Ik ga 4 weken vantevoren met verlof, dan zit bij mij de herftsvakantie er ook bij, als jij 4 weken vantevoren met verlof gaat begint hij bij jou pas na de herfstvakantie, die hoef je dan niet mee te tellen. Ik heb een aanstelling van 0,622
Oh mijn wtf na mijn ouderschapsverlof is 0,5750. Ouderschapsverlof begint op 4 januari staat hier vermeld in het overzicht. Dat klopt al niet natuurlijk, want eerst 16 weken zwangerschapsverlof vanaf herfstvakantie. 26 oktober gaat mijn zwangerschapsverlof dan in en dan 16 weken later dan zit ik op 15 februari toch aan het begin van mijn ouderschapsverlof?
jij hebt dan zeker nog adv? mijn ouderschapsverlof begint vanaf 8 februari als ik 4 weken vantevoren opneem en 12 erna
Ja geloof het wel. Dat moet geloof ik nu bij ons. Ze zijn zo moeilijk op het moment met de uren. Maarja, wat maakt het uit. Met je ouderschapsverlof wordt de vakantie niet meegeteld geloof ik, dus ik heb tot na de meivakantie vrij geloof ik. Ik snap er nooit echt veel van, maar zij hebben 4 januari aangehouden als 1e dag van ouderschapsverlof. Jij werkt niet bij de rvko toch?
nee, werk bij albranswaard. Ik mag geen adv opnemen dus heb dan idd een hogere aanstelling. Maar 4 januari kan nooit bij jou. En idd bij ouderschapsverlof tellen ze de vakantie niet mee. Ik zou dus iets meer dan jou moeten hebben omdat mijn aanstelling iets hoger is. dus kan een week ofzo verschillen
Annie en Debie zijn jullie beide leerkrachten?? Ook toevallig! Debie jij ook al een meid met een kop d'r op nou hier ook eentje hoor pfffffffffff Spijkenisse ja dat is hier om de hoek! Ik ga naar babyview in Barendrecht, is praktisch om de hoek hihi Over 4 weken oh dat betekent tegelijk een echo net als in het zh realiseer ik me nu net....moet nog bellen voor die groei echo... Hier normaal gesproken ook een bloeddruk van 110-120 en jullie onderdruk ook altijd netjes??
mijn bloeddruk is eigenlijk altijd goed, net als hb. Bij Ilse alleen de laaste 1,5 week een hoge bloeddruk voor mijn doen en toen was mijn hb ook maar 7. (normaal 8,9/9) Ga ervanuit dat het nu ook goed blijft
Ik zie het wel, ik ga het eerst maar eens aanvragen. Ja Lafo, wij zijn idd beide leerkracht. Haha, ik ga de 12e naar Babyview! Ik vind het wel leuk hoor om te gaan. Wij hebben voor het pakket gekozen dus gaan in september nog een keertje. Onderdruk is bij mij meestal rond de 65. Gisteren was het 133/64. Ze vond het erg netjes. 0,5 kg aangekomen. Ook erg netjes.
Mijn hb is vrij laag, maar dat hebben ze maar een keertje getest tot nu toe en dat was in het begin van me zwangerschap..6.9 is voor mijn doen hoog. Mijn hb was altijd al laag ook bij Amy en toen kwam ook nog eens mijn rampbevalling waarbij ik dik 3 liter bloed verloor en toen had ik zonder bloedtransfusies een waarde van 4.2...
Even een ander vraagje; willen jullie borstvoeding of flesvoeding gaan geven? Jullie hebben er al ervaring mee. Ik ben zo bang dat bv niet wl lukken en ik ben bang dat het een bonk stress is. Ik weet niet hoe mijn vk erover denkt, maar eigenlijk wil ik liever flesvoeding geven.
Nou Annie mijn zegen heb je als je graag fv wilt geven....misschien ben ik niet de juiste persoon om dit aan te vragen omdat ik die 2 weken bv een hel vond en daarom geen haar op me hoofd die zegt bv. Dit mede ook door een rotte kraamperiode, aantal dagen in het zh moeten blijven etc etc....maar ik heb vriendinnen die vinden het mooiste en het prettigste wat er is. Maar je moet altijd doen waar je zelf achter staat en schijt aan je vk om het zo maar eens te zeggen.
annie ik ben redelijk fan van de bv. Had bij ilse zoiets van ik probeer het, lukt het niet jammer. Had dus een fles gekocht en pakje nutrion 1 maar heb uiteindelijk 7 maanden bv gegeven. Als ik jou was zou ik het lekker proberen, flesje bij de hand hebben en lukt het niet dan heb je het geprobeert en is het jammer. Maar als het lukt is het zo makkelijk, geen gehannes met flesjes 's nachts, lekker bij je nemen, heerlijk. De eerste 3 weken zijn aanpoten maar op een gegeven moment dronk ze nog maar 5 minuten per keer. Een elektrische borstkolf is wel handig de eerste week om het makkelijker op gang te brengen, deze kun je huren bij de thuiszorg en hoef je dus niet meteen te kopen
Ik ga mijn dochter eens naar bed brengen, die gaat nu baldadig worden en met speelgoed gooien. Mijn man is nog aan het werk helaas maar dan kan ik lekker ongestoord forummen hihi.
o ja, geen kloven e.d. gehad dus dat werkt ook mee, had ik die wel dan was ik denk ik snel gestopt. Maar bij twijfel zeg ik proberen je kan zo overstappen op de fles en niet meer later op de borst. Maar beide keuzes zijn goed als je maar achter je keuze staat
Kijk zo zie je maar aan de reactie van Debie dat iedereen een andere ervaring heeft haha. Het is mooi als het lukt idd daar heb je gelijk in.