Wat betreft pretecho`s ik heb er 1 genomen toen ik 17 weken was en wilde er met 25 weken nog 1 laten maken maar toen ik erachter kwam dat mijn littekenweefsel in de buik geen echo doorlaat, denk ik dat ik dat geld maar niet meer ga doen. Vind het wel heel erg jammer
Loontje, ja dat is ook zo, trouwen kan altijd nog. Wij zijn ook getrouwd toen de kleine 6 maandjes oud was. Dat heeft ook wel weer iets bijzonders als je kind aanwezig kan zijn, ondanks dat ze er niet veel van begreep. Wij gaan trouwens een paar dagen naar Zandvoort. We hebben daar een huisje geboekt! Hoop echt dat we een beetje mooi weer krijgen, als het in ieder geval maar niet de hele week plenst....dan ben ik al blij Amore, wat goed dat je de vk opgebeld heb. Hoop dat alles goed is! Ik ben benieuwd!
Koala, Ja dat lijkt mij ook helemaal geweldig. Had toen ook een afspraak staan maar heb het toch maar afgezegd. Niet dat het me niet leuk hoor maar twijfelde over het feit dat je al zoveel kon zien! Lijkt mij persoonlijk toch een verrassing minder...of zie ik dat verkeerd? Je heb toch een 3d echo gehad of gewoon 2d? @koffieleutje, wat vervelend dat je geen pretecho kan maken ivm je littekenweefsel in je buik. Was de echo met 17 weken dan wel gelukt?
Wel in 2D sterretjes maar 3D laat teveel trillingen en rare dingen zien doordat het niet goed in beeld te brengen is, was meer een soort monsterachtig geheel
Dag dames, Ff snel een update. Alles is goed! De verloskundige heeft het hartje geluisterd en gevoeld aan mijn buik en kwam toen tot de conclusie dat alles goed was. Ik moest daarna gelijk naar de huisartsenpost om mijn urine te testen op een blaasontsteking, die ik gelukkig niet heb. Conclusie is dat ik me waarschijnlijk veels te druk heb gemaakt met de terugreis van de vakantie en de beslommeringen thuis, en dat ik dus rustigeraan moet doen. Ben dus net meteen lekker naar bed gegaan en ff anderhalf uur lekker gelegen! Lief dat jullie allemaal zo meeleefden. Als ik later weer wat meer puf heb ga ik ook weer op jullie reageren! Kus
Hee Amore1: Gelukkig is alles goed!! Je schrikt toch ff. Nu goed luisteren en rustig aan blijven doen! Kun je zien dat het toch erg belangrijk is voor de beeb! Nu weer lekker genieten. Liefs
Amore, fijn dat alles goed is en doe het nu lekker rustig aan. Als je af en toe de behoefte hebt even te gaan liggen dan moet je dat gewoon even doen. Doe ik af en toe ook als ik de kans krijg. Koffieleutje, strakjes heb je je kindje in je armen en dan kan je hem/haar helemaal live bekijken.... dat is duizend maal mooier dan een 3d echo maar kan wel bergijpen dat het een teleurstelling voor je is. pffffff......wat een lange dag. Er komt een hoektand door bij mijn dochter....ik geloof dat ze vandaag zowat non-stop gehuild en geschreeuwd heeft van de pijn. Echt heel sneu voor haar. Hoop dat die rot krengen snel door zijn. Mocht haar vandaag niet loslaten en laat staan weglopen want dan was ze helemaal over de toeren. Ik ga nu even relaxen want ben echt bekaf..... fijne avond!
Hallo meiden! Sterretje jij kan de lijst updaten geloof ik?? Lafo 28 jaar 2e kindje meisje zh fv Geloof dat je hier genoeg aan hebt? We zijn de enige geloof ik met nog een kind zo te lezen! Hier vandaag een kinderverjaardag gehad en ben gesloopt. Zwanger zijn, hitte en achter een kind aan rennen de hele dag is ook niet alles..... Wat dat betreft was mijn eerste zwangerschap makkelijker. Pretecho hier over 5 weken als ik preceis 29 weken ben, net zo ver als bij Amy. Vind het wel leuk om te vergelijken. Verder word ik knap nerveus vanwege het feit dat we de babykamer nog niet rond hebben en jullie allemaal wel geloof ik... Ga eens even reageren op iedereen, moet jullie wel nog leren kennen dus dat duurt wel even eer ik iedereen ken haha Ik schrijf ook nog mee bij andere topics, maar dit is wel bij te houden!
Koala lijkt me niet zo grappig als er opeens een ander geslacht uitkomt zetten dan dat je verteld hebt...qua kleding/kamer etc etc. Amore jeetje wat schrikken maar gelukkig niet veel aan de hand. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook zo'n soortgelijke pijn gehad met 20 weken, zh opname, niks kunnen vinden toen ook. Gelukkig ging de pijn toen ook weer weg. Loontje ik ben al gestopt met werken vanwege een dispuut met mijn werkgever (rechtzaak etc etc) Bij Amy met 6 weken gestopt, kon het ook niet meer uithouden ook vanwege bekkeninstabiliteit. Sterretje Zandvoort wat leuk, is dat via Sunparcs? Wanneer gaan jullie? Zal duimen voor mooi weer! Hoektanden...vreselijk, hier kwamen laatst 4 kiezen tegelijk door, was ook geen pretje... Koffieleutje, littekenweefsel?? Heb je een operatie gehad?
Lafo ik sta nog niet op de lijst zie ik heb wel mijn gegevens doorgegeven aan sterretje maar het is niet mijn 1e kindje hoor maar mijn 5e Klopt meerdere buikoperaties dus het is wat lastig een zuivere 3D te maken, 2 D gaat wel goed. (op het geslacht na dan )
@ lafo, ik zal je gegevens op de lijst zetten. Ik vind deze zwangerschap ook zwaarder hoor , heb veel meer last van mijn bekken. Had bij de eerste zwangerschap bijna nergens last van! @koffieleutje, Heb net even in mijn mailbox gekeken maar heb geen bericht met gegevens van je ontvangen. Zet het anders gewoon even in een bericht dan zal ik het op de lijst zetten. Hoe oud zijn je kinderen eigenlijk? Ik duik nu echt mijn bedje in! Tot morgen!
Klopt sterretjes mijn excuses die heb ik op het grote forum november verstuurd stom stom sorry..... Gegevens zijn 5e kind, uitgerekend 19 november, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. Had je nou nog meer nodig ??
@verlof, ik ga zes weken van tevoren. Ben het werken nu al zat en had zoiets van als ik in het nieuwe jaar nog niet wil starten neem ik gewoon nog wat vakantie op. Overigens kan ik als ik me nog goed voel gewoon doorwerken tot 4.. Dat is dus wel lekker @sterretjes, lekker zeg, nog een paar daagjes weg! Wanneer ga je? Ze zeggen dat de zomer eraan komt eind deze week!! @koala, leuk je echo! En fijn je zekerheid! Wij gaan ook nog een keer voor een 2D-echo, al die 3D/4D gekkigheid hoeft van ons niet zo, maar we willen wel ZEKER weten dat het een meisje is.. @Lafo, hier ook nog lang niet klaar met de babykamer hoor, als het goed is wordt ie volgende week geleverd! Maar verder moeten we alles nog kopen en doen.. Tijd zat nog toch? Nou volgens mij ben ik zo wel weer bij. T zonnetje komt hier nu lekker door, fijne dag! Liefs.
Haaiii girls , @Angelique; Ja! Genoten hoor. Het weer was erg wisselvallig in Frankrijk. Niet alle dagen zonnenschijn gehad. Helaas. Wel wat bruiner geworden. Nu weer een weekie aan de slag en dan nog een weekje vakantie. @Loontje; Bedankt! M'n buik groeid inderdaad aardig hard. Gaat ineens erg snel. Zeker nu ik twee weken 'rust' heb gehad. Sinds 1,5 week voel ik ons meisje ook heel duidelijk! Dat is zo fantastische! Onze vakantie was geslaagd, al vond ik twee weken in Frankrijk best lang hoor. Ik was blij dat ik weer thuis was. Hoe gaat het met jou meissie? Jij last van kwaaltjes? Ik heb last van maagzuur! Bleeh! Dat is echt rottig. Jij geen last van? Ik heb nu ook ineens regelmatig kramp, in m'n onderbeen/kuit. Auwauw! Pijnlijk! Dat had ik voor m'n zwangerschap nooit. Verder wat meer last van m'n rug als ik een tijdje in één houding zit. Verder af en toe wat harde buiken, maar dat schijnt normaal te zijn rond deze tijd. Je bent lekker bezig met de baby-kamer lees ik. Leuk hoor! wij gaan volgende week beginnen. Je bent vandaag lekker aant shoppen... Have fun!! Ik lees dat jullie straks naar Sauerland gaan. Erg mooi. Zijn wij ook al meerdere keren geweest. En alvast een fijne dag, op jullie geregistreerd partnerschap dag. Wij hebben dit een poos geleden ook laten doen. Ik stop trouwens 6weken van te voren. Officieel stop ik 4weken van te voren, maar plak voor mijn verlof 2weken vakantie. Ik werk nu nog 33uur, en ik werk in de kinderopvang op een baby-groep. Het word toch steeds wat zwaarder. @Riannetje; Meis, nog even doorbikkelen en dan straks heerlijk relaxed genieten van je vakantie. Daar ben je dan vast hard aan toe! Succes met de drukte, houd je taai! Dat maagzuur is inderdaad erg vervelend, ik heb dan nu ook regelmatig. Maar jij schijnbaar best erg, vanwege dat drankje. Succes de laatste loodjes, en alvast een hele fijn vakantie! @Sterrentje; Bedankt voor je complimentje. De vakantie vliegt voorbij! Gossie! De twee weken zitten er al weer op. Nu weer een weekie aan de bak, en dan nog een laatste weekje vakantie. Lekker hoor. Geniet van je vakantie! @Lafo; Dankjewel. Gossie. Je voelde het al met 17-weken. Inderdaad een voordeel, voor twee keer zwanger. Je herkend het dan toch beter. Ik voel onze meid nu sinds 1,5/2weken pas echt duidelijk. Zo fantastische gevoel! Jullie moeten hard aan de bak lees ik. Succes ermee! En wat leuk, een pret-echo! Ik zit er ook over te denken. Had je vorige keer bij Amy, een duidelijke echo bij 29weken? Zie je dan ook echt al beetje hoe ze eruit zegmaar? @Koala; Leuk! Een pret-echo. Was het mooi? Zag je jullie mannetje goed/duidelijk? Ik zit er ook over te denken om een pret-echo te laten maken. Lijkt me toch wel erg leuk. @Amore; Gelukkig meid! Ik snap dat je toch even bang was hoor. Je maakt je toch druk. Een hele opluchting dat alles goed was. Nu goed voor jezelf zorgen, jezelf niet druk maken! Lekker uitrusten! Allemaal een hele fijne zondag! Iedereen doe nog vakantie heeft; Geniet en enjoy! Iedereen die weer moet gaan werken, of aan het werk is ; Een fijne werkweek alvast! Liefs, Manon
Koffieleutje wat gaaf een nakomertje! Amore ja opzich wel maar ik moet nog een kamertje uitzoeken...o o o en kan maar niks leuks vinden voor Amy....want beeb 2 krijgt haar kamer. Gelukkig slaapt de kleinste nog een maand of 3 in een wiegje bij ons op de kamer... Manonn met 29 weken, zie je al echt veel moet ik zeggen, daarom doe ik het zo laat, eerder vind ik persoonlijk een beetje Alien achtig...maar als je het later doet dan 30 weken kan het kindje al ingedaald zijn en dan zie je dus niks meer. Hier verder alles goed,we krijgen zo opa en oma op visite. Morgen met me schoonmoeder een dagje Blijdorp, gelukkig is het dan nog niet zo warm, aan het eind van de week word het 29 graden, mij te warm hoor....