Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    @maaike: fijn dat het allemaal goed is gegaan zeg. Goed nieuws...

Hier nog 100 dagen te gaan voor de uitgerekende datum.. maar ik ga voor 100-14 dagen. De gyn wil me niet laten lopen tot het einde, maar wanneer hij wel wil gaan opwekken weet ik niet....maar de volledige 9 maanden gaat het niet worden in ieder geval..

2. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Gooooeeeieeemorgen/middag girls,

@Sterretje; Fijne vakantie meid! Geniet!

@Ringeding; Hoop dat de 'klachten' vlug verdwijnen.
    Kwa bh-probleem? Nee! Helaas geen last van! Haha! Had het niet erg gevonden hoor als ze flink zouden groeien, heb niet echt grote van mezelf.
    Al zijn ze wel iets groter geworden! Echt niet erg.... haha!

@Lafo; Jeetje! Wel sneu zeg, dat alles zo tegenviel, ook al slaap je eigen bedje inderdaad het lekkerst.
    En nog maar 1kilo aangekomen? Jeetje! Ik ben nu al 7kilo aangekomen, al is het toch niet echt te zien hoor. Ik woog altijd 52, en nu 58/59.

@Koffieleutje; Hoe was de echo? Ben benieuwd! Zozo, jij had een flinke baby van 9pond. hihi!

@Annie; Ik ga flesvoeding geven. Ik vind borstvoeding niks. Ik heb er geen geduld voor denk ik, en het kolven, nee.. Lijkt me echt 10x niks.

@Monalise: Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Een meisje! Wat leuk.. Zelf krijgen wij ook een meisje, mijn voorgevoel klopte ook!

@Loontje; Heerlijk geshopt zo te lezen. Lekker hé! Ik shop ook reeeeeegelmatig hoor! Kan het niet laten. Ik heb al onzettend veel kleertjes.
    Maat 56 is tot +/- 2/3maanden heb ik begrepen. Dusja, hangt af van de grote van je baby natuurlijk.

@Maaike; Fijn! Dat je zulk goed nieuws hebt. Fijn! Dat het goed gaat met je man. Jullie zijn druk in de weer met de kamertjes, leuk hoor! Nu nog éen kamertje, succes ermee! hihi.

Met mij gaat het eigelijk harstikke goed. Ik vind niet dat ik mag klachen.
    Einde van een werkdag zere voeten, en worden dik in de avond (zeker met dat (te)warme weer). Soms wat last van maagzuur, maar word ineens minder, dus dat is lekker.
    Aanstaande woensdag naar de VK. Ik ben benieuwd. Ik denk dat ik in totaal nu toch echt 7kilo ben aangekomen.
    Ik woog altijd 52, en nu 59.. Gek hoor! Richting de 60 gaan! haha! ( Ik ben zelf 1.61) Ik krijg vele opmerkingen over me buikje. Gelukkig allemaal maar hele leuke!
    Verder shop ik in de rondte. Heerlijk! Ik ben gek op het merk Noppies! Mijn hele kastje ligt vol. haha!
    Het kamertje is ook een eindje. Alles geschilderd, maandag komen ze de vloerbedekking leggen, en de gordijnen komen over +/- 3weken. De meubeltjes eind van de maand.
    Leuk leuk!

Meiden, Er word zoveel gekletst. Ik probeer zoveel mogelijk te reageren hoor, maar soms kan ik het even allemaal niet meer volgen. haha!

Allemaal een hele fijne dag!
    Ik ga gezellig op visite + bbq-en bij mijn schoonbroer + vriendin.
    M'n vriend en ik hebben nu een weekje vakantie! Heeeeeerrlijk!

Liefs, Manon

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Het was een hele snelle echo manon helaas en het kontje lag tegen mijn buik aan dus weer niks kunnen zien :p
    Ik ga van de week ff een pretecho afspreken denk ik ;)
    Have fun in je weekje vrij !

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Het speeltoestel dat Paul gemaakt heeft

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Debie wat een mooi speeltoestel!
    Handige vent ook, die heb ik helaas niet hihi.

Manon ja maar ik weeg helaas wel wat meer dan jou, volgens mij kan jij dat best hebben die paar kilo's en ik probeer het te beperken!
    Morgen gaan wij kijken voor meubels voor het kamertje, leuk he om daarmee bezig te zijn!

Ringeding waarom wordt je beeb eerder gehaald?
    Ik loop ook bij de gyn maar weet daarom ook dat het in ieder geval geen 42 weken word!
    Scheelt weer een week!

Maaike ik heb het niet gevolgd allemaal maar ben wel heel blij voor jullie met zulk goed nieuws!!

Sterretjes fijne vakantie!!

6. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Leuk speeltoestel zeg !!

Bij mij worden het ook geen 42 weken, ik mis schijnbaar iets waardoor de bevalling niet spontaan op gang komt, zijn dus alle 4 ingeleid waarvan 1 K.Z
    De kinderen werden er niet beter op qua conditie, in het vruchtwater gepoept, foetale nood daarom spoed K.Z dus daarom afgesproken nu in te leiden met 40 weken.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Koffieleutje loop je ook bij de gyn?
    Hier vanwege exteem veel bloedverlies bij mijn eerste bevalling een medische indicatie om in het ziekenhuis te bevallen.
    We zien wel of ik word ingeleid of niet want Amy kwam met 41 weken en zo lang wilde de gyn geloof ik niet wachten.

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik heb idd ook een medische indicatie om in het zkh te bevallen vanwege extreem bloedverlies (vastzittende placenta) en die keizersnede, ik loop dus ook bij de gyn. Vind het niet erg hoor want krijg bij iedere controle een snelle echo :D

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou koffieleutje kunnen we elkaar een handje geven, alleen bij mij bleven er resten achter en was ik thuis bevallen en moest toen daarna met spoed naar het zh, daar kwamen ze erachter dat er nog restjes van de placenta achter gebleven waren en werd ik geopereerd.
    Uiteindelijk 3 dagen in het zh moeten blijven en had 3,5 liter bloed verloren, nu maar hopen dat het deze keer anders gaat, was toen wel erg bang en heb niet kunnen genieten van mijn kraamtijd...

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nou inderdaad meis we hebben hetzelfde meegemaakt.
    Bij mij schijnt het normaal te zijn, dus ben best wel angstig nu en druk de gyn steeds op het hart hier alert op te zijn. Als je zo je bloed uit je voelt lopen wordt je echt vreselijk bang. Gelukkig is het zo aangevuld in het ziekenhuis maar ik zou ook wel eens polikninisch willen bevallen en lekker thuis kramen. daar ga ik nu gewoon voor. En meis vergeet niet het hoeft deze keer niet zo te zijn bij jou he.

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee koffieleutje idd het hoeft niet zo te zijn, daar heb je gelijk in.
    Op zich is het wel een fijn idee dat er nu bloed klaar ligt en ik gelijk al aan het infuus moet, maar zal er nu wel heeeel anders in gaan als toen bij Amy.
    Wel fijn om te horen dat er iemand precies hetzelfde heeft meegemaakt, gedeelde smart is halve smart!
    Gaat goed komen net als bij jou!!!

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    En we zijn ook allebei rond dezelfde tijd uitgerekend. We spreken gewoon af in het zkh bevallen en lekker weer naar huis om te kramen ! :)

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Vind ik een goede afspraak meid!!!
    Daar gaan we gewoon voor!!!
    Zie je op tegen de bevalling?

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    In het begin was ik daar niet zo mee bezig was veel te druk om zwanger te worden en de eerste 3 gevaarlijke maanden.
    Maar nu het toch dichterbij komt wordt ik eerlijk gezegd best bang en jij ?

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja met vlagen ben ik bang, de ene keer denk ik, ga me er niet druk om maken komt goed en de volgende keer dan ben ik weer doodsbang, lang leve de hormonen zullen we maar zeggen!

16. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    #1656 Sterretjes82, 9 aug 2009
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
    Hoi meiden,

Hier even snel een berichtje van mij want ben een beetje druk met de laatste spulletjes inpakken.
    Afgelopen vrijdag is alles redelijk goed gegaan. Heb wel even staan huilen toen ze wegreden maar daarna ging het wel weer goed. We hadden een feestje dus genoeg afleiding... gelukkig :)

Ik ben dus ook met vlagen bang voor de bevalling en heb ook soms momenten van I CAN DO THIS dus kom maar op, maar al vrij snel bekruipt me weer die angst ...pfffffff Laten we nog even genieten van onze zwangerschap:D

Sorry dat ik niet alles gelezen heb maar heb het dus ontzettend druk en ben nu dus ook weer weg want zie op de klok dat het errug laat is!

Truste!

17. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oh maar we kunnen het ook meiden ;) En die angst is volkomen normaal denk ik, en we krijgen er zoiets moois voor terug.

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hier nog helemaal geen "angst" voor de bevalling, alleen bang dat ik nu nog sneller beval, bij Ilse was het 5,5 uur. Ik had goed en wel 45 minuten weeen en had al 4 cm ontsluiting. Wel in het ziekenhuis bevallen omdat Ilse in het vruchtwater gepoept had. Nu weet ik niet wat ik wil, als ik jullie verhalen lees en denk aan alle andere risico's roep ik heel hard ziekenhuis. Daar was ik me bij de eerste niet van bewust maar nu heb je toch al een dreumes rondlopen. Maar goed we zien wel wat ik dan besluit.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sterretje fijn dat het goed gegaan is.

Lafo veel plezier met meubels kijken. Vind dat ze bij burgerhout sliedrecht ook leuke meubels hebben. Hier heeft Paul het bed zelf gemaakt en kasten hebben we gekocht.

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Debie heb over Amy ook niet lang gedaan...4,5 uur dus bij de eerste wee mag ik gelijk al naar het ziekenhuis gelukkig!
    Hier geen handige man dus zelf maken is geen optie helaas haha
    Ben bij Burgerhout geweest en bij Babypark maar vind het allemaal best duur, dit adresje is gelukkig niet zo duur.

En tuurlijk kunnen we het, moet eerlijk zeggen dat ik de bevalling zelf erg vond meevallen, had verwacht dat het meer pijn zou doen dus meiden dat is misschien een opsteker voor die nog nooit bevallen zijn!

Deel Deze Pagina