Hoi allemaal @ Sterretje: De zoon van mijn man is 11 jaar. Hij heeft nog een zus maar is helaas verongelukt op 13 jarige leeftijd. Hij verheugd zich zeer op zijn broertje, hij voelt zich nu nl nogal alleen. Voor mij is het is mijn eerste kindje. @ Mila: Pffff gelukkig dat jullie nu weer gezond thuis zijn. Moet er niet aan denken om op deze wijze verplicht langer "vakantie" te moeten hebben. @ Maaike: En hoe is het gegaan? @ Annie: Sterkte met je rugpijn. Weet hoe het voelt. Heb er zelf ook altijd wel wat last van maar nu met de zwangerschap heb ik het vaker. Groetjes, Angelique Groetjes, Angelique
WE KRIJGEN EEN DOCHTER!!!!! En ze heeft nu al een 10 gekregen!! Alles was goed!!! Loop a vanaf dat ik het ziekenhuis uitliep met een smile van oor tot oor!
Novembermama's 2009 09 november: Sterretjes82, jongen 12 november: Faye24, meisje 16 november: tjessia, jongen 17 november: Ringeding, geslacht onbekend 17 november: Riannetja, geslacht onbekend 20 november: walvisje, een jongen 21 november: Manon, een meisje 21 november: Brenda, meisje 21 november: loontje24, een jongen 23 november: Amore1, meisje 24 november: Koala28, jongen 25 november: Knippy, meisje 25 november: Annie1979, meisje 25 november: Mau, meisje 26 november: Angelique72, jongen 27 november: Mila77, geslacht (nog) onbekend 27 november: LieveKylian, geslacht onbekend. 27 november: Maaike1977, meisje
@sterretjes..heerlijk een goede schoonmaak!Bedankt voor het vragen,hier alles goed hoor.Op de rug af en toe na dan.Hoe is het met jou? @Maaike jaaaa joehoee meid van harte,alles goed en een meisje,,heerlijk geniet er van.Nu lekker gaan shoppen..is zo leuk. Ben weer weg,erg druk op het moment..ben hier wat minder en de berichtjes zijn wat korter. Knuffel
@Maaike, Hoera nog een meisje!! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is!! Geniet er lekker van Ik ga nu lekker uit eten met hubbie, spreek jullie later weer!
Joepie Maaike, fijn dat alles goed was! Leuk dat je ook een dochter krijgt. De meisjes liggen nog steeds aan kop! Ik krijg 55% uitbetaald van mijn salaris met betaald ouderschapsverlof. Ik werk in het onderwijs. Voorheen was dit 75%. Hebben wij weer, haha! Ik kreeg vandaag de berekening binnen. Ik heb nu 6 weken vakantie, dan nog 8 weken werken en dan verlof t/m 22 maart 2010! Lekker hoor.
Mijn echo was ook superrrrr, kei leuk om de kleine weer te zien, boel foto's meegekregen ennn..... het geslacht met een fotootje in een envelop die volgende maand wordt open gemaakt op onze jubilieumdatum.... ooooooooh kan nu al nie wachten hihi. Belangrijkte is dat alles goed was. Was wel beetje bang door alle stress wat ik afgelopen week had gehad. En Maaike, gefeliciteerd met jullie meid. Er weer één bij, ze liggen weer aan kop. Had ff teruggelezen maar jongens kwamen toch wel weer aardig bij. Oh ja en sinds een klein weekje voel ik de baby ook. Niet de hele tijd en in het begin twijfelde ik nog maar inmiddels weet ik het zeker. Heel apart gevoel. Fijn weekend allemaal. Grtz.
ZOuden jullie hier even kijkje willen nemen november Hoop dat jullie het wat vinden! VInd het persoonlijk wel handiger want de lijst die we nu hebben verdwijnt een keertje natuurlijk. De website is nu nog kaal want wacht eerst even op jullie reacties! Meiden laat even wat je ervan vind Heb de laatste berichtjes nog niet gelezen maar dat doe ik later wel even
@Sterretjes.Meid hartstikke leuk..ga jij die bijhouden dan?Ziet er gezellig en leuk uit.Faye 24 jaar,eerste kindje,meisje,thuisbevalling,borstvoeding.Uitgerekend 12 november.Doei knuffel
@sterretjes Ik denk dat je de hele lijst wel over mag typen hihi. In ieder geval mag de mijne erbij hoor. 17 november, Ringeding, 32 jaar, geslacht: verrassing tot het einde, 1e kindje, ziekenhuis, als het mag borstvoeding
Leuk een eigen site, voor ons late novembermama's. Mijn complimenten Sterretje, zowel voor het initiatief als de uitvoering! Ik ga proberen je een PBtje te sturen, maar dat lukt mij niet altijd... Zie mijn gegevens wel verschijnen op de site! Goed, als die positieve echo's. Gefeliciteerd allemaal. Wij hebben dinsdag de echo... Vind het heerlijk dat de temp weer wat lager is, zoals meer dames hier was ik toch echt mijn enkels kwijt en kreeg me toch een stel vreemde tenen... Maar het kussen onder het voeteneinde doet het goed! Vreemd hé, dat soms je accu zo ineen leeg kan zijn. Loop met regelmaat tegen mezelf aan. Moet mijn hele systeem aan gaan passen. Ging voorheen aan een stuk door, zodat ik daarna rust had. Maar moet nu toch echt tussendoor even zorgen dat die accu vol blijft... Ook mijn man en ik ondekken vanallerlei stomme standaard dingen tussen ons. Ik loop constant met de boodschappen tassen. In de supermarkt zegt hij wat ie moet hebben en pak ik het... Zo stom! Niet dat we het zo doen, maar dat we daar nooit eerder achter zijn gekomen... Staan we bij de kinderwagen winkel te testen welke in de Ka past. Sta ik met het frame en pakt hij de wielen eraf... Maar we zijn er wel uit. We dachten aan de Bugaboo. Maar het word de Joolz Bloom. Waarschijnlijk nog nieuw ook. We hebben alles al aangeschaft of overgenomen of marktplaats. En zijn ver beneden peil gebleven, dus genoeg budget over. En daarbij blijven die dingen op marktplaats ook flink duur... Voor een beetje meer geld heb je gewoon één kleur die je zelf kunt kiezen! Ik ben alleen nog niet uit de sfeer in het kamertje. We hebben alle muren wit, bruine vloerbedekking en witte meubels. Ik wil met de gordijnen en verder stoffeering de sfeer geven. Ben wel enthousiast over de Delfstblauw met labels, merk even vergeten... Maar heb ook een geweldig beestje van Anne Claire Petit. Met veel verschillende pastel tinten. Blauw, Groen, Roze, Rood... Kan ook wel weer leuk worden... Misschien neem ik ook wel gewoon geen beslissing omdat ik er nu nog altijd heerlijk over kan dromen! Dit was het voor nu, meld me dinsdag of zo snel als mogelijk daarna, over het resultaat van onze echo! Tot de volgende krabbel, liefs Lieve
@ Angelique , Jeetje wat heftig dat hij zijn zus verloren heeft op zo'n jonge leeftijd! Kan me voorstellen dat hij zich nu alleen voelt en verheugd op de komst van zijn broertje! @ Mila, super dat je echo helemaal goed was! Hoop dat je een maandje vol gaat houden. Lijkt mij ontzettend moeilijk zeg. @ Maaike, Fijn dat jou echo ook helemaal goed was en wat leuk een MEISJE! @ faye, dat is minder van je rugklachten. Komen die echt door de zwangerschap of heb je daar al langer last van? Met mij gaat alles goed! Heb af en toe wel last van mijn bekken en krijg nu ook Fysiotherapie! Hoop dat de pijn na de bevalling verdwijnt! Fijn dat je de website leuk vind! Ben er wel even mee bezig geweest. Ik ga proberen de lijst bij te houden! @ LieveKylan, Bedankt voor de complimenten! Je kan ook eventueel je gegevens gewoon in een bericht zetten hier! Kijk maar wat ja makkelijker vind! Nou meiden... ik ga nu echt slapen! Zet je gegevens even in een bericht of stuur me een pbtje als je op de lijst wilt! Als jullie nog wat suggesties hebben voor de site, laat het me dan dan even weten! Alle hulp is welkom
@Amore en Maaike: Wat een leuk een meisje. Gefeliciteerd. Inderdaad nu lekker shoppen. Ik heb ook al de eerste poloshirtjes voor onze kleine jongen gekocht. Ik kon het echt niet laten. @Sterretjes: Echt een leuk idee van de november site. Ik zal m'n gegevens naar je PBen. Ik heb de laatste 2 dagen veel pijntjes en zeurderig gevoel in de onderkant van m'n buik en bovenbenen. Ook moeite met opstaan uit bed. Pfoe, lijk wel een bejaarde af en toe. De kleine is al behoorlijk aan het schoppen. Eergisteren voelde m'n man voor het eerst het schoppen. Allemaal prettig weekend.
@Sterretjes, leuk hoor die website. Ik doe mee, gezellie. uitgerekende datum: 27 november, 1e kindje, geslacht over een maand bekend hihi, ziekenhuisbevalling en borstvoeding. Oh ja en ben 31. Fijn weekend nog. Ik moet ff naar stad zo. Vanmiddag verjaardag van mijn vader dus moet nog ff wat halen. Grtz.
Mila ik heb het ergens gemist geloof ik, maar waarom maken jullie over een maandje pas de envelop open? Ik begrijp dat de echoscopiste een foto heeft uitgeprint en in een envelope heeft gestopt??
Leuk die website!! Ook ik doe mee. Rianne, 26 jaar. Uitgerekende datum 17 november. 1e kindje, Geslacht blijft een verrassing, Ziekenhuis bevalling, en borstvoeding. Heb lekker lang weekend. Gisteren vrij, vandaag, morgen en maandag. Vandaag wel ff naar het werk geweest. Kregen een nieuwe hulpkracht. ff half uurtje geholpen. Sta ik daarna buiten ff te praten met m'n chef en filiaalmanager, wordt ik opeens helemaal niet lekker. werd draaierig en zwart voor m'n ogen en misselijk. Dus ik zeg dat ik niet lekker wordt. Moest ik meteen gaan zitten. Nou dat ging nog net.. helemaal wiebelig. Chef meteen glas water gehaald. Ik voorover gaan zitten, ging opeens m'n gehoor weg. Raakte helemaal in paniek. Maar ze zeiden dat dat vaker gebeurde, dat het vanzelf terug kwam. Nog geen 2 minuten later was het ook opeens terug. Voelde me ook weer beter. Meteen mn vriend gebeld of die me op wou komen halen, durfde niet weer op de fiets naar huis. Thuis meteen op de bank gaan liggen. Na een half uurtje voelde ik gelukkig ons kindje schoppen. Was al bang dat er iets niet goed zou zijn. Ff aankijken hoe het gaat, anders huisarts maar bellen. Moet dinsdagmiddag weer naar de VK dus maar ff aangeven wat er vandaag is gebeurt. Of het kwam doordat ik hard had gefietst, binnen was het warm en toen buiten ff in het zonnetje gestaan. Hoop dit niet nog een keer mee te maken. Dacht echt dat ik van m'n stokje zou gaan. Groetjes Rianne
@Angelique ; Een jongentje! Gefeliciteerd. Leuk hoor! En wat leuk voor je vriend & zoontje! Fijn dat alles goed gaat met jullie knulletje. @Annie: Vervelend je rugpijn! Ik heb ook best een zwakke rug, zodra ik erg vermoeid ben merk ik het aan het eind van de dag ook erg in mijn rug. Veel plezier met het beginnen van de baby-kamer. Geniet van je vakantie meid! @LieveKylian; Veel plezier dinsdag met de echo! Geniet ervan. Ik hoop dat alles goed is. @Riannetja; Dat is even schrikken, als je ineens niet lekker word! Ik heb het een paar weken terug gehad op mijn werk. Ik dacht ook echt dat ik van me stokkie ging. Ik ging zweten, werd wit, trillen en helemaal duizelig. Was het echt even kwijt. Ik heb het aan de dokter gevraagd, komt door de zwangerschap. Is niks om je zorgen om te maken. Geniet van je lange weekend. @ All; Hier met mij gaat alles prima prima. Vandaag 21weekies. Ik geniet vol op!! Ik heb het idee dat ik soms me meisje ga voelen, maar ik twijfel nog. De echo-vrouw vertelde dat ik strakke buikspieren heb, en dat onze meid daar lastiger door heen kan schoppen. Hihi. Oké dan... Ik moet nog één week werken, en dan vertrekken we volgende week richting Zuid-Frankrijk! Voor twee weekies! Heer-lijk! Ik kan niet wachten, ik ben er zo aan toe! Als ik terug kom, moet ik weer een weekje werken en dan heb ik nog een weekje vakantie. 9 Oktober is me laatste dag! Dan verlof! We gaan dan beginnen aan de baby-kamer. Van de week voor nieuwe vloerbedekking + gordijnen en verf wezen kijken. Het kamertje word antraciet met hard roze (klamboe/letters op muur/dekentjes/aankleedkussen etc) en wit. De meubeltjes zijn hoogglanswit. Het word allemaal geleverd begin September! Dus we hebben nog even de tijd! Ik hoop niet dat ik veel meiden ben vergeten! Ik moet zoveel terug lezen elke keer. Hihi! Zijn jullie trouwens al bezig met geboortekaartjes? Wij zijn van de week bij een drukker wezen kijken. Poe! Duur zeg, die kaartjes! We hebben wel 1 leuke gezien, maar ik snuffel nog even verder. Er is zoveel. Ik wens julie allemaal een heel fijn weekend! Groetjes, Manon
Vandaag weer een buikenfoto gemaakt. Het groeit goed volgens mij. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/ringeding-albums-buikenfoto-s-picture4540-21w4d.jpg
@Ringeding; Zo! Lekker buikkie hoor! Leuk! @ Sterretje; Leuk! Je site. Ik heb even een kijkje genomen. Ik ben ook van de partij hoor. Uitgerekende datum: 21 November Naam: Manonn Leeftijd: 22 Jongen/Meisje: Meisje Hoeveelste kindje: 1ste Ziekenhuis/Thuisbevallen: In het ziekenhuis. Borstvoeding/Flesvoeding: Flesvoeding. Prettig weekend! Gr, Manon