Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Thnx meiden, twee totaal verschillende meningen. Ik probeer voor mezelf een lijstje met voors en tegens te maken. Ik heb niet het idee dat ik iets met bv heb, maarja het is wel het beste zeggen ze altijd.
    De verloskundige is er nog niet op terug gekomen, maar ik zal zeker mijn angsten bespreken met haar. Ik hoor zoveel verhalen over kloven en ontstekingen en dat maakt mij angstig. Ook erg makkelijk als mannetje er 's nachts uit kan en mij laat liggen.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ga je het deze keer wel weer proberen lafo.

Ik ga ervanuit dat het nu ook weer goed gaat, zo niet dan zal het niet lang duren voordat ik stop

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    annie kloven e.d hoeven dus niet. Vriendin van mij zag het ook helemaal niet zitten maar doordat ze bij mij zag dat het zo makkelijk ging had ze zoiets van ga het proberen en nu is haar zoontje 6 maanden en heeft ze moeite om de bv af te bouwen. En als je het niets vind ben je er zo vanaf.
    Hier afspraak dat mannetje ilse 's nachts naar mij bracht en weer teruglegde. Ik hoefde alleen op mijn zij te gaan liggen, ilse aanleggen en ik viel weer in slaap. hihi paul legde haar dan terug in bed. Mijn vriendin heeft gekozen om de laatste voeding te kolven en haar man die fles te geven.

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    o en ik had er ook weinig mee, riep ook echt alleen de eerste 12 weken, uiteindelijk heb ik nog een traan gelaten toen ik stopte. Denk dat het iets is wat je gewoon moet proberen om te zien of het je ligt of niet net wat lafo zegt, als het niet gaat dan is er gelukkig goede flesvoeding.
    En je moet je niet laten dwingen door vk, kraamzorg en andere, iedereen heeft er namelijk wel een mening over wat je doet en het is in de ogen van altijd wel iemand niet goed wat je doet

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee Debie heb deze keer besloten het niet te proberen, ik heb het een keer geprobeerd en het lukte niet.
    Amy deed het goed maar ik had ook niet veel.
    Het afbouwen was zo gebeurd en had ook geen last van stuwing.
    Mijn borsten zijn er denk ik niet voor gemaakt.

Een groot voordeel van bv trouwens is dat het gratis is haha, ik gaf Amy Friso Hypoallergeen, kostte geloof ik 15 euro een pak!

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja de bv wel maar de zoogkompressen, en eventuele kolf niet, de mijne is 150 euro, kan je heel wat melk van kopen hoor, o en de voedingsbh's. hihi

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja ik had toen een electrische kolf geleend van een vriendin dus dat was ook een goede oplossing, van Mendela geloof ik uit me hoofd, was een goed ding trouwens alleen had 'm 1 keertje iets te hard gezet auwie hahahaha

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ga mijn dochter ff op bed leggen.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Succes hier al gebeurd!

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zijn er hier ook al mensen met buddy's?
    Dat als je straks gaat bevallen er iemand ons op de hoogte houd?
    Had ik eerst bij de mei mama's 2008 wel.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    geen idee, is er hier ook een lijst eigenlijk? Sta wel bij andere nov mama's maar daar kom ik nooit meer

en ze ligt op bed, nu maar hopen dat ze gaat slapen.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Er is een lijst via Sterretje.
    Die andere nov mama topic is wel erg druk, dat kan ik niet eens bijhouden!

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dat idd ook.

14. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Jeetje, wat veel geschreven ineens. Dacht aardig bij te zijn met bij lezen maar nu toch wel nodige pagina's erbij.
    Ff denken waar ik ook alweer op wil reageren hihi. Borstvoeding ga ik proberen maar sowieso als ik weer ga werken, wil ik afgebouwd hebben en als het niet lukt, ben ik er ook gauw klaar mee. Ik ga niet eindeloos lopen hannessen. Weet sowieso niet of ik ook het type er voor ben maar dat moeten we maar ff zien. Babykamer gaat voorspoedig. Is leeg nu en van de week ff behangetje uitzoeken en als dat klaar is, eindelijk inrichten. Ben er wel aan toe.
    Bloeddruk: Ik zit gem. op 100 en onderdruk richting 60 laatste keer. Kilo's tot nu toe ong. 2 kg bij gekomen in totaal denk ik. Over 1,5 week moet ik weer naar vk en dan zullen we het weer zien.
    In die week wordt ook het envelopje met geslacht open gemaakt en dan kan ik eindelijk gericht bezig met de naam haha. Jongensnaam zijn we wel uit maar ik vermoed dat ik een meisje krijg en dan zijn we er nog helemaal niet uit.;) Qua geboortekaartjes 2 gezien die ik wel leuk vindt. Eind aug. nog maar eens een keer kijken en proefdruk aanvragen. Ook omdat ik dan gerichter kan gaan zoeken. Verder heb ik alleen nog maar 4 rompertjes in huis en verder nog niks! Ik ga me dus helemaal los shoppen eind van deze maand haha. Kortom ik kan niet wachten tot ik het weet.

Nou, ik weet niet meer wat er verder allemaal geschreven is maar ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Met mij verder prima. Voel beeb regelmatig, dat vind ik wel leuk. Oh ja en die hitte hoeft voor mij ook niet. Zoals vandaag was prima maar zoals komende dagen hoeft voor mij niet.

Grtz.

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mila waarom willen jullie straks pas het geslacht weten?

16. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Er is zeker een hoop geschreven dat ben ik niet gewend van de nov mama's :D

Heb het allemaal niet terug gelezen want heb ik echt de hele dag al een bonkende hoofdpijn. Vanmiddag zijn we wezen fietsen met de kleine meid en we zijn maar snel weer richting huiswaarts gegaan want sterretjes zag gewoon letterlijk sterretjes toen we een korte stop maakte.

Ik ga even bankhangen en kom misschien straks nog even kijken.... als ik me wat beter voel

Bye

17. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Ha dames,

zozo, tempo gaat omhoog hier! Hahaha. Ehm over BV, ik ga het hier proberen, maar heb inderdaad wel zoiets van "het hoeft niet". We zien wel hoe het gaat!

We zijn net terug van de eerste keer haptonomie, was echt geweldig! Echt heel bijzonder om mijn man en meisje samen bezig te zien, je wordt je meteen veel bewuster van wat er gebeurd in je buik. Ik was erg gespannen in het begin, maar dat pakte de begeleider goed op, ook wel prettig eigenlijk. Ons meisje reageerde goed en veel op haar papa, dat was wel leuk om te merken!!!
    Ben nu wel moe van al dat gerommel aan me lijf..

Fijne avond dames!

18. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Sterretjes, succes met de hoofdpijn, hoop dat het snel over is!

19. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @Lafo, is speciale datum voor ons. Zijn we 10 jaar bij elkaar. Daarom wordt envelop dan pas open gemaakt. Hebben we nog wat om naar uit te kijken en trust me... dat doe ik haha.

@sterretje, succes met je hoofdpijn. Hopelijk is het snel weer over.

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sterretjes sterkte met je hoofdpijn!
    Te veel inspanning met dit weer is idd niet goed.
    Rustig aan!

Mila duidelijk verhaal, wel spannend hoor!

Ben echt mega moe, heb het warm en heb nergens zin in haha ff in de klaagmodus hoor!

Deel Deze Pagina