Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Koffieleutje gaaaaaf een echte meid dus!
    En nu lekker meisjeskleren kopen, je kan los gaan hihi

Debie wat een leuke kamer van je kleine meid!
    Ontzettend mooi gedaan!
    Die Ikea kastjes zijn erg handig he, heb ze in me huiskamer staan.

Faye succes met je huis, maak je niet te druk!

Loontje ja kinderen kosten een hoop geld, weet er alles van....maar je krijgt er een hoop voor terug (lekkere dooddoener hihi)

Meubels gezien zooooo leuk dus nu even de kleuren nog uitkiezen en lettertype want Amy haar naam komt er op te staan.
    Dus heb weer wat te doen!

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het hier? Ik zag een hele leuke kamer voorbij komen. Super! En heb even snel gelezen over een geweldige pretecho. Leuk dat je nu echt jurkjes mag gaan kopen.

Hier heel druk. Babykamer, wassen en schoonmaken. Donderdag krijgen we ineens kijkers voor ons huis. Leuk, midden in de verbouwing! Hoop dat ze geintresseerd zijn.
    Vorige week donderdag een reis geboekt en aankomende donderdag vliegen we naar Turkije! Heerlijk! Ik heb er zo'n zin in.
    Opa gaat behangen in de vakantie en dan kunnen we daarna het laminaat gaan leggen en dan .... klaar.
    Oja en woensdagavond ook nog een pretecho! Haha, we hebben het nu heel druk! Vandaar dat ik niet veel online ben.
    Misschien ben ik er morgen nog even en anders gooi ik woensdag nog een foto op de site.

Trusten.

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hey mijn banner is weg!

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nouja, toch niet!

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    koffieleutje leuk een meid, hoe zit de verdeling dan bij jullie thuis zometeen?

lafo het is dus wel gelukt met de meubels? Ben benieuwd.

Annie lekker dat een vakantie boeken nog gelukt is. Maar begrijp ik goed dat jullie nu aan het verbouwen zijn en het donderdag misschien wel verkocht wordt? En waar willen jullie dan naartoe?

Heb nog geen idee wat ik ga doen vandaag, ziet er tot nu toe niet mooi uit hier, hoop niet dat het een dag binnen hangen wordt.

6. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@koffieleutje: He eindelijk wou ze het laten zien!! leuk, leuk!!
    @Annie: Jee wat druk ben je, maar wel erg leuk allemaal!! En heerlijk nog ff naar Turkije!! Waar gaan jullie heen? Heel veel plezier en geniet er van!!
    @Lafo: Ja das zeker waar en het is ook nog heel erg leuk om te doen!!
    @Debie: Het ziet er hier ook nog een beetje somber uit, maar gloof dat het vanmiddag beter zou worden. Ik ga denk ik zo maar ff de boel afstoffen en vanmiddag gezellig naar een vriendin!

Fijne dag allemaal!

Liefs

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Debie dat betekend dat ik straks 1 zoon heb en 4 dochters ;)
    Manlief is door het dolle heen (is zijn eerste eigen dochter, maar hij is ook stapeldol op die anderen hoor) en gaat straks een jurkje kopen en ik mag niet mee :p

8. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Hehe Koffieleutje, eindelijk weet je het dan! Je hebt er even op moeten wachten, maar dan heb je ook wat! Hahaha.

@Annie, poeh he wat een drukte, geniet dan maar lekker in Turkije, kan je ff tot rust komen!

Nou dames, ik ga straks maar weer aan het werk (ahum). Merk wel dat naarmate mijn verlof dichterbij komt ik steeds minder zin heb!! Maar goed, nog even doorzetten..

9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Sterkte Amore !!

10. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Vandaag weer bij de gyn geweest of precies 26 weken. Eerst het praatje over hoe het ging. Nou ja, op de verkoudheid, misselijkheid en darmkrampen na gaat het uitstekend. Voor de misselijkheid maar weer aan de emesafene en verkoudheid mijn neusspoelen met zout water.

Toen gingen we bloeddruk en buik meten. Zo op het oog en met voelen, had de gyn zo iets van: 32 weken zwanger... toen de meetlint erbij genomen en daar kwam uit op 30 weken. Dus geen wonder dat ik last van mijn maag en darmen heb zei de gyn. OMdat ze mijn buik wel erg groot vonden, wilde ze nog een echo maken (vonden wij heeeeeel erg). Daarop was te zien dat alles goed was, en dat ik ook niet overdreven veel vruchtwater heb, en dat de grootte van de buik, dus gewoon bij mij hoort. (Ik ben weer eens apart hoor)

Over 3 weken weer terug komen, maar ja dan is hijzelf op vakantie. Dus of ik dan bij een andere gyn wilde... tuurlijk maakt mij niet uit. NOemde ze de naam op van degene die ik had met de 20 weken echo en daar niet echt leuke ervaring mee had. Dus ik meteen: NIET BIJ HAAR... de assistent moest lachen. krijgt ze denk ik vaker te horen.. Dus we konden gewoon bij een andere...

Frummel is nu lekker aan het schoppen, ze hebben hem zeker erg wakker gemaakt hihi.

Op naar 1 september, dan mogen we weer...

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Had hier ook best zin om weer te gaan werken maar naarmate het einde van de vakantie in zich komt steeds minder zin. Moet straks nog 8 weken. Zal ook komen doordat ik nu voor het eerst op een andere locatie moet werken en daar heb ik ook geen zin in.

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ringeding alles weer goed dus gelukkig :)

Ook voor mij geldt eindelijk nog 100 dagen te gaan, morgen gaan we naar 2 cijfers ;)

13. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
  14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik ga straks eerst maar eens de stad in op zoek naar meisjeskleren :)
    In de kast liggen al een paar jongenskleertjes, al gewassen en gestreken. Is er iemand die ik daar een plezier mee doe ?
    Het gaat echt om de typische jongenskleertjes, spijkerbroekjes hou ik zelf. Het is dus niet echt veel maar je mag ze zo van me hebben. Stuur maar een pbtje ;)

15. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    jammer dat ik niet wil weten wat het wordt (mijn gevoel zegt een jongen namelijk).. anders was ik wel geinteresseerd

16. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Koffieleutje; YEAH! Jullie weten het nu! Super leuk! Een MEISJE! Jij kan dus ook lekker roze gaan shoppen. Ik ben nu al helemaal dol op mijn meisje,
    kan niet wachten tot November ;D Wat voor pret-echo hebben jullie gedaan? Lijkt mij ook zo leuk! Zag je echt al hoe ze eruit komt te zien zegmaar?

@Debie; Leukk! Het kamertje van je dochtertje! Een mooi dochtertje heb je! Al een grote meid!

@Loontje; Een baby, veel geld? Haha! Poee! Zeg dat wel. Ik heb al onwijs veel geld uitgegeven, en stiekem nog steeds.
    Maaarr ik vind het heerlijk! Ik heb het er allemaal voor over.

@Annie; Succes! Met de kijkers. Hopelijk is jullie huisje dan verkocht. Zou top wezen.
    Heerlijk heerlijk zeg, lekker naar Turkije. Geniet er lekker van!
    Jullie gaan ook een pretecho laten maken, wat voor? Leuk zeg! Zet je de foto's een keertje online?! Ik ben benieuwd.

@Amore; Dat minder zin om te gaan werken herken ik wel, erg hé? Ik heb nu een weekje vakantie. Daarna moet ik nog 8weken. Ik ben gewoon al aan het aftellen.
    Omdat ik weet dat het niet meer zo heel lang duurt, en omdat ik er zo een zin in heb, .. Krijg ik steeds minder zin om te gaan werken, ondanks dat ik me werk onzettend leuk vind.

@Ringeding; Fijn dat alles goed was bij de gyn. Wees maar trots op je dikke buikkie hoor! Hoort er tenslotte bij. Wel vervelend dat je klachten hebt.
    Hopelijk ben je daar snel vanaf.

@Faye; Op veracollection.nl. Hier kun je sjablonen vinden. Zelf heb ik van de week een muursticker besteld, op woordsticker.nl. Erggg leuk!
    Succes met een leuk sjabloon uitzoeken.

@All; Gisterenmiddag het geboorte zelf ontworpen. Ik ben erg benieuwd. Ik heb het gedaan op: Poobies.com.
    Ik hoop dat ik het morgen binnen heb. De kosten vallen me nog best mee. Ik zit rond de 200 euro.

Morgenochtend weer naar de vk op controle. Ik ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen, ik heb het idee dat de kilo's eraan vliegen!
    Ik vind het altijd wel fijn om het hartje te horen kloppen.
    Verder gaat alles prima. Ik voel onze meid goed. Ik heb het idee dat ze soms wat tegen mijn blaas aanzit, kan dit? Ik moet steeds vaker plassen, en soms voel ik iets 'raars' aan mijn blaas?!
    Als jullie baby schopt, is dit bij jullie zichtbaar aan de buitenkant? Ik heb het nog niet. Ik voel het wel steeds beter aan de buitenkant, maar zien nog niet. Weet iemand wanneer dit ongeveer komt?

Een vraagje aan jullie allemaal;
    Wat doen jullie, voor de baby, van de winter?
    1. Een winterjasje? (beetje dikkig. gevoerd/wollig)
    2. Een dik vestje?
    Ik heb pas een dik vestje gekocht. De verkoopster rade dit aan in eerste instantie.
    Ze vertelde dat de meeste bij 3/4maanden een winterjasje aanschaffen.
    Maar tel bij November eens 3/4 maanden op, dan zijn er toch geen jasjes meer te verkrijgen?
    Ik heb een onzettend leuk jasje gezien van Lief Lifestyle, maar ik twijfel erg of ik het moet doen.
    Ik ben benieuwd wat jullie doen?

Zoo! Weer genoeg gekletst & gevraagd!
    Een fijne dag!
    Liefs, Manon

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    manon ik koop in maat 50-56 een dik vest en een winterjasje in maat 62. Denk dat onze uk die maat 50-56 zo'n 2 maanden aankan en dan kan maat 62 echt nog wel een maand of 3-4 daarna

18. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @ Debbie; Thanks Debie. Ik was eigelijk het zelfde van plan, maar twijfel nog steeds wat.

@ All the girls;

Wie heeft dit ook? :(

Tot mijn grote SCHRIK zag ik vanmorgen ineens een paar kleine paarse streepies op de zijkant van mijn bil. :$
    Ik vind het echt vreselijk. Ik weet dat het 'erbij' hoort, maarrr gossie! :)
    Ik had het liever niet. Hopelijk word het niet erger.
    Ik smeer van vanaf het begin in met Zwitsal mamma. Maar wat smeerde ik altijd? M'n buik & borsten, daar is nog niks te zien.
    Zou het nu nog helpen om m'n billen ook in te smeren?
    En worden de strepen nog minder/lichter? na mate de tijd?

Alvast bedankt voor jullie reactie :)

Groetjes,
    Manon

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    :D manon. Nooit last van gehad tot de zwangerschap van Ilse, bovenbenen, buik, billen, ze zijn wel lichter geworden maar zullen er altijd blijven. Smeren helpt volgens mijn vk geen ene moer, je houdt het toch niet tegen. Zijn onderhuidse scheurtjes.
    Heb mannetje al gezegt dat hij hard mag sparen voor als we uitgekindert zijn ;)

20. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Ringeding, fijn dat alles goed was! Is je kindje niet te groot dan? Of is gewoon normaal dat je wat verder lijkt?!

@manon, ben benieuwd naar je kaartje! Je hebt wel veel opties bij Poobies heb ik gezien!
    Ik heb pas een vestje gekocht en een jasje van nijntje in maat 56! Ik zie wel hoe lang ze dat allemaal aankan, desnoods moet ik dan weer wat anders kopen, maar dat zien we dan wel weer!

@strepen, ik heb nog niks gezien 8) hihihihi. Ik hoop dat dat zo blijft! Geen idee of je nog wat kan doen. Ik smeer alleen mijn buik met Zwitsal Mama...

Deel Deze Pagina