Goeiemorgen lady's! Het is rustig op het forum. @Debie; Ja? Was je zoveel aangekomen bij je vorige dochtertje? Het hoort erbij zeggen ze hé, .. maar zoals jij ook zegt .. Echt 'tof' vind ik het zelf niet. Ik heb sinds kort ook een paar strepen, bovenaan m'n bil.. Vind ik echt vreselijk! Bedoel je dat met tijgerstrepen? haha!? Ik hoop zo dat het nog weg trekt, of in iedergeval minder op gaat vallen. Ik hoop niet dat volgend jaar zomer zichtbaar is in bikini in iedergeval... Genoeg gezeurd! hihi! Vandaag lekker alles op het gemak, en naar m'n schoonouders, even om een bakkie. Morgen nog een dag vrij, en dan begint de werkweek weer. Nog 6weken. Wel lekker, dat het enigszins al in zicht is he, het verlof! Fijne dag meiden! Liefs, Manon
Hello all, Hier ben ik ook weer even. Al dagen druk bezig met eigenlijk alle kamers in het huis . Vriendlief is druk bezig met babykamer. Morgen wordt er nog 1 muur behangen, rest is gedaan en hij heeft gister de kast in elkaar gezet. Nu alleen de commode en ledikant nog maar dit is pas als het behangen ook helemaal klaar is. Kannie w8en. Ik heb al kei leuke kamertjes hier gezien, echt leuk hoor. Hoop dat die van ons nu ook snel klaar is In ieder geval dat ik met de aankleding kan beginnen Iemand (sorry weet ff niet meer wie) vroeg of ik of vriend bij restaurant werkte maar dat zijn wij niet hihi. Ik zit op kantoor maar merk dat het nog steeds zwaar is ondanks dat iedereen terug is van vakantie. Vriendlief zei vrijdag dan ook (toen ik weer op apegapen op de bank lag) dat het misschien toch verstandig is om wat minder te gaan werken (wat vk adviseerde). Ik vind het moeilijk om deze beslissing uiteindelijk te nemen want ik wil me ook niet aanstellen (t zijn ook allemaal van die rauwdauwers op werk). Lekkende (.)(.) heb ik trouwens ook last van. Niet elke dag maar echt wel regelmatig. Ik moet er dan echt wel iets van compres in bh dragen. Heb gemerkt dat vooral na douchen, ze er "zin an hebben" en als ik in bed lig (lig dan op zij dus dan zal de druk er wel op komen). Slapen wordt trouwens idd ook irri. Krijg pijn in zijbeen na paar uur liggen. Wordt dan echt wakker van pijn en moet me dan omdraaien. Slaap ook heel licht (terwijl ik echt een comaslaper was, niets kon me wakker maken hihi). Raar dat dit zo verandert. Ben blij dat ik (nog) geen last heb van bekken, rug en dat soort dingen. Lees hier meiden die hier last van hebben, snap dat dit echt niks is. Vriendin van mij heeft dit ook gehad en dit is geen pretje. Mag me daarmee gelukkig prijzen. Qua aankomen van kilo's is bij mij ook nog niet veel. Nog steeds 2 kilo erbij (gister nog ff gewogen). Zit op 66 en was dus voorheen 64. Buik lijkt wel te groeien met de dag en meissie is er maar druk mee met koppelduikelen etc. Wel lachen als je hele buik idd heen en weer gaat . Snap trouwens wat je bedoelt manonn met aankomen. Ik zit er ook niet echt op te wachten. Weet dat het gebeurt maar probeer door gezond te eten (en dus niet voor 2 en snaaien etc.) het toch wel enigszins in toom te houden. Hoewel ik eigenlijk wel had gedacht meer aangekomen te zijn rond deze tijd maar groeispurt moet nog komen volgens mij wat ik ergens zo las. Dus ik bereid me nog voor op de nodige kilo's Nou meiden, heel verhaal weer. Fijne dag nog allemaal en gelukkig wordt het aankomende week ieg niet zo heet. Mijn temp. is echt paar graden gestegen en heb het zó snel heet, niet normaal. Hebben jullie dat ook? Grtz. Mila
Zo dat waren mijn buikfoto's Hier gaat alles goed. We zijn nu op het moment even bezig met de gordijnen ophangen in de babykamer. Ik kom weer reageren als ik weer even tijd heb. Zal binnenkort ook even een foto maken van de babykamer. Fijne dag meiden!
jij hebt ook al zo'n mooi buikje sterretje. Tijgersptrepen bedoel ik idd striee Ze zijn we lichter geworden maar draag nog geen bikini, heb een boxer en tankini, wil eerst na de bevalling zo'n 20 kilo eraf hebben, denk zo'n 12 daarvan zwangerschap rest moest er nog af. Hoop dat ik net als bij de eerste de dag na de bavalling al 9 kilo kwijt ben.
Hier ben ik ook weer ff. Onze laatste dag vakantie. Morgen weer beginnen om 7 uur. Zie er wel tegenop. Voor de vakantie vond ik het al zwaar beginnen te worden, en na 3 weken veel uitgeslapen te hebben en veel gezeten, en af en toe lopen, ben ik bang dat ik het nu niet meer fulltime vol ga houden. Denk dat ik maar ga vragen of ik niet halve dagen zit werk kan gaan doen. Hoef gelukkig nog maar 5 weekjes te werken. Dus wel fijn vooruitzicht! Kijk er echt naar uit!! Gisteren met m'n moeder en zusje naar babydump geweest. We hebben nu zo goed als alles in huis!! Heb weer veel gekregen. Moeder en zusje waren duurder uit als ik Daarna nog even naar een hobbywinkel geweest en daarna nog naar de Ikea. Ben er nu nog kapot van! qua aankomen mag ik nog van geluk spreken. Sta nog op -2 kilo. Was ruim 10 kilo afgevallen door al het overgeven, en ben nu 8 kilo weer aangekomen. Nou ik ga ff weer verder met de kaartjes. We maken de geboorte kaartjes zelf. Samen met m'n moeder en zusje!
Hey dames, hier ben ik ook weer. Heb een heerlijk weekend gehad, al was het toch wel heftig met mn rug.. Maar goed, het was wel gezellig! Autorijden en zitten is nog steeds erg, dus blijf morgen thuis. Misschien wel t/m woensdag, want dan mag ik weer naar de fysio. Kan werk alleen soms een beetje lastig loslaten. Maar goed, dat beslis ik morgen wel weer Jullie zijn allemaal druk bezig geweest las ik, met kamertjes, kaartjes en thuisgekomen dochters Voor iedereen met klachten, sterkte! Ik ga weer lekker plat liggen! Liefs!
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer eens. Na een heerlijke vakantie weer direct de dag daarna aan het werk gegaan. Tjee, wat valt dat tegen na 6 weken vakantie! Was dan ook versleten na een week werken. De kleine meid vindt het wel prima. Zoveel als ik haar in de vakantie voelde, zo weinig voel ik haar nu. De babykamer is af. Volgende week maandag komt Babydump alle spullen afleveren. Ohhh, ik kan niet wachten! Donderdag weer naar de vk voor controle en volgende week maandag voor de laatste keer onze meid bewonderen. Onee, ik krijg nog een liggingsecho. Wij boffen maar met alle echo's. Ik probeer van de week weer eens wat vaker te buurten hier, maar ben bang dat ik elke dag na mijn werk weer volledig instort. Trusten
Hee meiden, Hier ben ik ook weer een keer. Ik had elke keer echt niet de energie om wat te typen!! Heb vorige week voor het eerst weer gewerkt en dat was best pittig!! Ik was echt heel erg moe en verder heb ik nog steeds errug pijn. Lijkt steeds erger te worden en nu ook soms naar mijn rug te trekken. Met werken zelf valt het elke keer wel mee. Alleen als ik te weel ga lopen op het werk heb ik last, maar als ik bv 2 verjaardagen op een dag heb of te veel zit dan krijg ik errug last!! Weer genoeg geklaagd!! We moeten er nog ff paar weekjes tegenaan! Woensdag hebben we pretecho, dus daar hebben we erg zin in! Kunnen we onze kleine man weer ff zien!! Allemaal een hele fijne dag verder en werk ze voor de meiden die moeten werken!! Ik moet ook over een uurtje.. Liefs
@Mila; Nog even.. en dan is jullie baby-kamertje ook klaar! Spannend hoor. Zo heerlijk om het kamertje aan te kleden! Maak je foto's? van het eindresultaat? Ik ben natuurlijk erg nieuwschierig! Ja? Je moet echt van die compresjes dragen in je bh? Ik heb het echt maar heel heel af en toe, en eigelijk alleen als ik er in knijp, haha, en aangezien ik dat niet hele dagen doe, komt er niks! Het komt er in iedergeval nog vanzelf uit. Gelukkig.. Je bent 2kilo aangekomen. Zo! Netjes zeg. Wou dat ik dat kon zeggen! Sommige mensen maak steeds opmerkingen van go; Ja Manon, Je gaat het toch wel goed zien hoor overal.. Bleeh! Vind ik zo niet leuk! Net of ik dat zelf niet weet! Ik ben super slank van mezelf, en het valt mensen dan ook gelijk op! Vooral me schoonouders maken steeds opmerkingen, moet ik dat nu leuk vinden ofzo? Nou, vind er dus niks aan! En me vriendlief zegt steeds maar; Ach! Ze bedoelen het goed hoor..! Yeaah right! Is niet leuk! haha.. Ik heb het trouwens ook sneller heet hoor. Vooral in de nacht. Ik lig vaak gedeeltelijk boven de dekens, nou dat kwam voor mijn zwangerschap nooit voor hoor! @Sterretje; Wauw! Mooie buik zeg meid! Mag je echt trots op zijn! Leuk rokje trouwens! Ik heb hem ook! hihi Vandaag ben je alweer 30weekies! Gaat opschieten bij je! Ik ben benieuwd naar je kamertje! @Debie; Zoo? Zoveel kilo na de bevalling er gelijk af? Go.. Heb ik dan kans dat mijn kilo's van de zwangerschap er ook gelijk af gaan? Woow, spring ik gat in de lucht! hahaa! @Riannatja; Jullie hebben dus heerlijk geshopt! Nice! Alles is in huis, lekker hoor! Lief dat je zo bent verwend door je familie. Jij bent wel ongelofelijk veel afgevallen zeg! Was er nog wel iets van je over dan? 10kilo? Poepoe! Gelukkig wel 8 er weer bij! Netjes hoor! Wat leuk zeg dat jullie de kaartjes zelf maken! Vast een hoop werk. succes ermee! Zou wel fijn wezen voor je, als je halve dagen kan gaan werken. Ik hoop dat je het allemaal goed kunt regelenen. Jij nog 5weken werken, heerlijk hé? Dat het verlof in zicht is? Ik ben ook aant aftellen, ik moet nog 6weken .. hihi! Kan niet wachten! @Amore; Doe maar lekker rustig aan! Laat je werk maar eens rusten, .. aan jezelf/de baby denken hé! Beterschap! @Annie; Jeetje! Ja, na 6weken vakantie kan het niet anders dan dat het tegenvalt natuurlijk! Maar ach, het went vanzelf weer, snel genoeg .. Vind ik altijd wel in iedergeval. Succes ermee in iedergeval. Ik moet zeggen dat ik na mijn werk ook wel kapot ben hoor, en blij ben als ik weer thuis ben! Spannend! De meubeltjes komen bijna lees ik! Is zo leuk! Bij ons zijn de meubeltjes vorige week geleverd. Ook van de baby-dump! (foto's hiervan staan paar pagina's terug) Zo! Die zitten goed verpakt, die meubels. Echt een heeeeleboel piepschuim etc, dus bereid je maar voor! haha! Je mag ook bijna weer op controle! En nog een echo .. Zo! Bofkont! Heb jij je hele zwangerschap door extra echo's? Geniet van het momentje van de echo! @Loontje; Wat balen meid, dat je zo'n last van je rug krijgt elke keer. Heb je al aan zo'n band gedacht? Een verstevingsband? Een vriendin van me heeft het, en heeft er echt baat bij. Nog even doorbikkelen meid, en dan verlof! Maar gaat het nu echt niet? Neem dan maatregelen hé meid, wel aan jezelf denken! Werkse vandaag!! en succes! Spannend, een pret-echo! Heerlijk, eventjes naar jullie kanjer koekeloeren! Geniet ervan! @All the girls; Nou hier zit het weekend er ook weer op! Vandaag nog een dagje vrij, zoals elke maandag en dan mag ik er weer de rest van de week tegenaan! Ik hoop dat ik weer een lekker weekje zal hebben, waarin het niet te warm is! Ik houd steeds in me gedachten als ik naar huis ga; Zo! Weer een dag om! .. en aan het eind van de week; Yeah! Nog zoveel weken werken! en dan werkt eigelijk best goed! haha! De weken gaan stiekem best snel vind ik. Ik voel me verder eigelijk best wel goed! Weet je wat ik best apart vind? Ze zeggen toch dat je baby meestal tot actie komt als jij gaat slapen?! Nou, onze meid niet hoor. Die is elke ochtend als ik wakker word, of als ik smorgens heel vroeg naar de wc moet ineens actief. en als ik sávonds ga slapen, geeft ze meestal even aan; Ik ben er nog nog, en schopt/slaat ze 1 a 2x, en dan gaat ze ook slapen! haha! Maar o ooh, wat geniet ik van dat getrappel in mijn buik! Heerlijk! Zo bijzonder.. Ik kijk echt uit naar onze meid, .. Hoe zou ze eruit zien, hoe zou ze zijn? .. * Drooommm * Droooommm! Ik wens jullie allemaal een hele fijne (werk)week! Ik ga vandaag lekker rustig aan doen. Straks even kraam-centrum bellen om een intake-afspraak te maken. Liefs, Manon
Hallo Dames, Heb m'n eerste werkdagje er weer opzitten. Viel wel ff tegen hoor. Werk in de supermarkt in de slagerij. Veel lopen en staan dus. Had echt last van m'n buik. Had ik de afgelopen week ook al steeds meer. Kwam denk ik doordat we thuis ook nog druk zijn met de verbouwing. Echt zo'n gevoel wat je hebt als je heel nodig naar de wc moet, en heel lang hebt opgehouden. zo'n soort buikpijn gevoel. Kent iemand dit?? Maar ik heb nu gevraagd of ik halve dagen m'n eigen werk mag doen en de rest van de dag achter de kassa kan. Ze gaan het vandaag meteen bekijken dus, dat is wel fijn. Liefs, Rianne
@manonn: heb wel aan zoon band gedacht, maar heb meer last van de steken in mijn buik. Helemaal bovenin. Het ging elke keer nog redelijk, maar het word steeds erger! Zo erg dat ik dus nu in de ziektewet zit.... Ik vind zo vervelend! Ben ik net in een ander filiaal begonnen en nog maar een week gewerkt moet ik al in de ziektewet!! Het is vandaag beetje verkeerd gegaan. Voelde me elke keer zo naar. Echt het gevoel dat ik door de grond ging van de pijn! Ik denk ik moet gwoon ff de VK bellen. Ook al is het alleen maar om te kijken of zij weet waar die pijn vandaan komt. Toen moest ik dus glijk naar de dokter urine brengen en daarna naar haar toe. Ik best overstuur, want dan moest ik van het werk weg wat eigenlijk nie kon. Filiaalleidster zei dak gwoon moest gaan en dat ze het wel redden. Het blijkt nu dus dat het kindje in een stuit ligt, dus met zn koppie elke keer tegen mijn organen zit te drukken en mijn baarmoeder was ook in 1 week echt heel erg gegroeid. Dus een combi van deze factoren veroorzaakt die vreselijke pijn! Ik moest nu dus rustig aan doen en deze week de ziektewet in en volgende week weer proberen. Vind altijd zo vervelend dat je dan daardoor nie kan werken en rustig aan moet doen. Helemaal nu ik net weer begonnen ben, maar ik volg haar advies maar op. Ik vind wel heel erg apart dat hij vorige week nog netjes met zn koppie nar beneden lag en nu dus mooi eigenwijs andersom. Hij kan natuurlijk nog alle kanten op, dus daar hoef ik me nu geen zorgen over te maken, maar tis wel erg vervelend die pijn. Verder moest ik wel in de gaten houden dat ik geen samentrekking van de baarmoeder ging voelen, want ze dacht eerst aan weeen. Daar moet je toch helemaal nie aan denken!! Een heel verhaal dus weer, maar glukkig verder niks ernstigs. Fijn dat met jouw alles goed gaat!! Dus jouw meisje is overdag ook zo druk? Bij mij is hij ook overdag erg druk hoor! Dus nie dat hij snachts in 1 keer drukker is! Krijg een lekker eigenwijs jochie volgens mij hhaha.. Liefs
loontje 24 lekker rustig aandoen meid, nu al denken aan weeen of andere klachten aan je buik is niets, je uk moet zeker nog wel ff lekker zitten en geeft gewoon aan dat je het rustiger aan moet doen, natuurlijk even vervelend voor jou gevoel maar is niet anders. Je werk komt wel goed hoor. riannatja hopelijk dat je werk met je meedenkt, is idd zwaar als je nu teveel moet lopen/ staan. Hier merk ik dan ook meteen allerlei klachten. manon hier voel ik haar ook niet als ik ga slapen, wel als ik 's avonds rustig op de bank zit of idd 's ochtends als ik net wakker word. Merk dat als ik uit mijn werk kom dat ik echt wel heel erg moe ben, maar verder is een dag werken lichamelijk minder zwaar dan een dag met Ilse thuis. Op mijn werk komen de kids naar mij en kan ik grotendeels zitten, thuis moet ik toch heel vaak Ilse tillen, verschonen, dan weer op de grond zitten om met haar te spelen, boodschappen doen enz. Voordeel dan is dat ik ff een uurtje kan liggen als ze slaapt.
o en loontje weer nog dat Ilse toen af en toe links in mijn buik lag (bijna altijd rechts) en ging dan ook echt door de grond van de pijn. Als die ukkies dwarsliggen dan voel je dat nu al goed. Hopelijk draait het lekker snel terug
@ Debie: Ja je hebt ook glijk! Moet me er ook bij neerleggen en rustig aan doen. Je weet gwoon ook nie zo goed wat je moet denken, omdat het de eerste is he. Je weet nie wat je wel of nie hoort te voelen, maar het stelt me wel gerust wat de VK dan zegt en ook dat jij nu zegt da jij het ook gehad hebt. Wel fijn dat je het op je werk nog goed vol kan houden! Kan me wel iets bij voorstellen dat je thuis meer moeite hebt ja. Daar kan je ook nie echt wat aan veranderen he. Ilse blijft je nodig hebben nu natuurlijk. Da lijkt me wel zwaar ja! Maar glukkig kan je dan weer ff bijtanken met een uurtje slaap! Liefs