als ik er af ga is het alleen om over te geven Vriendlief zei dat ik maar eens naar de vk moest bellen. Wel blij dat ik het gedaan heb, want ze stellen je toch weer ff gerust Had nog geen uitdrogingsverschijnselen, maar moest het wel in de gaten houden. Mocht ook de huisarts bellen voor de pilletjes. Heb ik inmiddels gedaan. De assistente moest ff overleggen en ik hoor vanmiddag of het mag. Heel erg duimen dus!! Dit is nie echt fijn zwanger zijn, maar als ik lees dat het bij de meeste toch na 12 weken of soms nog eerder ophoud dan heb ik toch nog hoop Meiden met echo heel veel sterkte en manonn was het nou afgelopen maandag of aankomende maandag dat je 12 weken echo hebt? Weet ffies nie meer Maar dat lijkt me ook echt helemaal geweldig dat je dan eindelijk de 'grens' over bent =D> Grtjes ilona
@Loontje: Vervelend zeg die misselijkheid, bij mij word het ook steeds erger dus weet een beetje hoe het voelt.. Ik hoop voor je dat je die pilletjes krijgt. Hier: Echo was helemaal goed! Ding op me buik en we hadden meteen mooi beeld, hartje klopte erg duidelijk dus dat hebben we nu gezien en gehoord Ook was er al duidelijk beweging te zien, heel erg mooi om dat mee te maken. Ben ietsje minder ver als uitgerekend.. Op dit moment 9 weken en 6 dagen zwanger, 3 december uitgerekend. Daarna meteen doorgereden naar het werk en het nieuws verteld, hele leuke reacties gehad
Hallo allemaal, Ik was voor een paar weken geleden ook wle actief in het november 2009 toppic, maar door omstandigheden , gezonheid van mijn man, ben ik niet meer geweest. Nu heb ik daar wel weer gekeken, maar het is niet bij te houden daar... Er zijn zo veel leden op dat toppic, en aangezien ik 27 november ben uitgerekend dacht ik, ik meld me hier maar! Ik zla me nog even snel voorstellen; ik ben Maaike 31 jaar getrouwd met Guido en we hebben 1 zoon van 5 jaar;Luuc. Ik ben nu 10 weken en 6 dagen zwanger van de tweede. En Kan nu na mijn echo van afgelope maandag eindelijk genieten van deze zwangerschap. Ik vond dat best heel moeilijk omdat ik vorig jaar een miskraan heb gehad, met 3 weken. Dus dan blijf je toch op je hoede! Al zal ik dat denk ik nog steeds blijven hoor. Maar goed eergister dus de 2de termijn echo gehad en ik zag al een echt mensje alleen heel inie mini, 3,5 cm van kop tot billen...21 juli krijg ik mijn 20 weken echo. Morgen naar de Vk ben erg benieuwd weer. Ik voel me goed, was erg moe de afgelopen 5 weken maar dat is nu bijna weg. Al ben ik vandaag weer niet vooruit te branden.. Maar dat komt ook dnek ik dat de wekker sinds 11 dagen weer om 7 uur ging....vakantie van zoonlief was weer voorbij! Kom straks nog even spieken, nu toch maar even stofzuigen nog en dweilen!
Welkom Maaike. Ik ben net als jij 27 november uitgerekend maar volgens mij loopt jouw banner voor!? Ik heb even terug moeten lezen maar ik zag wat erge berichtjes van o.a. Mik & Hanneke. Heel veel sterkte dames. Ik mag morgen eindelijk voor mijn 1e afspraak met de vk en ook gelijk de echo. Ben best zenuwachtig. Heb hier toch een aantal vervelende berichtjes gelezen en ik hoop dan ook echt dat het goed zit morgen. Pfff, ik hoop dat ik kan slapen vannacht. Gelukkig mag ik morgenvroeg al om 8.45 uur. Hoef ik niet de hele dag te wachten. Daarna mag het van mij bekend worden bij de rest. Ik voel me wel aardig. Af en toe nog wel misselijk en ook nog steeds ontzettend moe. Heb af en toe ook best wel steken in mijn buik. Is dat iets van bandenpijn? Nou meiden, duimen jullie voor me morgen? [-o< Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Fijne avond. Grtz. Mila
Welkom Maaike!! En hartelijk gefeliciteerd!! Ik ben net als jij 27 november uitgerekend. @All: Ik heb eindelijk de pillen gekregen!! Het zijn alleen wel zetpillen. Dit had ik nie verwacht en vind ik nie zo prettig, maar goed na de eerste 'schrik' ben ik toch wel blij dat ik ze heb, want het was wel te erg hoor. Hoop nu dat het snel gaat werken!! Fijne avond allemaal!!
@Mila: Ik voel helemaal met je mee, ik werd ook steeds zenuwachtiger toen de afspraak dichterbij kwam.. Ik was trouwens ook erg blij dat ik vanmorgen om 9 uur al aan de beurt was Hopelijk heb je morgen net als mij een prachtige echo! @Loontje: Wat fijn dat je pillen heb gekregen zeg, ze zullen vast wel snel werken
ooo Mila ik zie het idd dat mijn banner voor loopt...Is een banner n.a.v. de eerste dag van mijn laaste menstruatie..maar had onregelmatige cyclus, dus het klopte niet echt...was bijna 1,5 week minder dan ik dacht...zal hem dus even aanpassen..
@Maake, maakt ook niet uit, maar ik was ff in de war. Ik dacht ff: oooh ben ik ook al zo ver? Nee toch haha. @saskia, ik las dat jij al een mooie echo hebt gehad. Fijn hoor. @Loontje, Ik hoop dat je gauw op knapt van die pillen.
Hoi meiden, ben ik ook weer eventjes, erg druk gehad afgelopen dagen en 's avonds ontzettend moe! susan, gefeliciteerd meid!! super!!! heel veel geluk samen. @all; ben al weer vergeten wat ik allemaal gelezen heb. maar volgens mij zag ik wel weer een goede echo bij iemand, gefeli!!! nou ik ga weer slapen, morgen weer een lange dag werken, pfff.. liefs brenda