Zooo vandaag weer een hele warme dag pfff..... Heb vannacht overigens heel goed geslapen, vond het absoluut niet te warm. Nou verder gaat alles goed hier. Maandag gaan we lekker op vakantie....heb er zin in Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag????
Ik ga vandaag op goede bh-jacht.... En denk ik bij mijn ouders langs. Het is de sterfdag van mijn broer. Vanmiddag ga ik bij vrienden eten, want mijn man is weg dus heb mezelf uitgenodigd..... Verder denk ik rustig aan doen, want het wordt volgens mij wel heel erg warm vandaag.
haha, hier heb ik ook niet zo veel met schoonfamilie, je krijgt ze er maar gratis bij denk ik altijd, vrienden zoek je zelf uit. Badje staat nog in de tuin van gister, boodschappen zijn al binnen dus dat wordt in de tuin hangen vandaag en ff bijslapen van een klote nacht.
Koffieleutje: Veel succes en plezier met de echo vandaag. Hopelijk weet je vandaag eindelijk of je een zoon of dochter erbij krijgt. Sterretje: Alvast een hele fijne vakantie toegewenst. Geniet ervan en kom maar lekker uitgerust terug. Ringeding: Succes met het vinden van een bh en heel veel sterkte vandaag (ook voor je ouders natuurlijk). Blijft een memoriale dag die je niet mag vergeten (vind ik). Debie: Veel plezier met tuinhangen. Je hebt gelijk met dit weer. Vandaag is voor mij weer een gewone werkdag. Maar morgen lekker vrij en dan gaan we 's middags richting Flevoland voor een weekendje weg. Fijne dag allemaal!
@koffieleutje, ben ook wel benieuwd hoe je echo was. @Sterretje, alvast fijne vakantie. Geniet er van. Ik heb vandaag weer gewerkt. Morgen nog een dagje en dan eindelijk weekend. Poeh, vond het wel warm hoor. Zelfs de airco kon het niet aan zo op het eind vd middag. Toen nog ff boodschapjes gedaan en nu lekker bank/tuinhangen. Heb vandaag voor het eerst dikke enkels... Nog nooit gehad dus dat ziet er voor mij wel raar uit haha. Fijne zwoele avond nog. Grtz.
sjeetje....wat gaat deze zwangerschap toch snel. Zat even naar mijn banner te kijken en zie dat het nog maar ong 95 daagjes is voordat de baby komt. Over 3 maandjes al Vinden jullie het nu ook zo snel gaan?
Ik vind het ook snel gaan hoor. Krijg de kriebels dat we met babykamer moeten beginnen (is alleen nog leeg en meubels staan nog ingepakt er in). Pfff is dit nu het begin van nestdrang.
Hi meiden, hier alles goed?? Ook zó'n last van de warmte?? Van mij hoeft het niet zo warm te zijn hoor klaag klaag. Gisteren wel een leuke dag gehad in de Zwaluwhoeve, maar toch vond ik het tegenvallen, had er meer van verwacht. Werd ook een beetje eng van de warmte dus heb echt alleen maar heel relaxed gedaan en 's avonds heerlijk genoten toen het afkoelde. 's avonds hadden we een hotel geboekt maar bij aankomst zag het er niet uit, overal ongedierte (spinnen en muggen) en dat voor een ****hotel....we hebben gevraagd om een andere kamer maar hotel zat vol dus toen besloten om kosteloos te annuleren en weer naar huis te gaan, dus was om 01.30 's nachts thuis. Vond het niet erg want slaap het lekkerste in me eigen bedje in me eigen omgeving. Verder krijg ik heel veel commentaar op de omvang van me buik, reacties van gelukkig hoef je nog maar een paar weekjes jaja doe maar een week of 15...en dan zie je ze kijken..dus heb even opgemeten en me omvang is schrik niet 114cm das bijna net zoveel als bij Amy met 37 weken.....geen wonder dat het me nu al in de weg gaat zitten. Meer mensen met zo'n mega buik? Gelukkig is de weegschaal me goedgezind want tot nu toe maar een kilo aangekomen! Verder voor een kamer gekeken en heb wel wat gevonden voor Amy bij babypark in Gouda maar heb weer eens een dure smaak (small world van Disney) echt peperduur maar o zo leuk. Eens even kijken hoe we dat gaan doen want schoonvader wilde kamer geven maar dit is wel een beetje te dus willen we er zelf wat bijleggen. Levertijd 8 tot 10 weken dus moet wel snel een beslissing maken. Aannemer gaat binnen nu en 3 weken beginnen en tegen die tijd zal me nesteldrang wel helemaal niet te houden zijn...... Bijna weekend, morgen op visite. Amy had het erg warm vandaag, hele natte haartjes..... Je zal nu maar moeten bevallen, moet er niet aan denken!
Ringeding ik ben de laatste tijd ook weer ietsje misselijker dan nromaal, ook vanwege brandend maagzuur, nee die kwaaltjes heb ik niet gemist grrrrr :x Wil je binnen Nederland blijven, lekker naar Center Parcs! Haha nee mijn borsten groeien niet echt, helaas Brenda, welkom thuis! Leuke foto en zo te zien heb jij ook al een flinke buik! Mooie foto hoor! Debie heel bewust ben ik daar al vrij vroeg mee begonnen, ze was een half jaar en nu gaat ze 1x per week naar me ouders toe en blijft ze daar logeren, vanwege een arbeidsconflict werk ik niet en het valt me soms erg zwaar om en zwanger te zijn en fulltime voor haar te moeten zorgen, mijn man is ook nog eens vaak laat thuis vanwege eigen zaak dus komt een hoop op mijn schouders terecht. Maar de eerste keer is altijd moeilijk, met alles. Ik zou dat weer hebben als ik moet gaan werken en haar op de creche moet doen...maar tis even doorbijten! Blije doos een beetje leuk? Debie dat gezegde van vrienden kies je uit en helaas familie niet heb ik ooit eens gezegd tegen me zwager neemt ie me nog steeds niet in dank af haha Sterretjes waarom heb je er moeite mee dat ze bij je schoonmoeder uit logeren gaat? Vanwege je schoonmoeder of uberhaupt het logeren? Gaat ze weleens uit logeren? Wij brengen haar niet naar me schoonmoeder omdat ik zeker weet dat ze dat niet aan kan en hetzelfde geld voor me schoonvader, die heeft een zieke vrouw dus dat word ook niks, dus ze gaat altijd naar me ouders toe en soms naar me zwager. Onder de 100 dagen he dan gaat het helemaal hard! Hier wordt het een ziekenhuisbevalling, moet want heb medische indicatie, ben van Amy thuis bevallen en zou het nooit meer doen maar daar heb ik zo me redenen voor. Ieder moet doen waar zij zich prettig bij voelt! Laat je goed voorlichten en streep de voors en tegens tegen elkaar af! Koffieleutje, je houd ons in spanning!!! Ben benieuwd hoor!!!
@ Lafo, Heb moeite met beide zowel het logeren als met mijn schoonmoeder. Ik mag haar niet en de reden is dat ze iedereen bij haar wegjaagt met haar grote waffel. Ik kan wel 1000 dingen opnoemen waarom ik moeite met haar heb......mijn schoonvader is daarintegen wel een hele lieve man en voor hem doe ik echt mijn best om het contact een beetje goed te houden!! Vervelend zeg, dat jullie hotelkamer een tegenvaller was maar wel fijn dat jullie kosteloos de boel kon annuleren. Ik had ook wel naar huis gegaan, denk ik Hier niet zo'n megabuik. Had ik ook niet bij mijn dochter en heb toen nog een echo gehad met 28 weken omdat de vk mijn buik wel heel erg klein vond. Dit keer is mijn buik wel groter. De kleine is wakker even een broodje geven. Bye!
goedemorgen, Deze zwangerschap gaat zoveel "sneller" dan de vorige. Ben er ook minder mee bezig nu dan bij de eerste. Mijn buik is minder groot dan bij Ilse en ook ben ik nu 6 kilo aangekomen en toen zo'n 12-13 kilo. Hoop dat ik dit tot het eind zo een beetje vol kan houden lafo Die opmerking over vrienden en schoonfamilie heb ik jaar of 7 geleden tegen mijn schoonmoeder gezegt, en sta dus ook pas sinds een jaar op de verjaardagskalender, tel weer sinds ik bevallen ben geloof ik. En balen zeg dat je hotel zo tegen viel. Hier ben ik nu 6 weken thuis ivm zomervakantie en moet zeggen dat ik 24 uur per dag "zorgen" soms ook best vind tegenvallen, zeker als ze zoals vorige week ziek was, dan is het best pittig zeker met die buik. Vandaag naar mijn mams en zus, willen ff wat leuks met die kids doen, zwemmen, ballorig, weet het nog niet maar zien we straks wel. mila zal idd maar beginnen met de babykamer, leuk toch ??? Zal volgende week ff foto neerzetten van onze babykamer en de nieuwe meidenkamer van Ilse. Fijne dag allemaal
Goedemorgen.... Heb slecht geslapen door een combi van brandend maagzuur, warmte en een wakkere Amy die nu dus mega chago is en mama ook een beetje...... Debie en Sterretjes balen zeg zulke schoonloeders....ik heb gelukkig daar niet zoveel last van alleen ze gaat er niet logeren. Heb meer last van me man zijn broer, daar lig ik wel continu mee overhoop...je hebt gewoon mensen die irritaties bij je opwekken en dat heb ik met hem....dan ben ik opeens erg blij dat ik geen broers of zussen heb..... Vandaag gaan we op visite bij een vriendin met 2 kids. Verder heb ik het bloedheet en probeer ik niet te veel te doen.
Sorry meiden dt julie nu pas wat horen maar ik moest gisteren na mijn echo meteen door naar het VU en gisteravond ben ik buiten blijven zitten om weer op een normale lichaamstemp te komen. Tjee wat was het heet, kan er normaal goed tegen maar nu ?? pfffffffffff Vandaag dus weer voor controle geweest, even snel een echo gehad. (krijg ik iedere controle) Lag lekker weer met zijn kontje tegen mijn buik aan, dus nope niks gezien Groeit als kool, was bijna een kilo. Moeders bloeddruk 120/70 en is nu in totaal 3.4 kg bijgekomen. Ik mag nu om de 2 weken terug. Ik heb vanavond gebeld voor een pretecho, ze bellen me terug voor en afspraak ben zo nieuwsgierig nl en die echo van vandaag ging wel erg vlug, vlug. Dames sterkte vandaag !!!!
***komt snel ff langs*** Fijn dat het goed was Koffieleutje, alleen wat een eigenwijsje!! Hahaha. Hij/zij maakt het wel spannend. Dames sterkte vandaag met de hitte! ***en weer weg!***
Koffieleutje, goed nieuws dus alleen nog steeds geen 100% zekerheid over het geslacht, wel spannend. Oh meiden wat is het bloedje heet, ik zweet me rot ook op plekken waarvan ik niet eens wist dat je daar kon zweten, blegh...
Het is zeker warm vandaag.. Manlief is ziek (is zo zielig). Ik vroeg me wat af.... Op de uitzetlijstjes staat dat je 2 pakjes, 3 x 2 maten rompertjes, sokjes en mutsjes. Is dat niet erg weinig. Nu krijg je natuurlijk vast wel spulletjes.. Maar mijn schoonzus zegt dat ik nog veel meer moet halen omdat de rompertjes er doorheen vliegen.....