Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mila knap dat jullie kunnen wachten, wij zouden de envelop echt in de auto al opengescheurd hebben.

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha hier oom hoor Debie, heb geen geduld en ben veeeeels te nieuwsgierig!

Amy gaat zo logeren zodat papa en mama lekker een nachtje weg kunnen met sauna en behandelingen etc etc.
    Lekker buiten in het zwembad, afkoeling zoeken!

Meiden geniet van het weer zover het kan.

3. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Was ik de laatste weken eindelijk van mijn misselijkheid af, komt het ineens weer opzetten... bah...
    Ook erge last van darmen (krampen onderin mijn buik), maagzuur en hoofdpijn. Ga er maar vanuit dat het erbij hoort, en anders wordt ik denk ik toch ziek.... maar ja, we wachten af.. Frummel beweegt lekker dus dat stelt me altijd weer gerust.

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo er is lekker gekletst hier, gezellig :D

Ik wil ook weer BV gaan geven, bij de eerste 3 is het faliekant mislukt, die kinderen waren veel te lui, waren alleen maar een beetje met de borst aan het lummelen, productie kwam dus niet echt op gang maar de jongste was 5 minuten oud en zoog alsof haar leven ervan hing, die heeft het dan ook 15 maanden gehad ;)

Morgen weer voor een echo duim met me mee meiden dat het eindelijk zijn geheim gaat prijsgeven....

5. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Heej meiden!!

Wat is er hier veel gekletst zeg afgelopen 2 weken!! Wij zijn eergister terug gekomen van vakantie in frankrijk. Heerlijk gehad maar wel erg vermoeiend met een dikke buik en dikke voeten haha.

Ik zie ook weer nieuwe nov mama's, welkom hier!!

ik heb ook gelijk een vakantiefoto van me dikke buik toegevoegd.
    Groeit snel hoor!!

Nou ik schiet de tuin weer in, nog even genieten van mijn laatste weekje vrij.

liefs brenda

6. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Wij willen in september nog even een weekje weg ivm ons 1 jarig huwelijk... .Laatste keer met z'n tweetjes op vakantie.

Weet iemand nog iets leuks, wat niet te ver weg is, en niet te duur?? Ik vind het beetje eng om verder weg te gaan, je weet het maar nooit....

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lafo lekker een nachtje/ dagje met z'n tweeen. Doen jullie dat vaker? Ik ben echt een muts, wij hebben Ilse week of 5 geleden voor het eerst een nachtje en dag bij opa en oma gebracht en ik stond te janken :). Achteraf was het heerlijk en zeggen we moeten we toch eens iets vaker doen. Geniet ervan.

ringeding balen die misselijkheid, ik geef nu sinds een week of 4 niet meer over maar kan af en toe nog steeds misselijk zijn, moet echt elke 2 uur wat eten. Bij mij helpen granules van vsm mama aardig, weet niet of je die al kent?

Zo net de blije doos opgehaald en gelijk ff pampers gekocht.

8. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @Brenda, mooie buik hoor. Fijn dat je vakantie lekker was. Nu dus nog ff genieten van het mooie weer.

Ik heb geen zin vandaag. Zit op het werk maar kan me er niet toe zetten om heel veel te doen. Beeb is ook aardig actief vanmorgen, wel leuk maar moet nu wel vaak naar de wc haha.

Fijne dag allemaal.

Grtz.

9. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @ Brenda, wat een mooie foto zeg en je hebt al een flink buikkie! Zal vast wel weer wennen zijn om weer thuis te zijn?? Geniet nog lekker van je laatste weekje vrij

@Mila, kan me voorstellen dat je weinig zin heb om vandaag te werken...dat heeft vast te maken met het mooie weer. Wij gaan vandaag maar weinig doen want vind het veelste warm om iets te gaan ondernemen.

@debie, de blije doos is toch van de etos??? Dan krijg je na de bevalling toch mensen aan je deur van felicitas? Heb dit keer alleen de doos aangevraagd van de prenetal.

@koffieleutje, ik zal met je meeduimen. Ga je het hier ook vertellen of hou je het voor je??? Wij zijn natuurlijk ook reuze nieuwschierig ;)

10. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Over slapen bij opa en oma gesproken.....heb gisteren een beetje gezeik gehad met mijn schoonmoeder.
    Ze gaat daar vrijdag voor het eerst slapen en heb daar heel veel moeite mee maar omdat ze het zo graag willen ben ik toch bereid om het een keer te proberen
    Het was de bedoeling dat ze haar s'middags al op kwamen halen maar dat vind ik gewoon te lang dus heb haar uitgelegd dat voor mij zo'n eerste stap best moeilijk is en of dat ze hier gewoon thuis mocht blijven eten en dat ze haar dan na het eten meenemen.

Heb omdat ik het toch wel lullig vond mijn schoonouders uitgenodigd om hier te blijven eten en heb ook tegen ze gezegd dat het geen probleem zou zijn als ze al vroeg komen zodat ze toch genoeg tijd met haar hebben. Ze hebben dan ook nog de hele ochtend samen want het was de bedoeling dat we haar pas rond een uur of 11 zouden gaan halen.
    NOu ik kreeg me toch een paar verwijten naar mijn hoofd toe gesmeten. Ze zei " Dat ik niet zo moeilijk moest doen en er toch een keer doorheen MOET en als je ze moeilijk blijf doen dan blijft ze maar thuis" en ze had al boontjes in huis gehaald voor een vrijdag ( wat een ramp 8))
    Ze zei nog een aantal dingen maar had er eventjes genoeg van en ben er dus niet meer op in gegaan.....dat eeuwige gezeur altijd!

NOu dat was even mijn verhaal. Ik ga nu eventjes opruimen.

Groetjes

11. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Tuurlijk ga ik het dan hier ook vertellen, het is voor 80% een meisje zover weten we het al, nu graag die andere 20 % :D

12. Angelique72

1 apr 2009
    58
    0
    0
    Zuidbroek
    Hahaha, sorry maar moet toch wel ff lachen om je verhaal sterretje.
    Wat een reactie van je schoonmoeder zeg! Inlevingsvermogen heeft ze zeker niet. Tja en het is toch zonde van de boontjes hahahaha.
    Sorry het is helemaal niet leuk voor je.
    Sterkte ermee en gewoon langs je heen laten gaan.
    Doen wat voor jou gevoel het beste is.

Groetjes, Angelique

13. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @mila; ik heb ook weinig zin om maandag weer aan de slag te gaan. Moet dan nog 11 weken werken tot aan mijn verlof. KLinkt echt een eeuwigheid! maar de tijd zal vast voorbij vliegen.

@sterretjes; ja is zeker flinke buik, zit nu ook in een groeispurt heb ik het idee. Wel wennen idd om weer thuis te zijn, maar ook wel lekker. Weer mijn eigen bedje en spulletjes en kan ik af en toe weer in de babykamer koekeloeren haha.

@all; Net nog even een wipstoeltje gekocht. Zo langzamerhand is mijn uitzetlijst al bijna helemaal compleet. Ik begin nu in 1 keer te twijfelen of ik in zh of thuis wil bevallen. Heel vreemd, ik zei altijd ziekenhuis maar nu denk ik steeds, toch wel lekker als het thuis ook kan. Heb me net wel opgegeven voor een voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Allerlei info wat je dan moet doen als het zover is en een rondleiding over de kraamafdeling enzo. Wel handig als het je eerste bevalling is:)

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sterretje de blije doos is die van de prenatal. Weet niet hoe die van etoa heet, die heb ik al en idd komt er dan weer zo'n muts langs. Ach, koop toch niets.

enne wat betreft je schoonouders ze konden het wat mijn betreft bekijken, ze zou er niet meer heengaan. Ze mogen blij zijn dat ze een keer mag komen slapen en zeker is het niet zo dat je er eens aan moet geloven, wat een onzin. Doen wat je gevoel je zegt maar laat je niet dwingen haar eeerder te brengen dan is je eigen dag ook een stuk minder leuk. Beetje jammer dat ze dat niet snappen. En anders zou ik 3 euro voor de boontje geven als vergoeding.

(ik ben niet zo aardig zoals je merkt) haha

15. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Brenda, welkom terug & mooie buik! Je ziet er goed uit op de foto!
    @Geen zin om te werken, hier nog 1. Ik werk smiddags nu thuis, heerlijk! Alleen komt er weinig van werken ;)
    @Koffieleutje, ik ga duimen! Veel plezier morgen!
    @ZH/thuis bevallen, wij gaan morgen naar een infomiddag van het ZH hier in de buurt (waar ook het geboortehotel bij hoort, ben erg benieuwd!)
    @vervelende schoonmoeder, wat een **** zeg! Doe je zo je best om alle partijen tevreden te krijgen, krijg je dit.. Leuk is het zeker niet! Succes ermee!

16. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Brenda; Fijn! Dat jullie lekker hebben genoten in Frankrijk.
    Leuk die foto! Mooie buik zeg! Al best flink :)
    Geniet nog eventjes van je vakantie meid, daarna even bikkelen, en dan verlof! ..

@ De rest; Poeh! Volg al die verhalen niet meer zo.. heb barstende hoofdpijn. Gisteren ook al, en nu vandaag weer. Gelukkig kon ik wat eerder weg op me werk.
    Morgen nog even een dag & vrijdag, dan nog even een weekje vakantie! Gelukkiggggg..

Fijne dag/avond!

Liefs,
    Manon

17. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Hebben jullie ook zo'n problemen met BH's? Ik blijf maar nieuwe kopen. Lijkt wel of er geen eind aan komt met dat groeien. Heb net even op internet gekeken wat voor maat ik zou hebben. Nou, ik weet niet hoe ze mijn E cup in een Btje willen proppen hihi.
    Morgen maar even bij een zaak langs waar ze mee kunnen oordelen welke goed zit...

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ringeding dan kun je ook meegroeibh's kopen

19. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @Angelique, dank je wel en laat het ook zeker langs me heen gaan. Als ze het niet kan begrijpen dan maar niet.

@ Brenda, haha...ja dat herken ik wel . Ik kijk ook af en toe een keer in de babykamer :D

@debie, hihi...3 euro voor de boontjes...leuk idee, maarre denk dat ik dat toch maar laat ....band tussen mij en mn schoonma is al niet echt heel erg goed.
    Probeer wel mij best te doen om het contact een beetje soepel te laten verlopen en dat doe ik in het bijzonder voor mijn man, dochter en schoonpa . Laat het nu allemaal even bezinken want heb zo geen zin in gezeur en gezeik :x Hoopte alleen maar een beetje op wat meer begrip van haar kant!

Ik heb trouwens ook zo'n formuliertje ingevuld voor de blije doos maar heb nog geen brief van ze ontvangen.

20. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @ koffieleutje, veel succes vandaag met de echo en geniet ervan!

Deel Deze Pagina