@ Maaike. Tjemig wat een heftig verhaal. En dan zeggen ze dat je je goed moet ontspannen in de eerste weken van de zwangerschap. Nou, dat had ik in jouw situatie dus mooi niet gered! En dan nu ook nog dat vage goede, is het positief dat ze er niet achter komen of juist negatief. Ik zou gek worden van het gepieker. Maar wel fijn dat je man het goed doet, dat moet ook gerust stellen. Iemand die ziek is kan toch niet zomaar weer fit worden... Nog twee weken en dan weten jullie het. Succes. Liefs Lieve
Yoe Hoe, 11 weken. Nog twee dan gaan we het tweede trimester in. En is de kans op slecht nieuws nihil. Dan gaan we dat weekend maar eens lekker met zijn tweeen uit eten... Vieren dat we een trimester verder zijn, en dat we het aan de gehele buitenwereld kunnen gaan vertellen! Heerlijk, mag ik eindelijk met mijn dikke buik gaan pronken. Buik is altijd al dik, normaal schaam ik me ervoor, maar nu ga ik er trots op worden...
Goedemorgen allemaal op deze zonnige dag!! het is weer lekker vroeg zoals altijd. vandaag de 13e week in!! joepie!! net het hartje nog even weer geluisterd, nu nog duidelijker dan de vorige keren, hoorde nu ook allemaal blub geluidjes, druk aan het zwemmen denk ik hihi gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? heb trouwens al wel 2 nachten nare dromen gehad, eerder ook al, dus het begint nu te wennen, elke keer weer over miskramen en bloedverlies e.d. niet leuk, maar als ik wakker word besef ik wel gelijk dat het niet echt was. het zal ook wel weer bij de kwaaltjes horen! fijn weekend allemaal! x bren
Goedemorgen meiden allemaal...We zijn weer een dag verder..Ook allemaal de herdenking gezien gister?Was indrukwekkend..maar wat triest blijft het toch.. @Maaike meid wat een verhaal..geen leuk nieuws als je zwanger bent..wat heftig..en wat ene gedoe.Ik wens je sterkte meid. @Kylian heerlijk dat gevoel he..wanneer ik nu iemand tegen komt en me vraagt hoe het gaat zeg ik gelijk goed he..kleintje op komst,,de eerste 3 maanden moest ik er niet aan denken om dat te zeggen.Veels te bang dat het mis zou gaan.Heel grappig was gister bij een kennis en die vroeg..ben je zwanger?Dan voel je je echt zwanger hihi..Lekker van genieten meid.. @Bren doe vandaag rustig aan hoor,slaap al dagen slecht en heb nu vreselijke hoofdpijn.Ga een beetje huishouden doen en lekker liggen hihi..Die nare dromen horen erbij,maar fijn is anders.Nog 3,5 week en dan weten we of het een meisje of een jongetje is..wat duurt dat wachten lang..ben zo benieuwd. Fijn weekend allemaal.Knuffel
wat een rust hier, allemaal aan het genieten van het zonnetje! wat ene genot he! Ik moet zo werken..bah ..heb helemala geen zin. was ok eigenlijk vrij maar door familie omstandig heden van een collega kon die niet werken. Dus vroegen ze mij...dat doen we dan maar... Met oskar gaat het redelijk goed. Hij is aardig fief, maar heb vanmorgen wel dwangvoeding gehaald, want hij wil nog steeds niet zelf eten...en drinken. Dus ik ben nu om de 3 uur een kat ana het voeden! hahahahaha kan ik alvast wennen!. . Nou ja ik hoop eigenlijk dat ie morgen wel zelf gaat eten, want dan moet ik vroeg werken tot sluit. We zullen afwachten! Ik ga me omkleden en dan eerst Luuc bij mijn schoonmoeder brengen, die blijft nu een nachtje slapen. En dan gelijk door naar het werk! Fijne avond allemaal
hoi hoi, Hier gaat het lekker..... vanmorgen mijn eerste (aanstaande) moederdag cadeautje gehad. En ontbijt op bed.. Altijd lekker. De misselijkheid was er gisteren weer, vandaag nog niet, dus hoop dat hij wegblijft. Gisteren bij vrienden op visite geweest. Zij is ook zwanger, nu 16 weekjes.. dus kunnen lekker kletsen daarover. Mijn buik is overigens wel dikker dan die van haar, maar komt denk mede door mijn darmen, want 's morgens valt het mee, en in de loop van de dag zie je hem bijna groeien. Nog 9 nachtjes slapen voor ik weer bij de gyn terug moet komen met 14 weken. Ben benieuwd.... Hoop dat mijn bloeddruk dan weer lager is, want anders ging hij daar wat aan doen geloof ik... Maar ja, dat zien we wel. Prettige dag vandaag, geniet van het zonnetje
wat een rust hier... Ik merk nu echt dat mijn eigen broeken niet meer dicht kunnen...heb altijd een riem om , dus knoopje los en riem iets losser en het gaat nog prima...Heb nog niet echt zwangerschapsbroeken. Heb er 1 voor mijn werk, dat is dus een zwarte nette krijtstreep...Dus het wordt tijd voor nieuwe broeken...Zit alleen een beetje krap deze maand door de dierenarts...
het is hier zeker rustig, iedereen is van het zonnetje aan het genieten en op bezoek bij moeders! @ maaike, hopelijk knapt je kat snel weer op, en ja die broeken is op dit moment een ramp maar een zwangerschapsbroek is wel een verademing! Werk je ook in de Horeca of zorg ofzo omdat je wat later op de dag begint met werken? Nou vandaag weinig bijzonders, ga straks even met mijn moeder kleding shoppen want ben zaterdag uit mijn laatste broek die ik paste gescheurd, echt balen maar wel een reden om weer te gaan shoppen! Verder donderdag naar het ziekenhuis voor de nekplooimeting ben erg benieuwd maar het meest kijk ik er naar uit omdat ik dan toch weer even ons kindje zie, laatste keer was met 9 weken! zou iedere week wel even willen kijken, we gaan wel een angel sound kopen zodat we ook zelf naar het hartje kunnen luisteren, we vinden elke keer 5 weken wachten wel erg lang. Nog een paar daagjes en dan hebben we de magische 12 weken bereikt! nou dames laat wel even weten of ik geslaagd ben tot laters gr mau
Hoi Mau, Ik werk al 14 jaar in de horeca en 10 jaar in het zlefde bedrijf als restaurant gastvrouw. Sinds janurai 2008 werkt mijn man daar ok, hij werkt in de keuken , is Sous-chef. In het filmje op de website van het restaurant zie je mijn man ook even op de achtergrond. http://www.stillewater.nl/home.html Een vriendin van mij had een zooi zwangerschapsbroeken, maar we hebben telkesn geen tijd om met elkaar aftespreken! HAHAHA Maar zal haar straks nog maar een sproberen te bellen....
hallo allemaal, Heb hier weinig van het mooie weer kunnen genieten. Jeetje wat kun je slecht zijn van het zwanger zijn. Vorige week ging het eindelijk weer beter, dacht ik echt.. Ja ik heb de 12 weken grens bereikt, het gaat vanaf nu beter. Nou dat was ook maar voor een paar dagen. Zaterdag was het weer helemaal mis. Misselijk en overgeven. Hele dag last van blijven houden. Zondag weer hetzelfde liedje. Vanmorgen toen ik opstond dacht ik: Ja, ik voel me goed. zo lekker naar m'n werk. Nou, ik denk en zeg nooit meer dat ik me goed voel. Nog geen 10 minuten later, werd me weer misselijk, was net op tijd bij de wc. Weer overgegeven. En de misselijkheid zakte ook maar niet weg. Tijdje op de bank gelegen, maar werd niet veel beter. M'n chef maar gebeld dat ik echt niet kon komen werken. Hij vond het volgens mij niet zo heel leuk, maar ja, kies nu toch echt voor mezelf. Donderdag mag ik weer naar de gynaecoloog. Ga dan maar eens vragen of ik ook niet van die pilletjes kan krijgen, want zo is het echt niet leuk meer. Nou sorry voor mijn gezeur, maar moest het ff kwijt. Krijg namelijk bijna alleen maar te horen: het gaat wel over, kom op even doorzetten, En ja het hoort erbij. Groetjes Rianne
ik heb trouwens nog een vraag. Ik ben inmiddels al 10 kilo afgevallen. Weet iemand of dit heel erg is?? Ondanks dat ik ben afgevallen kun je toch wel iets een buikje zien groeien. Ik maak me een beetje ongerust dat ik al zoveel ben afgevallen, of dat geen kwaad kan voor het kindje. Groetjes Rianne
Hallo allemaal..Ben gister goed verwend met leuke cadeau`s voor de kleine..ja want we zijn toch al een beetje mama..kreeg op bed iets van manlief en van mijn moeder ook cadeau`s voor de kleine..helemaal super.Hier alles goed..alleen zo ontzettend moe..en dan een hele drukke week. @All hoe gaat het met de zwangeren? @Rianne de vk zegt dat het niks uit maakt..blijf wel zwangerschapsvitamines nemen..vooral omdat je weinig voeding binnen houdt dan. Tot later knuffel
Hoi meiden, Sorry, ben op vakantie geweest en heb me hier al een tijdje niet laten zien. Ik ben helemaal gelukkig. Ik zou maandag de 18e naar de vk gaan voor controle, maar dan geen echo krijgen. Omdat ik met 8 weken geweest ben zou ik nu pas met 20 weken mogen. I.v.m. miskraam in december begrepen ze dat ik nog graag een echo met 12 weken wilde. Dit kon echter niet op de 18e, dus nu mag ik aankomende donderdag al komen. Joepie! Ik ben helemaal blij. Ik las iets over broeken... ik kan mijn knopen ook niet meer dicht krijgen. Heb mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht en nog 2 broeken bij de Vero Moda met dat brede band aan de bovenkant. Heerlijk, ik krijg weer lucht. 10 kilo afgevallen? Oei meid, dat is veel. Hoop dat de misselijkheid nu stopt. Als je maar voldoende blijft drinken en oplet dat je geen uitdrogingsverschijnselen krijgt.
Hallo allemaal, Ik ben ook al een paar dagen niet meer geweest. Misselijk is er nog steeds, overgeven minder. Behalve vannacht. Gisteravond uit eten geweest en dat vond mijn maag niet leuk. Werd om 4:30 uur wakker en heb alles eruit gegooid. Wat heb ik daarna heerlijk geslapen zeg. Gisteren ook cadeautjes gehad voor moeders van mijn moeder en schoonmoeder. Hahaha, was wel grappig. Ik draag al ruim een week zwangerschapsbroeken. Ik kan mijn gewone broeken echt niet meer dicht krijgen. Ik heb nu 6 broeken, de laatste 2 gekocht voor 5 euro per stuk bij Miss Etam outlet. Die kon ik niet laten hangen. @annie: Lekker even op vakantie. Waar ben je naartoe geweest? Ik ga over anderhalve week naar Tunesiƫ.
Ik ben naar Italie geweest. Heerlijk, jij hebt het nog voor de boeg. Geniet ervan! Is het ook jouw eerste kindje? Dus jij hebt het probleem met de broeken ook al?! Gelukkig, dacht dat ik me aanstelde.
Vandaag al weer week 13. Heb net de kraamzorg aangevraagd. Had tijdje terug geinformeerd en dat hoefde pas met week 13, dus meteen gedaan, vergeten we dat niet meer in ieder geval. Vanmorgen beetje misselijk, en erg moe (man was erg onrustig aan het dromen vannacht en zette steeds de wekker uit, dus heb erg licht geslapen zodat ik hem zijn bed uit kon trappen haha).
Heey hoi! ben ik ook weer eens. hier gaat alles prima, moe zijn wordt al minder! @ringeding; heb ook al kraamzorg aangevraagd! heb ook al bevestiging binnen dat het akkoord was en weer een berg informatieboekjes gekregen. vandaag ook afspraken gemaakt bij 2 verschillende kinderopvang. want overal is al een wachtlijst!! hebben jullie nog tips wat ik moet vragen tijdens de rondleiding? waar moet ik op letten? liefs brenda
Ik heb vrijdag een goede eerste echo gehad!!! WAUW wat is zoiets bijzonder zeg, echt een mini mensje te zien wat al vollop aan het bewegen was, en we hebben een snel kloppend hartje gezien! 2 fotootjes meegekregen Ik ben daarna maar meteen losgegaan en alle babydozen besteld en kraamzorg aangevraagd haha
Hoi maaike Heb even het filmpje bekeken met man lief, we komen zeker een keer eten, helemaal onze stijl en ook qua opmaak van de gerechten, mijn man kookt op het zelfde niveau, werkt bij marktzicht in hoofddorp, daar hebben we elkaar ook leren kennen. Werk nu 11 jaar in de horeca als zelfstandig werkend gastvrouw met wijnbrevet, heb verschillende soorten horeca verkent, werk momenteel in een klein restaurantje wat losser en informeler, bevalt goed, werk momenteel 3 dagen in de bediening en 2 dagen in de keuken. Vind het knap dat jullie in het zelfde bedrijf kunnen werken, wij hebben het ook 2 jaar gedaan maar je hebt elkaar s'avonds zo weinig te vertellen, nu hebben we allebei ons eigen verhaal. Over die broeken, hopelijk vind je snel de tijd om ze te passen, want wat is het een opluchting zeg! To All Jeeee ben gister in haarlem geslaagd bij de mamalicius voor 2 spijkerbroeken voor mijn werk, en bij de H&M 2 truitjes. Goed om te horen dat er weer mama's zijn met goede echo's nou shop till you drop! gr mau
oooo Leuk Mau, dat je in de "buurd' woont! En ook horeca! Ik heb ook mijn wijncertificaat, en ben zelf een wijn liefhebber. Ik heb dan net ook even opd e site van het restaurant van je man gekeken....men wat een MEGA wijnkaart....Wij hebben maar een relatief kleine kaart dan... . Maar we hebben maar zeeeeeer beperkt opslagruimte. Als je nou een keer wilt komen eten, geef dan even een seintje....Ik werk zelf maar 3dagen. Dat doe ik nu al 5 jaar sinds mijn zoon geboren is. en dat is opzich goed te doen. Ben benieuwd hoe het straks in de zomer gaat....Want dat is normaal al zwaar. We zullen het zien.