Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Manonn: ja, we zijn in sauerland geweest. Zijn ook nog ff in winterberg geweest. Was een uurtje van ons hotel af. Was nu ook nog erg toeristisch!! Dus jullie kwamen daar elke jaar wel ja? Ik ging wel elke jaar naar die Duitse plaatsjes met vriendinnen naar de kerstmarkt, maar dat moest ik ook voor het eerst afzeggen in jaren.. maar goed net wat je zegt dan is die kleine nog veels te klein en mijn vriend denk zelfs dat ik te 'stoer' doe en dat ik straks nie eens meer een nachtje zonder hun weg wil haha Maar ik weet zeker dat ik in de winter een keer terug ga. Er zijn daar gloof ik ook genoeg centerparcs achtige parken, dus dan gaan we daar gezellig heen!!
    Hier gaat het verder hartstikke goed!! Voel de kleine veel schoppen. Het enige waar ik 'last' van heb is dat ik best last van mijn rug heb als ik te lang lig, zit, loop... En ik heb nu trouwens ook dat ik meestal als ik gegeten heb last van mijn buik krijg. Het lijkt een beetje dat ik dan tegen zuurbranden aanzit ofzo.. Tis moeilijk uit te leggen, maar het is wel een errug vervelend gevoel. En jij? Nog ergens 'last' van? Is wel erg leuk ja da we glijk op lopen:) Ik moet idd na het weekend nog 7 weken ja. Ben ook nog overgeplaatst, dus ik ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden hier... Ik weet wel dat ik vannacht al gedroomd heb over het werk... Is toch wat he? Hoe je er dan mee bezig bent he. Ik denk dat je er gwoon ff in moet komen. Jouw viel het ook mee toch??
    @Koala: Jeetje meid wat naar dat je schoonmoeder zo doet. Ze dringt zich giga aan je op dus!! Ik denk echt dat jullie met haar moeten gaan praten. Of haar er zelf achter laten komen, maar ja dan heeft ze misschien nog meer gekocht. Wat raar dat iemand zoon bord voor haar hoofd heeft he?? Eerst zeggen dat ze nie wil en daarna wel van alles kopen. Misschien kan je man een keer praten? Die is wat minder emo op dit moment denk ik? Heel veel sterkte in ieder geval!!

@All: Hier alles helemaal goed. Nog lekker drie dagen vrij en pas dinsdagmiddag weer beginnen. Heerlijk!! Vanaaf gezellig met mijn vriendinnen naar de film en wou eigenlijk morgen wel lekker naar Giethoorn bootje varen. Word weer zo warm en dan is het geen straf om lekker op het water te zitten lijkt me, maar goed nog ff manlief overhalen haha.. Gaan jullie nog wat leuks doen hier?
    Fijne dag in ieder geval hier!!

Liefs

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nou Koala ze kunnen nog het weet niet wat kopen voor jullie uk maar de beslissing wel of niet daar slapen ligt nog altijd bij jullie hoor. Als je het niet leuk of prettig vind gebeurt het gewoon niet zo simpel is het !

3. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Goedemorgen meiden! :)

@Koala; Jeetje! Ja! Dan sta je met een mond vol tanden. Dat kan ik me heel goed voorstellen! Maar meid, het is en blijft jullie kindje.
    Het is lief dat ze er de goede dingen aanschaffen om eventueel voor jullie kindje te zorgen, maar zolang jullie dat niet willen.. gebeurd dat ook niet!
    Ik zou dat gewoon 'voorzichtig' proberen te zeggen!
    Maak je maar niet druk meis, dat is nergens goed voor!

Ik zit ook bij de CZ, en ik heb ook nog geen kraampakket gekregen. Jij weet wat er in zit? Leuke dingen? Ik ben benieuwd! Haha. Het zullen vooral wel nuttige dingen wezen, zoals reuze maandverband etc. haha! Toch!?

@Loontje; Wij keren niet elk jaar terug naar het Sauerland, maar eigelijk elk jaar wel ergens anders heeft. We zijn een paar keer naar het Eifelgebied geweest, en een keer naar Sauerland.
    Erg mooi allemaal! Ik houd van Duitsland. (wel in de winter)
    Centre Parcks! Heb er nu al zin in ... Wij hebben al besloten. Wij gaan als de kleine er is zeker weten! We hebben al zitten bedenken dat we graag in Oktober/November willen met de kleine meid!

Meid, probeer maar niet teveel aan je werk te denken.
    Het valt zeker weten mee. Je bent er tegen aan aan het hikken, puur omdat je weet; Straks ben ik lekker lang thuis..
    Je droomt er bij weg! haha! Ik ken het helemaal!
    Maar echt, bij mij viel het reuze mee! En dat is bij jouw ook vast zo!
    Gewoon lekker aan de slag gaan, en de weken vliegen stiekem voorbij! Succes alvast! Wat voor werk doe je eigelijk, als ik vragen mag?

Ik heb inderdaad ook last van m'n rug als ik lang zit, dat komt me erg bekend voor. Ook van het maagzuur heb ik last.
    Het komt maar een klein beetje op, een apart gevoel.
    Het is meestal niet echt echt maagzuur, maar toch iets anders! haha.. Ik zit er tegenaan ofzo.
    Sinds vanmorgen doen m'n borsten ineens weer best pijn, als ik er tegenaan stoot.
    Straks komt er ineens melk uit! ... haha! Dat kan toch? Lijkt me echt zo 'raar'!
    Verder mag ik niet klachen! Voel me verder prima! Ik voel onze meid regelmatig, maar moet zeggen. Ik vind ze best rustig!
    Zou ze dat straks dan ook wezen? haha! Zou niet verkeerd wezen!
    Haha!

@All; Vanacht heerlijk geslapen! Ik lag gisterenavond om 10.00 op bed. Ik ben niet meer in bad gegaan. Ik had het al warm, dus echt zin in een warm bad had ik niet. Ik was er vanmorgen om half 9 al lekker uit.
    Straks naar een vriendin, lekker kletsen & bakkies thee drinken!
    Vanacht komen er waarschijnlijk wat vrienden. En morgen een daggie voor m'n mannetje & mij, nog geen echte plannen!

Allemaal een heel fijn weekend! Geniet ervan!

Liefs, :) Manon

Ps; Vandaag 27WEKEN! Gaat stiekem best hard hé?! ;)

4. loontje24

@Manonn: Nou dat heb ik idd ook. Het is geen maagzuur, mar zti er tegen aan. Heel raar. Heb het nu weer en dan weet ik ff nie hoe ik het heb!! Borsten valt nog mee, maar het lijkt me idd errug raar als er in 1 x vocht uit komt!! Heb ik ook nog nie gehad..
    Ik ben ass. filiaalleidster in een supermarkt. Wat deed jij ook alweer voor werk? Je zal het ook vast wel gezegd hebbe, maar vergeetachtig he hihi.. Het zal uiteindelijk ook alleen maar meevallen denk ik. Komt wel goed!
    Centerparcs lijkt me idd hrtstikke gezellig met zn drieen! Gaan jullie dan in nederland? Of ook naar het buitenland?
    Ik heb nooit zoon idee van Duitsland gehad als hoe ik het nu gezien heb hoor, maar nu ga ik zekers trug!!
    Hopen dat ze straks ook rustig is ja haha.. Denk dat die van mij dan best druk word!! Kan haast nie wachten totdat hij er is!! Nou meiden, ga zo maar weer dutje doen denk ik. Heb ff de was gedaan en gestofzogen, maar ben helemaal kapot alweer. Ernstig zeg!! Haha..

Liefs

5. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Loontje;
    Ja, dingen vergeten .. Oef! Vervelend hé!? Die hormonen hé, die doen echt rare dingen met je! Ik ben echt een ZEEF! Dat is frustrerend, want ik vergat (bijna) nooit dingen/iets!
    Achja, .. hoort er allemaal bij!

Ik ben pedagogische medewerkster op een kinderdagverblijf, op een baby-groep! Erg leuk!
    Als we straks naar CentreParcks gaan, willen we wel in Nederland, althans zoiezo de eerste keer, daarna zullen we wel verder zien.

Ik heb zo'n zin in maandag! Komen de spullen! ..
    Is jouw kamertje voor de kleine knul al klaar? Ik heb besloten, ik ga de box nog niet neerzetten, ik vind het echt te vroeg, ook al staat het zo gezellig! haha.
    Ik wacht eerst maar tot m'n verlof, en dan in de laatste weken ga ik hem opzetten. Uiteraard ga ik hem wel even opzetten om te kijken hoe het staat! hihi.

Ik ben nu net thuis. Vanmiddag naar een vriendin geweest.
    Veel gekletst, en even naar de Groenrijk geweest.
    Vanavond zouden we visite krijgen, maar dat gaat niet meer door.
    Vind ik eerlijk gezegt helemaal niet erg. Ben moe! Wil lekker met m'n mannetje op de bank hangen, voor de tv. Heerlijk!

Fijne avond!

Liefs, Manon

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb dat echt even nodig.

@Manonn: Uiteraard zitten ook de nuttige dingen in het kraampakket. Ik las dat er ook een knuffel bij zit van Zetje Zebra en een voorlees/info boekje. Ben benieuwd.

Mijn borsten doen de laatste dagen ook weer meer pijn. Sinds een week of 2 verlies ik ook kleine beetjes vocht uit m'n tepels.

@All: vandaag het kamertje van ukkie geverfd. Morgen de vlakken maken op de muur waarin de schilderijtjes (maak ik zelf) komen te hangen.

Ik had afgelopen donderdag controle bij de VK en toen bleek ukkie al met z'n hoofdje naar beneden te liggen. Vind het al erg vroeg! Maar VK zei dat hij ook naar terug kan draaien dus zal wel goed zijn.

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    koala vind het ook een beetje vreemd van je schoonouders, hebben ze ook echt gezagt dat ze verwachten dat het vaak komt logeren? Wij doen dat dus nooit. Zijn jullie daar vaak te vinden trouwens?

verder lekker bijgelezen maar ben zo moe dat ik verder ff niet reageer, duik zo mijn bed in.
    Morgen nog een dagje strand en dan maandag weer werken.

enne wel allemaal foto's plaatsen van jullie kamertjes, ben zeer benieuwd

8. koala28

koala28 Niet meer actief

@Debie: Ze hebben niet gezegd dat ze verwachten dat het vaak komt logeren. Ze hebben een aantal weken geleden gezegd dat als wij eens een keertje samen uit eten willen of dergelijke zij best een keertje willen oppassen. Daarom snap ik echt niet waarom ze al die spullen kopen.

We komen er niet vaak. We zien elkaar 1x in de maand (soms 2x). Mijn man vindt dit ook echt genoeg (om diverse redenen maar dat is een beetje lang en ingewikkeld verhaal).

9. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    hallo allemaal,

Ik ben weer terug van vakantie!!
    We hebben het erg leuk gehad, maar ben ook blij dat ik weer thuis ben!! We zouden eigenlijk vrijdag terug komen, maar we zijn woensdagavond al naar huis gegaan, omdat het zo warm was, en het donderdag alleen nog maar warmer zou worden, en aangezien we 2 honden bij ons hadden leek het ons verstandiger om naar huis te gaan. Nou ik vind het heerlijk om weer thuis te zijn.

Hier is alweer lekker veel gepost. Heb nog heel wat terug te lezen :D

Maandag mag ik weer naar de VK en donderdag hebben we de groeiecho!! Vind het wel een fijn idee om ons kindje weer ff te zien.

Groetjes Rianne

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Welkom thuis rianne fijn dat je vakantie geslaagd was :D

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    koala heb het idd weleens vaker gehoord dat schoonouders spullen kopen, puur omdat het makkelijker is als de kleinkids op visite zijn en ze verwachten dat er nog wel meer kleinkinderen komen. Snap dat alleen niet als jullie daar toe niet vaak komen. Zou me er verder weinig van aantrekken en als ze zegt dat ze weer wat gekocht heeft vragen wanneer ze denkt al die spullen nodig te hebben. Iig succes ermee.

meiden ga lekker naar het strand, morgen weer werken

12. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Goeiemorgen!

@Koala;
    Ik ben ook benieuwd naar het kraampakket. We zullen zien! Ja? Komt er vocht uit je tepels? Lijkt me zo een 'apart' iets.
    Dan moet je op een gegeven moment van die pads gaan dragen in je bh?
    Je kindje draaid natuurlijk continu, als de vk zegt dat niet erg is, dan zou ik dat maar aannemen hoor. :)
    Is het kamertje naar je zin geworden? De juiste kleur? Wat leuk dat je het zelf gaat maken! Ik ben benieuwd, plaats je foto's?

@Riannatje;
    Welkom thuis! fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad, ondanks dat jullie eerder zijn terug gekomen.
    Aankomende week een druk weekje met bezoekjes aan vk / echoscopist. Spannend hoor! Altijd heerlijk om je ukkie te zien!

@All;
    Een fijne (zonnige) niet al te warme dag! (hihi)

Liefs, Manon

13. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Buikfoto'tje; 27 WEKEN! :)

Ja! Ben er best trots op

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mooie foto manonn!!!
    Maak je iedere week een foto?
    Daar ben ik veels te vergeetachtig voor haha

Koala hier ook gele rommel uit me tepels, zie het in me bh geplakt zitten.

Rianne welkom terug!

Bij mijn schoonmoeder staat een box met speeltjes maar daar komen we ook niet veel, ze komt altijd hier naar toe.
    Ze is niet zo hygienisch daarom.....

Amy logeert heel vaak bij me ouders dus die hebben een ledikant staan en heel veel speelgoed, kinderstoel.
    Wel nodig en hartstikke handig!

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Manonn lees net dat je foto's voor een groot deel verdwenen zijn...balen zeg, knuf voor jou!

Loontje gefeliciteerd nog met je partnerschap en leuk Sauerland, ben daar ook weleens geweest maar dan in de winter!

Koala jullie beslissen over jullie kind, komt vast goed meid zolang jij en je partner op 1 lijn zitten is er toch niets aan de hand?
    Amy ging ook voor het eerst uit logeren toen ze een half jaar oud was!

Kraampakket moet ik nog aanvragen oeps....
    Leuke dingen zitten er niet in toch haha kon ik me niks van herinneren de vorige keer!
    Alleen maar dik kraamverband, dekjes, desinfectiemiddel etc etc..
    Volgens mij wel luiers voor de kleine...

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sorry meiden probeer ook mee te lezen hier maar schrijf ook al mee met andere topics hier op het forum dus valt niet mee om alles bij te houden!
    Hoop dat alles goed gaat met iedereen maar zo te lezen wel!
    Hier erg veel last van maagzuur, zo erg dat ik gister alleen droog brood heb gegeten.
    Verder blijft me buikomvang hetzelfde heb ik net gemeten haha.
    Maar deze beeb is soms erg druk zeker wanneer ik iets heel kouds drink dan krijg ik meteen reactie van mevrouw!
    Straks naar een kinderverjaardag dus zal wel een drukke boel zijn...
    En helaas weer erg warm, doe niks en heb het alweer bloedje heet!

17. loontje24

@Manonn: Oh dat is wel erg leuk ja op de baby afdeling!! Je hebt trouwens al een mooie buik!! Daar mag je ook best trots op zijn!! Wij hebben alles al wel, maar moeten nog wel de dingen afmaken en ophangen. ROlgorijntje en dergelijke. Dus ben wel benieuwd wat het eind resultaat word. Jullie maandag glijk lles neerzetten in de beeb kamer?

@riannetje: Welkom thuis weer!! Is ook wel weer fijn om thuis te zijn vind ik altijd!

@Koala en Lafo: Lijkt mij ook erg apart om dat voor het eerst te hebben!!

@All: Gisteraaf met mijn vriendinnen naar de stad geweest en terrasje gezeten, maar dat was nie echt een succes! Was erg gezellig, maar heb zoon pijn gehad in mijn zij!! Te lang gezeten ofzo, maar lijkt me nie normaal zo zeer dat het deed!! Moet maar ff tegen de vk zeggen dinsdag. Ben beniuwd wat zij er van vind. Wou eerst volgende week nog naar een feest hier in dorp, maar weet nu zeker dat ik er maar nie aan moet beginnen. Wel jammer, want iedereen gaat... Maar ja, de beeb en ik zijn nu belangrijker!!
    Fijne dag vandaag dames!!

Liefs

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja Loontje de kwaaltjes beginnen weer te komen zodra het 3e trimester in zicht is van je zwangerschap.
    Lijkt me niet iets ernstigs hoor, misschien een beetje stijf dan denk ik dat het wijs is om af en toe je benen te strekken en niet te lang in dezelfde houding te zitten!
    Succes!!

19. loontje24

Is dat zo ja? Dat wist ik helemaal niet dat de kwaaltjes dan weer kwamen! Wel logisch ook aan de ene kant, maar ging echt door de grond joh! En heb nu nog steeds last.. Ik zei al: een zwangere vrouw moet toch normaal kunnen zitten:( Ik probeer me maar niet druk te maken en dinsdag ff aankaarten bij VK.

Liefs

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja vaak voel je je het beste in het tweede trimester, de eerste en de laatste vaak minder!

Deel Deze Pagina