Welkom alle nieuwe mama's. We kunnen alvast hier een lijstje maken dan weten we wie wanneer uitgerekend is. Als je dan je naam erbij zet op volgorde van datum. Er staan een paar namen bij, voel je welkom om jezelf erbij te zetten. Mochten er liefhebbers zijn voor een andere lijst, prima. Novembermama's 2009 brenda 20 november 14 april echo manon 21 november berbel 22 november 2april echo zeepbel83 26 november
He meiden. Oef .. Wat vind ik het allemaal spannend. Gisteren me eerste echte misselijke dag,.. Dat was even wennen. Vandaag voel ik me goed! Ik heb wel wat last van waterige-afscheiding (sorry voor detail) Hebben meerdere meiden dat toevallig? Ik ga morgen bellen, voor een afspraak! Liefs @ Brenda; Spannend zeg! 14 april de echo. Dat is toch wel vrij vroeg? Ofniet? ik weet niet zo goed waar ik vanuit moet gaan. @ Berbel, 2april de echo! Gossie! Ook al zo snel! hihi! Spanennd! Succes! en geniet van het moment!
ja bij 8 weken heb ik de echo al. Dat komt omdat ik zwanger ben geworden in de MMM. Dus ik was al onder controle van een gyneacoloog. is dit je eerste kindje? liefs
Oke vandaar. Ik snap het Dit word inderdaad me eerste kindje. Spannendd! Dit word ook jou eerste kindje ofniet? Liefs.
Ja voor mij ook het eerste kindje! Tijdens de echo hoor ik ook hoeveel het er zijn, had namelijk een 3-dubbele eisprong extra spannend dus!
Novembermama's 2009 brenda 20 november 14 april echo lotje 20 november, 3 april echo, 1e kindje manon 21 november berbel 22 november 2april echo zeepbel83 26 november
Novembermama's 2009 brenda 20 november 14 april echo lotje 20 november, 3 april echo, 1e kindje manon 21 november berbel 22 november 2april echo zeepbel83 26 november Mila77 27 november, 1e kindje
Jeetje brenda, wat spannend! De kans op een tweeling is dus heel erg reeel! Leuk hoor. Ik dacht eigenlijk dat een dubbele eisprong een beetje maximum was om de poging door te laten gaan. Nu we zoveel moeite hebben gedaan voor de 1e zou ik ook best graag een tweeling willen. @Manon, welkom en gefeliciteerd. super spannend allemaal he. Ik heb ook enorm last van mijn onderbuik. Maar ik hoorde vandaag dat dat misschien komt omdat ik vrij mager ben en alles daardoor misschien extra goed voel. Geen idee of dat klopt. Veel afscheiding is trouwens normaal hoor. Bij mij is het alleen nu gelig (gelukkig dus niet donker meer) maar weet niet of dat wel normaal is. Moeders voor moeders is net langs geweest. Helaas was de hcg test een doodnormale zwangerschapstest. Geen idee dus of mijn hcg op de normale hoogte zit. Zag op een tabelletje van hun trouwens wel dat het hcg eigenlijk pas vanaf de 6e week enorm gaat stijgen! Dan komen de kwaaltjes dus eigenlijk pas echt denk ik!
Chips, lukt het me niet om Novembermama's groot en roze te maken solly. Ik had ff niet gelezen hier en moest ff bijlezen hier. Het gaat met iedereen wel goed volgens mij. Voor sommige die bloedingen hadden, volgens mij voorbij als ik het goed gelezen heb (Heel fijn voor jullie). Ik heb vandaag huisarts gebeld en die heeft het in mijn dossier gezet en nu mag ik verloskundige gaan bellen. Vandaag al geprobeerd maar is maar tussen bepaalde tijden en ik was natuurlijk te laat Vindt het allemaal maar spannend hoor. Heb gisteren nog maar een testje gedaan Kan het nog niet geloven hihi. Dames, fijne avond nog.
ik zou een tweeling ook erg leuk vinden! maar we zullen zien... nog drie weken afwachten. Bij mij in het ziekenhuis waren 3 grote follikels het maximum met puregon spuiten, dus ik had geluk!
@Manon, welkom en gefeliciteerd. super spannend allemaal he. Ik heb ook enorm last van mijn onderbuik. Maar ik hoorde vandaag dat dat misschien komt omdat ik vrij mager ben en alles daardoor misschien extra goed voel. Geen idee of dat klopt. Veel afscheiding is trouwens normaal hoor. Bij mij is het alleen nu gelig (gelukkig dus niet donker meer) maar weet niet of dat wel normaal is. ---------------------------------------------------------------------------- Hey! Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd! Geniet ervan. Fijn om te horen dat 'afscheiding' normaal is. Het is maar heel licht hoor. Ik heb verder geen last van me onderbuik. Soms wat licht zeurend, als ik op bed lig. Gisteren wel ergg misselijk geweest, dat was niet fijn! Maargoed, voor wat hoort wat.. om zomaar even te zeggen! hihi. Wist niet dat je het beter kon voelen als je mager bent, ik ben zelf ook erg slank! Ik zal het in me achterhoofd houden. Ik ben maar 1.61 & ik weeg 52. Jij doet dus mee aan moeders voor moeders. Je hebt er in iedergeval een mooie zwangerschapstest bij toch. altijd fijn om te zien. Liefs!
November mama's 2009 brenda: 20 november, 14 april echo lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje manon: 21 november berbel: 22 november, 2 april echo zeepbel83: 26 november Mila77: 27 november, 1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo
Aan alle nieuwelingen: welkom. Het wordt in ene erg druk. Heb zojuist het lijstje een beetje "opgeleukt". Om de kleurtjes te behouden kun je het beste op de knop quote drukken en dan de haakjes weghalen en dan jezelf toevoegen. Hier weinig nieuws, vandaag een goeie dag. Niet al te veel klachten. Gisteren 2 nieuwe bh's gekocht want ik had erg veel pijn. Met deze bh's is dat een stuk minder, gewone bh bij de Livera maar wel eentje met brede bandjes. Heb normaal al 85c en heb nu 90d gekocht. Zit helemaal super. Vanavond heeft Moeders voor Moeders gebeld en dinsdag komt ze langs. Manlief is ook helemaal met vanalles bezig. Wilde vanavond al naar de Prenatal in A'dam ZO maar deze is alleen op donderdag en vrijdagavond open. Vind het wel leuk dat hij ook zo enthousiast is. Ben zelf wel aan het kijken maar probeer ook nog zo goed als mogelijk een beetje afstand te houden. Ik heb wel het Anne Geddes dagboek gekocht om alles bij te houden en een boek over zwanger zijn als je 35+ bent. Ook voor manlief leuk boekje gekocht, Kluun, help heb m'n vrouw zwanger gemaakt. Een echte aanrader. Ik zag trouwens dat er nog best wel wat geregel bij komt kijken, Kraamzorg, Kinderopvang etc.etc. Ga binnenkort maar eens een lijstje maken. Ook hier thuis moet nog het nodige gedaan worden.
November mama's 2009 brenda: 20 november, 14 april echo lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje manon: 21 november berbel: 22 november, 2 april echo Mik2sept: 24 november, 8 april intake vk & 10 april echo 2e kindje zeepbel83: 26 november Mila77: 27 november, 1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo
Het is idd al druk hier hihi, gezellig hoor. Ok nu weet ik ook hoe ik dat moet doen met die lijst haha. Ja je moet veel regelen he. Zit nu te kijken dat de vrucht ook erkend moet worden Net maar ff op de gemeentesite gekeken hoe dat werkt. Wij zijn niet getrouwd namelijk. Mijn vriend is ook al begonnen met Kluun te lezen en ik hoor hem regelmatig lachen Schijnt erg grappig te zijn. Dat Anne Geddes dagboek lijkt mij ook wel leuk. Ff kijken waar ik dat kan bestellen (vast bij Bol.com ). Grtz.
November mama's 2009 brenda: 20 november, 14 april echo lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje manon: 21 november berbel: 22 november, 2 april echo Mik2sept: 24 november, 8 april intake vk & 10 april echo 2e kindje zeepbel83: 26 november, 14 april intake vk, 1e kindje Mila77: 27 november, 1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo
zo heb mezelf ook even toegevoegd... Moest wel even bijlezen nu na zo'n dagje Ego: Vandaag is mijn man 30 geworden en we hebben gisteren leuk de wijk versierd was hij erg blij mee... Met mij verder goed weinig tot geen klachten gelukkig alleen wat moe... Welkom nieuwe mensen, Brenda spannend hoor dat je misschien een tweeling krijgt! Lijkt mij ook wel leuk maar wel pittig... Vervelend dat jullie zo rot slapen... Mila moet je al zo vroeg de vrucht erkennen of je bent gewoon aan het orienteren? Ik heb dat boekje van kluun ook gekocht vorige keer maar eigenlijk noooit uitgelezen... Kraamhotel vroeg ook iemand, kraamhotel heb je iig in ROtterdam. Het is een verplaatste thuisbevalling dus dit doe je gewoon met je verloskundige, bij medische ingreep moet je echt naar het ziekenhuis. Daarna verblijf je in een hotelkraamkamer...waar je 24 uur kraamzorg hebt. Ik vond het heel prettig, maar wij zaten ook midden in een verhuizing was dus ook noodzaak... Bij ons was het uiteindelijkmaar 2 dagen ... Misschien is het leuk om elkaar wat beter te leren kennen door wat over jezelf te vertellen. Als je liever anoniem wilt blijven is het natuurlijk ook prima... Zal ik beginnen? Ik heet Jose ben 27 jaar getrouwd en woon in Houten vlakbij Utrecht Heb al 1 zoontje en ik werk parttime als contractbeheerder/kenniscoach bij Eneco in Rotterdam. Verder zit ik in het bestuur van een korfbalvereniging hier ga ik in oktober wel mee stoppen... Ik hou van sporten, winkelen, gtst kijken, internetten en lezen en op vakantie gaan...