Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @faye; dus jij lijkt ook al hoogzwanger haha, ik ook, ben net zo rond als mijn collega van 30 weken, best grappig. alhoewel ik mijn rugpijn niet zo grappig meer vind.

ik heb even snel bijgelezen; wat leuk dat er veel jongetjes bijkomen! is november toch niet de maand van de meisjes alleen :)

doeii liefs bren

2. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    heb ook even 3 fotootjes geplaatst van de 20-weken echo.

3. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    He meiden.

Wat leuk! We hebben nu bijna allemaal ons 20-weken echo gehad.
    Bijzonder hé, om je kleintje zo te zien bewegen!
    Er zijn ook al wat meer kereltjes bij gekomen zo te lezen, hihi grappig hoor.

Ringeding: Ik hoop dat je snel duidelijkheid/goed nieuws krijgt vanuit het ziekenhuis.

Loontje: Ik mag me meissie niet meenemen, naar m'n eigen groep. Wel eventueel op het zelfde kinderdagverblijf, maar daar kies ik zelf bewust niet voor.
    Het gaat 1dag naar mijn schoonmoeder, en 2dagen naar het kinderdagverblijf.
    Ik was de laatste keer 1kg aangekomen, aanstaande maandag moet ik weer naar de vk, dus ben benieuwd. Ik denk dat ik wel weer een kilo'tje rijker ben! hihi.

Fijne avond meiden!
    Ik ben kapot, ik ga lekker douchen en vroeg naar bed!
    Ik doe snell een langer berichtje!

Liefs,
    Manon

4. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @Brenda1122, Wat een mooie foto's! Vervelend buikgriep en zeker als je zwanger bent... beterschap!

@Annie1979, Wat fijn dat de 20-weken helemaal super was! Wij hebben binnenkort ook een 3d echo.

@Koala28, Gefeliciteerd! Helemaal leuk al die knulletjes erbij :D

Hier gaat alles goed! Heb de laatste tijd alleen wel wat vaker last van harde buiken. Heb ik bij mijn 1ste zwangerschap eigenlijk weinig last van gehad!

Groetjes

5. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Hallloooo meiden!!

Jeetje loontje...Erg he die onzekerhied! Ik hoop dat er snel duidlijkheid voor je komt!

Hier is dag 2 van mijn VAKANTIE alweer aangebroken! hahah Maar ik was hier wel aan toe hoor!

Verder gaat het allemala wel goed. Gister onwijs veel last gehad van de Ischisas...MEn ik wist niet meer waar ik het zoekn moest. pff

Moest eigenlijk gister naar de fysiotherapeut, maar ben het vergeten:)...Komt omdat mijn zoon vakantie heeft, dan ben ik uit mijn ritme he!:(.

Vanmiddag naar mijn ouders, mijn papa is jarig! en morgen:

20 weken echo!!!
    fijne dag allemaal en morgen is het blauw of roze!!! :)

6. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @ maaike1977, Gefeliciteerd met je vader en veel plezier morgen met de 20-weken echo

Heb mijn afspraak toch maar afgezegd voor de 3d-echo want ik twijfelde zo erg. Heb dus maar gewoon een knoop door gehakt! Lijkt me echt super mooi hoor een 3d echo maar vind het ook wel weer zonde als we nu al teveel zien!

7. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Maaike, veel plezier morgen!

Ik mag vanavond!!!! O het is zo spannend!!

8. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @Amore1, spannend....Jij ook veel plezier. Je staat nu vast te trappelen ;) Hoe laat heb je een afspraak?

9. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Ik ga om 18.30u!

Kan inderdaad niet wachten:p

10. Angelique72

1 apr 2009
    58
    0
    0
    Zuidbroek
    Novembermama's 2009

09 november: Sterretjes82, jongen
    12 november: Faye24, meisje
    16 november: tjessia, jongen
    17 november: Ringeding, geslacht onbekend
    17 november: Riannetja, geslacht onbekend
    20 november: walvisje, een jongen
    21 november: Manon, een meisje
    21 november: Brenda, meisje
    21 november: loontje24, een jongen
    23 november: Amore1, geslacht (nog) onbekend
    24 november: Koala28, jongen
    25 november: Knippy, meisje
    25 november: Annie1979, meisje
    25 november: Mau, meisje
    26 november: Angelique72, jongen
    27 november: Mila77, geslacht (nog) onbekend
    27 november: LieveKylian, geslacht onbekend.
    27 november: Maaike1977, geslacht nog onbekend

11. Angelique72

1 apr 2009
    58
    0
    0
    Zuidbroek
    Hoi allemaal,

Sorry dat ik zo laat reageer, aangezien ik had gezegd na de 20-weken echo afg. maandag gelijk te reageren.
    Maar helaas wegens voorbereidingen voor onze huwelijksdag gisteren is het er niet van gekomen.
    Maar zoals mijn man (hahaha mag ik nu zeggen) het verwoordt: volgens de verloskundige wordt het een jongentje, ze heeft nl 2 balletjes en een piemeltje gezien.
    Hij denkt waarschijnlijk dat ie er nog weer af kan vallen of dat ze afwijkende schaamlipjes heeft :).
    Mijn man zijn zoon is superblij, hij hoopte al dat hij een broertje zou krijgen. De rest van de echo zag er ook heel goed uit.

Nou nogmaals sorry maar ga er nu snel weer vandoor.
    We hebben nog veel op te ruimen etc. na het feessie van gister.

Groetjes allemaal.

12. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hai allemaal,

Hier ben ik dan weer. Terug van vakantie. Het was nogal een bewogen vakantie want we hebben in quarantaine gezeten vanwege de Mexicaanse Griep. Wat een toestand allemaal. Mijn vriend kreeg griep op het schip (we hadden rondreis op cruiseschip) en vanwege de pandemie die er heerst, zijn de maatregelen heel streng. Hij werd geisoleerd maar ik mocht er wel gewoon bij in de hut zijn. Ik zou dan evt. toch ook al besmet zijn. We zijn op een gegeven moment in Denemarken van het schip afgehaald en naar het ziekenhuis overgebracht waar we samen nog een paar dagen in isoleer hebben gelegen. Gelukkig bleek hij niet de Mexicaanse variant te hebben maar een 'gewone' A-griep en ik heb sowieso nergens last van gehad (terwijl ik normaal elk verkoudheidje wel mee pik hihi). Het enige probleem was het medicijn wat hij moest slikken en ik eigenlijk ook als preventie: Tamiflu. De dokter aan boord wou niet dat ik ging slikken maar in het ziekenhuis in Denemarken wel. Eigenlijk gelijk samen besloten dat ik het niet ging slikken, toch omdat je de risico's niet goed weet en ik ook geen symptomen had. Eindelijk na een paar dagen het testresultaat gekregen en die was negatief dus hiep hoi, gelijk geprobeerd een vlucht naar huis te regelen. Er waren in totaal 4 hutten overgebracht naar het ziekenhuis en 1 jongentje van 10 jaar (canadees) had het wel, dus dat was wel sneu voor hen. :( Nu zijn we net een dag thuis en ben nog nooit zo blij geweest. Een vakantie om nooit meer te vergeten. Heb behoorlijk in de rats gezeten en mijn vriend ook. Hij was echt heel bang voor mij en de baby. Begin tot halverwege vakantie was in ieder geval wel geslaagd maar het einde er van heeft wel een behoorlijke smet op alles gedrukt. We wilden ook starten met babykamer deze week (we hadden nog hele week) maar door dit alles gaan we dat nu niet meer redden en wordt het alsnog weekenden/avond werk maar jaaa.... belangrijkste is dat we gezond zijn.

Oh ja, morgen heb ik de 20-weken-echo. :) Ben ook super benieuwd of die goed is. Hoop ook dat ze kan zien wat het wordt maarrrrr.... dat moet nog even een maandje in de envelop blijven (hoop dat ik het redt haha).

Ga nu even teruglezen van de afgelopen weken. Er zullen ongetwijfeld meer echo's geweest zijn en ben benieuwd of er al meer jongentjes zijn. ;)

Grtz. Mila

13. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Novembermama's 2009

09 november: Sterretjes82, jongen
    12 november: Faye24, meisje
    16 november: tjessia, jongen
    17 november: Ringeding, geslacht onbekend
    17 november: Riannetja, geslacht onbekend
    20 november: walvisje, een jongen
    21 november: Manon, een meisje
    21 november: Brenda, meisje
    21 november: loontje24, een jongen
    23 november: Amore1, meisje
    24 november: Koala28, jongen
    25 november: Knippy, meisje
    25 november: Annie1979, meisje
    25 november: Mau, meisje
    26 november: Angelique72, jongen
    27 november: Mila77, geslacht (nog) onbekend
    27 november: LieveKylian, geslacht onbekend.
    27 november: Maaike1977, geslacht nog onbekend

14. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Hey ladies,

Hier ben ik dan weer, en jawel, het wordt een meisje!!!
    Whieieuw!
    Echt helemaal super zo'n 20weken echo, alles zit erop en eraan en was goed. De echoscopiste was 100% zeker vh geslacht, anders had ze t niet gezegd zei ze!!

Nou ik ga weer verder op mijn (nu helemaal) roze wolk!!

15. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @Amore, gefeliciteerd hoor dat alles goed was en dat je/jullie een meisje krijgen. Geniet nog maar lekker op je roze wolk.

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Angelique; wat leuk een zoon. Fijn dat alles goed was!
    Mila; jeetje, wat een gedoe. Ik ben na de zomervakantie nogal bang. Ik ben juf en ze zeggen dat het na de vakantie allemaal veel erger gaat worden. Veel plezier met je 20 weken echo.
    Amore; Wouwie, ook een meid. Super, maar het belangrijkste is dat alles goed is.

Hier erge rugpijn door vermoeidheid. Nog 1 dagje werken en dan vakantie!!!
    We gaan dan beginnen aan de babykamer en genieten vooral.
    Zaterdag eerst een trouwerij van vrienden. Erg leuk!
    In de vakantie ook een brief aan mijn bestuur schrijven voor verlof. Ik wilde 1 dag in de week betaald ouderschapsverlof nemen, maar ga het toch maar in 1 keer opnemen denk ik. Dan ben ik zo'n beetje tot mei vrij. Alle tijd voor borstvoeding. Ik wil het toch wel proberen.

Nu lekker naar bed en morgen even de kids vermaken en dan genieten.
    Weltrusten allemaal!

17. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    nog iets meer da een uur en dan echo!!!

ik lees net iets over betaald ouderschapsverlof.....dat is toch onbetaald??? teminste dat dacht ik wel....?:(

18. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Maaike, ow wat spannend! Have fun!!
    Ik krijg een deel betaald van mijn ouderschapsverlof van mijn werkgever.. Hangt van je CAO af.. En je kan natuurlijk geld terugkrijgen van de belasting..

@all, wou gewoon ff zeggen dat ik blij met jullie ben:p, als je wat in dat andere topic schrijft reageert er niemand.. :(

19. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hallo meiden..

@Amore jaaaaaaaa van harte meid een meisje,heerlijk lekker shoppen.Geniet er van.

@Maaike spannend wel laten weten,veel plezier.Ben benieuwd.

@Annie leuk de babykamer,joehoe wou dat wij al zover waren,die rugpijn ken ik.Vervelend voor je.Ik neem af en toe ene lekkere warme kruik..helpt ontspannen.

Ben weer weg..Knuffel

20. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Even een kort berichtje van mij want ga zo weer verder! Ben bezig met een grote schoonmaak hier!

@Mila77, Jeetje want een heftige vakantie zeg! Fijn dat het allemaal toch goed is afgelopen. Kan me voorstellen dat je weer blij bent om thuis te zijn. Wens je veel plezier vandaag met de 20-weken echo.

@Amore, fijn dat alles goed was en wat leuk een meisje!!!!

@Angelique; EEN JONGENTJE voor jullie erbij..leuk zeg! Fijn dat ook alles goed was verder! Wat leuk dat je zoon graag een broertje wilt en dat zijn wens in vervulling gaat :D! HOu oud is je zoon eigenlijk?

@ Faye24, HOe is het met jou eigenlijk? Je was zo snel weer weg :p

@ Maaike, Geniet ervan!

Deel Deze Pagina