Huh ik dacht dat jij woensdag donderdag en vrijdag werkte? di wo do zeker? Je had in ieder geval altijd een lang weekend, lekker hoor! Leuke petjes, ik koop ze altijd bij de h&m van hello Kitty, ook leuk!
Nee vanavond beetje visite, heb 'm eigenlijk nog geen cadeau gegeven, komt nog binnen, heb bij Bol.com wat series besteld, jaja mijn man is verslaafd aan tvseries en eigenlijk alles wel wat op tv komt. Heb flikken maastricht besteld en Floor Faber, die wil ik zelf wel zien aangezien ik haar coloms altijd las in de Viva dus ben benieuwd. Mijn man kijkt dus GTST, Deadline, de Troon, Flikken, voornamelijk Nederlandse series. Ik kijk op DVD Lost, Prison Break en 24 dat wel, die van Prison Break is zo'n verschrikkelijke mooie vent en die docter van Lost ook, daar heb ik best een avondje ruzie voor over haha
Nog een half uur mila!!! Elena heb ik net maar wakker gemaakt na 2u slapen het was een hele strijd maar uiteindelijk dus wel gelukt!! hoop dat dat zo blijft!
Zoveel series kijk ik dus niet eens!! Amore spant hier de kroon. Ik reageer thuis wel op iedereen. Nu eerst ff snel post halen uit de brievenbus, wegleggen, omkleden en naar huis! Mn moeder kwam nog even hier en gaf me een dikke pakkerd (waar mn patienten bij waren, hihi) en vertelde hoe blij en trots ze is op haar kleindochter! Sophie heeft dus de hele dag alleen maar gelachen en leuk gedaan. Mama = heeeeeeeeeeeeel trots! Oh ja, manlief hangt nu wrs aan de tel met ING. Miss moeten we eerst ruim Euro 15.000,- overmaken aan de notaris 1 april voordat zijn beleggingshypotheek uitkeert! Dat 'potje' is circa Euro 7000,- en we hadden met dat andere rekening gehouden. Nu dus bellen met ING of ze niet eerder kunnen uitkeren en heb m gezegd dat ie anders maar bij zn moeder dat geld moet lenen. Ik heb m al genoeg geld geleend!! (ik zeg maar even niet hoeveel want dan vallen jullie miss wel stijl achterover................. ) Tot strax! Liefs Suus
@amore: nog 29 min hihi. Heb net de doos tissues officieel leeg. Moet ik alsnog op zoek naar weer een toiletrol ergens in de building. Ik ga het geen halfuur redden zonder tissues. Men, wat kan je boel snot produceren eigenlijk. OOOH HATSJIE...
ps. ik kijk bijna geen tv trouwens. ATWT wil ik nog wel eens kijken en Next Topmodel (Hollandse en Amerikaanse versie) momenteel. Als Peking Express & Expeditie Robinson er op is, kijk ik dat ook en that's it. Boston Legal vind ik ook leuk maar die wil ik een keer downloaden. Kan ik ze op de laptop kijken. Oh moet dringend nu op zoek naar wc-rol.
HAhaha. ik ben oppertvkijker! Komt ook wel doordat ik alles download, kan dus op andere momenten kijken!
Ik kan ook nooit wachten totdat het op tv komt. Kijk alle nieuwste films en alle amerikaanse series zoals Greys, Desperate housewives, America's en Australia's Next top model, Ugly Betty, Gossipgirl (Amore: GG is trouwens maandag eindelijk weer na lange tijd begonnen ). Susan: Mijn moeder is ook erg stirct in de tijden opvolgen en opschrijven. Ze schrijft zelfs op wanneer de kleine een schone luier heeft gehad haha. Mila: Dat is goed nieuws. Vind wel dat ze erg snel beginnen over helpjes terwijl dat helemaal niet nodig is. Snappen ze dan niet dat wij moeders ons dan erg rot gaan voelen.
Ja ik zag het!! Nu nog ff w88 op de ondertiteling Maar wij hebben dan wel dezelfde smaak.. En ja kben niet zo geduldig Hihi
Ik had eigenlijk beloofd vanavond nog wat te schrijven maar ik ben moe van gourmetten en daarna nog een verjaardag! Pfff...... Manlief en ik duiken er 'vroeg' in. Eindelijk ligt ie weer naast me. Oh ja, volgens ING kan de notaris aanvragen bij ING of er niet al een bedrag kan worden verrekend bij de afrekening tbv het beleggingspotje. Volgens de notaris kan dat dus niet en die verwijzen ons weer terug naar ING. Kortom, wrs wordt het nix en moeten we eerst dat bedrag voorschieten. Ik heb manlief gestuurd naar zn moeder. Ns kijken hoe ze hierop gaat reageren. Mocht ze zeggen dat hij dat geld bij mij vandaan moet halen, ga ik bij haar langsrijden en dan wordt het pas ECHT ruzie!! (heb daar stiekem toch een beetje zin in ) Meiden, slaap lekker en tot morgen!! Liefs Suus
Heb geprobeerd even terug te lezen wat jullie allemaal geschreven hebben vandaag maar helaas. Ik zie alles dubbel. De wijn heeft er goed in gehakt. Wel erg kleine porties eten. Daardoor valt de wijn ook zwaarder. Ik ga naar m'n bedje. Moet echt weer wennen aan veel wijn drinken. Morgenochtend m'n kleine schatje halen. Ben benieuwd hoe het gaat vannacht.
hello ladies, haha koala en heb je flinke kater vanochtend? Ben benieuwd hoe het met je knul is gegaan vannacht. @suus: lekker gegourmet dus? en jij wil ruzie maken met je schoonloeder haha. Wij gaan zo eerst ff nog wat winkelen (luiers, rompertjes nieuwe maat ff bij hema scoren) en dan naar mijn schoonmoeder. Zij is gelukkig wel aardig. Vanaaf ga ik aan de wijn met mijn vriendinnen. Ik hoef lekker ook niet te rijden dus vanaaf heb ik wellicht ook dubbel zicht (en tong) koala haha. Fijne dag all. ps. wat een k*weer, beetje jammer.
Susan ik word bijna nieuwsgierig naar het geleende geldbedrag (!) Koala haha lekker katertje denk ik zo vandaag? Hoe verging het Matthijs? Mila veel plezier meid vanavond, hier ook al 62/68 een tijdje qua rompers maar vind ze alweer strak zitten, je kan beter die stretch dingen nemen, die rekken lekker mee!
We hadden geen tijd nog afgesproken he voor de meeting? Wat dachten jullie van 12 uur?? Ik zeg maar wat hoor, ik hoor het wel. Weet niet wie het langste moet rijden maar volgens mij moet ik 50 minuten rijden.
Lafo: Waar koop je stretch rompertjes? Amore: Van welke site haal je de ondertiteling vandaan. Series kijk ik altijd zonder maar bij films vind ik het wel handig. Kleertjes: Mijn kleine man groeit alweer uit maat 68 en draagt nu al kleertjes in maat 74. Had gedacht dat hij van de zomer maat 80 zou hebben maar als hij dit volhoudt dan heb ik de zomerkleertjes voor niks gekocht
Koala, was dus gezellig gisteren? Je schreef nog 'normaal' zeg maar dus het zag er iig niet uit alsof die wijn erin heeft gehakt! Maar ja, de vraag is natuurlijk: hoe voel je je vandaag??? Mila, jij dus ook lekker pimpelen met je vriendinnetjes vanavond? Ben benieuwd naar wat (en vooral hoe) jij hier gaat schrijven vannacht! Lafo, op zich is 12 uur prima, alleen zit ik dan net in de voedingstijd van Sophie. Maar ja, dat probleem heeft iedereen en we hebben natuurlijk niet allemaal hetzelfde schema Wat vindt de rest hiervan? Wij hebben ook hetzelfde probleem met die rompers! Sommigen van de hema rompers 62/68 zitten echt al vrij strak, qua lengte dan, terwijl anderen van hema 62/68 weer heel ruim zitten! Typisch toch? Enne, we hebben ons huis verbouwd toen we hier kwamen wonen en toen heb ik ruim 1 ton er zelf contant (dus zonder hypotheek of lening) in gestopt. Hij heeft dus officieel bij de notaris een schuldbekentenis bij mij van een halve ton....... Ik heb dus wel voorlopig voldoende geinvesteerd... (heb ook redelijk wat van de babyuitzet en de bruiloft betaald) Nu dus op naar mama Ik ga zo ff boodschapjes doen!! Spreek jullie later!
Sheann, is jouw manneke zo groot?!?! Sophie zit nog niet eens in maat 68!! Hoe groot was hij dan bij geboorte??
Sheann bij de Hema, staat er met een sticker op stretch. Ooit Sheann wordt de groei minder dus denk wel dat hij 80 gewoon gaat redden! Hier ook sommige dingen al krap hoor, ligt ook erg aan het merk. Susan zoooo wat een geld......wel mooi dat je zoveel geld hebt verdiend ooit haha, tandarts toch hahaha wie weet laat ik me ook omscholen hahaha alhoewel ik nu ineens denk aan die bebloede spoelbak....