Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hallo allemaal..Hoe is het met iedereen?@Bren hoe was je vrije dag,lekker van het weer genoten?@Ringeding fijn dat alles goed was met uk...ik vind een uitwendige echo juist fijner,zie er dan veel meer een kindje in.Ik mag eind deze week pas weer bellen voor de 20 weken echo..is hier echt een beetje flauw.

Je moet eerst zoveel weken halen en dan mag je pas bellen voor een bepaalde echo.
    Verder niet veel te vertellen..druk druk.. en nog veel moe.

Volgens mij heeft iedereen hetzelfde want het is hier zo rustig.

Knuffel

2. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    als ik mijn echo van 10 weken vergelijk met die van 14, dan zie ik op die van 10 meer. Maar (zo zei de gynaecoloog), de kwaliteit van de foto hangt af van de kwaliteit van de aparatuur. En hij heeft een oude echoding staan... dus tja.. 10 juni weer een inwendige echo ivm baarmoedermeting en dan 7 juli een uitwendige 20 weken echo (dan met goede apparatuur haha)

3. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Tis hier errug rustig, maar dat kan ook door het mooie weer komen. Hoest verder met iedereen??
    Ik ben met de bruiloft wel een beetje beter geweest, maar nog nie helemaal super. ik geef wel minder over, maar nu heb ik er weer een griepje bij gekregen.
    Erg vervelend als je al geen uithoudingsvermogen hebt.... Zaterdag ochtend gaan we heerlijk 10 dagen naar Turkije!! Hoop dat het wat beter gaat dan. Heb al wel voor de zekerheid extra tabletten gevraagd, dus die heb ik in ieder geval bij me.. Hoop dat het nie nodig is!!

4. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Hallo!!!

Hier alles goed, niet misselijk ( amper geweest) niet meer moe...heb eigenlijk best veel energie.. :eek: ...Alleen nu ben ik net terug van VEEL boodschappen doen en heb ik wel even zo iets van pfff even zitten...

@loontje24 Wat een heerlijk vooruitzicht!! Vakantie!! Wij zouden eigenlijk in September naar Kreta gaan, op uitnodiging van mijn schoonmoeder; ze wilde graag dat Luuc (onze zoon dus) een keer ging vliegen! Maar ja in september mag ik niet meer ben ik bang :( ...Nu hebben we dus in Juli 2 weken vakantie, maar dan is het niet uit te houden op Kreta .... :(
    Dus helaas op vakantie zit er voor ons niet meer in :cry:

5. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    echo staat in mijn fotoalbum

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Vandaag naar de VK geweest voor controle. Eerst kon ze het hartje niet vinden maar uiteindelijk toen ze net wilde stoppen kwam het ineens luid en duidelijk door. Ben helemaal blij :)
    Vrijdag lekker een weekje op vakantie naar de zon. Heerlijk.

@Loontje: Jij ook lekker op vakantie. Veel plezier.

@Ringeding: ik vind het een mooi plaatje hoor. Wees blij dat je zo'n duidelijke foto hebt. Ik heb alleen een foto met een propje. Die kleine bewoog teveel dus heb ik geen duidelijke foto. Moet wachten tot de 20 weken echo.

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    He lady's

Heerrrr-lijkkk! Zo een dagje vrij!
    Met mij gaat het sinds deze week wat beter heb ik het idee. Ik durf het niet te hard te roepen, ben bang dat ik straks weer ineens terug bij af ben ..
    Ik heb sinds afgelopen weekend niet meer moeten overgeven, dus dat is onzettend fijn!
    Verder ben ik veel minder misselijk! Ik heb nu zoiets van ; JA!? zou het! Is het voorbij, kan ik gaan genieten? hihi! Elke dag dat ik niet misselijk ben, geniet ik!

Afgelopen maandag naar de verloskundige geweest, voor controle.
    Alles was prima prima. Ook het hartje gehoord. Heerlijk om te horen, vinden jullie dat niet?
    Ik mag bellen voor een 20-weken echo als ik 16 weken ben, nog even wachten dus.
    15 Juni moet ik weer op controle bij de verloskundige.
    Aanstaande maandag mogen we voor de geslachtsbepaling, ben zo benieuwd!!!!!

Ik wens jullie all een hele fijne vrije hemelvaart-dag! En alvast een heel goed weekend!
    Liefs, Manon

@ Loontje ; Meid, Ik hoop dat je al een beetje van de griep af bent, en zoniet dat je vlug opknapt. Wel prettig dat je al wat minder overgeeft. Gewoon de tabletjes blijven nemen hoor.Ik hoop dat je lekker gaat genieten in Turkije. Rust lekker uit, en geniet ervan!

@ Ringe-ding ; Mooie echo's zeg! Mijn 12weken echo was niet duidelijk, heb dus niet echt ´mooie´ echo´s. Het kindje lag naar ons toe, en was dus best lastig. Ach, die echo/plaatjes zijn niet belangrijk, als het met het hummeltje maar goed gaat!

@ Koala ; Fijn! Dat je toch nog het hartje hebt gehoord! Geeft toch nog even die extra bevestiging voor jezelf he.

@ Maaike ; Jij boft, maar de niet misselijkheid. Lekker van genieten hoor! Kun je niet ergens anders naar toe op vakantie, misschien wat minder ver, en minder warm.
    Ik ga van de zomer 2weken naar Frankrijk, richting het zuiden. We gaan express niet helemaal naar het zuiden, ivm de warmte! Ik ben benieuwd hoe de warmte me gaat bevallen, normaal gesproken ben ik er dol op, maar met die bolle buik straks, .. hihi! ben benieuwd. Ik hoop dat er voor jou ook nog een vakantie´tje aan komt.

@ Brenda ; Heerlijk he, lekker shoppen. Het is inderdaad allemaal erg duur. Heb je gelijk in hoor. Je hebt het badje nu voor een prikkie. Groot gelijk. Wij hebben het besteld, die van ons was 50euro. We hebben ook een badje van Bebe joe, een witte, met zwitsal pompjes.

@ Mila ; Hoe is het meid. Fijn! Dat de misselijkheid al wat minder word. Mijn verloskundige zei nog, als je rond de 13-14 weken komt zou het beter moeten gaan hoor, en ik ben nu bijna 14weken en begin het echt te merken. Hoop dat je er straks helemaal van af bent. Die vermoeidheid ken ik hoor, poee .. Ik ben aan het eind van de dag kapot! Lig er elke avond vroeg op.
    Hoe gaat het met je vriendin, al nieuws.. Sterkte ermee! Echt sneu zeg!

@ Faye ; Hoe is het met jou meid, al een afspraakje gemaakt voor de 20weken echo. Spannend he!

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Vandaag 12 weken gehaald :D :whistle:
    Dinsdag weer afspraak bij de VK, kan nu al niet wachten.
    Verder ben ik de laatste dagen echt ontzettend moe, dus vandaar even weinig reactie van mijn kant..
    Zal proberen binnenkort weer actiever mee te doen.

9. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    hi!!

volgens mij is iedereen wel moe he, dit is het rustigste bevallingstopic haha
    ik ben ook veel moe, komt geen eind aan lijkt het.
    gelukkig morgen nog maar 1 dagje werken en dan weer weekend.
    dinsdag heb ik weer een echo!! kan niet wachten!!

xx bren

10. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hoi hoi,

Idd heerlijk zo'n dagje vrij. Wij zijn wezen babyshoppen. Wel wat dingen gezien maar er is zoveel keus, pff. Gisteravond nekplooimeting gehad en die was prima dus dat was ons sein om los te gaan haha. Weer 3 leuke fotootjes meegekregen, altijd leuk. Ook deze echo wees trouwens 25 nov. uit maar we blijven het gewoon stug op 27 nov. houden haha.

@Manon, mijn vriendin heeft een 'goeie' uitslag gehad, ieg niet gegroeid (ze heeft een hersentumor) dus we hebben even een rondedansje gemaakt.

Ik ben al paar dagen eigenlijk niet misselijk meer geweest. Ik heb nog wel moeite met het avondeten in de zin van dingen die ik normaal lust, nu geen zin in heb. Ik vind het lastig om eten te bedenken wat ik lust. Moeheid lijkt iets minder te worden. Het is in ieder geval niet zo allesoverheersend meer. Ik ga nog wel op tijd naar bed maar ook niet meer zo heel vroeg als dat het was.
    Verder hebben we lekker een vakantie geboekt, eind juni gaan we met een cruise mee en steden in Noord Europa bezoeken. Heb er echt veel zin in. Het is daar ook niet zo warm als in het zuiden.

Wij gaan ff lekker filmpje kijken. Fijne avond nog.

Grtz. Mila

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hallo allemaal..wederom rustig hier..moet zeggen dat ik ook niet zoveel te vertellen heb.Net bij de vk geweest,alles was goed,mooie stevige hartslag.Heb net ook eindelijk mogen bellen voor de 20 weken echo,maar goed ook want het was zo druk dat ik pas 29 juni terecht kan.Heb daar best zorgen om..was het maar vast achter de rug.Maar goed.

@Mila fijn dat de nekplooimeting goed was,geeft je toch een goed gevoel he..De vk zei net nog de uitgerekende datum is een richtlijn,de meeste kindjes komen eerder of later.Dat van het avondeten herken ik ook wel,heb het voornamelijk met een boel groenten,moet dan kokhalzen.Lekker hoor een vakantie in het vooruitzicht..

@Koala Fijn dat alles goed was bij devk..en een hele fijne vakantie meid!

@Maaike fijn die energie,hier nog steeds moe pff..Voel me af en toe een oud wijf..haha Vakantie zit er hier ook niet in..we moeten over 3 maanden ons huis uit,en ons nieuwe huis in,Alleen is die nog lang niet af dus wordt een race tegen de klok.Dus ook geen vakantie.Volgend jaar misschien lekker een week naar de zon,kan oma op de kleine passen(als we die alleen willen/kunnen laten)

@Loontje fijne vakantie!

@ringeding..ik zie ook veel meer op de eerste echo dan op de 12 weken echo hoor,komt idd ook door het apparatuur,

@Saskia joehoe gefeliciteerd met je 12 weken,daarna wordt je toch wat rustiger.

@manon 29 Juni gaat het gebeuren,de 20 weken echo..ben best bang en onzeker.Aan de andere kant,wat een mijlpaal..dan gewoon al op de helft.Fijn dat de misselijkheid over het algemeen genomen minder is,hier volgens mij ook.Alleen wanneer ik dat denk komt het weer opzetten.Fijn dat alles ook goed was bij de vk..en maandag de grote dag..spannend Laat je het wel weten hier?Wij mogen a.s. woensdag over een week,schiet echt al op.Ben zo benieuwd,

Meiden fijn weekend en geniet van het zonnetje!

Knuff

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Nou een heel stel berichten zijn weer weg door het nieuwe forum.

Hier rustig weekend. Morgen weer klussen. Hopelijk is het dan klaar. En dan kunnen we aan het volgende project (tuin) beginnen.

13. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    goedemorgen meiden,

alle berichten zijn weer weg! na ja dan beginnen we ggewoon weer opnieuw haha

liefs

14. Tallie

Tallie Niet meer actief

#1034 Tallie, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2009
    Nou ik zie dus dat er veel berichtjes weg gehaald zijn! Moet ik me mezelf maar even opnieuw voorstellen haha. Ik ben Chantal en ben nu bijna 18 weken zwanger. Ik ben 9 november uitgerekend en eigenlijk hoor ik bij de NOV 09 mama's maar vind het daar veel te druk. Zal het erg gezellig vinden om hier mee te mogen kletsen.
    Ik heb al een dochter van 1 jaar en 4 maanden oud.

Dinsdag hebben wij de pretecho en ben nu al super zenuwachtig! Voelen jullie de beeb ook al regelmatig schoppen?
    Ik voel het regelmatig als ik op bed lig en vooral als ik op mn buik lig. Ik denk dat het niet lang gaat duren voordat het niet meer mogelijk is om op mn buik te slapen. Zal wel weer wennen zijn want ik ben echt een buikslaper.

Groetjes

15. loontje24

#1035 loontje24, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2009
    welkom Talllie!!

Grtjes Ilona

16. loontje24

Kan de banner er nog niet echt onder krijgen, ben ff aan het proberen:(

17. Tallie

Tallie Niet meer actief

@ loontje 24 Dank je. Ik ben net ook een half uur bezig geweest met mn banner. Is weer ff wennen een vernieuwde site. Mijn gebruikersnaam is ook veranderd want dit was eerst mij wachtwoord:(

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Welkom hier Tallie!
    Ik ben ook min of meer illegaal hier ;)
    Was eerst 29 november uitgerekend, maar teruggezet naar 3 december.
    Maar vind het hier gewoon te gezellig om weg te gaan..

19. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @saskia82. Dank je! Fijn dat ik niet als enigste illegaal ben dan :p.
    Oja by the waY...Ik heb een nieuw account. Ik vertelde in een vorig bericht dat mijn gebruikersnaam ineens veranderd was, dus ik dacht net laat ik eens even naar mijn oude berichten kijken en wat blijkt dát zijn helemaal niet mijn berichten. Ik vond het al zo vreemd dat ik zo weinig berichten heb want ik ben toch regelmatig actief op het forum. De laatste twee zijn wel van mij. Baal er wel van want ik kan op mijn oude acount niet meer inloggen en moet dan een nieuw wachtwoord aanvragen. Ik heb nu wel een andere gebruikersnaam maar dat vind ik niet zo erg! VInd het het minder leuk dat ik nu al mijn berichten kwijt ben want die gaan terug tot 2006. Vond het wel grappig om dat af en toe terug te lezen.

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik moest ook een nieuw wachtwoord aanvragen, heel raar aangezien ik dit account dagelijks gebruik.
    Zal wel bij de forum overgang horen ;)
    Wat vreemd dat je op een account kwam wat ook door een ander werd gebruikt..

Deel Deze Pagina