Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelique72

1 apr 2009
    58
    0
    0
    Zuidbroek
    Hoi allemaal,

Hier maar weer es een berichtje van mij.
    @Tallie: van harte welkom en natuurlijk gefeliciteerd.
    @Maaike: Beterschap met je Ischias.
    @All: ik hoor bekende klachten zoals jeuk, moeheid en conditie.
    Ook ik heb last van jeuk en dat komt door het exzeem wat ik tussen mijn tenen heb. Dat heb ik echt nog nooit gehad net als de 2e keer deze maand dat ik een koortslip heb. Ik snap er echt niets van hoe mijn lichaam op dit moment werkt. Maar hij werkt waarschijnlijk inwendig heel goed want mijn lichaam is echt op 's avonds. Afgelopen zondag was het zelfs zo erg dat ik de hele dag op bed heb gelegen. Mijn spieren voelden zo zwak aan.
    Maar genoeg geklaag over mezelf en mijn klachten, ik heb het er wel voor over.

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe.

Groetjes, Angelique

2. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Vandaag al weer 17 weken zeg... na ruim 6 kilo afgevallen te zijn, zitten er nu weer 2 bij... Dus dat is wel netjes toch (dus nog 4 in de min eigenlijk).

Gisteren even los gegaan bij de mamadag bij Prenatal. Heb aankleedkussen met hoezen gekocht, dekentje, voetenzak en parasolletje voor de kinderwagen, haarborsteltje, een rokje (enige wat mijn daar pastte, als iemand nog een winkel weet waar ik wel in de kleren kan, dan hoor ik het graag, heb maatje 46...) en nog een papa dag cadootje gekocht.
    Alles wat ik kocht (behalve de spullen voor de kinderwagen) waren lime groen.. staan er twee mannen achter ons: volgens mij wordt groen de kleur deze zomer haha..... ach ja...

Zondag lekker op vakantie, als we terug komen de babykamer leeghalen met spullen die er niet meer horen, en dan kunnen we opbouwend beginnen... De commode staat er overigens al..dus de babyspullen liggen nu in de lades...

Morgen voor een echo voor mijn baarmoedermeting... ik ben erg benieuwd...Zien we Frummel ook nog eventjes, en dan na de vakantie de 20 weken echo!!!

3. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Zo vaag...bij mijn gebruikers instellingen staat ie...Maar hier dus niet...:(

4. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Yes gelukt!!;)

5. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @Angelique72, Dank je en jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! IK klets nu wel mee onder een andere naam dus niet meer met de naam tallie.

JAAAAAAAAAAA.... we hebben vanochtend de pretecho gehad en het was geweldig om te zien en wat was het gegroeid zeg. Echt mooi hoor. Zal proberen de foto's er vanavond er op te zetten.

NOu ik ga nog even nagenieten!

Groetjes

6. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Hoi allemaal!

Gelukkig schijnt de zon weer even na alle regen.

Merk dat ukkie steeds hoger gaat zitten, moet steeds verder omhoog met de angelsound om het hartje te kunne horen. verder lijkt de vorm van mijn buik te evranderen, waar ukkie zit blijft het dik en wordt het steeds dikker maar daarboven begint het er weer normaal uit te zien. Denk dat de darmen weer normaal beginnen te werken, niet meer zo opgezet zeg maar. Lastig uit te leggen haha.
    O en heb geen kramp meer in mijn benen 's nachts, heb nu een kussen onder het voeteneind van het matras gelegd en dat hielp gelijk!

NOg 1,5 week en dan de pretecho!!!

liefs brenda

7. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Spannend Bren..bijna de pretecho..wat zal het zijn?
    @Sterretjes super meid..lekkker genieten,heb laatst de eerste echo vergeleken met die van 16 weken,wat een verschil zeg.Ga weer verder.Knuff

8. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    helaas alle berichten weg van eind mei.
    dan zal ik me even opnieuw voor moeten stellen. ;)
    ik ben nannaf en ben ruim 16 weken zwanger.
    ik heb al een zoontje van 1,5 jaar. (december 2007)
    het lijkt me leuk om met jullie mee te lezen en te kletsen!:)

9. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @nannaf ,welkom en gefeliciteerd!

Zo ze staan in mijn album! Ben benieuwd of dat jullie kunnen zien wat het word ;)

10. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Oja de foto's zijn een beetje onduidelijk want het is een foto van een foto!

11. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Sterretje: Wat een mooie foto's!! Ik kon het zelf nog niet zo goed zien, maar mijn vriend zei dat het een jochie word.. Dus ben erg benieuwd of hij glijk heeft!!

12. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @Loontje24, Je vriend heeft gelijk hoor! Het word een Jongen!!
    Op de eerste foto is hij aan het duimen, ECHT LIEFFF!

Heb de foto's wel honderd keer bekeken...kan er geen genoeg van krijgen hihi ;)

13. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Jeetje wat goed van hem!! Haha... Ja het zijn echt hele mooie foto's!! Snap best dat je zo vaak kijkt!! Zou ik ook doen!! Ik moet nog paar weekejs wachten... 2 juli mogen wij!! Hele fijne avond!! ga lekker GTST kijken..

grtjes liefs

14. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Hallo dames,

Ik ben eind nov uitgerekend, maar schrijf mee op het dec forum omdat ik dacht dat ik daar thuis hoorde.
    Nu heb ik een erg lage bloeddruk door de zwangerschap met de nodige klachten.
    Zijn er hier dames met hetzelfde probleem? En wat doen jullie om de klachten zo mild mogelijk te houden?

Groetjes
    Simone

15. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @loontje24, Dank je! Ben er ook helemaal blij mee met de foto's. Het allerbelangrijkste is nog dat ze al redelijk goed kon zien dat alles er goed uit zag hartje, hersenen enz. We hebben ook nog even naar het hartje geluisterd. Loop de hele dag al met een big smile rond :D

2 juli dat is al over 3 weekjes..spannend hoor! Willen jullie dan graag weten wat het word. Fijne avond nog.

@moontjemoon, Ik had een lage bloeddruk tijdens mijn eerste zwangerschap. Heb toen de advies gekregen om zoute dropjes te eten en veel water te drinken. Boullion, is ook lekker zout en je krijgt meteen vocht binnen. Ik had er het meest van als ik te snel opstond en werd dan meteen dizzy. Heb het gewoon wat rustiger aan gedaan.

16. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hallo ik ben van de voor late november mamas hahha en ik zie wel wat jij krijgt hoor aangezien eentje bij ons precies zon echo foto heeft ;)

17. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @nieuwe posters, welkom!

@lage bloeddruk, heb ik ook last van! Ben gelukkig niet echt duizelig, maar wel hoofdpijn! Tip is inderdaad heel veel water drinken en rustiger aan doen! Ik merk dat bij stress mijn hoofdpijn veel erger is..

@foto's echo, zeker mooie foto's! Dat het een jongetje wordt zag ik niet, maar verder, wat een schatje!! Nog even en dan mag ik ook!

(zoals jullie begrijpen ben ik niet zo goed in namen onthouden ;))

18. Jessica26i

een meisje heeft 3 streepjes en deze duidelijk 2 balletjes ;)

19. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Haha, kga zo nog een keer kijken..

Trouwens, iemand hier naast Faye die haar beeb al heeft gevoeld? Ik niet :(

20. Jessica26i

KAn zijn dat je placenta ervoor ligt hoor dan duurt het langer voor dat je hem of haar voelt ;) de balletjes aan de bovenkant :p

Deel Deze Pagina