Hoi! Ik zou me maar niet te druk maken hoor meid. Gewoon aangeven bij de tandarts. Zij weten wel wat wel en niet goed is. Succes! Ja, ik mag inderdaad al vlot komen. Dit omdat me laaste ongesteldheid op 14 Februari maar 1dag heeft geduurd. Ze willen voor de zekerheid kijken of ik niet verder ben. Ik heb dan een echo als ik 9 weken + 1 dag ben. Wat zou ik dan zien? Zou ik al het hartje horen? Hope so! Liefs! En maak je niet druk he..
@Manon ja volgens mij kan je het hartje dan al zien horen kloppen..Heb ook een filmpje op internet gezien waar het kindje zelfs al bewoog..hihi leuk Misschien ben je idd al verder..zou mooi meegenomen zijn, Nou ga maar eens aan de slag.Even terugbellen hoelaat ik precies bij die slager mag komen..pff. Fijne dag en bedankt!
Ik heb inderdaad ook al filmpjes gekeken op youtube, echt leuk om te zien! Jij ook een fijne dag! Ik ga nog wat in het huishouden doen, en straks moet ik helaas weer gaan werken. Liefs!
Het word voor ons ook het 1ste kindje. Ik heb opzich niet zo heel veel 'kwaaltjes'. Soms wat misselijk, ben tot nu toe 1dag echt heel misselijk geweest, dat ik amper wat kon eten, maar moet niet spugen. Verder ben ik wel errrrrg moe! Lig er elke dag toch zeker een 1 a 1,5 uur eerder op ben dan normaal. Op het moment ook erg verkouden, wat ik normaal eigelijk nooit ben! Dit is misschien tweede keer in me leven. Daar voel ik me wel beroerd van! Volle neus/hoofs, zere keel. Jij veel kwaaltjes?
Nee ook niet zo eigenlijk. ook errug moe, en ook 1 keer goed beroed geweest zonder over te geven. En voel wel vaak onderin de buik beetje zeurende pijn. lichte menstruatiepijn zeg maar. Dus als het zo blijft dan teken ik er voor
Ja! Ik ook! .. Maar ik bereid me er maar op voor , dat het hier niet bij zal blijven.. Ik heb ook veel minder trek in vanalles, dat valt me wel op! Was gek op bepaalde dingen, en nu? Nee! Het hoefd niet meer! haha. Grappig! We lopen echt bijna gelijk. Al gebeld naar verloskundige?
Ik heb idd ook minder zin in dingen. Ik kan ook niet zoveel meer op tot nu toe, maar da vind ik ffies nie zo erg. Zal nog genoeg kiloos aankomen Ik moet 24 april naar de vk. Moet dan voor echo en voor intake. Jij 10 april? Das wel iets eerder dan mij. Ik moet nog ff wachten. Das wel jammer. Ja grappig is dat ja. 1 dag verschil volgens mij he. Hoe oud/jong ben je?
dag meiden, wat is er gezellig veel gekletst vandaag @faye24; grappig dat jij dan ook getrouwd bent! was inderdaad een stralende dag, de donderdag was het heel somber. We zijn dus alweer bijna een jaar getrouwd! tijd gaat snel he? @amore; leuk he atwt? ik ben er helemaal verslaafd aan.. @ilona; welkom en gefeliciteerd!fijn dat je nog bijna geen klachten hebt. Ik ook niet veel, maar denk dat dat nog wel komt! @manonn; ik ben ook errug moe steeds, vooral na een dag werken. Moet dan echt moeite doen om mijn ogen open te houden tijdens atwt haha @andere nieuwelingen die ik vergeten ben; welkom allemaal! liefs brenda
November mama's 2009 brenda: 20 november, 14 april echo, 1e kindje lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje Amore1:20 november, 8 april intake VK, 23 april echo, 1e kindje manon: 21 november berbel: 22 november, 2 april echo mik2sept: 24 november, 10 april echo, 2e kindje zeepbel83: 26 november Mila77: 27 november, 1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje
Hoi Loontje24, Ik mag inderdaad 10 April voor een echo, dit omdat ze toch graag even willen kijken hoever ik precies ben. Ik was 14 Februari voor het ongesteld, en het heeft maar 1dag geduurd. Zelf denk ik dat ik gewoon 5 weken en 3dagen ben, maar ze willen het toch voor zekerheid checkken. Ik mag 20 April voor een intake gesprek, en dan plannen we 2 weken later een echo, dan ben ik 12weken. Ik ben 21 jaar. Een jonge mamma dus. Heerlijk! Jij waarschijnlijk 24, hihi. Fijne avond.
Hee manon, Ah vandaar. Ik was idd ook 14 feb, de laatste keer ongi. Maja das logisch haha.. Nou spannend dan allemaal he! Ik ben 27. Das nog een oude profielnaam van mij. Jij ook fijne avond!
@ Manon, over 2,5e dag al een echo? dat is fijn! En je hebt inderdaad al een buikje zeg! Misschien ben je toch al verder, zou wel leuk zijn toch? Ik zal ook even wat over mezelf vertellen. Ik ben net 30, woon in Leidsche Rijn (utrecht) en ben 11 jaar samen met mijn mannetje. Nog niet getrouwd, dit gaan we voordat ons beebje geboren wordt wel doen voor de formaliteit. Ik heb een tijd fulltime gewerkt als kandidaat-notaris, maar ben sinds kort 3 dgn gaan werken, dit wetens bezuinigingen en voor mezelf omdat ik graag kindjes wilde en mezelf hiervoor alle rust wilde geven (was behoorlijk gespannen) en zie het resultaat Vind die vrije tijd echt heerlijk! Mijn hobbys zijn winkelen (!), dansen en vakanties en series kijken. @ Brenda, wel grappig. Heb hiervoor op de afdeling estate planning gewerkt en had toen veel te maken met private-bankers. lijkt me best een leuk beroep. @ Ilona, gezellig dat je hier ook komt kletsen! Heb ook nog weinig klachten, alleen nog steeds bijna voortdurend een zeurend stekend gevoel in onderbuik. Ik zag trouwens in een tabelletje dat je HCG waarde pas bij 6 weken enorm toeneemt! Ik denk dat de symptomen dus binnenkort echt gaan komen!
@lotje; is idd leuk beroep! heb het er ook erg naar me zin! Dus volgende week gaan we pas echt klachten krijgen hahah... nou kijk er al naar uit liefs
Hey ladies, @de nieuwe zwangeren, welkom! @faye, ***** van je tanden, hoop dat het snel beter gaat! @brenda, ja ATWT is geweldig, volg het al 10 jaar! Ehm... Verder weet ik niet meer zo goed wat er allemaal geschreven is Hier qua kwaaltjes weinig ontwikkelingen, wel heel moe nu en pijn aan de zijkant van mijn borsten. Bh gaat thuis zsm uit! Ga zo lekker romantisch filmpje op Net5 kijken, heerlijk! Fijne avond!
Heee Dames, Zou ik ook op de lijst erbij kunnen? Het is mijn 2e kindje uitgerekend op 19 november! Oeeee wat lijkt dat raar; 2e kindje! Whaaa het is echt écht! Hé Lotje, ja de vorige keer begon de misselijkheid bij mij ook pas vanaf 6 weken.. Het heeft 10! weken geduurd voordat ik me weer wat normaal voelde. bleechh! Ik hoop dat het nu niet hoeft!pfff Ik haal gembercapsules bij de gezondheidswinkel, hoop dat dat wat gaat helpen. Ik ben Pien, 25 jaar, leerkracht van lieve kleutertjes, heb al een zoontje van 8 maanden. Hobby's zangeres van een band; en natuurlijk winkelen! hihi
November mama's 2009 Pina123:, 19 november, 2e kindje brenda:, 20 november, 14 april echo, 1e kindje lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje Amore1:,20 november, 8 april intake VK, 23 april echo, 1e kindje manon: 22 November, 10 April: Echo. 20 April: Intake gesprek. 1ste kindje. berbel: 22 november, 2 april echo mik2sept: 24 november, 10 april echo, 2e kindje zeepbel83: 26 november Mila77: 27 november, 7 mei echo ,1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje
ATWT ben ik ook fan van. Elke dag snel ik naar huis en kan ik nog net een stukje zien hihi. Vandaag een goeie dag gehad. Ben nu wel heel moe en heb ook steken/krampen in mijn buik. Vandaag ook verloskundige gebeld en date gemaakt. Ben er hyper van.... hihi. Duurt me nog veels te lang maar ja.... Anyway, ik ga ff lekker douchen en richting mijn mandje. Toedels.