Probeer van de week ook ff op iedereen te reageren maar ik ben kapot momenteel. Ik ga zo heerlijk naar bed. Ik werk nog 40 uur en moet nu 2 afdelingen tegelijkertijd runnen (wat ik normaal dus niet doe) en dat hakt er flink in. Morgenavond komt mijn vader ff kijken voor de babykamer. We hebben nogal lastige muren. Hopen dat hij dan goed idee heeft en dat we dan snel kunnen beginnen. Begin last te krijgen van nesteldrang hihi. Gelukkig zijn de meubels er al wel en kan dat in ene door. Fijne avond nog. Grtz. Mila
Amore ik ben zo vreselijk moe en ik had gehoord dat floradix je een goeie oppepper geeft ook qua ijzergehalte, die van mij was nog wel goed maar wie weet voel ik me wel beter erdoor. Vind het wel vies en duur 10,75 maar als het helpt.
hallo ladies, Ben ik ook weer eens. Gym: ik zit op zwgym. De eerste 3 lessen zijn geweest. Ik vind het wel leuk en vooral informatief. Ze doet oefeningen met ons (relax, inspanning en tips hoe te tillen etc.) en daarnaast theorie over de bekkenbodem, ontsluiting etc. Zwemmen: Ik ga zwzwemmen en als de kleine geboren is babyzwemmen zodra het mag. Babyuitzet: De commode is af! Hij is onwijs gaaf geworden (van bruin hout naar roomwit geverfd). Voor de rest heb ik niet veel gekocht. We krijgen vooral veel kleertjes en dergelijke. Vandaag wel een voedingskussen gekocht voor het slapen. We zijn van de week bij de geboortekliniek geweest waar ik wil gaan bevallen. Viel een beetje tegen. Het is in een oud zkh gebouw recht tegenover het zkh. Kliniek zit op de 3e etage maar het voelt vooral als een kantoorgebouw als je daar binnenkomt. M'n man vind het niets maar hij wil vooral dat ik me er goed bij voel. Nadat we de kamers hadden gezien en uitleg over hoe het in z'n werk gaat voel ik me er goed bij. Ik mag zelf besluiten of ik daar alleen wil bevallen en daarna naar huis of dat je een aantal dagen blijft. Dat vind ik wel prettig. Werken: Ik werk ook nog fulltime maar aan het eind van de week ben ik helemaal op. En dan is het op vrijdag ook nog eens de drukste dag. Ik zit af te tellen tot m'n weekje vakantie (nog 4 weekjes joehoe)
hey meiden, laat ff me neus zien, heb niet bijgelezen nog want ben erg moe, de verbouwing duurt als het goed is nog een dagje en moet iedere dag vluchten en als ik thuis kom puin ruimen...komt wel weer goed! Trusten!
Pff, ik ben me toch een potje verkouden... niet normaal meer, heb al 3 nachten niet goed geslapen, van de benauwdheid. VAnmorgen maar de huisarts gebeld, en kon gelijk terecht. Mijn longen waren gelukkig schoon. Maar door de combinatie van verkouden en mijn baarmoeder die al lekker tegen mijn middenrif/longen drukt, krijg ik het benauwd en ga ik hyperventileren. Hoop dus dat de verkoudheid snel over is, want dit is niets.... Verder gaat alles hier zijn gangetje. Frummel wisselt druk zijn met rust af, dus dat is wel lekker.
@Ringeding, beterschap! Hier zijn vandaag de meubeltjes gearriveerd, echt zo cool! Ik heb vanochtend de box in elkaar gezet. Was een hele klus, maar hij staat!! Ben er helemaal happy mee. En o ja, gisteren pretecho was ook geweldig, foto's komen later in mijn album. Ons meisje (het is nu definitief) zag er geweldig uit! Volgens deze mevrouw komt ze de 19e, vier dagen te vroeg dus, ben benieuwd!
Goedemorgen meiden, Het is hier wat rustiger geworden zie ik. ik was afgelopen tijd erg moe en veel last van de rug en krijg nu ook harde buiken dus was ff wat minder online. ik ben nu wel minder gaan werken, nu 4x6 uur ipv 4x9 uur. advies kreeg ik 2 mnd geleden al, maar ja eigenwijs he.. ik zie dat sommige de box al hebben staan, staat erg leuk! die van ons staat nog op een slaapkamer. die haal ik tijdens het verlof wel naar beneden. mijn verlof is nu verplaatst naar 6 wk vantevoren, was verplicht omdat ik nu gedeeltelijk in de ziektewet zit. dus nog 8 weekjes werken!! tijd gaat nu wel heel erg snel. heb straks om 12 uur een 4d echo. echt heel veel zin in! de kleine meid is ook erg beweeglijk elke dag, kan nu ook de lichaamsdelen door mijn buik heen voelen, heel grappig. hoe gaat het met jullie allemaal? wordt weer wat warmer he? fijn weekend allemaal, en zal nog wel wat 4d fotootjes plaatsen. liefs brenda
Goodmorning! @Ringeding; Beterschap! Hopelijk knap je vlug op. @Amore; Owh leukkk! Ik ben echt benieuwd naar de pret-echo's! Het was dus erg mooi, Is het een aanrader, een 3d echo? De 19de? Haha! Nou, afwachten maar! Leuuk! Dat de spullentjes binnen zijn. Ik kan ook niet wachten, bij ons komt het de 31ste. Ik zie een foto van je box, mooi hoor. @Koffieleutje; Wat een mooi buikje!! En wat gezellig, de box in huis! hihi. Zelf wacht ik nog wel even hoor, als hij over 2weken binnen komt! Ik vind het wachten al zoooo lang duren, dan duurt het vast nog langer voor me gevoel! haha! @Brenda; Hé Meid, wat rott dat je zo een last van je rug hebt, en van harde buiken. Heel goed dat je nu het advies hebt opgevolgd. Je moet goed voor jezelf en de baby zorgen hoor, dat gaat voor alles! Leukk! Een 4d echo! Spannend! Zet je ze snel online, ben benieuwd naar jullie meid! Ik moet ook nog 8weken werken. Ik stop 4weken van te voren, maar plak nog 2weken vakantie ervoor. Zo plak ik ook 1week na m'n verlof. Ik heb in totaal 19weken verlof. Jij? Heerlijk hé, dat je het zo voeld bewegen? Je gaat alles steeds beter voelen. Echt super! Hier gaat alles prima. Zie er best tegen op om weer te gaan werken (na een weekie vrij!) Nog 8weken.... Daardoor heb ik ook minder zin, omdat ik weet dat ik straks lang vrij heb. Maargoed, niet mopperen, gewoon aan de slag! De kleine meid laat haarzelf goed voelen, erg leuk! Geniet er echt van! M'n buik groeid met de dag. Hebben jullie dat ook? Gisteren een winterjas + mutsje gekocht van IKKS. Ik ben er helemaal weg van! Ook nog een dekbedje + overtrekje voor in de kinderwagen. Verder nog een vraagie; Wie had er bloed verlies in de eerste weken? M'n vriendin heeft dit namelijk. Ik heb het zelf niet gehad, maar hoor dat het wel eens voorkomt. Het is best veel vertelde ze, en er zitten wat vellentjes tussen (sorrie voor detail) Ik vind het zo sneu, want dit is dan haar tweede miskraam. Gelukkig heeft ze al 1 dochtertje. Ps; Heerlijk! De 100 is bereikt. Lijkt al minder kort dan.. Nog 98 dagen te gaan! haha! Liefs & Prettig weekend! Manon
@koffieleutje; dank je wel, nog een uurtje... jij hebt ook al een mooie buik! ik meet mijn buik nu elke week, zit nu al op 114 cm!! @manon; we gaan gelijk op tot aan ons verlof! ik heb "gewoon" 16 weken verlof, tenzij ik erna nog wat vakantie aanplak, maar voor dit jaar zijnd e vakantiedagen ook bijna op helaas. ik heb ook niet veel zin meer in werken hoor, ben al echt aaan het aftellen tot aan het verlof. kanniet wachten! wat vervelend voor je vriendin, hopelijk is het niks ernstigs, ik hoor het wel heel veel dat meiden bloedverlies in het begin hebben, maar zelf heb ik het nooit gehad. mijn buik groeit nu ook heel snel (nog sneller dan anders haha). De huid jeukt ook enorm, dus het is weer aan het oprekken. nou ik zal de foto's er vandaag opzetten hoor!! liefs bren
Hebben jullie ook zo`n vreselijke, brandende pijn in de onderrug ? Ik weet af en toe gewoon niet hoe ik zitten of liggen moet, zou een voedingskussen helpen ?
Hee dames, Ik lees weer heel erg veel, maar kan het allemaal moeilijk onthouden. Ik heb eindelijk een box gevonden!! De goede kleur ook nog! Heb hem nu ook staan. We wilden ff kijken of die compleet was en toen zij mijn kerel al dan kan ik hem net zo goed opzetten, want je krijgt hem nooit meer goed in de doos. En stiekem vinden we het natuurlijk ook heeeel erg gezellig haha..Verder ook nog een jasje met sjaaltje en handschoentjes gekregen in maat 62 van mijn schoonouders. Dit is eigenlijk ook weer een dik vest, maar denk dat het wel goed gaat.Anders koop ik alsnog een jasje! Verder ben ik er gisteren achter gekomen dat ik echt niet meer op hakken kan lopen, want werd vanochtend wakker met giga rug en nek pijn. Gister op de braderie geweest en dat kon ik ook nie echt volhouden. Heb aardig last van steken in mijn zij, net boven mijn buik. Kan niet te lang zitten, maar dus ook nie staan... ben erg benieuwd hoe het straks met werken gaat en hoe ik dat moet gaan doen..Iemand anders hier ook last van? @manonn: volgens mij is bloedverlies vrij normaal, maar ik heb er geen last van gehad. Heb wel gehoord dat het vaker voor komt, maar zou toch als ik haar was naar de vk gaan. Zou erg sneu zijn ja als het weer een miskraam is!!! Ik heb nog 1 weekje vakantie en dan dus nog 7 weken werken. Hoorde dat ik veel ingepland stond. Hoop echt dat het gaat lukken!! Maar nu nog niet aan denken. Eerst nog een weekje genieten!! Volgende week nog een paar daagjes weg, dus nog ff nie aan denken. Meiden wens jullie een hele fijne dag toe met het mooie weer. Hopen dat het nie te warm word voor sommige. Liefs
@Brenda; Nog even! .. Echt leuk! Spannend hoor. Ik twijfel ook steeds meer of nog een pretecho te laten maken. Ik vind het alleen best prijzig. @Koffieleutje; Nee. Ik kan niet echt zeggen dat ik last heb van brandende pijn, wel weet ik soms even niet meer hoe te zitten, maar dan moet ik wel een hele poos in één houding hebben gezeten. Ik doe dan vaak een kussen achter me rug, dat helpt wel. @Loontje; Fijn! Dat jullie een box naar jullie zin hebben gevonden. Jullie laten hem al lekker staan, begrijp ik? Haha! Dan komt het echt steeds dichterbij hé?, lijkt mij. Misschien kom ik ook wel in de verleiding als we hem over 2weken binnen krijgen, alleen vind ik het dan eigelijk nog wel een beetje te vroeg. Leuk! dat je bent vewend door je schoonouders. Ik gebruik de eerste maanden ook een dikvestje hoor. Ik heb gisteren een winterjas + mutsje gekocht, van het merk IKKS deze kan ze dan aan rond Februari. ( heb foto'tje erbij gedaan van het jasje!) Ik hoop inderdaad dat het goed komt met m'n vriendin, en dat ze lekker zwanger blijft. Gun ik haar zo! Maandag belt ze naar het ziekenhuis, dus even afwachten. Geniet lekker van je weekje vakantie! Daarna nog 7weekies, even doorbikkelen, en voor we het weten is het zover! ( zo probeer ik maar te denken. haha! ) Meiden; Fijn weekend! Groetjes, Manon
Annie ben te laat om je een fijne vakantie te wensen, gelukkig dat je een last minute heb kunnen vinden! Ringeding gaaf dat je onverwachts een echo kreeg! Gelukkig een niet al te groot kindje, buik zegt idd niks. Ik ken hier ook een meisje en die had een pretecho en die vrouw zei dat ze een groot kind kreeg en later bij haar eigen gyn ook een echo laten doen en bleek het een normale grootte te hebben, jaja Beterschap, snap wat je bedoelt met vlagen heb ik het ook benauwd! En hyperventilatie is mij wel bekend helaas... Manonn ik ga nog op zoek naar een babyvestje, jasje hebben ze toch niet aan denk ik zo in de praktijk...lijkt me ook onhandig! 200 euro hoeveel kaarten heb je daarvoor, vind het nog best een boel geld Persoonlijk zeg ik dat smeren geen zin heeft, heb nog nooit gesmeerd en ben streepvrij... Babyzwemmen heb ik ook met Amy gedaan, weet niet of ik het nu weer ga doen, was best leuk maar wel een gedoe! Loontje in het begin liggen ze vaak in een wiegje en dan stop je ze strak in, dus heb je het dan niet nodig nog. Slaapzak ben ik pas gaan gebruiken toen ze in haar ledikantje ging liggen! Koffieleutje hier ook geen gym, jij ook niet hihi ervaren mama Bij mij ligt het ook nog allemaal vers in me geheugen! Floradix jakkes heb ik ook moeten drinken, nu even maar niet! Mooie box, de mijne staat er nog steeds Mooie buik ook hoor, ik ga ook weer eens een foto maken! Maaike geef maar een beetje borst aan mij Heb nog steeds maar een B cupje.... Debie vind je dat leuk zwzwemmen? Heb ik ook bij Amy gedaan maar waren geen leuke meiden daar, moet je ook treffen. Waar doe je dat? Amore haptonomie is dat niet zweverig (lijkt mij weer niets ) Dat van dat kraamfeest waren wij ook al van plan, dan maar niet! Heb zo'n flesje met desinfecterend middel altijd bij me als ik nergens me handen kan wassen. Zou leuk zijn 4 dagen te vroeg! Mila hier ook nesteldrang, maar logisch toch! Brenda hoe was je pretecho? Ja helaas word het weer warmer, aankomende week 30 graden pfffffffffffff Laat je vriendin de vk bellen, heb geen idee, hier alleen bloedverlies gehad met vrijen...