Bah, vannacht akelige dromen gehad, dat het allemaal mis zou gaan en dat ik vruchtwater verloren had. Ik denk dat die droom komt omdat ik gisteren diaree had en tja (sorry voor de verwoording) nog al waterig was. Ben blij als ik dinsdag de echo weer gezien heb, want loop nu met een heel naar gevoel rond....
He dames Mijn buikje wordt ook al boller, heb nu alleen maar zw.broeken aan, zitten zo lekker echt een verademing! Gister naar het ziekenhuis geweest voor de nekplooimeting, alles is goed en het is flink gegroeid vergeleken met de vorige keer. het is nu 6.5cm groot, lig voor op de groei, zou gister 12w1dag zijn maar de grote van het kindje ligt nu op 12w5d, we moesten de eerste gewoon aan blijven houden die met de termijn echo is vastgesteld. We hebben alles weer gezien en konden zelf teentjes en vingertjes tellen, ook ging ze even tussen de benen kijken maar dat mocht schijnbaar niet want de kleine deed snel zijn hand ervoor! We moesten wel erg lachen. De kosten voor de combinatietest moeten wij ook zelf betalen, maar hebben het er voor over, alleen al om je kindje weer even te zien, we kregen er ook 4 foto's bij. Kosten 132,00. Verder alles goed, zo te lezen hebben enkele nog steeds die rot kwaaltjes, hopelijk gaan ze snel over en kunnen jullie volledig genieten. tot snel maar weer groetjes mau
@ Faye ; Hee meissie, .. Ja? Wanneer is het November? Eerlijk gezegt liever gisteren dan vandaag. Ik kan op deze manier niet echt genieten, althans niet genieten. Het is gewoon zo balen. Je moet eigelijk hele dag happy zijn, en met een big smile lopen, maar hoe loop ik erbij? Wit gezicht, en niet happy kijkend! Haha. Ik hoop echt dat het snel voorbij gaat.Tot nu toe elke dag nog beroerd geweest met spugen. Ben benieuwd naar vandaag. Ik ga straks naar babydump. Ik had daar een leuke kamer gezien. Strak en hoog glans wit. Toevallig? haha! Beide hoogglans wit. Zelfde smaak. Verder ga ik daar de kinderstoel van Bloom bestellen, ken je misschien wel dat ei-vormige ding? En de kinderwagen Quinny buzz 3, in de kleur zwart/grijs. Ook hebben we al een mooie box gezien. Ik kan me portomoneetje wel meenemen dus! haha! Mijn schoonouders gaan ook mee, dus wie weet? haha! Ik ben ook bang dat ik het niet voor me kan houden. Maar ga het wel proberen! haha. Ik vertel het denk ik alleen aan mijn ouders/schoonouders/zusje. Geniet van het weekend meid. Lekker ontspannenn.... Liefs, Manon
@ Ringeding ; Ah gossie! Dromen kunnen zo naar wezen, dat je jezelf er rot door voeld. maar meid, dromen zijn bedrog! Positief denken hoor. Het is onbewuste angst, dat zie je vaak terug in een droom. Het gaat vast en zeker harstikke goed met jullie friemmeltje! Geniet van het weekend! Liefs, Manon
Maaike; Wij hebben alleen een geslachtsbepaling, zonder foto's/dvd's die we mee naar huis nemen. Het kost on 25 euro. Het verschild erg heel erg per bureau. Alle dames; Een nice weekend! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! En dat jullie genieten, genieten en nog eens genieten!
Hoi meiden allemaal...We zijn wel een sloom/rustig topic hoor...hihi.Wordt hier soms uren niks verteld.Maar ja we zijn allemaal gewoon erg druk.Ook hier niet veel te vertellen.Druk met werk en andere dingen. Maar wat gaat de tijd toch snel,al weer op naar 15 weken..nog even en dan zitten we al weer op de helft.Kan ook niet wachten.Allemaal een fijn weekend! Groetjes
@Manon..dit meen je niet..Hoezo zelfde smaak?Wij hebben ook de bloom besteld en hebben ook de quinny buzz 3 grappig..wij hebben de paars/lila/blauwe kleur..Hihi we houden van dezelfde dingen. Heel erg veel plezier vandaag,dit is tegelijk met de echo toch wel het leukste wat er is,shoppen voor de baby!En wie weet wordt je nog verwend!! ik hoop ook dat we ons snel beter voelen.ik kan ook mijn mond niet dicht houden,denk maar zo de naam en hoe hij/zij eruit ziet is toch ook een verassing... Knuffel
Hallo allemaal, idd erg rustig hier!! heb het zelf ook erg druk gehad en afgelopen 2 weken heel moe geweest. lag soms om 9 uur al op bed. en veel werken dus weinig tijd hier voor gehad. verder gaat alles prima! niet veel te melden eigenlijk. dinsdag over een week weer een echo!! daar heb ik wel weer zin in hoor!! fijn weekend allemaal! liefs brenda
goedemiddag, Nou ik ben donderdag weer naar de gynaecoloog geweest. M'n moeder ging met me mee omdat ik al zolang niet lekker was. Daar aangekomen, verhaal gedaan hoe ik me voelde, dat ik weinig kon eten en drinken, en dat wat ik binnenkreeg er 9 van de 10 keer ook weer uit kwam. Ook verteld dat ik al ruim 10 kilo ben afgevallen. Zegt de gyn. meteen: Denk dat dat weleens een opname kan worden voor je. Maar eerst even naar het kindje kijken. Die was heerlijk rustig, maar alles was goed gelukkig!! Die had er geen last van dat ik me zo voelde! Daarna weer naar 't kamertje verder praten. En ja hoor, ik werd opgenomen. Meteen aan het infuus. Elke 4 uur een zak met vocht. Maar jeetje, wat kun je daar van opknappen. Donderdag de hele dag in bed gelegen. En vrijdag werd ik wakker, beschuitje gegeten, en nog geen uur misselijk geweest. Alles bleef erin!! Ik voelde me goed en moest ook van bed af van de zusters. Ben zeker de helft van de dag op pad geweest! Smiddags zelfs wat warm gegeten, niet veel, maar dat wat ik at bleef erin! Toen besloten ze dus maar om het vocht af te bouwen. Elke 6 uur een zak. en s'avonds en snachts zelfs op de waakstand (elke 24 uur een zak). Vanmorgen wel weer wat langer misselijk geweest, maar ik mocht wel weer heerlijk naar huis!! Moet nu dus zelf goed en genoeg blijven drinken!! Dat gaat nu gelukkig al een stuk beter als begin van de week! Hopen dat het zo blijft gaan en dat ook de misselijkheid snel wegtrekt. Ik hoop voor jullie dat het met jullie allemaal wat beter gaat en wat meer kunnen genieten van de zwangerschap!! Groetjes Rianne
hoi hoi, @riannetja: vervelend dat je opgenomen moest worden, maar wel lekker dat je nu weer vocht binnen hebt en minder misseiljk was. Vanaf eergisteren weer wat misselijk. Zit ook nog steeds met die stomme droom in mijn hoofd en het lijkt wel of ik steeds wat vocht voel lopen aan de onderkant... maar niets te zien... pff blij als het dinsdag is. Gisteren gehoord dat mijn zus na haar miskraam vorige maand nu weer zwanger is. We gaan duimen dat het deze keer wel goed gaat. Is wel leuk: ik ben uitgerekend rond haar verjaardag en zij is uitgerekend rond mijn verjaardag..... Dus we zitten elkaar al te plagen.... Verder gisteren uit eten geweest (nou ja eten.. meer staren naar een bord met eten en al misselijk worden van het idee) en daarna naar de film, die pas om kwart voor 10 begon... pff wat was ik kapot zeg. Vanavond moet ik afdansen met rolstoeldansen. Is wel leuk, je weet nu al dat je geslaagd bent haha.... Maar toch spannend. Heb pas 3 keer in mijn sportrolstoel gedanst dus is nog wel wennen. Maar gaat goed komen. Verder niet zoveel te vertellen eigenlijk, behalve dus dat ik uit kijk naar dinsdag bij de gyn... Groetjes Marianne
goedemorgen, zoals elke morgen ben ik weer vroeg wakker..grrr... en dat op een zondag!!! hebben jullie dat ook steeds? gisteren zijn me mannetje en ik nog even bij de babydump geweest en weer een aankoop gedaan. we hebben een box besteld, deze kunnen we over 2 weken geloof ik ophalen. deze was normaal 319 euro maar nu 199 euro, dus dat scheelt nogal wat!! er zit ook een lade onder, dat leek mij wel makkelijk. bij de ikea zagen we nog een leuk speelkleed! wel een beetje vroeg om te kopen misschien, maar vond hem zo grappig, allemaal geluidjes en verchillende stofjes en een spiegeltje. heel leuk! hier regent het nu, bah, geen idee wat we vandaag kunnen doen met dit weer. waarschijnlijk op de bank hangen en een filmpje kijken ofzo. o ja denk vanmiddag nogeven onder de zonnebank. ben er vorige week voor het eerst weer onder geweest. voorzichtig begonnen en niet te lang. Ze hebben hier in assen speciale banken die niet warm worden, dus makkelijk vol te houden. en goed ingesmeerd tegen het masker!! hoeis het met jullie allemaal? xx brenda
Dag dames, Hier weer eens berichtje van mij! Ik ben net terug van 2 heerlijke weken vakantie, vandaar dat jullie niets van mij hoorden! Ik wou jullie nog wel gedag zeggen, maar dat is er niet van gekomen... Ik heb even snel wat teruggelezen en las verhalen over kinderkamers en buggy's! Daar gaan wij deze week ook eens voor op pad. Ik las ook nog dat het bij sommigen niet goed is gegaan, sterkte voor hen! Ik voel me in principe nog steeds prima. Ben wel snel moe, dat merk je echt wel. Verder heb ik nu soms echt pijn in mijn buik, net alsof die kleine de boel aan het verbouwen is! Ondanks dat ik die twaalf weken nu voorbij ben word ik daar toch nog wel onzeker van! Hebben jullie dit nou ook? Verder stromen de kaartjes, reacties en cadeautjes hier binnen, dat is wel echt heel leuk!
Goede morgen! Hier ook druk, Druk met mijn zoon van 5, druk met huishouden en druk met ook andere websites! Ik ben zelf beheerder ( samen met ene vriendin) van de website van Peter Van de Velde , misschien bij jullie eerder bekend als Piet piraat. Ik ken hem dus alleen ook van privé en als een heeeel goed acteur , naast Piet piraat! De website moeten we bijhouden natuurlijk en we hebben ook een forum, dus ja daar zit ik ook veel op! Kom maar een seen keer kijken hoor! Erg leuk! Op het forum moet je je alleen eerst aanmelden... http://gratisforums.com/petervandevelde/ en http://www.everyoneweb.com/petervandevelde/ Verder druk met vanalles en nog wat! hahah En ik heb eigenlijk bijna geen kwaaltjes, dus ik kan alleen maar zeggen, het gaat goed hier!
Hoi allemaal, Hier alles nog steeds bij het oude. Af en toe misselijk, elke avond moe en moeilijke ontlasting maar voor de rest heb ik eigenlijk geen kwaaltjes. Regelmatig ben ik er me niet eens bewust van dat ik zwanger ben. Voor de rest druk met werken en privé daarom dat ik weinig van me laat horen. @Amore1 Die onzekerheid ken ik ook hoor. Ondanks dat ik de onzekere periode zo goed als voorbij ben, ben ik toch bang dat het niet goed zit (dat het hartje is gestopt met kloppen bv). Wil ook nog wachten met het naar buiten brengen tot ik volgende week maandagmiddag bij de verloskundige geweest ben. Dan hoop ik iets zekerder te zijn. Groetjes aan iedereen.
Hoi allemaal...Joehoee weer een nieuwe week..*ego* gister toch een rotdag,onrustig en moe tegelijk,onrustige benen..kon niet eens normaal op een stoel blijven zitten(nu al)pff was het dan ook echt zat..iedereen lacht me dan uit en zeggen:je moet nog zo lang.Net alsof ik daar op zit te wachten..einde klaagzang* Hoe gaat het met iedereen? @Manon hoe is het meid? Verder weinig te vertellen..volgende week laatste week moeders voor moeders..ben blij dat ik heb kunnen helpen maar ben het ook zat.OP naar de volgende mijlpaal. Nog even en dan weten we het geslacht..zo spannend. Vrijdag weer naar de vk...hartje luisteren. @All fijne dag knuffel
Hier gaat het allemaal lekker. Frummel is denk ik goed aan het groeien, want heb steeds steken bij mijn liezen en menstruatie achtige krampjes.. Ook steken bij mijn schaambeen, en daar ben ik neit zo blij mee, volgens mij duid dat op bekkeninstabiliteit of heb ik dat mis? (ben daar erg gevoelig voor, heb normaal al lichte instabiliteit zonder zwanger te zijn). Nog 1 nachtje slapen (proberen) dan dan naar de gyn.... en dan zit ik in week 14...
Hello to you all, @riannetja, hopelijk blijft het nu goed met je gaan en hoef je niet meer naar zh. Wel fijn dat je daardoor weer opgeknapt bent. @amore1, ik heb ook last van pijnlijke buik hoor. Ik zal blij zijn als ik woensdag weer ff mag koekeloeren (nekplooimeting) en zie dat het weer goed is. @all, het lijkt wat beter te gaan met de kwaaltjes. Misselijkheid wordt minder al blijf ik moeite houden met het avondeten. Overdag gaat het prima. Moeheid lijkt ook iets beter te gaan (zegt ze, terwijl ze straks een halfuurtje heeft gepit ) Ben nog steeds niets aangekomen (nog steeds de kilo's er niet bij van het afvallen door misselijkheid) maar heb echt al wel een buikje Ik ben wel gespannen voor morgen. Een van mijn beste vriendinnen is ongeneeslijk ziek en krijgt morgen een uitslag terug. Ben zooo benieuwd. Hoop zo dat het enigszins (voor zover dat kan) positief is [-o< Grtz. Mila
Ooo Mila heel veel sterke!!! Hier alles goed voel me goed, heb afentoe last van de banden denk ik....Vooral asl ik bijv plotseling opsta van de bank...buikje begint hier ook steeds meer te bollen. Volgende week maar eens een foto maken!!
hallo allemaal!! allemaal weer druk bezig? ik ben vandaag weer lekker vrij. net weer geshopt voor wat kleding. vanavond ga ik een badje met standaard ophalen, gekocht via marktplaats voor 7 euro. was nog nooit gebruikt. hele leuk met winnie de pooh erop van bebe jou. ik vind dit zo verschrikkelijk duur bij de prenatal enzo. ik weet niet meer wie het zei, maar ik ben het ook wel zat om in een kan te plassen voor MvM. het is dan wel voor het goede doel, ik weet het, ben er zelf ook zwanger mee geworden, maar toch ben ik het nu wel zat! nu nog 3 weken. straks komt een vriendin langs, gaan we ff in de tuin zitten, het is nu wel weer lekker weer! jullie nog plannen voor hemelvaartsdag? xx bren
Vandaag in week 14 aanbeland en bij de gyn geweest. Frummel groeit volgens schema (loopt zelfs een dagje voor hihi). Had nu voor het eerste een uitwendige echo. Pff daar zie je toch minder op dan bij een inwendige. Woensdag 10 juni weer heen om mijn baarmoedermond op te meten. Dit ivm een eventuele mogelijkheid op vroeggeboorte, en dan 7 juli voor de 20 weken echo!!! Foto van de echo volgt nog in mijn album. Moet ik eerst ff scannen.