hm die heb ik niet erin gehad Je had altijd de knippie baby, maar die hebben ze neit meer. Nu is het knippie kids.. .en dan zitten er als je geluk hebt 4 patroontjes in voor baby's (maar gaat ook meestal vanaf maatje 68)
Ringeding wat leuk een creabea in ons midden, heb echt geen idee, heb je niet van die tijdschriften met patronen?? Loontje net wat koffieleutje zegt ligt eraan hoe groot je kindje is bij geboorte en hoe snel ze daarna groeien, voorlopig heb je denk ik wel genoeg haha. Amy zit nog steeds in maatje 74/80 qua rompers, daar zitten ze over het algemeen wel lang in. Nou heb het toch nog steeds warm hoor meiden, zeker als je bezig bent....
wat voor rompertjes hebben jullie allemaal dan? mouwloos, kort of lange mouw? als ik in de winkel sta begin ik zo te twijfelen wat nou handig is...
Ja Koffieleutje heb het nog steeds warm maar heb net gepoogd het huis een beetje schoon te maken maar valt niet mee...
Ik zal nog eens kijken wat ik heb in die kleine maatjes maar het zal veelal korte mouw zijn want Amy is van mei...zou een paar korte kopen en toch wel wat meer met lange mouwen in de winter, in het begin hebben ze dat wel nodig denk ik zo...
Ja dat kan je beter doen, meestal doe ik het ook 's ochtends maar deze keer kwam het er niet van, heb een hond dus moet zeker wel elke dag stofzuigen....
Hier voor november echt rompers lange mouw. Die kleintjes bewegen nog weinig dus mogen best lange mouw hebben. Als het wat warmer is deed ik er dan een t-shirt korte mouw over, denk dat ik 3-4 rompers met korte mouwen heb voor dan. Hier bijna klaar met een speeltoestel voor Ilse in de tuin, word leuk. Enne knap hoor eigen kleding maken, ik pas al voor nieuwe knopen ergens aanzetten. haha
Vroeger toen ik een jaar of 10-15 was, heb ik veel kleren zelf gemaakt (mijn moeder ging maken, en dan wilde mijn zus en ik dat ook natuurlijk). Nu ben ik nog niet verder gekomen dan rokken... dus het is weer een nieuwe uitdaging voor mij.
Debie wat voor speeltoestel? Heb er eentje toevallig gekocht via mp en vandaag opgehaald. Eentje van Little Tikes maar heb al een hoop dingen staan onderhand....zanbak, glijbaantje, hobbelpaard en nu weer zo'n klimtoestel haha.
Hallo meiden, hier ik ook weer eens.... Heb wel regelmatig meegelezen hoor, maar had de puf niet om te typen hahaha We zijn druk bezig geweest met Luuc ( onze zoon) zijn kamer en die is vorige week afgekomen. En dat warme weer...men...vreslelijk..terwijl ik echt een warmte mens ben. Momenteel werk ik 4 avonden ipv 3 dagen. Dit is echt veel beter vol te houden heb nog maar amper last van de Ischias Ben ik dus echt mega blij mee. Guido mijn man is nog steeds thuis dus hoef ook geen oppas te regelen. Ik weet eigenlijk niet echt goed waneer ik voor het laats heb geschreven... Maar mijn man, Guido dus is inmiddels 2x geopereerd. Volgens mij heb ik destijds nog wel geschreven over die eerste operatie. Dat ze polipen en een biopt hebben weg genomen. Hij had daarna wel veel last ervan. We moesten toen terug komen en ze wisten wederom niet wat het nou was, dat foute weefsel. Dus op korte termijn opereren. Dat is dus afgelope donderdag gebeurd...Men wat waren we allebij zenuachtig...pfff Maar dat kwam ook omdat ze nu een hele andere operatie zouden uitvoeren; zgn "denker" operatie. Dan maken ze onder de bovenlip in de mond een incisi en dan maken ze van al die verschillende holtes dus 1 grote holte, en kunnen ze zo bij de tumor komen, die dus zeg maar helmaal boven in de neusholte zat bijna tegen het hersenvlies en vlakbij de oo zenuw. Allemaal dus weer risico's. Maar ze vertelde wel dat het eigenlijk nooit fout ging. Maar wat bleek, die operatie hebben ze niet hoeven te doen, ze hebben alles toch via de neus kunnen weghalen!! Allles is schoongemaakt, en het foute weefsel is ALLEMAAL verwijderd! Hij heeft in zijn rechter neusgat nu nog wel gaas zitten ( ongeveer 1,5 meter!!!) en dat gaat er morgen uit. Maar door zijn linker neusgat kan hij weer zo goed als vrij ademen!! Ze spreken ook niet meer over een "tumoreuze ontwikkeling" maar over een polipen kwestie. Alles aarvan we niets zeker wisten wat het was, die bal destijds en wat er donderdag is verwijderd is voortgekomen vanuit de poliepen die hij had!! DUS HEEEL GOED NIEUWS!!! Hij moest 1 nachtje blijven en vrijdag was hij weer thuis en het gaat eigenlijk heel goed! Hij voelt zich goed , a;s bijna vanouds maar is nog wel wat moe afentoe! Ik was helmaal in mijn nopjes vrijdag, dat ik voor het EERST zin had om wat de kopen voor de kleine meid! Dus ben ik even naar de winkestraat gegaan en heb wat kleertejs gekocht!! zoooo lief! Met mij gaat het goed. De buik groeit goed en voel me goed! Ben zo blij dat ik ook niet veel alst meer heb van de Ischias. Was vorige week bij de VK en alles was goed, ben tot nu toe 4 kilo aangekomen en de bloeddruk was perfect! Nu Luuc zijn kamer klaar is ga ik denk ik van de week aan de volgende beginnen, al denk ik niet dat ik ga schilderen...met assesoires kom je tenslotte ook een eind!...ik kijk wel even, koan ook zomaar izjn dat ik de kolder in mijn kop krijg! Nou meiden wat een elle lang verhaal is dit geworden...hopelijk zal het me lukkken nu weer wat vaker te shcrijven hahahaha Maar ik ben er nog steeds hoor!