Goedemorgen dames, Kheb vandaag niet zoveel puf om terug te lezen, maar ik hoop dat jullie allen een fijn weekend hebben gehad! Sterkte vandaag voor diegenen die weer voor het eerst moeten werken en met het (weer) warme weer!! Haha, ongelofelijk he. Wij zijn zwanger en het is een topzomer.. Zal je net zien. Nou ik ga ook maar es wat doen. Fijne dag!
Trouwens, ik heb het kraampakket ontvangen zaterdag! Niet veel bijzonders helaas, alleen een draagdoek, maar die vind ik niet mooi
Goeiemorgen meissies, @Lafo; Ik maak inderdaad elke week een foto van mijn buik. Helaas ben ik bijna alles kwijt. Ik heb er nog een paar! Maar blijf nu gewoon elke week nieuwe maken. Elke zaterdag maak ik er 1tje! hihi. Ben ik elke keer 1weekje verder. Wat vervelend dat je zo'n last van maagzuur hebt. Misschien eens aan de vk of dokter voorleggen? Ze hebben daar wel iets tegen. Ik had afgelopen zaterdagnacht s'nachts ook z'n last van maagzuur, dat ik er misselijk van werd. @Loontje; Leuk! Dat jullie alle spulentjes al hebben. Ach, die kleine dingentjes houd je meestal wel, gelukkig heb je daar nog alle tijd voor hé! We gaan de meubeltjes vandaag gelijk in elkaar zetten. Vanavond, als mijn vriend er is, zelf kan ik het denk ik niet zo heel goed. Op 1ding na, is het kamertje dan af! De tekst (voor op het canvasdoek) moet nog binnenkomen, dat komt als het goed is volgende week! Dan kunnen we het op het canvasdoek plakken en ophangen! Ik zou het ook eventjes voorleggen aan je vk, die kan je dan in iedergeval geruststellen, want ik denk dat het niks ergs is hoor. Al is het wel erg vervelend. Lang zitten werkt bij mij ook niet bevordelijk, krijg dan last van mijn onderrug. Kijk gewoon eventjes hoe het volgende week gaat, en beslis dan gewoon of je gaat feesten! Hihi. Ik moet er niet meer aan denken hoor, om echt te gaan feesten. Afgelopen weekend was het hier ook een feest op het dorp, maar ben niet geweest. @All; Vanmorgen al vroeg wakker! Eerst 6.00 (toen ging mijn vriend eruit) en toen even geslapen, en toen wakker om 7.00! Ik heb de hele tijd liggen luisteren, want de meubels komen vandaag! Er stond op het papier dat ze vanaf 7.00 UUR konden komen! Tja, .. dan kan ik niet meer slapen! Moet ik straks ineens aan de deur in me pyama! haha. Dusss even blijven liggen, en half 8 gaan douchen. Om half 9 vlug even naar de winkel, maargoed inmiddels half 10 en nog niemand gezien.. Nu is het dus maar wachten wachten wachten ... (Zul je zien, komen ze eind van de dag. Ze kunnen tot 18.00 komen. ) Jahoor! Nu snap ik de pijn in mijn borsten! Er kwam gisteren ineens wat gelig (sorrie voor detail) vocht uit mijn tepels. Haha! Jakkie! Echt een 'apart/raar' iets! Hebben veel andere meiden dit ook? Enn.. Dat is toch wel vroeg? Vandaag lekker rommelen in huis, ik moet tenslotte de hele dag thuis zijn, voor de levering. Een beetje schoonmaken, buiten zitten & genieten van mijn vrije dag! De rest van de week weer werken. Fijne dag! Werkse, voor de meiden die moeten werken! (Hopelijk hebben jullie niet teveel last van de warmte) Liefs!
@manonn: Ik denk ook idd nie da ik ga hoor. Moet dan eigenlijk nog een kaartje halen, maar na zaterdag ben ik er eigenlijk wel uit. Hebben jullie ook een canvasdoek? Wij ook, maar daar staat dan de teks al op gedrukt. Is wel erg mooi geworden! Hopen dat je niet te lang moet wachten op de meubels! Vind ik altijd zo vervelend dat je eigenlijk geen kant op kan! Dus de pijn in je borsten kwamen toch ergens vandaan!! Volgens mij is het nie te vroeg hoor, maar lijkt me wel errug raar ja! Heb je ook van die zoog kompressen dan? Neem aan dat je toch iets in je BH moet leggen?? Nou hele fijne dag en succes met wachten!! Ik ga ook nog ff een laatste dagje genieten! Liefs
@manonn: ik heb ook al een tijdje last van lekkende borsten. Wat ik doe is een stukje inlegkruisje afknippen en die in mijn bh plakken. Die blijven tenminste zitten (die zoogcompressen eindigen onder in mijn bh). Het is bij mijn de ene keer doorzichtig, dan gelig, en dan weer oranje achtig...erg apart. @all: Ik ga straks de karwei even onveilig maken. Ga nog even kijken voor een plank en voor iets voor op het raam van de babykamer. VInd het zo groot. Iemand een idee? zo'n half hoog gordijntje, vind manlief niets.. dus ik zit te denken aan plakplastic of zo iets. Morgen komt mams, om de gordijnen (ja ja, waar ik half noord holland voor door heb moeten racen) op maat te maken. Hoeven alleen maar ingekort te worden.. en dan mag de schoonmaaktster donderdag even lekker soppen daar, goed de vloer dweilen en dan ga ik lekker foto's maken en plaatsen..
@Loontje; Als jij jezelf er niet fijn bij voeld, moet je lekker niet gaan zaterdag meid. Naar jezelf luisteren, dat is het beste! Ik draag nog niks in m'n bh, want het is zo zo zo weinig, en eigelijk alleen als ik er een soortje in knijp, dan komt er pas een mini-beetje uit. Ik hoop dat het nog maar even erin blijft, want vind het maar niks! Ik ben al niet voor de borstvoeding. Niks voor mij! Wij hebben inderdaad ook een canvasdoek! Leuk hé! Wat hebben jullie erop? Wij: Slaap kindje slaap! Daar buiten loopt een schaap ... Die tekst zegmaar. Zelf erop doen was een stuk goedkoper, dus dacht doen we dat maar! Geniet van je daggie meis! @Ringeding; Nouw, ... Ben ik niet alleen! Met 'lekkende' tepels! haha! Tís toch wat hé! Bij mij is het doorzichtig/wittig of gelig! Toch gekk? Geliggg.. haha! Achja, het hoort erbij hé! Veel plezier met snuffelen, en het opdoen van ideeen. Ik houd net zoals jouw manlief ook niet zo van halve gordijntjes. Ik heb zelf gekozen voor een rolgordijntje + overgordijnen. Ik heb wat leuke dingentjes in de vensterbank staan. Misschien is er inderdaad wel leuk plakfolie verkrijgbaar, ik heb daar eigelijk geen idee van! Fijn! Dat je mam je gordijnen komt doen! Kun je die straks lekker ophangen! Ik ben benieuwd naar je foto's! @All; Mmmmm ... Nog steeds geen spullen.. Ik maar wachten en wachten en wachten! haha. Erg irritant! Inmiddels al de Het hele huis gestofzuigd, de badkamer gepoetst, de wc's & Een wasje gedraaid. Erg vermoeiend met dit weer! Echt warm! En het blijft maar warmer worden met de uren! (We mogen eigelijk niet klachen hé, maar nu tijdens me zwangerschap, kan er een stuk minder goed tegen) Ik ga lekker even zitten en wat drinken! Liefs, Manon
@ringeding: Veel plezier met shoppen bij de kwarwei! Wij hebben ook een rolgordijntje met overgordijnen. @Manonn: Hopen dat het nog ffies zo blijft dan ja hihi.. Wij hebben de tekst: Zo mooi, zo lief, zo klein, zo van ons. Weet nie of de volgorde zo goed is hoor. Die tekst van jouw hebben wij ook nog in gedachte gehad die vind ik ook erg mooi!! Deze was op zich ook nie erg duur. Manlief is goed in goedkoper op andere sites dingen vinden dan het origineel wat we zagen haaha.. Het origineel wat we zagen was een stuk duurder!! Wat vervelend dat ze er nog nie zijn he!! Ik ga zo nog ff cadeautje shoppen voor mijn nichtje en dan nog maar vrij weinig doen. Is het me idd veels te warm voor!! Liefs
WIj hebben ook een rolgordijn (limegroen) en dan nog overgordijnen (ecru met allerlei leuke kleurtjes). Maar ik vind het raam zo hoog... ach, misschien doe ik er wel niets mee.... en laat ik het zo... @ over lekkende borsten: bij mij gaat het door mijn bh heen en door mijn shirtjes. dus ik doe er wel wat in. Iemand trouwens ervaring met lilypadz voor als je borstvoeding geeft? Een vriendin van mij gebruikt ze en is er tevreden over....
Hé meiden; YEAAH! De spullen zijn gearriveerd! Poeeee, 3 containers! Wel stuk of 19dozen! haha! Echt veel! Een hoop uit te pakken dus! Alles staat in de gang, en zelfs wat in de woonkamer. De meeste dozen zijn erg zwaar, en laat ik dus maar lekker beneden staan toch m'n mannetje thuis komt. @Loontje; Ohja! Die tekst is leuk! Ik heb veel leuke teksten gezien. Ik vond die tekst van jou ook erg leuk/mooi, maar ik wil iets groters. Hoe groot is de tekst bij jouw? Onzetekst is ongeveer 80 cm breedt en 45 cm hoog. Ik ben er echt benieuwd naar. Ik ga de dozen maar eens voorzichtig wat uitpakken, kijken wat ik al naar het kamertje kan verplaatsen. @Ringeding; Komt er echt al zoveel 'melk' uit ja? Gossie, lijkt me daarom wel vervelend. Ik hoop dat het bij mij nog eventje weg blijft hoor! Lilypads? hihi. Nog nooit van gehoord. @All; Wie gaat er hier allemaal borstvoeding geven? Ikzelf ga geen borstvoeding geven. Fijne dag!
@ringeding: Als je je er echt aan stoort zou ik dan wel plakplastic doen ja. Denk dat dat onder een rolgordijntje mooier is dan zoon gordijntje ja! @Manonn: Ahhh eindelijk!! Je kan lekker los gaan!! Lekker vanaaf het kamertje in elkaar zetten!! Leuk, leuk. Ik weet nie meer hoe groot die is, maar is idd nie groot nee. Kamertje is ook nie groot, dus wil mooi. Ik ga ook geen borstvoeding geven. Twijfel soms nog wel beetje, helemaal omdat iedereen het lijkt te doen bij mij in de buurt, maar denk het nie. Ik heb ook geen idee wat lilypads zijn. misschien de ervaren mamaas? Ben ff cadeautje gaan halen en boodschappen doen, maar kon op een gegeven moment nie verder. Vind t zo vervelend!! Ik wil nog wel fatsoenlijk kunnen werken straks... Heel veel afwisselen misschien? Ff overleggen morgen. Liefs
Dag dames @manon, veel plezier met de meubeltjes!! Het is zoooo leuk om alles in elkaar te zetten!! @lekkende tepels, ik heb pas een keer gehad dat er iets uitkwam, dat was drie weken geleden, daarna niets meer! @hier, heb nog steeds onwijze pijn in mijn rug op 1 plek. Dat gaat dus niet over Alleen als ik plat lig voel ik het niet.. Als dat nog 13 weken doorgaat wordt het wel heftig denk ik.. Ga nu ff snel een wasje doen!
hee, ben zo druk geweest heb wel gelezen maar reageren ff niet, sorry lillypads gebruikte ik 's nachts zodat ik zonder bh kon slapen.(doorzichtige silicone dingen die aan je borsten plakken zodat je niet doorlekt) Nadeel was wel dat als ik ze 's ochtends eraf haalde in er een doekje onder moest houden want de melk word nergens door opgenomen, verder ideaal, ook als je eens een andere bh aanhebt. Je ziet geen tepel ofzo door je shirt. Verder vind ik de zoogkompressen van natusan het fijnste en beste zitten, zijn alleen wel 3 euro een pak. maar deze blijven wel op z'n plek zitten.
Hey meiden, Vond de hitte wel meevallen vandaag gelukkig, Amy heeft lekker in een badje gezeten en mama heeft lekker rustig aan kunnen doen. Hier heeft het net een beetje geregend alleen nu is het wel wat benauwd Manonn dat gele spul heet colostrum en hoort erbij meid. En nee is niet vroeg heb er ook een beetje last van icm pijnlijke borsten. Jeetje wat hebben jullie een boel uit te pakken, leuk klusje! Succes ermee! Ringeding zo dat is een hoop wat je dan lekt, best vervelend! Hier ook geen bv, is bij Amy niet gelukt dus zie er geen heil in zeg maar. Heb het geprobeerd, waarom wil je niet geven Manonn? Lilypads nee nooit hoeven te gebruiken... Amore sterkte met je rug! Hier vandaag ook iets verrekt met het wegslepen van het zwembadje, domme ik :x
@Lafo: Bij mijn schoonouders is het ook helemaal niet schoon. Ik ga daar nog geen eens naar het toilet (ik denk al maanden niet schoongemaakt, ieeuuwww) All: Ik heb de compressen van de Hema. Die blijven wel goed zitten in m'n BH. Ik heb ze echt dagelijks nodig. Verlies best wel wat vocht. Van het weekend het kamertje geverfd. Nu een aantal mooie deurtjes en kastjes (in het kamertje zitten de meters van het gas en electra) aan het maken. Commode hebben we al neergezet. Morgen ga ik beginnen met de schilderijtjes. Worden lichtbruinig met daarin de roomwitte contouren van Bert en Ernie.
Koala oh jakkes maar herken het helemaal.....daarom gaat ze daar dus never nooit logeren.... Mijn moeder daarintegen heeft smetvrees misschien ook niet goed maar wel heeeeeel prettig met zo'n kleintje want dan weet ik zeker dat ze in goede handen is!
wat is dat toch met schoonouders, hier vind ik het daar ook altijd ranzig en durf er ook eigenlijk niets te eten. (als we er echt niet onderuitkomen (kind is trouwens de beste smoes ter wereld) dan eet ik bijna niets en stiekem liga's) Mijn ouders zijn echt super schoon en netjes, daar durf ik haar gerust achter te laten. Wat ik helemaal erg vind is dat als ze Ilse een hapje van hun eten willen geven met hun lepel, bleh. maar je stoot ze zo snel voor het hoofd. Ook kusjes op de mond vind ik zo ranzig fijne dag, ga maar weer naar mijn werk, valt vies tegen na 6 weken vrij. Maar goed, nog 23 dagen Annie trouwens een fijne vakantie gehad en ook weer aan t werk????
Volgens mij hebben we allemaal dezelfde schoonouders, mijn schoonmoeder woont alleen, mijn schoonvader is hertrouwd met een hele nette vrouw, helaas heeft zij een ernstige vorm van huidkanker en zal niet lang meer leven, maar daar had ik haar wel kunnen laten logeren. Vind het wel jammer hoor dat me schoonmoeder zo is, alsware verpest ze het voor zichzelf maar is niet anders.
Hier ook van die "nette" schoonouders. Ahum... Volgens mij gaat daar, als je geluk hebt, 1 keer per week de stofzuiger door de kamer. Gelukkig doet ze dat wel als ze weten dat wij komen. Dan ruimt ze wel op. En afstoffen?? Weet ze helemaal niet wat dat is. En het aanrecht.... Te vies om aan te raken. En dat terwijl ze zo'n mooie nieuwe keuken hebben. Ze hebben die al zo verlept. Mijn schoonmoeder komt gelukkig hier oppassen. Aangezien zij rookt als een ketter, en ik mijn kind niet in een asbak wil achterlaten, komt ze bij ons. En bij ons mag binnen niet gerookt worden. Ze vond dat zelf gelukkig geen probleem. Ook zijn mijn schoonouders heel vreemd nu. Ze hebben ons niet eens normaal gefeliciteerd toen we vertelden dat we zwanger waren. Toen we het vertelden zei zijn vader, ja grapje zeker, en liep toen weg, en z'n moeder zei: Ja echt? oh, gefeliciteerd. en ging weer verder over het onderwerp waar we het daarvoor over hadden. Ook interesseren ze zich helemaal niet in onze zwangerschap. Ze zullen nooit een vragen hoe het gaat. Ze hebben de babykamer nog niet gezien. Terwijl mijn ouders die wel hebben gezien. Zaterdag gaan wij met mijn moeder en zusje naar babydump. Hadden we zijn moeder ook gevraagd. Weet je wat ze zegt? Moeten jullie soms iets van ons hebben ofzo? Maar nee ik kan niet, ik ga naar de kermis (met oppaskindje en zijn moeder) OOOOHHH wat was ik kwaad!!! Ondanks dat z'n ouders nu zo reageren, weet ik wel dat ze heel gek zijn met kinderen. Of ze soms gewoon niet weten wat ze moeten doen, of hoe ze moeten reageren ofzo. Het wordt hun 1e kleinkind namelijk. Genoeg gezeurd nu hahaha. Verder gaat het heel goed. Gisteren bij de VK geweest en alles was goed!
Rianne wel balen dat ze zo reageren, verwacht je niet zeker met eerste kleinkind. Gelukkig zijn mijn schoonouders erg gek op Amy ondanks dat het hun derde kleindochter is. Mijn schoonmoeder rookt ook als een ketter dus ook om die reden idd lekker hier oppassen!
Poeh he dames, wat een verhalen weer! Hier gelukkig lieve schoonouders, alleen af en toe wat teveel vh goede (Teveel bellen enzo). Maar over het algemeen gaat het best hier Ik ben nu moe, ga ff lekker tv kijken & vanavond weer haptonomie! Fijne avond!