Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koala28

koala28 Niet meer actief

Kamertje is bij ons bijna leeg. Dit weekend gaan we eerst de commode schuren en verven (lekker karweitje, not).

Geboortekaartje zijn we al aan het kijken via geboortekaartjes.nl.
    Ik heb van 2 een proefexemplaar besteld. M'n man is helemaal weg van het simpelste kaartje (niet druk, heel rustig). Ik ben nog aan het twijfelen.

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ja valt ook niet mee een geboortekaartje kiezen is een secuur werkje ;)

3. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    #1403 Sterretjes82, 28 jul 2009
    Laatst bewerkt: 28 jul 2009

Yep...dat is het zeker. Heb ook een proefexemplaar thuis liggen van www.geboortekaartjes.nl maar twijfel ook nog steeds. Ben nu trouwens op zoek naar een leuke naam...moet kort en stoer zijn maar vind het heeeeeeeeeel erg moeilijk. Vind het geboortekaartje dan toch wel iets makkelijker om uit te zoeken ;).
    Wil niet dat het een veel voorkomende naam word. Heb nu wel even top 5

-dani
    -tijn
    -cas
    -Sem
    -Ian

Voor de rest nog even niks dus duik weer even verder in de jongensnamen

4. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Zal het leuk vinden als jullie je mening geven. Ook als je het helemaal niks vind natuurlijk :D

5. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik vind Ian wel leuk, hoor je ook niet zo veel nog.

Ik ben eruit wat betreft namen, zowel voor een meisje als een jongen... Maar ik sta er niet van te kijken als dat op het laatst nog veranderd. Zo zou mijn jongste Gabriella heten en dat is Chiara geworden :D

6. Angelique72

1 apr 2009
    58
    0
    0
    Zuidbroek
    Leuke namen zeg! Mijn neef uit Engeland heet ook Ian :)
    Ik vindt zelf een korte stoere naam ook leuk vooral die oerhollandse namen zoals Tom en Bas. Maar begin ook steeds aan namen te denken die iets langer zijn zoals Martijn en Damian. Met andere woorden ik weet het echt nog niet.

Fijne dag allemaal!

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Hai Sterretjes,

Dan zou ik Sem niet kiezen, als je niet een veel voorkomende naam wilt. Sem staat op de 2e plaats van de top 20 van SVB
    Zie link van SVB: SVB - Kinderbijslag - Kindernamen top 20

Ik vind Tijn een erg leuke naam.

8. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hoi hoi, hier mijn mening
    Idd, Sem komt heel veel voor. Ik vind Cas en Tijn wel heel leuk. Dani vind ik persoonlijk de minst leuke naam.

Maar vindt het zelf ook lastig hoor. Jongensnamen zijn wij wel aardig uit maar ik vermoed sterk dat ik een meisje krijg en daar zijn we nog helemaal niet over uit hihi. Mannetje zei net al dat hij namenboekje zo maar ff mee neemt naar bed, ff doorheen bladeren.

Slaap lekker.

grtz.

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik wil even melden dat ik tante ben geworden van juli-mama(fedi). Zijn naam is Roan. We zijn helemaal verliefd op ons neefje. Hij is zo mooi en lief.

Van de week lees ik alles even bij en zal ik weer antwoorden. We waren afgelopen nacht om half vier thuis, dus het is nu weer hoog tijd om naar bed te gaan.

Trusten.

10. Angelique72

1 apr 2009
    58
    0
    0
    Zuidbroek
    Hey Annie, gefeliciteerd met jullie neefje. Mooie naam trouwens!
    Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent.
    Je hormonen spelen zeker nu nog meer op? hihihihi
    Slaap maar lekker uit, dat heb je nu extra nodig.

Groetjes, Angelique

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Voor de liefhebbers, foto`s babykamertje staan online ;)

12. Angelique72

1 apr 2009
    58
    0
    0
    Zuidbroek
    Ik heb ze bekeken.
    Leuk geworden zeg en wat compleet al!
    Je hebt zelfs de box al in de huiskamer staan.
    Super gedaan.

Groetjes, Angelique

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Klopt Angelique wilde ff kijken hoe hij stond :D
    Nu laat ik hem maar ff staan, kan ik ervan genieten ;)

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hee meiden
    Ik ben 13 november uitgerekend en hoor hier dus eigenlijk niet thuis maar vind het andere topic niet zo gezellig omdat het zo ontzettend druk is, kan ik hier nog meeschrijven??
    Las dat iedereen druk bezig is met babykamers en kaartjes en namen.
    De babykamer is af, zijn wel nog de puntjes op de i aan het zetten met de kamer van onze dochter. Babykamer hoefde alleen de meubels verhuist te worden, rest laat ik hetzelfde op wat kleine dingen na.
    Wij krijgen er weer een meid bij en ben druk met de namen bezig, aniek, nienke, manon ...., ..... ,......
    Geen idee, Ilse besloten we tijdens de persweeen nog even :)
    Kaartjes ga ik over een week of 5-6 boeken halen maar wil een beetje dezelfde stijl als bij mijn dochter dus zal niet zo heel moeilijk worden.

groetjes

15. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @koffieleutje, mooi kamertje hoor.

@Debie, Natuurlijk mag je hier meeschrijven...welkom! Ik ben 9 november uitgerekend dus ook illegaal hier:p
    Wat leuk dat jullie er weer een meid bij krijgen. Jouw dochter scheelt niet zoveel met mijn dochter, zie ik! Op het laatste moment nog de naam van je dochter bedacht haha :D

@ DaphneenEstelle, dank je, enne nog een pittig kindje erbij....pffff. Mijn dochter is al een pittig ding, dan staat mij nog heel wat te wachten ;)

uhhh nog even...over het lijstje. Ik vind persoonlijk Tijn ook het leukst en Ian staat dan toch op num2 voor ons. Gelukkig hebben we nog even de tijd om namen te bedenken. Het is ook moeilijk om je mening aan een ander te vragen want iedereen heeft een andere smaak natuurlijk...

NOu de baby lijkt hier de hele dag wel actief. Heb het idee dat de schopjes nu echt schoppen gaan worden. Had ook al ergens gelezen dat je baby steeds beter gaat voelen vanaf ong. 25 weken...dat klopt dus wel.

16. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    #1416 Sterretjes82, 30 jul 2009
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
    oja vind trouwens Aniek het leukst, nienke en manon vind ik weer iets minder leuk.

Vind Danique of Danniek ( net wat je het mooist geschreven vind) heel erg leuk. Deze naam hadden wij dus in ons hoofd als het een meid was.

17. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    VAn het weekend hebben we lekker geklust in de babykamer. Gisteren nog geschilderd en vanavond hebben we het bedje in elkaar gezet.

Omdat mijn man zaterdag zijn verjaardag viert en we de mensen het kamertje willen laten zien heb ik "voor de lol" het bedje alvast opgemaakt. Moet er straks nog allemaal weer af, want moet natuurlijk nog gewassen worden, maar voor het idee.

Het enige balen was, dat de fitting van de lamp kapot is, dus moet ik morgen nog even een nieuwe halen..... (en ook nog taarten bakken, opruimen, wassen... leuk zo'n verjaardag haha).

Verder gaat het met mij wel lekker. Heb af en toe wat last van mijn buik, maar de baby beweegt lekker. Maagzuur wordt wel steeds erger, maar de Malox dingen die ik gehad heb van de gynaecoloog wordt een blok beton in mijn maag, en daar krijg ik veel last van... dus wat is erger, de kwaal of de oplossing......

18. Angelique72

1 apr 2009
    58
    0
    0
    Zuidbroek
    @ Debie: Welkom en natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie meisje. Ik zou zelf kiezen voor Manon maar meer omdat ik al vele Anieks en Danieks in mijn omgeving heb.
    @ Daphne: Bedankt voor je reactie. Oké pittig dus ;). Zal mijn man dan toch gelijk krijgen dat dit een drukke jongen wordt?
    @ Sterretje: Oké weet ik wat me te wachten staat over 2 weken. ;)
    Hier lijkt hij zich nu een ander ritme aan te meten. Hij is nl nu het meest actief aan het begin van de avond en niet meer als ik op bed lig. Manlief vindt dit niet leuk want dan kan hij niet meegenieten.
    @ Ringeding: Gefeliciteerd met de verjaardag van je man en veel plezier zaterdag. Enne je niet te druk maken hè? Sterkte met je maagzuur.

Iedereen alvast een fijn weekend toegewenst. :D

19. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Ha lieverds,

Hier ben ik dan weer. Terug van mijn minivakantie (want dat is anderhalve week toch wel ;)). In ieder geval hebben we het heerlijk gehad en is het nu nog lekkerder om weer thuis te zijn.
    Voordeel van kort weg zijn is dan wel weer dat ik weinig moest teruglezen hier :p.

@de twee "nieuwe" mama's, welkom! Leuk dat jullie je bij ons aansluiten.
    @kuitkramp, lekkende tepels en pijnlijke buiken, hier ook allemaal last van. Blijf het bijzonder vinden hoe je allemaal dezelfde kwaaltjes hebt, je kan bijna de klok erop gelijk zetten! Ik heb af en toe wel echt last van een zere buik, maar ben er nog niet helemaal achter of dat harde buiken zijn of toch iets anders...
    @faye, las goed nieuws over de verhuizing! Fijn dat het voorspoedig gaat, kan jij straks ook lekker rustig gaan genieten!

Nou de rest ben ik ff vergeten, maar dat komt wel weer! Fijn dat het hier in ieder geval allemaal goed gaat!

Kus

20. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @Amore, welkom terug. Leuk dat jullie het heerlijk hebben gehad.
    Waar zijn jullie naar toe geweest? Je zal het vast al weleens vertelt hebben maar mijn geheugen is op het moment niet zo best ;)

Deel Deze Pagina