Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha koffieleutje net 45 minuten op de bank gelegen. Heb nog 3 weken vakantie hoe moet dat als ik srtaks weer moet werken????

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wij willen in principe vanaf de 13e weg. Ik denk dat we 's morgens met de koffer naar Schiphol gaan en daar kijken voor een last minute. Daar schijn je de echte goedkope last minutes te hebben.
    Best leuk, 's morgens niet weten waar je heen gaat en 's middags ergens zijn.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Wel grappig idd als je nog niet weet waarheen, wel lastig pakken lijkt me

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sterretjes, ja op zich is het wel makkelijk maar zoals vandaag wil ze dus niet slapen..kom net thuis, heeft ze in de auto 10 minuten geslapen en dat vind zij genoeg maar mama vind het ook weleens fijn als ze eens 2 uurtjes zou slapen.....
    Hier een slechte nachtrust vanwege me hond die aansloeg....ben dan gelijk doodsbang voor inbrekers....

Koffieleutje wat een schattig jasje!
    Succes bij de fysio, vorige zwangerschap ook BI gehad maar nu gelukkig nog weinig last.

Debie was heeeel erg leuk Plaswijck, echt een aanrader!
    Zelfs voor Amy die nog maar net kan lopen!
    Loopt jou kindje al?
    Hier gaan ze straks 1,5 jaar schelen dus een drukke boel.
    Hier dus ook nog niet zo snel met het kamertje, zie wel degelijk verschil met een eerste of een tweede....
    En Amy begrijpt er nog niks van, die wijst alleen maar naar me buik en zegt bal hahaha

Maatje 50 heb ik wel maar dat heeft Amy nooit aangehad, die woog bijna 8 pond maar maat 56 paste goed.

Annie veel succes met zoeken naar een leuke last minute en via vakantieveilingen.nl?

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lafo; ilse loopt al, jij hebt dus ook een vroege loopster. Hier vanaf 12 maanden, echt makkelijk. Dan moet ik eerdaags toch maar eens iemand gaan overhalen om mee te gaan naar plaswijckpark.
    Ilse is zometeen 21 maanden als de tweede er is. Vind het wel erg leuk dat ze straks maar zo weinig schelen. Neefje en nichtje schelen 13 maanden en is nu zo leuk om die twee samen te zien.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lafo hoeveel slaapt amy dan nog? Ilse sliep namelijk met 12 maanden ook nog maar 1 keer per dag, eerst maar 1 tot 1,5 uur en nu opeens 2 uur per dag. Kan daar echt van genieten. :)

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Debie Amy deed haar eerste pasjes met 13 maanden en nu loopt ze op blote voeten best goed maar met schoenen aan wankelend hoor haha.
    Ja moet je zeker doen, woon je in de buurt van R'dam dan?

Amy is een moeilijke slaper helaas, ze zal ook niet snel piepen als ze haar middagdutje niet heeft gedaan, onuitputtelijk lijkt ze soms en ik doe genoeg met haar.
    Ze doet al een tijdje maar 1 slaapje meestal 1 tot 1,5 uur, hopelijk gaat ze straks net als jouw dochter ook weer wat meer slapen, lijkt me toch wel prettig straks met nummer 2!

Iedereen al uit over de voornaam?
    Wij wel, moet zeggen een meisjesnaam vind ik makkelijker dan een jongensnaam verzinnen.
    Als nummer 2 een jongen was geweest dan zou hij waarschijnlijk Youri hebben geheten.

Pffff heb last van maagzuur, altijd als ik iets uit de frituur heb gegeten zoals vanmiddag.
    Straks gewoon weer gezond aan de spinazie.

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Debie, valt wel mee joh. Ik weet namelijk wel dat ik naar de zon wil. Dat is dan makkelijk pakken. Ik heb ook niet zo veel kleding als voorheen, dus scheelt.
    Lafo, op vakantieveilingen zit de datum er steeds niet bij. Ik moet wel in die week want anders red ik het niet. Moet eigenlijk al donderdag 20 augustus weer beginnen op school.
    In Rhoon? Inbraken? Haha!
    Jullie komen toch alleei uit Rhoon Debie en Lafo?

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hier trouwens ook last van brand in mijn keel. Elke keer rond het avondeten, dus erg vervelend. Ik ben bang dat ik dit tot het einde van de zwangerschap zal hebben. Mijn moeder heeft het ook zo erg gehad. Rennie's en melk helpen maar heel even.

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Annie kom jij hier ook uit de buurt dan?
    Nee hier specifiek geen inbraken maar heb het een aantal jaar geleden meegemaakt in Spanje, toen sliepen we met de hele familie in het appartement van me schoonvader en werd wakker van gestommel was er ingebroken dus die angst heb ik nog steeds een beetje...

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja ik woon naast de brug zo'n beetje! Haha, wat is de wereld toch klein he.
    Volgens mij komt Debie ook uit deze buurt.
    Hier ook een keer ingebroken toen we nog geen 2 maanden hier woonden. We waren gelukkig niet thuis, maar heb er zeker een jaar last van gehad.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Haha zeker een kleine wereld, er wonen in en rond Rotterdam ook wel een hoop mensen natuurlijk!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh ja ben nog naar de gyn geweest vandaag, stond wederom binnen 5 minuten weer buiten...
    Alles goed.
    Bloeddruk 130/65, was een beetje gespannen vandaar de wat hogere bovendruk, maar dat kwam omdat ze in eerste instantie dacht dat ik een veels te hoge bloeddruk had, maar die band zat niet goed....
    Over 4 weken weer een afspraak, dacht dat vanaf nu om de 3 zou zijn, maar ja.
    Mag over 4 weken ook weer een groei echo, doen ze standaard daar.
    Een week later heb ik me pretecho...misschien wel een beetje zonde geld...

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik kom uit spijkenisse dus ook uit de buurt. Grappig dat er bij de nov mama's zoveel uit deze regio komen.

ik moet nu idd om de drie weken naar de vk.

en hier ook een zeer moeilijke en korte slaper. Ilse is ook heel actief en er zit echt een koppie op, hoop een beetje dat nummer 2 de eerste maanden meer slaapt dan 3 keer per dag 30- minuten

Das waar ook annie is het nog gelukt met je ouderschapsverlof???

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Mijn bloeddruk was geloof ik uit mijn hoofd gisteren 133 boven. Dit vond ze goed.
    Ga jij ook naar babyview? Wel zonde van het geld, maar ook wel beter beeld.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    naam zijn we nog niet over uit, zal wel weer tijdens de weeen besloten worden. Youri is al jaren een favoriet van mij als het een jongen zou zijn. Maar goed we moeten een meidennaam.

Rennies hier ook standaart naast het bed maar echt helpen doet het idd niet. Lig te slapen met het hoofdeinde een beetje omhoog, dat werkt het beste

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh haha, dat is waar, jij hebt dat toen gestuurd!
    Ik ga het toch in een keer opnemen. Moet deze vakantie mijn verlof aan gaan vragen bij het bestuur. Heb gisteren een verklaring van de vk gehad. Wel raar dat wij geen standaardbrief voor het aanvragen van verlof hebben.

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier steeds tussen de 110-120

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hebben wij ook niet, ik moest er ook een van de vk krijgen, daarna regelen zij alles. Als straks de baby geboren is moet ik een brief schrijven waarin ik zeg dat ik in een keer al mijn ouderschapsverlof betaald opneem en dan is het geregeld. Ik moet dan ergens in april weer werken.

Annie werk jij straks ook tot de herfstvakantie?

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja, ik werk tot de herfstvakantie, maar die wordt dan meegeteld geloof ik. Klopt dat?
    Dat zou zonde zijn. Dat zou vijf weken voor uitgerekende datum zijn. Ik heb van mijn bestuur al een overzicht en moet dan eind maart weer beginnen. Raar, jij bent toch eerder uitgerekend?
    Dan zullen de uren wel anders zijn. Ik ga maandag t/m woensdag werken.

Deel Deze Pagina