leuk idee om elkaar beter te leren kennen, ik doe mee: ik ben dus brenda , 26 jaar en getrouwd sinds 20 juni 2008. wij wonen in assen. ik werk 36 uur (4x9 uur) als assistent financieel adviseur / assistent accountmanager private banking bij rabobank connect. Dat is werken voor verschillende rabobanken in heel NL, maar voornamelijk regionaal. erg veel afwisseling dus! verder doe ik aan spinning, verslaafd aan winkelen (tja welke vrouw niet he..), internetten uiteraard, reizen, tv kijken zoals grey's anatomy gtst atwt en al die andere vrouwenprogramma's . En nu is de aanstaande baby mijn hobby. dat was het even in het kort... wie volgt? liefs brenda
Ik volg wel. Ik ben Manon. Ik ben 21 jaar oud/jong. Ik woon sinds 1jaar samen met mijn vriend. Hij is 23. Dit word ons eerste kindje! Erg spannend allemaal. Verder werk ik fulltime in de kinderopvang, op een baby-groep. Super leuk werk! Hobby's ; Winkele, winkelen, winkelen. hihi! Gezellige avonden met vrienden/familie, Strand/boswandelingen maken en Atwt kijken vind ik erg leuk! Liefs
Ik ook: Ik ben Mila, 31 jaar. Dit wordt ons eerste kindje. Mijn vriend en ik zijn 10 jaar samen. Ik werk 40 uur p/w als officemanger bij een aannemer. Hele afwisselende en hectische baan. Hobby's: zekers ook winkelen , internetten, lezen en met vriendinnen afspreken. Grtz. ps. @mik2sept m.b.t. erkenning vrucht - ben idd aan het oriënteren op wat ik allemaal moet regelen. Ben informatiegeil zoals Kluun dat zo mooi verwoordt!
Komt ie: Ik ben dus Zeepbel, 25 jaar en woon ruim 4 jaar samen met mijn man, waarvan 2,5 jaar getrouwd en 9 jaar samen. Ik werk in de gehandicaptenzorg 32 uur per week. Hobbys:shoppen,op vakantie gaan,spannende boeken lezen Dit wordt ons eerste kindje Ik ben zo verschrikkelijk blij met deze zwangerschap! En vindt het heel erg spannend, ik hoop voor ons allemaal hier dat we gauw uit de spannende weken zijn! Ooh ik ben echt helemaal hyperdepieper Leuk dit kleinere topicje, zo lukt het me denk ik wel om iedereen te leren kennen, dat is toch veel leuker dan een hele grote club.
November mama's 2009 brenda: 20 november, 14 april echo lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje manon: 21 november berbel: 22 november, 2 april echo zeepbel83: 26 november Mila77: 27 november, 1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje
Ik heb mezelf even in het lijstje gezet. heb vandaag de verloskundige gebelt en heb op 24 april mijn eerste afspraak, ik ben dan 9 weken erg spannend allemaal. Heb vannacht erg slecht geslapen had er last van mijn borsten maar ja hoort erbij
Hanneke, als je het allerlaatste lijstje kopieert is handiger, die is dan het meest aangevuld. Ik ben al voor ik teste steeds heel vroeg wakker! Echt klaarwakker! haha raar hoor. Maar nogmaals zelfde vraagje, voelen jullie ook de hele dag je onderbuik?
goedemorgen, Leuk om iedereen wat beter te leren kennen. Ik voel ook elke dag wel mijn onderbuik... haha mila informatiegeil... ik ken het... Fijne dag allemaal, ik ga lekker van het "lekkere"weer genieten op mijn vrije dag, hoop dat het zo wel droog wordt! dan kan ik nog lekker naar buiten
Ha meiden, ik ga mij ook even melden op dit forum. Ik ben 23 november 2009 uitgerekend. Ik zit ook op het november 2009 mamma's forum, maar daar gaat het me soms iets te snel, haha. Iemand anders ook 23 november uitgerekend?
November mama's 2009 brenda: 20 november, 14 april echo lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje manon: 21 november berbel: 22 november, 2 april echo mik2sept: 24 november, 10 april echo, 2e kindje zeepbel83: 26 november Mila77: 27 november, 1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje
heb mezelf weer even in de lijst toegevoegd zag dat ik eraf gevallen was... Welkom rel 84, wij vonden het ook een beetje druk bij het andere topic, ik kan dat nooit zo bijhouden... Hier is het lekker rustig... Ik zelf ben 24 november als het goed is uitgerekend, maar dit weet ik nog niet helemaal zeker ivm lange cyclus
Mijn VK heeft via de telefoon gezegd dat ik 25 november ben uitgerekend. Maar ik ben via Clomid zwanger geworden en ik weet zeker dat ik mijn eisprong gevoeld heb, en die was dus 2 dagen eerder. Dus weet wel bijna zeker dat het dan 23 november is.. Hier ook af en toe last van steken in mijn onderbuik. Wordt daar af en toe nog wel wat onzeker van. Heb ook soms wat hartkloppingen. Meer meiden hier last van?
@manon, welkom & gefeliciteerd! @Mik, nog gefeliciteerd met je mannetje! @Rel, nogmaals welkom, volgens mij had ik je al es begroet, maar nu dan hier! @ de onderbuik, kheb het niet continue, maar voel daar af en toe ook wel wat gebeuren! Volgens mij hoort het erbij. Over mijzelf: Ik ben dus Amore, 22 jaar en sinds anderhalf jaar getrouwd met mijn lieverd. We hebben zes jaar een relatie. Ik werk 4*9 uur met gedetineerden en ex-gedetineerden (wil naam bedrijf hier niet zetten), waardoor ik dus andere informatie wat prive zal houden Hobby's zijn winkelen (duhh), tv kijken (ATWT en Grey's Anatomy zijn favoriet!), lekker niksen en in de zon zitten, leuke dingen doen. Oja, ik woon in de randstad van Den Haag, nog meer mensen uit mijn regio?
November mama's 2009 brenda: 20 november, 14 april echo lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje Amore1:20 november, 8 april intake VK, 23 april echo, 1e kindje manon: 21 november berbel: 22 november, 2 april echo mik2sept: 24 november, 10 april echo, 2e kindje zeepbel83: 26 november Mila77: 27 november, 1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje
Goeiemorgen dames. Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het prima, soms wat misselijk maar verder prima. Vanmorgen de verloskundige gebeld. Ze vroeg me laatste ongesteldheid. Dat was 14 Februari. Maar omdat die ongesteldheid maar 1dag heeft geduurd, wou ze toch graag dat ik even voor een echo kwam. Voor het geval dat ik dus al verder ben, wat ik zelf niet denk. Over 2,5 mag ik! Spannend hoor. Ze belt me zo terug voor een definitieve datum. Ik heb een buik-foto gemaakt. Hihi. Grappig hoor! Liefs & Iedereen een fijne dag vandaag. Manon
Goedemorgen meiden.@Brenda grappig ik ben ook 20 juni 08 getrouwd,het weer was super na een regenachtige donderdag he. Verder wil iemand mij op de lijst zetten?Weet niet zo goed hoe dat moet.Ben 14 November uitgeteld. Alle nieuwe gefeliciteerd en welkom hier. @Manon spannend he zo op de 1e echo wachten.. Ik ben faye,24 jaar.Woon in Duiven.20 Juni 08 getrouwd met mijn mannetje.We hebben huisdieren.Werk parttime als accountmanager voor verzorgingsartikelen.Dit wordt ons 1e kindje.hobby`s:dieren,sporten en de baby nu natuurlijk..hihi Even ego:ik ga al dagen kapot van tand,tandvleespijn.Heb er niet van kunnen slapen.kan straks terugbellen en dan worden er kiezen getrokken en gaatjes gevuld..is echt erg.Als het zo doorgaat hou ik geen tand meer over. Dus als jullie me even niet meer zien..ik lig plat. Fijne dag allemaal
@ Faye Hey meis; Jeetje! Zulke pijn in je mond, dat is niet mis zeg! Ik hoop maar dat je er vlug van af bent zeg! Beterschap. De verloskundige heeft net gebeld. 10 April krijg ik een eerste echo, even kijken hoever ik ben. 20 April hebben we een intake gesprek, en dan rond week 12 krijg ik de termijn echo. Spannend spannend! Liefs!
Hallo, Ik wil me ook aanmelden als ik er nog bij kan Ik ben Ilona Veenstra en woon samen met mijn kerel in de buurt van Zwolle.Ik ben zwanger van de eerste en vind het erg spannend allemaal. Ik ben de 21ste uitegerekend. Dus ben nu bijna 6 weken. Ben erg moe, maar verder heb ik weinig klachten Ik voel het allemaal wel in mijn buik, maar verder nog geen narigheid. Kan allemaal nog komen natuurlijk, maar het hoort er allemaal bij Ik heb hier al een beetje zitten lezen en vind allemaal er interessant en leuk om verhalen van anderen te lezen. Grtjes Ilona
Leuk! Gefeliciteerd! Ik ben ook rond die datum uitgerekend, als het goed is! Spannend he! Eerste kindje? Geniet van de zwangerschap!
@Ilona welkom meis,en proficiat. @Manon die pijn vreselijk ja..maar ben nu ook een beetje bang omdat je overal leest dat verdovingen zo vroeg in de zwangerschap niet goed zijn.Dat de bacterien in de bloedbaan terecht kunnen komen en zo bij de vrucht. Maar de tandarts zei ik gebruik een speciale verdoving die de hele zwangerschap mag,die is niet schadelijk.Nou dat moeten we dan maar van uit gaan. 10 April,spannend zeg.en wat mag je lekker vlot komen dan. Geniet ervan