Hallo allemaal, Ik had me net vandaag aangemeld bij de november mama's. Maar dit lijkt me wat fijner om bij te komen. Ik ben 23 november uitgerekend volgens mijn eigen berekening. Morgen komt moeder voor moeders langs. Maandag ga ik de vk bellen om te laten weten dat ik weer zwanger ben. Ik heb al een dochtertje van 1 1/2. Zou iemand mij op de lijst willen zetten.
Boehoee ik had het lijstje ook ingevuld maar iemad haddie van mij niet als laatste genomen, dus hier komt de tweede poging November mama's 2009 Pina123:, 19 november, 2e kindje brenda:, 20 november, 14 april echo, 1e kindje lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje Amore1:,20 november, 8 april intake VK, 23 april echo, 1e kindje manon: 22 November, 10 April: Echo. 20 April: Intake gesprek. 1ste kindje. berbel: 22 november, 2 april echo mik2sept: 24 november, 10 april echo, 2e kindje zeepbel83: 26 november,14 april intake vk, 1e kindje Mila77: 27 november, 7 mei echo ,1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje[/quote]
Hallo allemaal, zal mij ook even voorstellen, mijn naam is mau ben op 28-09-2007 getrouwd met mijn mannetje, hebben eerst 3 jaar samengewoond, ben nu 25 en 26 als ik van de eerste mama wordt! Werk full-time in de horeca als zelfstandig werkend gastvrouw. Woon in een kindvriendelijke buurt in de omgeving haarlemmermeer. Ben op 25 november 2009 uitgerekend het wij hebben op 20 april onze intake en 1ste echo bij de vk. Ronde 8 was het raak. \/ Zou iemand mij bij de lijst kunnen toevoegen? alvast bedankt. Verder hier geen klachten alleen zere (.)(.), af en toe gerommel in mijn buik (darmen). gr mau
November mama's 2009 Pina123:, 19 november, 2e kindje brenda:, 20 november, 14 april echo, 1e kindje lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje Amore1:,20 november, 8 april intake VK, 23 april echo, 1e kindje Loontje24:,21 november, [/color]1e kindje manon: 22 November, 10 April: Echo. 20 April: Intake gesprek. 1ste kindje. berbel: 22 november, 2 april echo Tanna: 23 november, 2e kindje mik2sept: 24 november, 10 april echo, 2e kindje Mau: 25 november, 20 april intake VK en eerste echo zeepbel83: 26 november,14 april intake vk, 1e kindje Mila77: 27 november, 7 mei echo ,1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje Ik hoop dat het me gelukt is ik heb mezelf Mau en Loontje 24 er op gezet
Ok het is gelukt Vanochtend moeders voor moeders op bezoek gehad. En de test wees uit dat ik goed zwanger ben. De test streep was niet te onderschijden van de controle streep zo dik en fel was hij. Daarna schoenen wezen kopen voor mijn kleine meid. Dat kost even een rib uit je lijf. Maar ja ik vind het belangrijk dat ze goed schoeisel aan heeft voor de voetjes. Hebben jullie al een idee of hebben jullie al verteld aan je familie dat je zwanger bent en hoe gaan of hebben jullie dat verteld? Ik ben van plan om een T-shirt te bestellen met de tekst Voorkant: Mij wacht een hele klus Z.O.Z achterkant: Ik wordt een grote zus groetjes Tanna
November mama's 2009 Pina123:, 19 november, 2e kindje brenda:, 20 november, 14 april echo, 1e kindje lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje Amore1:,20 november, 8 april intake VK, 23 april echo, 1e kindje Loontje24:,21 november, 1e kindje manon: 22 November, 10 April: Echo. 20 April: Intake gesprek. 1ste kindje. berbel: 22 november, 2 april echo Tanna: 23 november, 2e kindje mik2sept: 24 november, 10 april echo, 2e kindje Mau: 25 november, 20 april intake VK en eerste echo zeepbel83: 26 november,14 april intake vk, 1e kindje Mila77: 27 november, 7 mei echo ,1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo , 1e kindje Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje
Hoii! O.. Je bent ondertussen al een paar jaartjes ouder. Je hebt eerder op het forum gezeten dus. Ja, jij bent natuurlijk ook voor het laatst ongi geweest op de 14de in Feb. Ik had een cyclus van 29, denk ik. Dus vandaar 1dag eraf gedaan. Daarom schillen we 1dag! Hoe voel je je? Liefs
Hallo allemaal, Hier even een ego berichtje. Voel me kl..te. Darmen spelen op, hierdoor nog eens extra moe en ben nu maar thuis van het werk. Ik vind van mezelf dat ik niet mag klagen, ben ook heel erg blij met zwangerschap maar op dit soort momenten ben ik even niet blij. Ik weet ook dat mijn leeftijd het allemaal niet makkelijker maakt en dat ik moet luisteren naar mijn lichaam maar ik ben morgen pas 5 weken zwanger, moet nog zooo lang. Ik ga me nog even niet voorstellen, wie weet zitten hier mensen op het forum die mij herkennen als ik teveel info geef en niemand weet nog dat wij een kleine verwachten. Wat ik wel kan zeggen is dat ik getrouwd ben en dat dit onze 1e is. We zaten net in de mmm toen dit kleine wonder zich aandiende. Gelukkig nog geen "enge" onderzoeken gehad, alleen bloed, sperma etc. HSG afspraak heb ik afgezegd. Hobbies: niet winkelen (heb ik een hekel aan), ben ook geen soap fan. Ben dol op koken en helaas ook eten. Lezen, reizen, in de tuin werken en tegenwoordig dit forum. @Tanna: wij gaan het bij alle ouders anders brengen. Zowieso willen we wachten tot de echo op 20 april en dan gaan we 's middags alle ouders (zijn 3 paar) verrassen met een echo foto. Omdat niemand weet dat wij "bezig" waren zal dit een enorme aangename schok zijn.
Hoi Lotje! Jij hebt nog geen klachten!? Heerlijk zeg! Ik mag ook nog niet klachen hoor .. Ik ben best bang voor wat er gaat komen. Jij niet? Ik werk fulltime, en kan de beroerdheid niet zo goed gebruiken. haha! Wie wel hé! Je moet er ook wat voor over hebben. Vandaag zit ik ziek thuis. Ik voel me honds-beroerd, en nee niet van de zwangerschap ( al speeld dat vast wel een hele kleine rol.) Ik ben snott en snott verkouden, dat ik er gewoon slecht van ben. Me hoofd, neus zitten vol en dicht. Me oren zitten dicht. Me lippen zijn kurkdroog, en ik ruik en proef dus niks. Ik ben onzettend moe. Heb in totaal wel 13uur geslapen vanacht/vanmorgen, en ik kan nog wel slapen. Me hele lichaam is stijf en doet pijn.. Maar ala , morgen moet en zal ik gaan werken! Daarna weekend.. Ik mag over 16dagen komen voor de echo. Ik ben benieuwd wat we zullen gaan zien! Vandaag een welkoms-brief gekregen van de verloskundige. Spannend! Nu word het ineens allemaal zo .. Ja.. zo echt! Helemaal leuk! Fijne dag! Liefs
Hee! Leukk, zulke heerlijke dikke strepen! Toch weer even een extra extra bevestiging! Leuk idee hoor, om het zo te gaan vertellen. In het weekend na dat we de echo hebben gehad, dat is op 10 april, gaan we het onze ouders vertellen. Dan ben ik 8weken. Ik heb een boekje gekocht van Nijntje pluis; Opa en oma Pluis, daarbij doe ik een kaartje. ( De 1 maakt opa open, en de andere oma.. hihi ) Daarin staan dan ; Ook al ben ik nu nog maar klein, ik vind het fijn dat ik mag vertellen dat jullie in November mijn opa en oma zullen zijn. Andere meiden nog leuke idee'tjes? Groetjes!
Ja is inderdaad fijn weer een bevestiging dat het goed zit. Wat een gaaf idee om het zo te vertellen. Echt orgineel. Ik ga maandag de VK bellen en hoop dan snel plek te hebben. Ik wil het eigenlijk ook pas zeggen na de eerste echo. Ik hoop dat dit rond de 8 weken is anders weet ik niet of ik mijn mond nog kan houden. Tanna[/img]
Hey ladies, Hier even snel een berichtje van mij. Ik stuur dit vanaf m'n telefoon, want we hebben een virus op de computer.. Hoop dat het zo goed gaat! Ik voel me vandaag niet zo lekker, ben een beetje misselijk en gewoon wat gek gevoel. Ben ook moe! Wij doen hier ook het boekje opa en oma Pluis, ik heb ze nét ingepakt. Wij doen er geen gedichtje bij, maar hebben cakejes met muisjes! morgen zijn mijn ouders aan de beurt (& m'n broer en zusje) en overmorgen de schoonouders! Ben heel erg benieuwd naar de reacties, ik denk dat ze het niet verwachten! ik ben morgen 6 weken. oja, sterkte voor iedereen die zich niet lekker voelt!
He lady's Ik voel me nog steeds niet lekker. Ik kan me bed gewoon niet uit. ( Lig met laptop in bed ) Ik moet toch echt wat gaan eten. Me mannetje is aan het overwerken, die kan helaas ook niet eerder stoppen met werken. Weetje? Ik maak me best zorgen over wat er allemaal gaat komen. Ik ben bang dat ik zo vreselijk misselijk ga worden etc. Hebben jullie dat ook? Liefs
Ben net uit mijn werk en moet zo weer weg maar even gauw een berichtje. Begin nu toch wel te merken dat ik zwanger ben Ben nu zodra ik maar een klein beetje trek heb continue erg misselijk. Heb nu maar een plastic tas in mijn tas zitten voor het geval ik moet overgeven. Was net in de file blij dat ik hem bij me had maar gelukkig niet hoeven gebruiken. Zie op mijn banner dat ik nu 6 weken ben echt leuk! We gaan het zo aan paar ooms en tantes vertellen. De meeste vrienden en familie weten het al. maar dat komt ook omdat de meesten wisten dat we er een tijdje mee bezig waren. We wilden ze daarom niet te lang van dit nieuws onthouden. Ik weet nog dat ik voordat mijn moeder wist dat we ermee bezig waren het haar wilde vertellen door haar een juwelendoosje te geven met daarin (ipv een sieraad) een rijstekorrel. Als ze dan zou vragen wat ze daar in godsnaam mee moet, zouden we zeggen "zo groot is je kleinkindje nu". Nu heb ik het mijn moeder 2 uur na de positieve test al verteld omdat we die dag hadden afgesproken. Ik heb haar meegenomen naar boven om haar een net geschilderde muur te laten zien en zei toen "kijk eens, in de vensterbank ligt ook nog wat leuks" en daar lag dan de positieve test. Ze was helemaal overdonderd, ook omdat ze aan het begin niet doorhad dat het een zwangerschapstest was. Daarna was ze in tranen van blijdschap, heel lief.
Wat lief zeg .. Echt leuk! Ik kan ook niet wachten om het te gaan vertellen. Wij wachten tot na de echo, over ongeveer 2weekies. Heb er nu al zin in! .. hihi Ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren!
Welkom nieuwe mensen, we krijgen al een leuke grote groep... Wat hebben jullie allemaal leuke ideeen omhet te vertellen, wij hebben het gewoon verteld Vind vooral de nijntjesboekjes erg leuk! Dat idee had ik nog nooit gehoord... Ik kwam er gisteren achter dat een vriendin ook 5 a 6 weken zwanger is... dus dat is wel gaaf...heb haar verder niet erover gesproken want we zaten in een vergadering en ze schreef het stiekem op... daarna konden we er niet over praten want waren er andere mensen bij @manonn HEel veel beterschap! Hoop dat je het griepje snel te boven bent! @ lotje2, vervelend dat je zo misselijk bent, ik stond vandaag ook lekker lang in de file was niet normaal... Ik voelde me alleen extreem moe... @ amore hopen dat je virus snel opgelost is en je weer lekker veel kan forummen Ben nu lekker moe dus ga lekker bank hangen... Tot morgen!
Goeieavond, Ja, Dankjewel. Ik hoop inderdaad dat ik er vlug van af ben, want dit is echt niks zo! Het is tijd voor weekend! Leuk om te horen dat jullie het Nijntje boekje ook een leuk idee vinden. Hihi. Ik kan niet wachten om het te geven. Jij hebt het dus al verteld? Gezellig inderdaad, al die november mamma's bij elkaar! Ik ga de douche in, en daarna me bed op zoeken! Fijne avond!
alleen aan mijn ouders en mijn beste vriendinnen en zusje mijn man zijn familie moet nog ingelicht worden maar die hebben we nog niet gezien... Weltrusten...
Leuk om te horen dat iedereen het ook zo spannend vind om het te vertellen en sommige ook nog aardig lang kunnen wachten. Wij hebben het eigenlijk vrij snel verteld... kon het echt nie voor me houden We hebben mijn schoonouders een knuffelbeertje gegeven met een kaartje erbij waar op stond: lieve opa en oma, willen jullie op mij passen totdat ik geboren ben? Ze vonden het errug leuk! Ze waren echt helemaal blij en ze willen allllllltijd wel oppassen. Heb al schoentjes en sokjes gekregen haha.. Dus bereid jullie allemaal maar voor op heeel veel emotionele momentjes! Het was elke keer als ik het vertelde janken geblazen Hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen! Fijne avond allemaal! Grtjes Ilona