Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@lafo: He getsie, das wel vervelend da je daar last van hebt!! Hopen dat het snel weg trekt!!
    @manonn: Ben je al bezig met de kleertjes wassen? Das wel beter. Hoef je dat straks allemaal nie meer te doen!!
    Hier was het ook best warm. Lekker weertje wel. Ook bij schoonouders geweest en mijn zus met vriend vanmiddag gehad. Nu lekker filmpje kijken.
    Fijne avond!!

Liefs

2. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @ Lafo; Hé Lafo, Jee! Rottig zeg! De een is er heel gevoellig voor, en de ander niet. Ik hoop dat het snel weg trekt.

@ Loontje; Ja! Ik ben inderdaad bezig met het wassen van de kleertjes. Had ik ineens zin in! Tegen de tijd dat ik ga bevallen doe ik het misschien nog wel eens hoor! haha.
    Ik krijg last van het? Hoe noemen ze dat ook alweer? Lekker bezig zijn met ons aankomend kindje.

Nog even wat tv kijken, en gezellig met m'n mannetje zijn,
    en dan gaat morgen de week weer beginnen!

Lekker slapen alvast!

Liefs, Manon

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Manonn dat heet nesteldrang haha, heb er ook last van, ben opeens een boel aan het strijken!

Meiden die vlekjes zijn niet zo'n mooi gezicht maar verder geen last van hoor, idd de een heeft er meer last van dan een ander.
    Ik heb een lichte huid dus daar zal het wel aan liggen.

Ik heb ook nog geen streep op me buik, die had ik bij m'n eerste wel, iemand hier ook al een streep?
    Trekt ook weer weg hoor!

En er komt een beetje vocht uit me tepels....

We zitten Shawshank redemption te kijken voor de zoveelste keer maar blijft een van de beste films!

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Is toch ook heerlijk om bezig te zijn met het aankomend kleintje ?
    Ik ben gisteren de hele dag bezig geweest om van een dekbedje voor het ledikant (wat toch niet meer mag) een dekbedje te maken voor de kinderwagen. het schiet al op maar zonder naaimachine is het een aardige berenklus.

Wie ziet er nog meer zo op tegen de aankomende hitte ? Kon er altijd goed tegen maar nu totaal niet meer.

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier nog iemand Koffieleutje, toevallig treffen we het dat het zo'n goede zomer is maar niet voor ons!
    Komt ook omdat mijn buik al zo behoorlijk is, zit best in de weg al maar ja niet klagen, lekker genieten!!

6. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hey meiden :),

Grrr! Wat een rotdag! :x
    M'n hele computer deed het niet meer! En nu .... al m'n bestanden .. WEG! Foetsie! ... :(
    Al m'n vakantiefoto's van de afgelopen jaren + .. m'n zwangerschapsfoto's van m'n buik! Dat vind ik echt kl*te!! :$ :x
    Ik baal als een stekker! Woest ben ik! Kan wel huilen! Haha.. Tja, die hormonen helpen me ook niet echt! :(
    Net harstikke lang bezig geweest, om weer internet verbinding te krijgen! Dat is gelukkig gelukt na een paar telefoontjes met de provider.
    Vanavond maar even langs m'n schoonbroer, die heeft verstand van computers, ik hoop zooooo dat hij m'n bestanden kan terug vinden! ;)

Zuchttt... Ik heb er hoofdpijn van!
    Ik ga straks langs een vriendin, even geen computer meer!
    Nu eerst maar eens een bakkie thee!
    Sorry voor m'n gezeur, moest het even kwijt! ;)

Liefs, :) Manon

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Ik heb trouwens nog geen strepen op m'n buik/borsten,
    maar tot m'n grote schrik zag ik pas dat ik wat heeeeele kleine streepies op m'n zijkant van m'n bil zag!
    Wat heb nu gedaan, veel gescrubt en gesmeerd en met een harde handdoek erover (dat zou de doorbloeding verbeteren?!) Nu had ik het zo hard gedaan, dat het gewoon een soort van bloeduitstortingen waren, slim hé? hahaha!
    Ik hoop maar dat het vlug minder word, en anders dat het minder word NA de bevalling!

Verder voel ik m'n prima, op m'n hoofdpijn (door het druk maken) na.
    Ik heb inderdaad last van NESTELDRANG! Hihi. Zo heette het dus!
    De 31ste komen de meubels, de box, de kinderstoel. Ik heb er zo'n zin in!
    Ook komen er in de week de spullentjes van Lief! Lifestyle.(muziekmobiel,deurhanger,versierlind+wagenspanner+knuffel+speelknuffel) en de sticker voor op de muur, al die ik die op een canvas-doek.
    Helemaal leuk dus! Laat de weken maar SNEL voorbij vliegen!

Morgen moet ik weer gaan werken. Me eerste dag na m'n weekkie vakantie.
    Dinsdag is altijd een lange dag. Van 8.30-18.30.
    Ik zie er best tegen op! Maar helaas pindakaas, het zal moeten.
    Nog 8 weken bikkelen.....

Fijne middag meiden!

Ps; Hier is het niet warm, en bewolkt! Bij jullie? Dus vrij weinig last van de hitte!

Liefs,, Manon

8. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Manonn: wat vreselijk da je alles kwijt bent!! Heb nie veel verstand van computers, maar weet wel da je meestal wel ergens ze weer kan vinden!! Volgende keer misschien idee om ook de fotoos op een schijfje te zetten? Ik heb het ook nie hoor, maar het is op zich wel slim om dit te doen. Nou meis hoop voor je da je zwager ze weer vind!! Hier nog geen nesteldrang. Leuk dat je straks alles tegelijk gaat krijgen!! Het weer is hier wel heerlijk! Niet te warm en lekker windje erbij! Werk ze morgen en succes je eerste dagje!!

Liefs

9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Loontje en Jessica ik heb de kleertjes nog niet uitgezocht maar denk wel aan jullie hoor. ;)

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Manonn wat balen zeg van je comp, kan me heeeel goed voorstellen, ik heb een externe harde schijf, misschien een idee?

Hier was het gelukkig ook niet zo warm, dus weer een dag overleeft...nu morgen eens aankijken.
    Mijn vader komt verven, verbouwing is klaar nu alleen dus alles verven!

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hier was het gelukkig ook goed te doen qua temp, mag van mij wel zo blijven :p

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ben alleen bang dat we dat niet gaan redden Koffieleutje....helaas!

Sinds een paar dagen is mijn buik een golfslagbad, blijft een gaaf gezicht!

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    manon gatver wat vervelend van je computer, hopelijk vind je nog wat bestanden terug. Moet ook weer eens mijn foto's op de harde schijf zetten, ben ik mee begonnen met de geboorte van Ilse.

Nesteldrang, hier nog weinig last van

streep over mijn buik heb ik bij Ilse ook niet gehad, nu ook nog niet.

uhm uhm uhm wilde nog wat typen maar ben het ff kwijt.
    Moet zo met Ilse naar de KNO arts, ben benieuwd wat die gaat zeggen.

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    o'ja, warme weer heb ik niet meer last van dan normaal.

Had trouwens na mijn zwangerschap 3 zomerbroeken gekocht maat 44 (schaam) toen woog ik net na de bevalling 94 kilo, dacht vanochtend ga ze is passen, pas ik ze gewoon nog, haha

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou die maat 44 heb ik ook nodig dus schaam met je mee......

16. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @manonn, ohh wat vervelend van je computer! Dat is echt erg. Punt is dat het je eerst moet overkomen voordat je er wat aan gaat doen;) Ik sla nu foto's op op cd en via Picasa. Dubbel dus :)
    Ik heb het een paar jaar geleden gehad, dat gebeurt je dan echter ook niet meer!

@temp, hier valt het nu ook nog mee. Maar volgens mij wordt het vanaf morgen echt weer heet :x Ach, we komen er wel doorheen. Eer dat we gaan bevallen is het toch niet meer zo warm!

@hier, het kamertje staat! We hebben hard gebikkeld, maar alle meubels staan nu in elkaar. Foto's zet ik er later op, als de accesoires er ook in staan! Nu doen we dat nog even niet (omdat het geslacht voor anderen nog onbekend is), dan kan iedereen nu nog de kamer bekijken :D

Nou meiden, ik ga weer aan het werk. Succes vandaag allemaal.
    Kus!

17. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Vanmorgen de laatste schilderwerkjes gedaan en dan mag manlief met de terpetine aan de gang om de vloer weer mooi schoon te maken hihi....

Verder een aanpassing gedaan aan de commode, die kon niet helemaal tegen de muur, maar ja, heb ook geen zin om steeds eronder te moeten duiken om te pakken wat er achter gevallen /gegooid is, dus een mooi plankje eraan gemaakt.

Dan kan volgende week goed gesopt worden door de schoonmaakster, en dan gaan we voor het echie alles inrichten (hadden al globaal gedaan voor de verjaardag van mijn man, zodat de mensen konden kijke).

Vanmiddag op jacht naar gordijnen. We hadden hele leuke gezien bij de karwei... zijn ze uit het assortiment.. dus even bij wat karwei's langs om te vragen of we het demo model mogen hebben... een zwangere vrouw kunnen ze dat toch niet weigeren........duimen jullie mee dat het gaat lukken???

Als het dan helemaal klaar is, dan komen er hier foto;s van de kamer

18. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Hoi meiden,

Ben gisteren weer thuis gekomen! We hebben het echt heel goed naar ons zin gehad en we hebben redelijk goed weer gehad.....ik geloof maar 1 dagje regen. Heb nu alleen een berg met was :$
    Ben ik gisteren helaas niet aan toe gekomen omdat ik gelijk weer aan het werk moest voor een paar uur......waar ik enorm van baalde :x
    Dus ben vandaag heel erg druk met wasjes draaien en opruimen.

MIjn man is ook weer aan het werk sinds vandaag. Wel even wennen hoor want vond het wel gezellig om met zijn 3tjes te zijn. De weken zijn ook echt voorbij gevlogen. NOu ja goed....moet gewoon weer even wennen aan het gewone leven.

Probeer vanavond even terug te lezen.

bye.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Lekker he die kamertjes die af zijn, vond het zelf toen toch wel een gerusstelling dat we daar niets meer aan hoefde te doen.

ringeding vind idd dat ze je de gordijnen niet kunnen weigeren. Enne je mag als zwangere natuurlijk heerlijk dramatisch doen. hihi

Hier spelen de hormonen lekker op, net naar de Kno arts met Ilse geweest omdat ze constant verkouden is en oorontsteking heeft, worden 4 september haar neusamandelen geknipt die waren ook erg groot. Als dat niet voldoende effect heeft gaan de keelamandelen met 2 jaar eruit. Kan het nu echt ff niet hebben dat ze mijn kind pijn gaan doen, snif. En tegelijkertijd weet ik dat het beter is, het geen reet voorstelt en dat er zoveel ergere dingen zijn. pfff ben het nu iig ff kwijt

20. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Als het goed is heb ik twee showmodellen kunnen regelen en nog kleinere stukken uitleen modellen.... hopelijk word ik morgen gebeld. en heb ik er genoeg aan :(

Mocht er iemand nog vlak bij een karwei wonen en er binnenkort heen gaan: het gaat om gordijn op maatwerk en hij heet Fun.... is ecru gordijn met oranje, blauwe, groene, rode, gele strepen/cirkels....

Deel Deze Pagina