Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Zo ben ik ook weer ff. Moest alles weer ff instellen. Hoop dat het nu klaar is hier haha.

Heel veel berichten zijn ook weer weg. Had de vorige keer een heel verhaal getikt maar die is ook weg.

Zal zo ff bij lezen. Hoop dat het goed gaat met iedereen.

Ik mag morgen weer naar vk. Vindt dat ook wel weer ff fijn. Ff hartje horen.

Slaap lekker voor zo.

Grtz. Mila

2. Angelique72

1 apr 2009
    58
    0
    0
    Zuidbroek
    @Ringeding: Ben je al naar Miss Etam geweest? Die hebben zwangerschapskleding t/m maat 48. Ikzelf heb ook maat 46 en ben daar zeer geslaagd met 4 setjes leuke zomerkleding die lekker ruim zaten. 8)

@Nannaf: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. ;)

@Sterretje82: Gefeliciteerd met de zwangerschap van je zoon! :D
    Moest ff zoeken maar heb het gezien op de 2e foto hoor.

Groetjes, Angelique

3. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Krijg mijn schermafbeelding niet te zien terwijl hij er wel staat in de gebruikersinstelling en de tijd staat ook op 20 uur momenteel terwijl het toch echt 22 uur is.... :(

4. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Sterretjes82: ja dat kan ik me heel erg goed voorstellen dat je met een big smile loopt!! helemaal als ze ook al aardig goed konden zien dat er veel goed is!! Wij hebben nog een klein probleempje, want ik wil het wel graag weten en mijn vriend eigenlijk niet;) Maar ik denk dat ik hem al wel zo ver heb dat hij het nu ook wel wil... Ik heb gezegd dat we dan samen een geheimpje hebben, want ik wil niet graag dat iemand anders het dan weet.. Hoop alleen dat ik het voor me kan houden:D
    @all: Ik dacht dat het beter met me ging en dat deed het ook, maar ik wist niet of het door de 16 weken kwam of door de gember pillen die ik op ongeveer dezelfde dag gekregen had lag.. Nu heeft gisteren de oplossing zich aangediend. Was gistermiddag mijn pilletjes vergeten en prompt na mijn laatste hap avond eten kon ik weer rennen naar de wc:( Sávonds weet hetzelfde. het is dus wel heel erg duidelijk dat ik nu ff nie zonder pillen kan. hoop niet dat het de hele zwangerschap zo doorgaat!! zou haast niet meer durven te stoppen met de pillen!!
    @Amore1: Ik heb ook nog niks gevoeld, maar volgens mij kan dat inderdaad ook nog wel. het is niet heel erg vreemd dat we nog niks gevoeld hebben, omdat het nu net begint dat je hem/haar kan voelen, dus maak me nog geen zorgen.

Grtjes liefs ilona

5. loontje24

Oh ja Mila, hij loopt inderdaad 2 uur achter. Ik ben dus niet heeeel erg vroeg wakker op mijn vrije dag, maar het is nu bijna 9 uur....

6. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @Jessica26, Ja hij is vrij duidelijk he ;) TOen ik daar lag kon ik het niet gelijk zien hoor. Dacht in eerste instantie een meid want dacht streepjes te zien. De echografiste zei echt 100% een jongentje. Dus ik kan nu eindelijk gaan shoppen :)

@Loontje24, BIj ons was het juist andersom! Ik wilde het niet weten en mijn man wel! Toen ik daar lag was ik gewoon te nieuwschierig en kon ik mezelf ook niet meer bedwingen :D. IK beschouw het als een verrassing tussendoor en ik vind niet dat de verrasing eraf is als je het eenmaal weet. Je blijft natuurlijk heel nieuwschierig naar de baby, hoe ziet hij/zij eruit etc.

@Angelique72 Dank je wel.

Mila77, suc6 vandaag bij de vk

NOu ik denk dat ik vanmiddag maar het eerste BoyZZ outfitje ga aanschaffen. Heb er zin in :)

Liefs

7. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Ja super leuk dat je een jongentje krijg bij de gewone novembermamas alleen maar meiden,.,,,,,, behalve ik en nog 2 je word er gek van hahhaha nou ga maar gauw je eerste pakje scoren ;)

8. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Oooo ik kan ook niet wachten tot mijn 20 weken echo! WOrdt door jullie nog nieuwschieriger:D Maar moet nog 3 weken en 6 dagen wachten! lol;)

9. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Heb net nog even met 3 vriendinnen een weekendje antwerpen geboekt voor 2 oktober. Heerlijk nog even genieten dan! We gaan dan naar de Vlaamse Sound of music en gaan nog langs vrienden in Lier, (vlakbij Antwerpen) Heb er nu al zoooo veel zin in, maar duurd nog zo lang...:$

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi meiden allemaal!*Ego mannetje heeft een nieuwe baan,zijn contract liep per 1 okt af,hij is uit 80 mensen gekozen.En 100 euro meer verdienen.Ook zijn we af van de weekend en nachtdiensten.OO ben zoooooo blij.Een zorg minder.Nu zorgen dat we op tijd een huis hebben,wat af is..pff.

@Maaike geweldig meid heerlijk lekker genieten.Ach zo denken oktober is zo hier...positief.En die 20 weken echo is zo hier..ben benieuwd.

@Sterretjes jaaaaaa gefeliciteerd met je JONGEN geweldig meid,nu lekker babyboy shoppen..

@Loontje neeee meid nu weer beroerd,zit je niet mee..rustig aan en denk aan jezelf,maar wat vervelend.

@Nannaf weet nog wie je bent,gewoon lekker meekletsen meid.

@Mila hoe was het bij de vk??

@Manon joehoee leef je nog?Of ben je verzopen in al die roze pakjes,,hihi?

Fijne dag en knuffel

11. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Vanmiddag weer bij de gynaecoloog geweest. Die wilde even mijn baarmoedermond opmeten ivm mogelijkheid tot vroeggeboorte.. maar die was 3,9 cm.. dus geen probleem volgens hem (en volgens mij ook niet).

Verder geprobeerd een mooie foto te maken van Frummel, maar inwendig werd dat stukje lastiger.
    We hebben wel een foto van het hoofdje met hersenen.. Die lijken net op een vlindertje, zeg nu zelf...

De hartslag was goed, mijn bloeddruk weer iets verhoogd... dus als hij volgende keer weer gestegen is, dan aan de medicijnen...

12. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Hé meiden, ben ff niet goed in namen...
    @ nieuweling; welkom
    @ jongetje; gefeliciteerd
    @ ichias; beterschap
    En de rest die ik vergeet, ook mijn complimenten!
    Hier geen veranderen, buiten dat mijn buik groeit...
    Tot de volgende krabbel,
    ga even zorgen dat ik mail krijgen,
    wanneer er reacties komen...
    Liefs Lieve

13. koala28

koala28 Niet meer actief

@Ringeding: Het lijkt idd net een vlinder. Jeetje zeg.

Qua voelen van de kleine: ik heb het idee dat ik ons kleintje eergisteren voor het eerst heb gevoeld. Was erg grappig.
    Verder nog moe maar gelukkig geen misselijkheid meer.
    Maar die jeuk wordt nu wel steeds erger, grrr.

14. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    hey marianne wat een mooie foto! het is idd net een vlinder!

Ik zit vandaag met een zieke zoon thuis. zijn juf belde om te zeggen dat hij last van zijn oren had en ook best warm voelde, lu ligt ie naast me op de bank te slapen. Om 14:50 uur heb ik een afspraak met de HA, want hij is zo vaak verkouden.

Ondertussen zit ik me af te vragen waneer mijn buik eens begint te groeien....want echt veel is het nog niet. Het komt ook omdat je het vergelijkt met je eerste zwangerschap en daar was de buik veel snel zichtbaar. we wachten maar geduldig af....8)

15. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    #1095 Sterretjes82, 11 jun 2009
    Laatst bewerkt: 11 jun 2009
    @Faye24, Dank je wel! Heb gisteren al wat stoere kleertjes gekocht :D JIj ook gefeliciteerd met de nieuwe baan van je mannetje.

@ringeding, Het lijkt idd op een vlindertje! NOu ik hoop voor je dat je bloeddruk niet verder stijgt

Dit weekend even gordijntjes halen voor de babykamer. Daar hadden we bewust mee gewacht tot dat we wisten wat het werd, dus nu kunnen we aan de slag!

Nou spreek jullie! HOop dat er snel iemand aan de beurt is met een pretecho of 20-weken echo want ben wel benieuwd hoe dat het bij jullie verloopt!

LIefs

16. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @maaike1977, Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook geen buik! Mijn buik begon toen te groeien vanaf de 25 weken. NU heb ik ook niet echt een buik , het is meer een klein bolleke! Heb het met mijn vk besproken en zei zegt dat het gewoon met je lichaamsbouw te maken heeft. Beterschap met je mannetje!

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier ben ik weer eens. Druk, moe en futloos, sorry!
    Vandaag weer een echo gehad. Wij zijn helemaal gelukkig, want weten voor 99% zeker dat we een DOCHTER krijgen!!!
    Veel meiden deze maand geloof ik.
    Verder alles goed hier? Ik ga morgen maar eens een beetje bijlezen en dan zal ik snel reageren.
    Oja, Knippy krijgt ook een meid!

18. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @ Annie & Knippy, gefeliciteerd! Wat leuk, een meisje!!

Over die lijst, iemand vroeg daarnaar. Volgens mij hadden we er 1, maar ik kan m niet vinden? Misschien ff een nieuwe maken, ik trap wel af!

Amore1, uitgerekend op 23 november 2009, geslacht (nog) onbekend.

Overigens zit in het grote november topic een grote lijst (mooi gedaan met website enzo), dus als je een overzicht van heel november wilt...

Gewoon ff mijn regel kopieëren en dan je eigen ding eronder zetten!

19. loontje24

Ik doe mee!!

Amore1, uitgerekend op 23 november 2009, geslacht (nog) onbekend.
    loontje24, uitgerekend 21 november 2009, geslacht (nog)onbekend.

20. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi allemaal..ben ik ook weer even snel..eens even kijken..

@Ringeding fijn dat alles goed was bij de gyn,geeft je toch een rustiger gevoel..en wat een leuke foto..

@Lievekylian heerlijk dat je buikie groeit..lekker van genieten.

@Koala voelde je van die kleine plopjes,daar begon het bij mij namelijk mee..SUPER!!

@Maaike wat zielig voor je zoontje,hoe is het nu?Geef hem maar een dikke knuffel.Wat die buik betreft misschien krijg je wel een groeispurt zo..

@Sterretjes82:dank je meid,we zijn idd erg blij.Zat altijd alleen met feestdagen en `s nachts..maar die tijd is voorbij..joehoee.O je hebt van die heerlijke stoere dingen voor een jongen...zo GAAF!!O en al gordijnen voor de babykamer..super welke kleur?Krijg hier ook de kriebels hoor,het huis zit tegen denk dat ik pas met week 32 de babykamer in kan gaan richten..balen toch..Nog 2 weken en dan de 20 weken echo...spannend.

@ANNIE&KNIPPY JA JOEHOE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER,HEERLIJK LEKKER SHOPPEN!!

Wat een meiden in november trouwens,is in het andere topic ook al zo..die jongens hebben straks een keuze..hihi

@Amore hoe is het met jou meissie?

@Loontje hoe voel je je?

Hier weinig te melden,net als iedereen druk.Veel last van bandenpijn,verder is het rustig.Fijne dag meiden en knuffel

Deel Deze Pagina