Brenda: Ik heb ook ff gegoogeld en de billendoekjes waren tot gisteren bij de Kruidvat in de aanbieding.
Sheann, wat een pech zeg! 1 dag te laat! Misschien binnenkort bij Etos?? Brenda, Marskramer is vlakbij mijn huis! Binnen 5 min rijdafstand! Marskramer ligt nl in de wijk Middenhoven en ik woon in de wijk Waardhuizen (en dat ligt er naast). Grappig zeg!!
Goedemorgen dames! Zo jullie zijn er allemaal vroeg bij Hier weer lekker uitgeslapen. Elena slaapt na de fles van half 7 gewoon nog 2 uur bij ons in bed Geen idee of dat pedagogisch nou zo'n goed plan is, maar papa & mama vinden het heerlijk! 8) @Loontje Leuk zeg die shoot! IK WIL OOK!! Vertel Waar doe je het, wat kost het, enz. @Sheann Leuk is dat gegiechel he, ik merk ook dat ik echt alles van Elena schattig vind.. @Ooievaarsbeet, hier ook 1, alleen dan op der dijbeen, is dus een wat prettigere plek. Hier zij CB ook dat ie vanzelf weg zou gaan.. @Brenda Ik heb geen zomerjasje gekocht, maar een vestje van Noppies: http://www.kixx-online.nl/afbeeldingen/19841a.jpg @Manon Wat vervelend dat jullie nog steeds zo aan het kwakkelen zijn! Ik hoop dat je je snel beter voelt en Zinzi ook!! Geniet van je gezinsdagje! @Leeftijd Pfff ik ben "pas" 23, hahaha Ben dus nog niet zo bezig met 30 worden... @Susan Hahhaa der billen optillen.. Succes met hockey! @Brenda - Susan Als jullie elkaar tegenkomen wel een foto maken he? @Koala Hahahaha in opa's neus knijpen. Fijn dat het zo goed gegaan is!! @All Nou volgens mij ben ik weer bij. Ik ga nu flesjes uitkoken :x Zo'n k*tklusje vind ik dat..
@Susan; Ja, het inderdaad nu al zo'n twee weken aan de gang.. Ben het dan ook al aardig beu! Vind het vooral voor Zinzi erg sneu. Tijd voor de zon!!! De Bijenkorf is inderdaad niet echt bij de deur hier. Jammer! Want vind het een erg leuke winkel. Ben er wel eens geweest in Rotterdam. Succes met hockeyen.. Zet hem op! Winnen, ennnn deze keer niet thuis komen met 'verwondingen' hé! HAHAHAH! Eelt op z'n handen .. Tís zonde! Arme man! hahaha! ... Mmm... Hier ook geen zin, nog steeds niet... Ik weet ook niet hoe het komt.. Zou het door de pil kunnen komen? Ik bedoel heb een lieve knappe, sexy man .. Maar zin? Nee.. totaal niet! Vind het soms erg sneu voor m'n vriend, maar gelukkig heeft tie 'geduld' Al zijn er al wel verschillende 'ruzie'tjes' over geweest. Ik heb geen last van zwakke nagels, wel van haaruitval.. Me kapster vroeg het 5weken terug nog, toen had ik het nog niet. Nu was ik vrijdag bij de kapster, en vroeg het weer.. En JA! Me haar valt zeker uit! Moet elke dag haar uit het doucheputje halen. Leuk hé, dat ze steeds meer kunnen, vind ik wel hoor! Zinzi gooit ook soms der kont omhoog, hup dat buikje omhoog. Bellen blazen.. doet ze inderdaad ook. @Koala; Ik ben ook wel benieuwd. Waarom geen verjaardag meer vanaf volgend jaar? @Brenda; Met de migraine gaat het goed. Is weg getrokken na het slapen. Vanmorgen was het weg, voel het alleen nog op de achtergrond. Zinzi heeft geen verhoging meer, gelukkig! Bedankt voor de knuffel meis! Een dikke knuffel terug! Ik heb een zomerjasje gekocht van Noppies. Maat 74 werd mij geadviseerd. Ze draagt nu 62 van Noppies. Dit is het jasje: http://www.kleertjes.com/index.php?page=detail&af[m]=181,7,219&af[g]=4,5&af[mt]=3,4,5&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[m]=1&id=46881 Ze woog de laatste keer, 6100. Morgen moeten we weer naar het CB. Ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid. Wat draagt Nora voor maten? Zinzi van Noppies 62. van Lief! draagt ze sinds v.d week ook 62. En de shirtjes maatje 68 past ze ook, alleen die zijn wel nog een stukkie te groot, maar misstaan doet het niet. Welke maat had Nora ook alweer van z8? @Sheann; Ik heb de billendoekkies van de Kruidvat, was een actie 12pakjes voor 18,95 ipv 36,00 geloof ik. Die actie was geldig t/m vandaag.. misschien ergens een koopzondag? Goed in de gaten houden, vaak is er wel ergens één of andere actie rondom Zwitzal doekjes. @Amore; Pedagogische ofniet.. Tís toch gewoon harstikke lekker, om samen nog even te dutten in bed. Wij leggen Zinzi ook elke zondag even lekker bij ons, maar meestal slaapt ze dan niet meer zo heel veel. In het begin deed ze dat wel, maar nu .. Nu vind ze het te gezellig, en begint dan te kletsen! haha! Leuk! Dat Noppies vestje. Ik heb een zomerjasje gekocht, ook van Noppies. http://www.kleertjes.com/index.php?page=detail&af[m]=181,7,219&af[g]=4,5&af[mt]=3,4,5&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[m]=1&id=46881 Goeiemorgen/Goeiemiddag, Hier vanmorgen al vroeg wakker. Zinzi werd hoestend wakker om 05.30. Ze was er hellemaal verdrietig van. Allemaal snottie uit haar neus, ah! Zo zielig lag ze daar in bed. Speen erin gedaan, maar omdat ze keer op keer moest hoesten, floepte die er steeds uit, .. en dan begon ze huilen. Ik heb haar eerst VSM drankje gegeven, voor het hoesten (de keel) en toen maar bij ons gelegt. Toen is ze nog even in slaap gevallen. Om 07.00 haar fles gegeven en toen terug in haar eigen bedje. Ze is toen heerlijk gaan slapen, en om 10.30 werd ze wakker. Ze heeft al een lekker fruithapje op (peer) ging er lekker in, en haar flesje heef ze op. Ze laat door de verkouheid wel wat staan, maar gaat gelukkig maar om +/- 50/60cc. Ze zit nog behoorlijk vol. Ik heb zo'n neuspompje gekocht, van Bibi is het. Maar ik vind het niet zoveel hoor, jullie? Als ik het gebruik, gaat ze gelijk hoesten. Zit echt kracht achter de ding?! Haar neusje zit niet verstopt, want loopt er wel eens uit, maar ze zit gewoon vol. Hoop dat het vlug overgaat. Ze is wel vrolijk hoor. Lachen kan ze nog maar al te goed. Vinden jullie kids een spiegel ook zo leuk? Zinzi vind het prachtig, als we haar voor de spiegel houden... komt er altijd een big smile! haha! Prachtig! Ze trappeld de hele dag door, stil liggen doet ze niet hoor! Ze zit nu in de schommel, uiteraard te trappelen met der voeten. Laat dat zonnetje maar eens komen! Het word tijd! Vinden jullie niet? Heb het gehad met dat grauwe grijze weer. Hier is het nog niet zonnig geweest. Tís grijs en het heeft al best wat geregend. Het trek nu langzaam weg.. wie weet komt de zon nog door! Vanmiddag komt mijn moeder, met een vriendin. Wou zo graag nog eens naar Zinzi komen kijken, ze had nog een cadeau'tje. Even ovder de leeftijd. Ik ben de jongste?! Ik ben 22. Jaja, jong moedertje hé! hihi Morgen moeten we met Zinzi naar het CB. Ik ben erg benieuwd, hoeveel ze is aangekomen en hoeveel ze is gegroeid! Ook morgen naar het ziekenhuis, voor controle van haar heupen. Ze krijgt morgen een rontgenfoto, ipv een echo, dat hebben ze de eerste keer gedaan. Ohw, ik hoop zo dat het allemaal goed is! We zullen wel moeten wachten op de uitslag, .. grr! Zo! Genoeg gekletst! Ik ga er vandoor. Ik ga nog even een wasje weg strijken en een was in de wasmachine doen. Allemaal een fijne dag! Liefs & knuffel van ons!
@Manon: Ah zielig voor Zinzi dat ze nog zo snotterig is!! Lijkt me echt geen pretje! Met jouw alles al wel beter? Veel plezier met de visite! @Amore: Hier heeft Jayden ook nog lekker ff bij ons in bed gelegen. Niet geslapen, maar wel heerlijk tegen ons aan gelegen! Ik ga de shoot bij de v&d laten doen. Daar zit in Zwolle een studiio bij in van Bell photo. Als je dat op internet opzoekt dan kun je zien waar ze zijn gevestigd. Ook komen ze in supermarkten om die shoots te doen, maar dat lijkt me niet echt wat, omdat je dan niet zoveel tijd hebt en ze niet veel bij de hand hebben. Ze maken de fotoos erg professioneel. Als je op de site kijkt kun je al wel voorbeeld fotoos zien. Ben echt erg benieuwd! Mijn schoonouders zijn binnenkort 35 jaar getrouwd en dan wilden we graag een foto cadeau doen. @Susan: Fijne hockeywedstrijd!! @Sheann: Ja dacht het al wel ja, maar wist het niet zeker. Ik vond het zo stoer staan bij hem. Heb inmiddels al een hele stoere bij kleertjes.com besteld. Hoop alleen dat hij hem op wil, want hij houd niet zo van mutsjes. @Billendoekjes: Hier ook van de kruidvat ja. Koop altijd in de aanbieding van zwitsal. @Brenda: Hier nog geen zomerjasje. Weet ook niet of ik dat ga doen. Jayden is erg warmbloedig en in de winter had ik al alleen een vest aan met dan de maxicosi zak eroverheen. Vind sowieso moeilijk om zomerkleren te halen, want ik heb echt geen idee wat voor maat hij dan heeft en vind het zonde als ik dan al zoveel heb.. Hoorde hier ook al iemand die dacht dat het al te klein was.. (weet niet meer wie) Maar zag al mooie jasjes voorbij komen. @All:Ben weer een beetje bij met lezen en reageren. Sorry voor de meiden die ik vergeten ben. Hier gaat het hartstikke goed. Donderdag is het ook vrij goed gegaan met Jayden bij opa en oma. Ze heeft voor de eerste keer gewandeld met hem en dat is erg goed gegaan. Ze heeft ook goed naar mijn man geluisterd en niet zo heel vaak gekeken bij hem. Denk dat we nu ook maar een babyfoon gaan halen. (die hadden we nog niet) Lijkt me voor onszelf wel handig en voor hun misschien ook. Hebben ze denk ik iets meer rust. Verder hebben we net voor de eerste keer een hapje fruit geprobeerd Verschrikkelijk leuk was het haha.. Heeft weer giga mooie fotootjes opgeleverd, maar hij vond het nog niet zo erg lekker.. Morgen maar weer iets proberen Is ff wennen. Straks gaan we op kraamvisite bij vrienden van ons die dinsdag een beebje hebben gekregen, dus dat lijkt me echt wel weer superleuk! Morgen mijn schoonmams jarig en dan ook nog maar ff naar de prenatal om de parasol op te halen. Nou meiden, fijne zondag nog en ik denk tot morgen Liefs
@Loontje; Super meis, dat het zo goed gaat. En wat fijn zeg, dat het goed is gegaan bij opa & oma. Ook wel prettig dat ze naar je man hebben geluisterd. Ze bedoelen het natuurlijk allemaal harstikke goed, maar misschien dat wat simpele woorden tegen hun ze toch wat 'veranderd'. Blijft toch lastig om er 'iets' over te zeggen tegen ze denk ik. Met mij gaat het wel hoor. De migraine is nog niet helemaal weg, maar verder gaat het prima hoor. En, met jou meis? Morgen de uitslag? Wel even spannend denk ik hé? Hoe gaat het nu met de pijn? --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zo, de visite is weer weg. Was wel leuk hoor. We kregen iets grappigs van de vriendin van mijn moeder. Ze had van het geboorte kaartje een schoentje laten maken, echt heel leuk! Het schoentje zit in een groot plastic ei. Dit krijgt natuurlijk een leuk plekje op haar kamertje. Mijn moeder heeft lekker verse soep en verse sate met satesaus achter gelaten. Mmm! Lekker hoor, wij hoeven niet meer te koken. Ohw ohw wat heeft Zinzi een verdriet gehad. Tranen met tuiten! Ze heeft erg last van haar verkoudheid, tís één en al snot, en soms heeft ze soort hoest aanvallentjes. Ik heb haar een paracetemolletje gegeven, ze schreeuwde het zo uit. Ze is uit eindelijk tot rust gekomen, even bij mijn moeder gezeten en bij de vriendin van mijn moeder, flesje gehad van mij moeder, toen viel ze als een blok in slaap.. en toen lekker op bed gelegt. Is niet wakker geworden, ze slaapt als een roosje! Ik vind het zo zonde, haar oogjes helemaal rood enz.. Pff, haat het, een ziek/ziekkig kindje! Nu.. lekker relaxen met manlief! Nog even genieten van het weekend. Jullie ook meiden! Een prettige avond. Liefss!
hee, kom ff dag zeggen. Deze week bijna niet thuis geweest en als ik thuis was ging de aandacht ff naar mijn schatjes. Ga morgen lekker ff bijlezen.
Vanaf pag 193 Amore fijn dat haar heupjes goed zijn. Ben hier ook een lief en vrolijk meisje kwijt. manon hier ook vaak eruit. Bij Ilse had ik rond 8 maanden een knuffel aan haar speen en toen kon ze hem zelf weer terugvinden. Hier ga ik ervanuit dat rond 1 jaar ik er niet meer drie keer uithoef. En ik douche met een wipstoeltje in de buurt, maar meestal samen. Badje misschien 6 keer gebruikt, vind ik zo'n gedoe. mila dus toch nog gelukt met shoppen, heerlijk he online. zelf eten maken heb ook opperdepop maar ga eerst met potjes beginnen, bij Ilse probeerde ik alles vers, dagen in de keuken gestaan en madam wilde alleen maar potjes. Ga het nu eerst ff aankijken en als ze echt wat eet vers proberen. Ze heeft trouwens nog niets gehad. caressa Merk je al verschil met een strak schema??? Vervelend dat ze dan zoveel huilt en je geen duidelijke reden heb, wordt je vast soms helemaal moedeloos van. Ringeding hoe gaat het met afbouwen???? o, esmee is weer wakker
Hello ladies, Helaas geen lam berichtje achtergelaten vannacht haha. Was veels te moe toen ik thuis kwam. Ben gelijk naar bed gegaan maar de wijntjes waren heeeeerlijk. Heb er 4 op en dat was ook echt genoeg. Heerlijk tapas gegeten, mjammie en t was gezelli dus leuke avond gehad. Vanmorgen na de 1e fles om half 8 nog ff terug gegaan en ben uiteindelijk tegen half 11 op gestaan en ff lekker wezen douchen. Vriendlief was helpen schilderen bij vrienden van ons. Die hebben net nieuw appartement. Op een gegeven moment belde hij op voor een bepaalde kwast en die hadden we nog en toen ben ik die met Jenna maar ff gaan brengen. Kon ik gelijk het app. ook ff zien, heel leuk app. Mooie ruimte. Zijn van die oude herenhuizen dus hoge plafonds, hou ik wel van. Ik ben maar halfuurtje daar geweest want vond de verf- en terpentinelucht niet wat voor Jenna en kon toch ook niks doen. Anders loop ik ook maar in de weg. Vanmiddag gewoon gerommeld in huis. Ben nu wel weer moe dus op tijd de fles geven straks en op tijd naar bed. Komende 2 dagen moet ik alles alleen doen want vriendlief zit dan op cursus aan de andere kant van het land. Oh en woensdag is hij ook pas tegen 12-en thuis dus schiet niet op deze week. Moet zelf ook 4 dagen werken dus wordt wel pittige week denk ik. Gelukkig zijn de komende 2 weken daarna weer heel relaxed qua werken door de feestdagen. @koala: ja dan komt de wijn hard aan he als je alleen maar amuses te eten krijgt. Kan me voorstellen dat je het dan zwaar heb in je benen. En je wordt een 30-er in april, ben ik aaaaalllang haha. Ik word dit jaar alweer 33. Mijn 30e verjaardag heb ik gevierd met héél véél wijn haha. @sheann: ook dus een bijna 30-er in april maar jullie gaan lekker weg dan, gelijk heb je. Gewoon onderduiken haha. @brenda: Ben je zo druk meid. Wel beetje tijd voor jezelf ook nemen he. Goed joh al 10 kilo kwijt en weer dalende. Was je wijntje ook lekker @loontje: leuk zeg dat je fotoshoot met Jayden gaat doen. Kereltje gaat er vast heel mooi op staan. @manonn: onze benjamin hihi. maar Zinzi is dus ook nog flink verkouden, arme meis. Ik had trouwens eigenlijk ook billendoekjes moeten halen, kwam ik achter. Ff de acties komende week in de gaten houden. Morgen dus naar cb, ben benieuwd hoeveel Zinzi nu weegt en meet. Ik moet dinsdag weer. Ben ik ook benieuwd natuurlijk naar Jenna. Die heeft echt wel bollere wangen gekregen dus ik denk dat ze aardig wat is aangekomen. Zinzi nog in 62, Jenna gaat langzamerhand naar 68. Had vandaag voor het eerst een overgooier aan in die maat. Leuk jasje trouwens. Ik heb ook een 74 spijkerjackje voor de lente/zomer. Oh en ook succes met de heupjes morgen maar zal vast goed zijn. @susan: en nog actie onder de lakens gehad hahaha. Mijn nagels zijn ook weer zwak. Scheuren heel snel. Tijdens de zwangerschap waren ze zo mooi sterk snik. Had ik nog nooit mee gemaakt. Shit zie nu dat de luierdoekjes dus net uit de actie zijn bij kruidvat, sjammer. Wie weet idd ergens anders nog aankomende week. Ik heb nog 2 pakken maar die moet ik, denk ik morgen wel aanbreken. @amore: bij ons ligt Jenna ook wel eens tussen ons in hoor alleen slaapt ze bijna niet dan. Ze vindt het veel te interessant om naar ons te kijken haha. Ooh jij bent ook een jonkie zie ik haha. @debie: met jou en je dames alles goed? Hier Jenna ook druk met bellen blazen. Ik had haar vrijdag opgehaald van kdv en had ze truitje van daar aan. Ik zo: had ik geen reservetruitje meer liggen hier. Jawel hoor maar die heeft ze ook vies gemaakt. Bleek dat ze 1 truitje onder gespuugd had en 1 truitje onder gekwijld. Zo druk aan het bellen blazen was ze geweest haha. Idd 'kletsen' doet ze hier ook. Allemaal van die grappige geluidjes aan het maken. Zo schattig om te horen. Oh ja weet niet meer wie het vroeg maar spiegels vindt Jenna ook helemaal leuk. Nou ik ga nog ff wat doen. Ben weer aardig bij. Fijne avond nog. Grtz.
susan jammer zeg dat je schoonmoeder niet luistert, dan ben ik toch blij met een kdv. hopelijk schrijft ze volgende keer wel iets en luistert ze gewoon naar jullie En ook al zo'n mooie meid koala genoten van julllie nachtje weg? caressa wat een mooie foto in bad lafo wat schrikken weer, fijn dat alles goed was wow wat een mooie kids hebben we in nov verder ff overheen gescrolt, esmee hangt heel onhandig bij me. arme schaap is zeer verkouden, hebben puffer met ontstekingsremmer, verder voor de tweede dag 38.9 dus niet helemaal lekker ik ben trouwens 28
Ter info: Zie dat er pamperluierdoekjes vanaf dinsdag weer bij Kruidvat in de aanbieding zijn: 12 pakken voor 18,99 !
@manon hahahaha lekker kletsen die zinz terwijl papa en mama nog lekker willen dutten! tijd dat ze af en toe zelf de tv aandoen hè? succes morgen bij het cb en zh. Trouwens, leuk jasje! @Loontje Oké thx. Show je tzt het resultaat? En zie je wel, alweer beter bij opa & oma! Opa en oma moeten gewoon wat beter luisteren & jayden moest ook wennen! Babyfoon: errug handig! Oja zit ff op me tel (mannetje wilde ook wel Es op de laptop ) dus reageer ff wat losse berichtjes (anders is straks alles weg)
Oja loontje eerste fruithapje!! leuk! Ik wacht nog heeeel even Mila leuk dt het gezellig was gisteren!!! Alvast succes dinsdag bij het cb! Hahaha ook al zon kletser in bed! Hihihi debie beterschap met esmee! Kus
Kwijlen: idd heel der truitje is aan het eind vd dag nat!!! Trouwens hier een truitjes-koop-verbod ik denk dat ik mazzel heb als ze alles aankan ik mag nog wel: -jurkje -schoenen -pyjama -slaapzakjes Nu ben ik echt weg! Kus!
Even een snelle vraag: wie had nou de eos camera? En welke heb je dan? En met of zonder lens!? We zijn op zoek naar een nieuwe camera, we hebben vier maanden geleden een nieuwe gekocht(gewoon een goedkope) maar die is nu al prut. Word wel gemaakt door de Media Markt, maar ben er nu al klaar mee.. Dus die word voor Elena Thx alvast
@Amore: Ja laat ik zeker zien als ik ze heb! Jaa ik kon niet wachten.... Maar was niet echt succes. Hij trok me rare bekken en ietsie later was er een luierontploffing Woooo wat een poep zeg!! Met allemaal stukjes (sorry voor detail) Terwijl hij toch merendeel heeft uitgespuugd. Misschien morgen nog iets proberen en daarna nog maar ff wachten... @Manon: Het gaat hier redelijk. Alles doet wel zeer, maar met een pilletje is het te doen. Ben benieuwd wat ik morgen te horen krijg. Ahh zielige Zinzi!! Wat sneu zeg. Geef haar maar een dikke knuf van Jayden Succes morgen in zh en cb. Ben benieuwd hoeveel ze nu weegt! @Debie: Beterschap voor kleine Esmee!! @All: Jeetje wat een klein ieniemienie mensje zeg!! Terwijl ze toch net zo groot als Jayden was bij de geboorte! Maar wat een verschil dan alweer zeg. En ooo wat was ze licht in mijn armen haha.. We waren ietsie later op de kraamvisite, want Jayden had zich dus helemaal onder gepoept!! Had een paar hapjes fruit gehad en meer dan de helft uitgespuugd, maar hij had me een diarree!! We hebben hem maar in badje gedaan, want anders werd het niet wat! Nou meiden, fijne werkweek!! Liefs
@Susan: Heb niet zoveel zin meer om m'n verjaardag te vieren. Zeker mijn familie is nogal van de 'zitten in een kringetje' verjaardag. Ik heb daar een beetje genoeg van. Vandaar dat ik het dit jaar 'uitgebreid' vier en dan daarna niet meer. Ik heb ongeveer een half uur over het berichtje gedaan, hahaha. Erg hé! En nog spannend geweest onder de lakens?? hahahaha, hier ook al een tijd geleden. Het doet bij mij erg veel pijn doordat de binnenkant toen niet gehecht is. @Brenda: Zo jij bent al veel afgevallen. Lekker hoor! Hier 1 zomerjasje maar vind het een onding. Ga dus kijken voor een ander. Ik heb ook een bodywarmertje voor 'm. Ik heb maat 68 en 74 genomen. @Sheann: Ook een Ram en 2 dagen verschil, wat leuk. @Amore: Matthijs ligt altijd op zaterdag en zondagmorgen bij ons in bed. Altijd even spelen en kietelen en dan vallen we meestal nog even in slaap voor een paar uurtjes. Heerlijk vinden we dat. @Manonn: Ga m'n verjaardag niet meer vieren omdat het toch maar 'zitten in een kringetje' is en dat vind ik niet meer leuk. Ben ook alleen maar bezig in de keuken en spreek bijna niemand de hele avond. Doe ik ook zelf natuurlijk maar goed. Vandaar nog 1 keer uitgebreid dit jaar omdat ik 30 word. Hier ook zo'n neuspompje maar dan van Difrax. Maar vind het geen succes. Kreeg een tip van iemand dat je het nog beter met je mond kunt uitzuigen maar ja, dat vind ik dan zelf niet zo smakelijk idee, al is het mijn eigen kind. Hoop dat Zinzi snel opknapt. Hier is een spiegel ook een succes. Hij wordt dan helemaal wild, stretcht z'n armpjes en beentjes en begint wild te trappelen en te lachen. @Mila: Dus niet kachel van de wijn?! Hahaha, zit nu ook weer aan een wijntje. Jammie. @Debie: Was wel leuk avondje weg. Maar het eten viel erg tegen. Wel leuke contacten opgedaan trouwens. Manlief doet een wijncursus en bij dat etentje zaten we aan tafel bij een groepje die ook de wijncursus gedaan hadden (maar dan begin 2009) en die organiseren zelf wijnproeverijen bij hun thuis. Ze vroegen of wij mee willen doen in het groepje (stuk of 10 personen). Nou dat willen we wel. Echt onwijs leuk. ----------------------- Zo hier weer een drukke dag gehad. Vanmorgen kraamvisite geweest. Wat is Matthijs alweer groot in vergelijking met zo'n pasgeboren babytje. En daarna door naar een verjaardag. Matthijs heeft tussendoor lekker liggen slapen in de auto. Hij is heel erg lief geweest. Heeft vooral liggen spelen bij de visites. Ga zo nog even kolven en dan ga ik naar m'n bedje.
@Debie; Eh gatsie, uit bed s'nachts? Dat is vervelend. Erg vermoeiend ook.. Zinzi had het inderdaad door haar speen, maar (even snel afkloppen!) ze is er sinds paar dagen meegestopt... Hoop dat ze het nu volhoud. Tís zo'n lange tijd goed gegaan, toen ze in een dipje terecht kwam, en niet lekker was begon het ineens weer. We zullen zien. Ik vind even samen douchen wel het makkelijkst. De één doucht, en de ander kleed haar daarna aan. Gaat het snelst. Hoe gaat het verder met Esmee? Begrijp ik het nu goed? Dat ze ook zo verkouden is? Ze heeft een puffertje? Zielig zeg, en koorts.. Arme schat! Succes en beterschap! Geef haar een dikke knuffel! en hoe gaat het met Ilse? @Mila; Een geslaagd avondje als ik het zo lees. Leuk! Het word een pittige week meis. Succes! Even bikkelen, voor je het weet zit die week er weer op! Ik ben ook erg benieuwd, hoeveel Zinzi is aangekomen en hoe lang ze nu is. Ze groeid echt als kool! Het gaat hard hé? Ik was het.. Die vroeg naar 'de spiegel' hihi! Zinzi lacht echt werkelijkwaar altijd als we haar voor de spiegel houden! Prachtig! @Amore; Een koop-verbod .. Hier OOK! En nu .. nu echt! haha! @Loontje; Kl*te meis.. Nog steeds zoveel pijn dus! Ik ben ook heel erg benieuwd naar de uitslag. Ik duim op een goede uitslag!!! Laat je het ons weten? Ik denk aan je. Die Jay, even lekker gepoept.. Zul je net zien hé, net voordat je weg wilt.. Gebeurd dat! haha. Heeft hij maar gelijk gebadderd hé, lekker hoor. Een ieniemienie mensje, ik geloof het hoor! Je kunt je amper voorstellen hé, dat jou/ons kindje ook zo klein is geweest?!.. @Koala; Oke, vandaar geen verjaardagen meer.. Tja, je moet het zelf wel zien zitten, vind ik hoor. Je bent inderdaad vaak de hele avond in de weer. Drankjes, hapjes! Ik vind het ook geen succes, dat neuspompje. Ik vind dat er teveel kracht achter zit. Ik heb het gevoel dat het ook niet goed is?! Sorry, maar met me mond? Dat vind ik ook maar niks, ben niet vies van mijn eigen schatje, maar dat vind ik toch echt niet smakelijk. Wat grappig, dat Mathijs de spiegel ook leuk vind. haha! Hij gaat zich gelijk uitsloven zo te lezen. haha! Stoere knul! ----------------------------------------------------- Goedeavond lieve dames, Zinzi ligt heerlijk in dromenland. Ze werd rond 19.00 hoestend wakker. Harstikke verdrietig, en ohw ohw nog zo moe.. maar slapen wou ze niet meer. Om 20.00 lekker haar flesje gegeven, en om 20.30 op bed gelegt. Ze is gelijk gaan slapen, als een blok in slaap gevallen. Ik hoop op een goede nacht! Vooral ook voor Zinzi. Ik moet zeggen dat de afgelopen nachten echt heel goed gaan, en dat met verkoudheid. Ze word niet meer wakker voor haar speen. (even snel afkloppen!) Nu blijf ik duimen dat het zo blijft! Mijn schoonouders zijn nog eventjes een bakje koffie komen doen, oma had haar afgelopen dinsdag natuurlijk niet gezien, omdat we ziek waren, dus die wou haar toch graag even zien. Ze zijn om 21.45 naar huis gegaan. Morgen naar het CB. Ik dacht net, eens even kijken hoelaat we er moeten wezen. (13.30) Zie ik dat ze morgen ook prikken krijgt. Jakkes, komt echt niet goed uit. Ze is al niet haar zelf, vind het zo zielig, want ze moet morgen ook al rontgenfoto's laten maken. (16.30) Ik hoop maar dat ze de dag goed doorkomt EN dat ze niet teveel last heeft van haar prikken, liever hellemaal geen last! Ik denkt dat Zinz me beetje aan heeft gestoken. Begin last te krijgen van me keel. Nou.. meiden.. WELTRUSTEN! Manlief en ik duiken ons bed in! Tijd om naar dromenland te gaan! Allemaal een hele goede/rustige/fijne nacht! Dat zowel jullie als de kids goed slapen! Meiden die morgen moeten werken; Werkse! Een fijne werkdag! -x- Zinzi & Manon
@Susan79, wat is Sophie een schatje! @Lafo, Vreselijk hè dat huilen/krijsen en dat je niet weet wat ze heeft. Afgelopen zaterdag was ik ff naar mn zwangere nichtje en tante en mn tante heeft gewoon staan huilen met Jenna in haar armen, omdat ze het zo zielig vond. Jenna had een krijsbui en de tranen biggelden over haar wangen. Gelukkig is het weer goed met Britt. 5x poepen per dag??!!?? Zozo, hier 1x per 2 dagen. @Mila77, wat fijn dat Jenna geen helmpje nodig heeft. En jouw Jenna is echt een poepie. En wat leuk dat ze dr voetjes heeft ontdekt. @Riannetja, mooie meid zeg! En wat kan ze goed zitten zeg. @Loontje24, ik had een heel leuk jongenspetje gekocht voor mn zwangere nichtje die een jongen krijgt en die heb ik bij h&m gekocht. Maar dat waren volgens mij niet echt hele kleine petjes. @Sheann, wat groeit Kyano goed zeg! @Manonn, wat klote van je mirgaine Hier ook last van haaruitval @Brenda1122, ik ben ook aan het kijken naar leuke zomerjasjes. Maar twijfel ook over de maat. @Debie, absoluut geen verschil. Schema is belangrijk, maar het helpt niet om de pijn weg te krijgen. En ik word er idd moedeloos van, vooral dat ik het idee heb dat ik absoluut niet serieus genomen word. Maar ik ben het nu spuugzat. Moet morgen weer naar de kinderarts, dus ben benieuwd. Jenna heeft tot 3 maanden maat 50 gehad en nu maat 56. Moest zelfs aan mn moeder vragen of ze extra pakjes maat 50 wilde kopen toen ze net geboren was. Ik had nl nooit verwacht dat ze zo lang maat 50 zou hebben. En ikke aan het eind van het jaar 28 jaar oud. De dag voor Jenna's verjaardag. Weltrusten!