Hé meiden, hier dan eindelijk weer een berichtje van mij! Heb even snel teruggelezen. Er word al flink geshopt en gelacht bepaald, veel meiden inderdaad. Grappig hoor. In onze omgeving zijn de laatste jaren ook alleen maar meiden geboren. Mijn man zegt dus nu ook, als die van ons een jongen is, dan treft hij het mooi! Wij wachten tot einde november, laten ons verrassen... Mag maandag weer naar de VK, ben zo benieuwd. Soms denk ik iets te voelen, maar durf het dan toch ook niet echt toe te geven. Wil ik beter voelen, voel ik niet meer... Wij hebben 14 juli onze twintig weken echo! En ook onze eerste aankopen gedaan. Een complete badset, Buikdrager, commode, ledikant en twee kruiken!!! Heerlijk geniet op en top van het marktplaatsen... Dit was mijn echo berichtje voor nu, ga me nog even aan de lijst toevoegen. Dikke kus Lieve
09 november: Sterretjes82, jongen 12 november: Faye24, meisje 17 november: Ringeding, geslacht onbekend 17 november: Riannetja, geslacht onbekend 20 november: walvisje, geslacht (nog) onbekend 21 november: Brenda, meisje 21 november: loontje24, geslacht (nog) onbekend 23 november: Amore1, geslacht (nog) onbekend 24 november: Koala28, geslacht nog onbekend 25 november: Knippy, meisje 25 november: Annie1979, meisje 26 november: Angelique72, geslacht (nog) onbekend 27 november: Mila77, geslacht (nog) onbekend 27 november: LieveKylian, geslacht onbekend.
@manonn, gecondoleerd met de opa van je vriend. Sterkte morgen. Hoop ook voor je dat de bacterie weg blijft. Probeer wel zoveel mogelijk je rust te nemen. VK zegt het niet voor niets ! Ik heb lekker vakantie nu, joechei. Donderdag vertrekken we. Morgen ff rustig aan alles inpakken en nog wat laatste boodschapjes doen en dan zullen jullie me voorlopig hier niet zien haha. Ik ben ook nog niets aangekomen, alleen nog afgevallen (min 2 nog - was min 3, dus wel een kilo erbij afgelopen week). Mijn buik daarentegen groeit wel hihi. Moe ook nog wel maar niet meer zo erg als voorheen maar echt laat opblijven lukt me niet meer. Af en toe ook wel flinke bandenpijn, last van darmen en verder beeb nog niet gevoeld. Nou, ik ga nog ff wat doen hier. Toedels en tot over een poosje. Hoop dat het goed blijft gaan met iedereen. Grtz.
hoi meiden, weer een zonnige dag vandaag! lekker genieten @ Mila: fijne vakantie gewenst, waar gaan jullie naar toe? aftellen is nu echt begonnen (naar de vakantie toe dan 8)) nog 3 1/2 week werken en dan 4 weekjes vrij, woohoo!! Dan ga ik lekker aan de gang met de beebkamer. Gister kwam de postbode langs met m'n nieuwe kinderwagen, maar kwas niet thuis . We hebben van m'n moeder een supermooie spiksplinternieuwe kinderwagen gekregen, hopelijk kan ik vandaag wat eerder weg van huis om 'm op te halen. Moet ik natuurlijk wel snel naar m'n werk gaan nu, ha ha toedeloe en fijne dag allemaal
@Mila: Hele fijne vakantie!! Geniet er van!! @All: Hier gaat het allemaal goed. Alleen heb beetje last van de buik. Niet dat ik aan de binnenkant wat voel, maar de buitenkant doet wel beetje zeer. Hij is ook vrij hard. Heeft iemand daar ook last van? Verder wel anders dan anders, maar dat komt door de hormoontjes Heeft vooral mijn vriend last van Iedereen lekker genieten van het warme weer!! Da naar het werk.. Grtjes
Dag dames, Gister de geslachtsbepaling gehad en het is een MEISJE! Zal me even toevoegen in de lijst. gr mau
09 november: Sterretjes82, jongen 12 november: Faye24, meisje 17 november: Ringeding, geslacht onbekend 17 november: Riannetja, geslacht onbekend 20 november: walvisje, geslacht (nog) onbekend 21 november: Brenda, meisje 21 november: loontje24, geslacht (nog) onbekend 23 november: Amore1, geslacht (nog) onbekend 24 november: Koala28, geslacht nog onbekend 25 november: Knippy, meisje 25 november: Annie1979, meisje 25 november: Mau, meisje 26 november: Angelique72, geslacht (nog) onbekend 27 november: Mila77, geslacht (nog) onbekend 27 november: LieveKylian, geslacht onbekend.
pffff ik had dus een heel verhaal, druk ik op de verkeerde knop...dus maar weer veen overnieuw @Mila FIjen vakantie! Lekker genieten, waar ging je ookalweer heen... Wel grappig, we zijn op de zelfde datum uitgerekend en hebben alle 2 de 20 weken echo 10 juli. Jij ok toevallig om 14:15 uur! hahha Hier eigenlijk alles goed. Heb nu een paar keer fysiothearpie gehad voor het ischias en het is wel een stuk minder nu. Maar merk wel dat een 2de zwangerschap met werken, en dan ook nog een shoreca, best heel zwaar is. Vooral als je soms van die lange dagen maakt. Zondag ook 11 uur gewerkt, zou egenlijk afglost worden, want ik had aangegeven dat ik niet meer van die mega lange dagen wilde maken. Maar de gene die mij moets aflossen was dus ziek , en er was niemand anders, dus ik kreeg te horen dat ik niet afglost kon worden...Ik was op ze zachtst gezegd not amused...:x Vandaag lekker vrij, deze week hoef ik vrijdag niet te werken, nu pas zondag weer. Dus ik ga lekker genieten van het weer en daar ga ik NU mee beginnen, met een kopje thee in de tuin! @ MAU, GEFELICITEERD met je meid! hahah Het ziet er idd uit dat november meisjes maand wordt. Ook ik krijg steeds meer het gevoel dat het een meisje is....Al switch ik nog steeds zo nu en dan hoor! Nog steeds geduldig zijn dus..Nog iets meer dan 2 weken en dan weten we het! Ik ga de tuin in!! Tot snel!
09 november: Sterretjes82, jongen 12 november: Faye24, meisje 17 november: Ringeding, geslacht onbekend 17 november: Riannetja, geslacht onbekend 20 november: walvisje, geslacht (nog) onbekend 21 november: Brenda, meisje 21 november: loontje24, geslacht (nog) onbekend 23 november: Amore1, geslacht (nog) onbekend 24 november: Koala28, geslacht nog onbekend 25 november: Knippy, meisje 25 november: Annie1979, meisje 25 november: Mau, meisje 26 november: Angelique72, geslacht (nog) onbekend 27 november: Mila77, geslacht (nog) onbekend 27 november: LieveKylian, geslacht onbekend. 27 november: Maaike1977, geslacht ( nog) onbekend
Mau, Gefeliciteerd wat leuk een meid! Die hadden we hier nog niet Loontje24, wel een beetje herkenbaar Ik heb soms het gevoel of dat er een band heel strak om mijn buik gebonden zit. Hier gaat alles een stuk beter. Probeer gewoon wat rustiger aan te doen en dan is het wel vol te houden met de klachten! Hier een fotootje van ons manneke Bekijk bijlage 1358
Dag dames, Ik weet het niet allemaal meer, maar @begrafenis, gecondoleerd en veel sterkte gewenst! @echo-foto's, wow wat zijn onze beebs al mooi! Ben echt zo benieuwd, nog 2 weken wachten! @vakantie, heel veel plezier, en geniet er lekker van! En de rest geniet lekker he, hier in NL! Tis echt heerlijk weer... Nou ik ga weer lekker in de tuin zitten, nu wel ffies in de zon denk ik.. Doeg!
hallo allemaal, Wat een heerlijk weer is het zeg!! Alleen jammer dat er zoveel wind staat, maar ja, mogen niet klagen he. Wat een meisjes zijn er al zeg! Ben benieuwd wat het bij ons word. We hebben volgende week woensdag de echo dus hopen dat ze het kunnen zien. Zijn jullie ook allemaal zo moe? Als ik smorgens opsta ben ik een uur later alweer moe en kruip ik het liefste m'n bed weer in. Verder gaat het gelukkig met mijn kwaaltjes steeds beter. Smorgens niet tot nauwelijks misselijk meer! Heerlijk. Hopen dat dat zo blijft. Iedereen nog een fijne avond!
Hoi meiden, Daar ben ik ook weer even. Weet niet wie wat had geschreven, maar bij deze; - gecondoleerd meid, sterkte! - Wauw, weer een paar meiden erbij! Mijn gevoel zei ook een meid en klopte inderdaad. Wij wachten nog even met roze inslaan tot de 20 weken echo hetzelfde bevestigd. - Fijne vakantie! Lekker genieten. Hier alles oke. Ben nog steeds moe en heb de laatste week telkens hoofdpijn. Sinds het stoppen met de pil eigenlijk niet meer gehad. De kleine pas drie keer gevoeld, 2 weken geleden voor het eerst, maar nu weer niets. Hartje klopt prima, luister elke keer met doppler. Zo geweldig! Onze meid ligt nu wel een stukje hoger en meer naar rechts. Buikje groeit ook goed, gewicht blijft een beetje hetzelfde nu. Kan niet wachten tot 7 juli, dan hebben we de 20 weken echo. Zijn jullie ook een beetje bang voor die echo? Ik namelijk wel. Buurvrouwtje was 4 weken verder en kreeg met 20 weken te horen dat het niet goed was. Dat maakt mij weer een beetje nerveus. Maarja, we blijven positief. Ik ga nu lekker naar bed. Weltrusten!
@ Mau: gefeliciteerd met je meisje, wat een heerlijk roze maand is dit toch @ maaike: 11-urige werkdagen daar moet je normaal gesproken al niet aan denken, laat staan als je zwanger bent!! ik ben na mijn 8 uurtjes al uitgeput, en dan heb ik een kantoorbaan! @ riannetja: die moehoeid herken ik heel erg, normaal gesproken ben ik pas vrijdag moe na een hele werkweek, nu zit ik op dinsdag al van 'is die week al voorbij?' ha ha... we moeten er maar gewoon aan toegeven denk ik, dus lekker vroeg naar bed @ annie: we hebben volgende week donderdag de 20-weken echo, en ben er ook beetje bang voor. Mijn moeder heeft me namelijk in het begin van mijn zwangerschap zo'n vervelend verhaal verteld van een dochter van een vriendin van haar. Die had de 20-weken echo en toen bleek dat het helemaal niet goed was en dat het kindje niet levensvatbaar was (ik bespaar je de details, maar geloof me... die kreeg ik ook allemaal van m'n moeder te horen), dus nu zit ik al de hele zwangerschap met dat beeld in m'n hoofd. Ik kan niet wachten tot volgende week en hoop zo dat alles goed is, we gaan er maar gewoon vanuit @ all ladies: groeien jullie ook al zo enorm? de laatste week heb ik echt het idee dat ik opeens heel erg groei. Als ik niet helemaal rechtop zit heb ik nu elke keer dat mijn borsten de bovenkant van m'n buik raken, beetje raar gevoel, want dat heb ik anders nooit. En nu ziet iedereen het opeens ook, krijg allemaal opmerkingen "oh, ik wist niet dat jij een beginnend buikje had" (duh!! beginnend... dus je zag het eerst ook nog niet, vandaar dat je het niet wist.. nou ja) fijne dag allemaal, vakantievierders en vrije meiden geniet ervan en working girls, succes met de dag 8)
Hoi allemaal, @alle roze mama's: gefeliciteerd! Wij hebben 6 juli onze 20 weken echo, dus voor ons nog ff spannend. Ik heb absoluut geen voorgevoel of het een meisje of jongen wordt. Het belangrijkste is ook de gezondheid en dat gevoel van angst voor de 20-weken echo heb ik dan ook. @vakantiegangers: Veel plezier en geniet ervan! @mama's met klachten: sterkte en hopelijk wordt het allemaal snel beter. De strakke buik herken ik ook. Ook de hormonen zijn flink actief. Zit de laatste week in een behoorlijke dip waar ik gelukkig hulp bij aangeboden heb gekregen. Hopelijk gaat het snel over want echt genieten is er op dit moment niet echt bij. Nou ik ga nu even weer verder met mijn werk. Iedereen veel zonplezier gewenst! Groetjes, Angelique
Hallo allemaal..weer even geleden maar het is hier zo druk met alles.De paniek begint langzaam een beetje toe te slaan..er moet nog zoveel gebeuren aan ons huis.Eerst was het juni over,toen juli,daarna augustus en nu zitten we aan eind september.Nou als het daar dan maar bij blijft want pff wat een tegenvallers. Hebben jullie het ook zo benauwd,kan er niet zo goed meer tegen met die dikke buik. @Angelique meid bijna de 20 weken echo..natuurlijk is de gezondheid het allerbelangrijkste van het kleintje..heb hier ook al aardige zenuwen voor maandag. @Walvisje hier gaat het groeien ook met een enorme spurt...voel me net een wagelende eend...nee kan niet zeggen dat ik me sexy voel ofzo..Daarbij zit het overal,mijn hoofd,nek en armen zijn ook een stuk dikker..pff Was altijd erg slank dus dit is wennen.Maarja we krijgen er wat moois voor terug. @Annie hier ook zenuwen voor de seo maandag hoor,je bent toch bang dat er iets niet goed is..maar niet aan denken,positief!Wij hadden ook dat voorgevoel van een meisje..hihi klopte toch.Hopelijk trekken je kwaaltjes een beetje weg.! @Rianne hier ook zo moe..kan mijn bed niet uit komen hihi...slaapkoppen nou lekker van nemen meid(wanneer het kan) @Amore ben je er al uit van de bevalling?Moeilijk he meid..ik denk dat ik toch thuis ga maar had nu weer zo`n vervelend verhaal gelezen dat ik het weer niet weet...pffffff twijfels..gelukkig hebben we nog even.Wel insmeren,de zon schijnt gevaarlijk te zijn. @Sterretjes wauw wat een knapperd..wat zal je trots zijn op je kleine mannetje,heerlijk. @Degene met een begravenis,sterkte en gecondoleerd. Zo dat was het weer even..over naar de orde van de dag en helaas is het hier veel stress.Morgen vk,en dan maandag de seo...spannend.Oja en al 20 weken wat een mijlpaal.Nu nog 4 maanden en een klein beetje hihi...gaat hard.Kan niet wachten. Dikke knuffel allemaal
Ach meiden, volgens mij hoort het zorgen maken er gewoon bij. Vanaf het moment dat je zwanger werd en dus moeder wordt/bent zal je je altijd zorgen maken denk ik.. Hahaha, we kunnen er maar vast aan wennen.. @faye, ik weet het nog niet zeker. Ik denk dat ik voor het geboortehotel ga, 6 augustus hebben ze open dag. Niemand reageerde op mijn topic, denk dat het nog niet zo veel voorkomt (bestaat pas ongeveer een half jaar) @zon, ladies geniet er lekker van, maar inderdaad goed smeren! Sta elke avond vlekken te zoeken , maar zie nog niks! Jullie? Ik smeer gewoon met factor 20, alleen mijn gezicht en borst.. Maar normaal verbrand ik dan ook echt nooit he..
Hallo meiden, Ben ik weer eens. Wat een meisjes al in de lijst. Nou, ik moet ook 7 juli voor de 20 weken echo. Ik ben heel erg benieuwd. De moeheid is er nog steeds en wordt ook niet minder. @Amore: Ik heb me al ingeschreven bij een geboortehotel/kliniek bij mij in de buurt. Ik heb eind augustus de voorlichtingsavond. @Annie: Ik ben ook best wel een beetje bang voor de echo. Hoorde van de week ook al niet zo'n leuk verhaal en dan maak ik me gelijk weer zorgen. @Walvisje: mijn buik groeit nu erg snel. Ik kan er niet meer omheen qua dikte. Sommige mensen zijn ook verbaasd als ik vertel dat ik 18 weken zwanger ben i.p.v. bijv. 24 weken.