ja idd, echt heel vreemd . Onze namen komen wel overheen want mijn gebruikersnaam was talleke. Ik denk dat ik toch maar even berichtje stuur naar een moderator
Kan iemand mij helpen met een banner eronder?? kom er echt niet uit... kan wel kopieren, maar weet vervolgens nie waar ik hem moet plakken???
@ Loontje24, Bij handtekening wijzigen. Heb het nog een keer geprobeerd maar het wil nog niet lukken. Het lijkt wel of mijn account niet meer bestaat. Je kan toch nooit geen 2 accounts op 1 emailadres hebben??? VInd het zo achterlijk dat ik nou een andere account heb en dat mijn account nergens te vinden is maar goed ik ga vanavond even een pb sturen want vind het zo raar. iK ga nu weer even verder want de kleine word net wakker. Vroeg me trouwens af of dat jullie een bevallingslijst hebben of doen jullile daar niet aan?
Hey dames, Dat is nou de 2e keer een nieuw forum.. Hoop dat we nu wel gewoon hier blijven! Had ik laatst eindelijk weer eens wat getikt, is het weer weg! Nou ja, helaas. Hier gaat het wel goed, mijn buik groeit hard, maar m'n gewicht niet?!? Verder heb ik nu ineens veel jeuk, op mijn borsten (tepels) en rug! Wel vervelend, maar ik hoop maar dat het net als al mijn kwaaltjes tijdelijk is.. Het lijkt wel alsof ik elke twee weken een nieuwe kwaal heb O ja, ik voel nog niks, helaas! Wacht maar rustig af Liefs!
@ Amore1, wat apart dat je buik wel groeit en je gewicht niet. IK heb het juist andersom, mijn buik groeit niet echt en ik ben wel 5 kilo zwaarder geworden. Ik had bij de eerste zwangerschap ook tot de 25 niet echt een buik daarna begon het pas te groeien. Ik heb een pbtje gestuurd naar een moderator en die heeft hem weer doorgestuurd naar de beheerder van deze site. Ik ben benieuwd of dat het raadsel van mijn verdwenen account word opgelost
Hier ook Amore.. Ben nog niets aangekomen, maar toch een rond buikje. Mensen die mij kennen zien het ook echt al, dus waar dat buikje dan vandaan komt?
Zal je zien dat ik straks ineens veel aankom Maar mijn buik is echt al dik hoor!! Kan er echt niet meer omheen! @verdwenen account, hoop dat je m terug kan krijgen!!
Heel raar is dat ja. Heb dus best veel gekotst en ben dus afgevallen, maar je kan echt wel zien dat ik zwanger ben.... mysterie... haha
Jammer dat er berichten verdwenen zijn, maar ja, niets aan te doen. Hier gaat het lekker, ben nog misselijk en vreselijk moe. Hoop dat dat laatste binnenkort ophoud, want we gaan straks lekker op vakantie!!!! Heb er zin in. Hopelijk kan ik de warmte wel aan, maar dat zullen we zien. Woensdag weer een controle bij de gyn, dus gaan we Frummel weer ff zien, altijd weer spannend, deze keer (nog geen) enge dromen vooraf...
@Amore: Jeuk heb ik ook, vooral m'n tepels. Wordt er soms gek van. M'n buik is al flink. Misselijkheid is nu echt weg. Moeheid neemt af. Ik heb wel een erg snelle hartslag sinds een week. Las wel dat het kan komen doordat het hoeveelheid bloed in je lichaam toeneemt en dit door je lichaam rondgepompt moet worden.
Ja daar heb ikook wel last van ja. Raar gevoel is dat. Als ik trap gelopen heb, dan lijkt het net of ik de marathon heb gelopen haha.. Vandaag weer voor het eerst werken. Hopen dat het goed komt!! Moet tot 12, dus da scheelt alweer. Ik krijg het nie voor elkaar om mijn banner goed te krijgen. Vervelend.... Verder krijg ik ook geen mail meer als iemand een berichtje heeft geplaatst. Weet iemand hoe dat moet? Hoop dat dit forum toch wel blijft hoor.. Grtjes ilona
@ ilona, als je reageert op een bericht zie je onderaan (onder de smilies) staan "abonnement op onderwerp", die moet je veranderen, als het goed is krijg je dan weer mailtjes! Over je banner, misschien moet je m gewoon ff opnieuw aanmaken? @koala, o gelukkig, hihi ben ik niet de enige.. Het is maar raar, zwanger zijn...8)
@amore: Hartstikke bedankt voor het advies. Het is eindelijk gelukt met de banner. Heb wel een andere nu dan die ik had, want die andere wil echt met geen mogelijkheid. Hij staat er in ieder geval weer onder. Vandaag gewerkt tot 12 uur. ging hartstikke goed! Weet nie of het door de tabletten komt of door de 16 weken grens, maar ik ben er erg blij mee!! Heb al twee dagen niet gekotst!!(afkloppen) hoop echt dat het nu klaar is met de misselijkheid!! Hoe gaat het verder met iedereen? Grtjes
Hallo meiden allemaal.Pff wat een gedoe zeg,inloggen lukte helemaal niet.Wachtwoord moest veranderd worden.Hoe is het met de meiden?Hier druk,druk.Dus weinig tijd..Tot later.Knuffel
Hoi Hoi, dit is even geleden, kreeg geen email berichten meer. Weekje vakantie gehad... Site uit de lucht. Nu eindelijk na opnieuw inloggen. Giga klooien met mijn handtekening. Hier dan eindelijk weer een bericht van mij! Alles gaat prima naar wens. Niets geen klachten, baarmoeder groeit goed, liep de laatste keer bij de VK bijna twee weken voor.. Spannend ben benieuwd, mag over drie weken weer... Wil zo graag hem voelen, vind het ondanks dat je weet dat je de krietiek fase uit bent, soms heel eng dat je niets voelt en ook geen klachten hebt... Dan voel ik dat mijn baarmoeder niet groeit, zegt mijn man ook nog eens dat mijn buik niet dikker word... Maar terug met beide benen op de grond, besef je dat het goed is! Ook hier al flink aan de zwangerschapskleding. Vandaag eigenwijs een gewone legging aangedaan, dat zit dus niet lekker, dat elastiek knijpt in je buik... Dus ga dit weekend mijn kast maar een flink opruimen. Humanitas blij maken! Verder nog geen aankopen gedaan, wel druk in huis heen en weer aan het rommelen. Inbouwkast op de babykamer is bijna leeg, het kamertje al twee weekjes... Heerlijk! Vandaag voor de laatste keer MoederVoorMoeders, was het nu na tien weken kannetje plassen ook wel een beetje zat. Kon het volhouden omdat je weet dat het voor een goed doel is! En vandaag tweede rondleiding bij KDV. Een beter ervaring dan de vorige. Ook nog eens de dichtstbijzijnde. Dus goed gevoel! Dit was het ego voor vandaag, hoop dat mijn banner doet zoals ik hem heb ingesteld..? Dikke kus Lieve
Goede avond!! Een heerlijk weekend gehad. Ben samen met mijn zoon naar een vriendin in Warnsveld ( zutphen) geweeest. Zij heeft ook 2 zonen van 6 en 9 en met Luuc erbij is dat een dolleboel. We zijn zaterdag om 10 uur vertrokken en zijn daar lekker blijven slapen. Gister met de jongens naar Piet piraat show geweest. ( en aangezien wij hem persoonlijk kennen was het achteraf nog gezellig na kletsen) Het is wel grappig want de jongens kennen hem natuurlijk ook gewoon privé en willen dan nog wel eens in naam vergissen....noemen hem Peter als ie Piet piraat is! LOL! hahaha Na de show dus nog even wat gedronken en toen naar huis. Was vresleijk weer onderweg...Was om 19:15 uur pas thuis.... Maar goed was het weekend zeker waard. Vrijdag was ik ok vrij. Toen zijn we smaen met mijn broer en schoonzus naar Veldhuis&Kemper geweest...had pijn in mijn kaken van het lachen! Vanmorgen eerst met mijn man naar het AVL ziekenhuis, voor een gesprek met de verpleeging. Ze ging uitleggen wat er allemaal gaat gebeuren kwa operatie en erna e.d. Hij staat nu dus op een wchtlijst om opgeroepen te worden. Ook vandaag mijn eerste afspraak gehad met de fysiotherapeut. Was behoorlijkt beurs na afloop....Moet nu volgende week weer terug komen. Ik heb behoorlijk last van de Ischias...en dat is niet fijn...Stond vanmiddag te stofzuigen en de tranen sprongen in mijn ogen....Hopelijk wordt het met zijn adviesen en behandeling beter of iig niet erger.... Nu lekker bakkie thee en lekker kijken naar de Musical awards!! Fijne avond!
hmm dacht dat er niets geschreven werd omdat ik geen email kreeg, maar wel dus haha de instellingen staan vast nog verkeerd. wat een gedoe elke keer een ander forum pff. nou na 10,5 uur werken vandaag ben ik doodmoe, ga zo op bed! tot de volgende keer! liefs brenda
Ja, wat een gedoe he. Heb er ook weer ff over gedaan om alles voor elkaar te krijgen. Heb nu net pas gevonden waar ik de emails weer aan kan zetten.... Weer een poging doen en hopen dat ik ze nu wel krijg!! Grtjes