09 november: Sterretjes82, jongen 12 november: Faye24, meisje 17 november: Ringeding, geslacht onbekend 17 november: Riannetja, geslacht onbekend 21 november: Brenda, geslacht (nog) onbekend 21 november: loontje24, geslacht (nog) onbekend 23 november: Amore1, geslacht (nog) onbekend 24 november: Koala28, geslacht nog onbekend 25 november: Knippy, meisje 25 november, Annie1979, meisje 26 november: Angelique72, geslacht (nog) onbekend 27 november: Mila77, geslacht (nog) onbekend
Goedemorgen meiden, Hoe gaat het met iedereen? het is weer rustig hier Ik heb net heerlijk uitgeslapen, kan er weer tegenaan! Ik zit steeds te wachten tot ik iets voel in mijn buik, maar helaas nog niks.. Kan ook nog wel weken duren natuurlijk, maar het lijkt me zo leuk! Nog vier nachtjes slapen en dan.....jongetje of meisje!!! Straks wordt de babykamer al bezorgd, zou pas eind juli, maar hij was er nu al!! echt vroeg haha, we moeten eerst nog verven, dus laat het eerst maar even in de dozen zitten. Nou fijne dag allemaal!! ik ga op de grote vrachtwagen wachten liefs bren
Hallo allemaal, Vanmorgen ook lekker uitgeslapen. Tot half 10! Toen de kamer en keuken gepoetst en met de stofzuiger rond geweest. Boodschappen gedaan. Met de honden gewandeld. wasjes gedraaid. was opgehangen, en was er nog hing opgevouwen. En verder vandaag lekker niets doen. Vanavond gaat m'n vriend de babykamer voor de 2e keer schilderen. Zondag al 1 keer gedaan en de vloer gelegd. Dus kan van de week lekker de meubels erin zetten. Ik heb me vorige week ook al opgegeven voor zwangerschapsgym. Vandaag een brief gekregen dat ze m'n brief hadden ontvangen en dat zodra het begint ik bericht krijg. Ben wel benieuwd hoe dat gaat. Hebben jullie je al opgegeven? of gaan jullie niet naar zwangerschapsgym? Mag donderdag voor de 1e keer naar de verloskundige. Ben nu al een beetje zenuwachtig. stom he. Ik heb ook al een paar weken last van lage rugpijn. Vooral als ik de hele dag gewerkt heb. trekt dan helemaal door naar m'n bil. soms zak ik dan gewoon door m'n been heen. Donderdag gelijk maar even vragen waar dat van kan komen. Groetjes Rianne
@brenda, leuk zeg de kamer!! Wij hebben m vandaag besteld (met de 15% korting bij de Prenatal) @ Rianne, nu pas naar de vk??? Is dat niet erg laat? Of mis ik iets? Hier verder een ***dag, moest naar de ARBO, maar die was niet echt vriendelijk en begripvol.. Helaas! :x Maar goed, ik ben nu lekker thuis en probeer het allemaal een beetje los te laten.. Ben wel erg veel aan het janken en stressen de laatste dagen... Hoe ist met de andere mama's? kxs
@ Amore1: Ik heb tot 2 weken terug bij de gynaecoloog gelopen. En mag nu naar de verloskundige. Wat vervelend dat de ARBO geen begrip had. En dat vele janken ken ik wel. Ik kan hier soms ook om niets beginnen. Hormonen he
Ohh aha Ik dacht al... Ja was erg vervelend. Ze presteerde het zelfs om te zeggen: "Tsja, jij werkt 4*9 en kiest ervoor om zwanger te worden..." Ja dus??? Toen ben ik afgehaakt en heb ik der maar der gang laten gaan..
ja, jij kiest ervoor om zwanger te worden, maar je kiest er niet voor om je je er zo bij te voelen. Iedereen wil een onbezorgde zwangerschap en zonder klachten. Helaas gaat het ook vaak genoeg anders. Wat een Trut zeg. Maar je werkt nu ook minder?
Uiteindelijk niet dus.. :S Je schijnt recht te hebben op een uur extra pauze, dus ik ga nu 4*8 werken.. Ik wilde liever nog iets minder, maar dat mocht dus niet :S Ach we zien wel hoe het gaat...
Hoi Amore, Kun je geen second opinion bij het UWV aanvragen? Of er met je werkgever zelf over praten? Als hij je bv voor 50% zou ziek melden val je automatisch onder vangnet en wordt je door het UWV opgeroepen bij de Arbo-arts. En het kost je werkgever geen geld aangezien het UWV je dan betaald. Groetjes, Angelique
Dat zou misschien in de toekomst nog kunnen ja.. Ik denk dat ik het voorlopig maar zo laat.. Kvind vooral de manier waarop het allemaal gaat triest...:x
Als jij het zo vol kunt houden is het prima toch, maar je moet echt wel aan jezelf en je kindje denken hoor. Precies wat Jaqueline ook zegt, probeer als het niet gaat eens met je werkgever te praten. Hier zijn ze gelukkig heel meelevend. Ik wil zelf meer dan dat ze toelaten hahaha. Succes en sterkte in ieder geval!
Ben trouwens vanavond weer naar de vk geweest, en alles was goed! Met mij gaat het goed en met de beeb ook!! Nu is mijn week weer goed
Hallo meiden, Vandaag naar de VK geweest en alles was goed. Hartje gehoord. Tussendoor hoorden we schopjes van kleine uk. Zo grappig . Gelijk doorgegeven dat ik niet thuis wil bevallen (veel te klein huis en slaapkamer en manlief wil het ook echt niet) en dat ik borstvoeding wil proberen te geven. Zo, er zijn al aardig wat meiden bezig met de babykamer. Hier nog niet. Volgende maand pas, eerst de andere dingen in het huis afmaken. Heb ook haast niets gekocht nog. Ach, mag ik volgende maand losgaan, hihihi
Hoi dames, het is alweer een hele tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen, pc was stuk en hadden het ook zo druk! hier alles goed, buik groeit enorm, mensen vragen of het er geen 2 zijn! hebben ook sinds kort een angelsound, echt weldig, lekker op je gemak naar je kindje luisteren, het is zo druk daar binnen, begin het nu ook aan de binnenkant te voelen, net als belletjes in je buik zo raar. Volgende week dinsdag de geslachtsbepaling!!!! kan niet wachten. kinderwagen is binnen, net als de box. 4 juli gaan we het kamertje bestellen, ook al zo leuk. Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed en groeien jullie buikje en de baby ook goed zonder al te veel klachten. zal even laten weten hoe het is geweest bij de geslachtsbepaling. groetjes mau
Hoi meiden allemaal..Even weer een berichtje van mij... @Bren spannend meid..nog een paar dagen.Blijf bij het meisje..hihi.Hoop dat alles goed is met jullie ukkie. @Mau lekker meid,al een boel op de rit.Geeft een goed gevoel.Spannend dinsdag,ben benieuwd.Dat van die twee herken ik wel..haha.Heerlijk van genieten..je bent niet altijd zwanger! @Koala fijn dat alles goed was bij de vk,grappig van die shopjes.Hier twijfel twijfel over de bevalling.Denk toch thuis,maar jij moet doen waar je je goed bij voelt. Hier is het rustig..alhoewel ons huis langzaam gaat..ben zo bang dat het niet af komt..nou het komt wel af maar denk dat we pas met 35 weken over gaan ofzo...pff.Dan nog de babykamer doen en alles inrichten.Blijft stress.Ben stiekem een beetje jaloers op al die mensen die heerlijk op vakantie gaan en die druk niet hebben.Ach ja we blijven positief.Maandag over een week de 20 weken echo,,spannend.Ben nu al zenuwachtig. Knuffel
Hallo allemaal, Vanmorgen naar de verloskundige geweest. Hartje gehoord, was helemaal goed. Mijn bloeddruk was goed. Ze hebben m'n buik even bekeken en gevoeld, was ook allemaal goed. Ben nu lekker aan het genieten van het mooie weer. Zit lekker buiten in de tuin onders ons afdak. @ Faye: Hoop dat jullie huis op tijd af is. Wij zitten hier ook met een verbouwing wat nog niet echt wil opschieten, en dat is dan toch weer zo'n gestress inderdaad. Maar als het helemaal klaar is dan heb je het ook wel weer mooi voor elkaar toch? Fijne dag allemaal! Groetjes Rianne
Fijn dat alles goed is!! Zit jullie beeb eigenlijk ook ongeveer een vinger onder jullie navel?? Zit ik me ff af te vragen
Bij mij hadden ze vandaag ongeveer 2 vingers onder de navel gemeten. Dit kwam ook overeen met het aantal weken wat ik nu ben.
@Faye: ik heb me ingeschreven bij een geboortekliniek. Dat vind ik toch wat relaxer dan het ziekenhuis. Het ligt naast een ziekenhuis dus als er iets is, dan kan ik gelijk door naar het ziekenhuis (interne verbinding). Vandaag was de kleine erg bewegelijk. Pfoe, ging even voor een jurkje shoppen, maar hield het niet lang uit. Ben dan ook niet geslaagd.