Goedemorgen. Moet ook pamperdoekjes, ga dus morgen dan maar even naar het kruitvat. Amore hier ook zoveel kleding, heb natuurlijk van Ilse en ook van nichtje gekregen dus koop wel wat nieuw maar niet teveel. Ach en zat leuke dingen die geen truitjes zijn toch loontje lekker op kraamvisite geweest dus, al de kriebels . Gek he hoe snel die van ons dan "groot" zijn he. koala Altijd leuk van die nieuwe contacten, zeker als ze dan een "hobby" delen. (al kan ik me niet voorstellen dat ik wijn ooit lekker ga vinden) Manon Je kan de prikken ook even uitstellen, esmee heeft ze ook een week later gehad. En idd die is vanaf de geboorte verkouden, al twee weken ab kuur gehad en nu een puffer met ontstekingremmer naast haar ventolin. Kind loopt alleen maar te zagen en slijm blijft in de weg zitten. Hopelijk heel snel mooi weer. En succes vanmiddag, voor haar heupen??? O en slapeloze nachten wennen, sinds de geboorte van Ilse is het bijna elke nacht wel een keer raak, soms een weekje niet, maar die zijn spaarzaam. caressa succes bij de kinderarts. Zo, ga Esmee ff uit bed vissen, mijn borst staat op knappen 8).
Loontje, snel groeien onze 'kleintjes' he? Maar desondanks blijft het zooooo leuk!!! Ze kunnen nu natuurlijk ook meer dan toen, als echte baby zijnde, en dat maakt het helemaal top natuurlijk! Vandaag nog 1x proberen om fruithapje te geven?? Wij wachten daar na het 1e fiasco toch nog eventjes... Eerst maar ns laten wennen aan eten van een lepeltje (met pap) voordat we er ook nog ns een, voor haar, andere typische smaak tegenaan gooien. Ben wel benieuwd of Jayden dan weer zo'n mega poepluier heeft Brenda, was het nog leuk bij je familie in Amstelveen? Nog gewandeld? (voor diegene die het willen weten, we hebben elkaar niet ontmoet hoor) Manon, ach gossie die Zinzi! Nog steeds zo snotterig en dan vandaag ook nog die prikjes! Die rontgenfoto zal wel niet zoveel voorstellen lijkt me, maar ja, als je al niet helemaal lekker bent,dan ook nog prikjes.......... Aan de andere kant, heeft ze het wel weer gehad! Daarna is ze er 7 mnd van verlost!!! Met jou gelukkig ietsjes beter, fijn! Geniet nog even van je vrije dag met Zinzi Amore, een koopverbod op shirtjes? Daar kan je er toch niet genoeg van hebben? Zeker niet met al dat gekwijl!! Maar gelukkig heb je genoeg andere dingen om te kopen Debie, hee daar ben je weer! Moet je er echt zowat elke nacht uit?? Zal wel in je ritme zitten nu maar ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken... Vermoeiend hoor, maar ja, toch doe je dat dan 'graag' he, voor je kleine meid(en). Mila, maar 4 wijntjes? Valt reuze mee! Wel gezellig gehad, mooi! Alleen niet zo'n 'gezellige' week voor de boeg dus. Hopelijk kunnen jullie aankomend weekend wel weer lekker genieten! Koala, 30 min over die paar zinnetjes? Hahahaha, echt grappig! Maar er stond geen enkele typefout in dus het was die 30 min zeker wel waard En voortaan dus vaker borrelen met wijn? Zo hoort het! Lekker genieten van het leven!! Caressa, ik zou toch die osteopaat ns overwegen hoor... @ spiegel: Sophie kijkt er maar een beetje beduusd naar. Snapt ze nog niet zo goed volgens mij @ zomerjasjes: wij hebben een bodywarmer gekocht in maat 68 (daaronder kan dan haar roze joggingpakje van Russel Athletic, of bijv alleen het vestje ervan) en een spijkerjasje in maat 74. Verder wel dikkere jassen van maat 62 maar die zijn dan ook voor nu. Hier alles goed! Hockey overleefd zonder blessures. Dook op tijd weg voor een bal en dus raakte hij toen de tegenstander's hoofd ipv die van mij Ze kon daarna wel weer spelen hoor; het was maar een schampschot Wel 1-0 gewonnen... Goed gespeeld, alleen de voorhoede scoorde niet (ik sta achterin ). Daarna lekker gekookt met manlief, tv gekeken en op tijd naar bed gegaan! 22.30 uur lagen we er al in! Voor ons doen, heel vroeg. Ben ook sinds gisteren weer begonnen met dr Frank en wat was ik verbaasd toen ik vanmorgen ineens weer -0.5 kilo zag op de weegschaal! Eindelijk weer 63 voor de komma, en dat voor het eerst sinds 1 jr!!! Op naar de 58 Oh, moet weer verder hier. Was 30 min eerder klaar met mn patient dus had ff tijd Nu ff snel opruimen want over 5min is de volgende er al. Het is vandaag rustig met de telefoon dus hopelijk blijft het zo. Geen zin in pijnklachten! Gewoon lekker snel werken en huppakee, Sophie ophalen. Blijf het trouwens vreselijk vinden om haar weg te brengen... Debie, Sophie gaat normaal gesproken ook naar kdv hoor, alleen afgelopen week niet, vandaar die schoonmoeder (eenmalig dus). He, telefoon gaat ineens heel veel! Tot later! Liefs Suus
susan ga er idd elke nacht wel een keer uit, ach, went vanzelf. Moet zeggen dat Ilse de laatste weken normaal goed slaapt, hoop esmee ook eerdaags maar verwacht maar niet teveel. Lekker half uurtje rust. Oke, schoonmoeder, was vanwege de waterpokken toch? pfff net even een "paar" boodschappen doen bij de AH, maar goed, bonus laat je niet liggen dus werd iets meer, maar wandelwagen vol en een tas gaat prima. Nog ff spieken bij het kruidvat, shit pamperdoekjes, kan ik ook nog wel meenemen. (niet handig 12 stuks lopend) en zoogcompressen waren ook op, hee leuk sokken en een pyjama en luierzakjes en tandpasta. Afgerekend en toen, shit, 2 tassen, zware wandelwagen en 12 pakjes pamperdoekjes. Conclusie weer een zeer handige actie van mij en kan gelijk onder de douche, jeetje wat is het warm als je zo 15 minuten moet lopen.
@Debie Elke nacht minimaal 1x eruit Pfff wij zijn echt verwend met van 18.30-06.30 slapen @Caressa Succes bij de KA, en voor jezelf opkomen he! @Susan Werkze! Viel het mee met de tel? Trouwens, heb jij nou de Canon Eos gekocht? @Loontje Oeeee leuk vandaag weer proberen! Show je ook snel de eet-foto's? @koala Klein zijn die pasgeboren beebs he! Wat vliegt de tijd Aan de ene kant idd leuk, omdat ze steeds meer kunnen, aan de andere kant.. Ze konden zo lekker bij je liggen toen ze nog zo klein waren @Manon En hebben jullie 3 lekker geslapen? Succes vandaag met Zinzi!! Zo dames, was ff snel hoor, Elena zit op schoot en vind het forum niet zo leuk Ga er maar es een fles ingooien en dan krijgen we het middagslaapjesdrama...
Pff ik heb het druk, druk en nog eens druk, maar waarmee???? Geen idee Heb wel beetje bijgelezen maar niets onthouden, dus dat schiet op. Ben vorige week begonnen met het afbouwen van de bv. De melk liep terug, dus zat niets anders op. We hebben nu voeding 2 en 4 al vervangen door fles, en vanaf vandaag ook voeding 3... kijken hoe mijn borsten zich dan houden. Ik wil wel kijken of de ochtend en avond voeding erin kan blijven.... En met het afbouwen van de bv had mijn lichaam zo iets van: dan worden we gewoon weer ongesteld. Dus sinds gisteren avond is het weer zover na meer dan een jaar er geen last van te hebben gehad. Gelukkig is het niet zo extreem zoals ik vaak hoor, maar gewoon zoals het normaal was. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Rosanne doet het nog steeds erg lekker. Blijft lachen met af en toe huilen. OVerdag wil Rosanne nog niet echt goed slapen. Hele korte slaapjes, maar ja, 's nachts slaapt ze dan ook wel van 20.00 tot 8.00 uur dus daar mogen we absoluut niet over klagen. Hier nog eventjes een fotootje van onze mooie meid.
Debie, niet handig al die boodschapjes met de kinderwagen! Wel nuttig En idd, schoonmoeder vanwege de waterpokken. (de memo hing er trouwens nog steeds op kdv............ ) Amore, ik heb uiteindelijk de Nikon D5000 gekocht met een Stigma-lens van 18-200. Bevalt errug goed trouwens! Met extrerne flitser, fototas en polymerisatiefilter kostte het me (afgerond naar boven) Euro 1000,- Had ik er wel voor over...... Ik ga maar ns beginnen met opruimen hier. De volgende is er al over 10 min! Wel net mn boerenomelet opgegeten, jammie!!! Ringeding, schattige foto's!!
mooie foto's ringeding. Loopt dus wel goed het afbouwen. Dat is wel prettig, helaas idd dan ook vaak de ongesteldheid meteen, maar ja, die krijg je toch vroeg of laat. Hier trouwens na en bv dip gaat het nu weer super lekker, denk toch dat als ik weer moet werken ik ga proberen te kolven. Even kijken of ze fles goed wil straks op het kdv. Ilse wilde in fles geen bv maar wel nutrilon, stel esmee doet dat ook dan ga ik natuurlijk niet kolven en stop ik de dagvoedingen. Esmee gaat morgen middag wennen en moet er niet aan denken, terwijl ik met ilse nu geen moeite meer heb, zucht. Ik moet 21 april weer beginnen dus moet toch echt aan gaan geloven
Susan waterpokken kan idd heel lang, hier hing het nu ook weer en heeft er al ruim 3 maanden gehangen, ze blijven steeds iemand besmetten die het nog net niet had.
@Susan Oke Nikon dus uiteindelijk genomen. Thx! @Debie Succes morgen met Esmee wegbrengen! @All Hier heeft mama vandaag de slaapstrijd verloren Ik dacht dat Elena overdag nog wel drie uur zou slapen (totaal) dus vanochtend 1, en nu weer 1 Dat is dus een beetje jammer.. Ze was helemaal over de rooie :x zo kwaad was ze, hahaha. Nou ja, we zien wel hoe de middag verder gaat
@Caresse; Jenna heeft lang het kleinste maatje aan! De maten verschillen echt heel erg per kledingmerk. Hoe gaat het met Jenna? Ik lees een berichtje verder, succes bij de kinderarts. Moest je vandaag? In iedergeval succes! Best speciaal, de dag jarig zijn voor Jenna haar verjaardag! @Debie; Ik ben toch om de prikkies geweest, dan heeft ze het maar gehad. Ik hoop dat ze er niet teveel last van heeft. Ik geef haar vandaag nog een paracetemolletje. Hielp de vorige keren ook goed. Pf, Jee, sinds Ilse haar geboorte al zoveel wakker s'nachts.. Dat lijkt me erg vermoeiend, of went het? Echt sneu voor Esmee, zo verkouden.. Heeft dat geen oorzaak? Dat ze continu verkouden is? Het word tijd voor de zon, zullen vele kindjes baat van hebben denk ik! Laat die zon maar vlugggg komen! Haha! Die actie heb ik ook een keer gehad. Loodzware tassen en een kinderwagen! Echt niet handig. En tja, .. Dan is het ineens heel warm buiten hé! haha! Duik jij maar eens lekker onder die douche! Opfrissen. @Susan; Ik heb daarom ook maar niks afgezegt. Dan hebben we het maar gehad! En inderdaad dan voorlopig geen stoute prikken meer! Gefeliciteerd met de overwinnig. 1-0! Goed hoor! En.. geen blessures! Ook erg fijn! Lekker op tijd naar jullie bedje gegaan, is wel eens lekker hé!! Super! Alweer afgevallen. Dat dieet werkt als een trein!! Het wegbrengen naar het KDV blijf ik niet leuk vinden.. Maar zal het wel nooit leuk gaan vinden ook! Helaas, .. het hoort bij het leven van een werkendemamma hé! Mmm, een omelet, dat is lekker! Werkse meid! Heeft man-lief al een gesprek had met z'n moeder? Over het geld? @Amore; Mm, nee! Geen prettige nacht gehad. 4x wakker geweest. Pf, 1ste keer een kotsende kat. (JAKKES!) en dat om 00.00! en toen nog paar keer voor Zinz die een hoestbui had. Was 03.00 voordat we ongestoord verder konden slapen, toen heeft ze wel lekker geslapen tot 06.45, toen flessie gegeven en toen heeft ze geslapen tot 11.15. En? Was het een middagslaap drama? Of? Is ze toch lekker gaan slapen?... Lees het een paar berichtjes verder al.. Grr, verloren van der! Balen! Ze heeft dus weinig zin om te slapen. Is dat elke dag zo? Succes ermee vandaag. @Ringeding; Bah, balen.. Weer ongesteld. Je hebt het lang overgeslagen hoor. Ik ben het inmiddels alweer voor de 4de keer geweest. Wat een schatje, is jou Rosanne zeg! En top! Dat ze het zo goed doet. Erg fijn! Wat goed van haar, dat ze haar fles al vast kan houden! ---------------------------------------------------------- Hiii lady's Hier een niet zo hele fijne nacht. Om 23.30 begon het, ik hoorde een gek geluid? Ik dacht.. Is dat nu Zinzi? Maar nee, hoorde daarna niks meer.. Ach, ik droom zeker dacht ik.. Maar een half uur later 00.00 hoorde ik het weer.. En jahoor, het was toch echt iets, geen droom .. Het was ons katje.. Die was aan het overgeven! Op haar kleedje... Pff, lekker hoor, om 00.00 kots opruimen! Neus dicht en opruimen maar... ging bijna over me nek! Maargoed opgeruimd en wel.. snel gaan slapen. Om 02.00 werd Zinzi hoestend wakker, huilen.. Want ze was ohw ohw nog zo moe, maar het hoeste hield haar wakker. Dus hup, eruit .. Dit tot 3maal toe. Om 03.00 was het over! .. Toen is ze gaan slapen, als een roos.. Vanmorgen om 06.45 werd ze weer hoestend wakker, om 07.00 fles gegeven en toen heeft ze geslapen tot 11.15 Vanmiddag naar het CB geweest. Onze meid heeft zich heel groot gehouden, slecht een paar snikjes en het was over. De prikken dus ook weer overleefd. Nu hopen dat ze geen last krijgt. Ze is goed gegroeid. Ze is 2,5 cm gegroeid & 870 gram aangekomen! Prima prima dus! 17Mei mogen we weer terug. We waren klaar op het CB, legde haar in de wagen .. snurkk snurk.. Ze sliep gelijk, ze ligt nu nog te knorre.. Al is ze wel 2x wakker geweest, door het hoesten.. Nu.. Nu moet ik haar wakker maken, want ze moet haar fles en om 16.00 moeten we richting het ziekenhuis! Je horen ervan! Groetjes & knuffels van Zinzi en mij
leuke foto's manon he, esmee heeft nu weer 39,8. Als ze het morgen nog heeft maar weer de dokter bellen
Debie, dat is wel erg hoog, die temp! Idd maar even de ha bellen. Amore, he, strijd verloren... Jammer he. Manon, moet altijd zo lachen om je berichtjes! Echt grappig geschreven... maar goed, Zinzi dus goed aangekomen! En toch idd maar die prikjes gedaan. Nu 7 mnd niet meer Wanneer krijg je de uitslag van die rontgenfoto van vandaag?? Ik ga nu als de wiedeweer Sophie ophalen! Ben klaar met werken en opruimen dus tijd voor mn schatje(s --> manlief maar even meegerekend voor het gemak ). Tot ltr! Liefs Suus
@Manon Lieve fotos van jou en Zinzi. Balen dat je nacht k*t was. Hier is het overdag inderdaad altijd drama met slapen, vandaag heeft ze totaal 2 uur geslapen. Hoe was het in het ZH? @Debie Dat is zeker wel hoog die temp! Hoop dat het snel beter gaat. En tja, die principes @Susan Geniet van je schatje(s).. Hahahaha je bent er ook eentje @All Hier zo visite! Doei!
@loontje: oh jee Jayden zich ondergepoept Vandaag nog fruit geprobeerd? Heb je de uitslag gehad @koala: ik gister ook nog een wijntje genomen hoor, was weer lekker Matthijs dus kei lief geweest overal, leuk he. @manon: Zo Zinzi is goed gegroeid zeg en wat een leuke foto's weer van jullie. Hoop dat ze geen last krijgt van de prikjes. Wij mogen morgen weer. Ben super benieuwd, alleen die prikjes is weer jammer. Dat wordt weer krijsen ben ik bang. @caressa: hoe was het bij de kinderarts? Jouw Jenna is een kleintje zeg. Tenminste zo lang in 56. Mijn Jenna gaat al richting 68. @debie: Goh dus Esmee is flink verkouden en flink vol met slijm dus. Idd het moet weer mooi droog weer worden. en elke nacht er uit joh, mag ik echt niet klagen want (afkloppen) dat hoef ik gelukkig niet. Lekker geshopt haha, dat was een boel @susan: ja ja aan 4 wijntjes heb ik tegenwoordig echt wel genoeg. Voorheen kon ik me gemak een fles op maar dat red ik niet zo maar meer. Ach ja, ze waren wel lekker En goed dat die bal de tegenstanders hoofd heeft geraakt en ook nog gewonnen @ringeding: ach wat een schattige foto. Lief hoor. Kie haar goed de fles 'vasthouden' Jenna 'helpt' alleen af en toe mee met haar fles ondersteunen. @amore: Elena had er dus geen zin in, in haar slaapje Hmm, hier wordt er één ook nu ineens wakker. Dat is raar. Dat heeft ze al weken niet meer gedaan Hoop eigenlijk niet dat ze vannacht gaat daldeejen Ze heeft vandaag overdag ook niet veel geslapen. Iets van 2,5 uur. Als ze thuis is, redt ze dat 's ochtends al. 's middags slaapt ze nooit veel eigenlijk. Ga zo maar ff kijken want ze is nog steeds aan het huilen. Ze had zich ook ondergepoept vandaag. Ik kwam binnen en had ze ander broekje aan. Grtz.
@Debie; Eh gatsie, dat is hoge koorts zeg! Ik zou ook zeker even bellen hoor, als het morgen nog steeds is. Arme schat! Beterschappies! @Susan; Zinzi is zeker keurig aangekomen! De prikkies inderdaad maar gedaan, hoepla! Dan hebben we alles maar achter de rug. Nu gelukkig een lange tijd geen prikkies! De uitslag van de foto's hebben we deze week. De rontgenfotoarts zei, als we vrijdag nog niks hebben gehoord, dat we zelf maar eventjes moesten bellen. Duimmm duimm duimmm, hopen dat alles goed is!! Hoe gaat het met Sophie? @Amore; Die prinses van jouw slaapt dan inderdaad niet veel zeg. Is dat gerekend vanaf dat ze s'morgens wakker word? Weet niet hoelaat dat is? In het ziekenhuis was het warm.. haha! Pooeeh! We moesten ook nog eens een half uur wachten en Zinzi gaf ook nog wat over, dus was geen feessie! Ze was wel heel dapper hoor! Ze lag daar op die grote tafel, om foto's te maken.. Lachen dat ze deed! Echt heel grappig. Manlief moest haar vasthouden, .. Kortom ze heeft het harstikke goed gedaan. Nu hopen dat de uitslag goed is (*duim*duim*) @Mila; Succes morgen! Met de prikkies! Ik hoop dat ze er geen last van gaat krijgen. Ik ben benieuwd hoeveel Jenna is gegroeid. -------------------------------------------------------------------------------------------- Hii! Nou, dat was ons dagje wel zeg! Jeetje! Ben blij dat het niet elke maandag zo gaat. Om 13.15 richting het bureautje. Toen gemeten en gewogen. Harstikke goed gegroeid. 2,5 langer geworden en 870 gram aangekomen! Toen.. brr brr de prikken! Maar ze hield zich heel groot! Onze knappe schat! (mama trots! hoor!) Toen rappiedo naar huis, ze viel in de wagen al in slaap.. Bij thuiskomst in bedje gelegt, ze heeft nog een uurtje kunnen slapen, hooguit een uur en kwartiertje. Toen inpakken en wegwezen, op naar het ziekenhuis... Daar was het me toch een partijtje warm.. puf puf! Moesten vervolgens nog een half uur wachten. Zinzi heeft zich nog ondergespuugt in de wachterkamer, ach kon er ook nog wel bij. Gelukkig was mama slim, mams had extra kleertjes meegenomen. En jahoor, Zinzi werd opgeroepen.. Haar uitgekleed en op de groooote tafel gelegt. Papa moest haar armen vasthouden, want ze moest muisstil liggen. Lachen dat ze deed op die tafel, ze vond het prachtig! Ze deed het dus harstikke goed, de kleine schat! We vertrokken en mevrouwtje viel in de auto gelijk in slaap, zo moe! Na het ziekenhuis vlug om boodschappen, vind het wel handig dat manlief dan ook mee is, alleen met Zinzi om boodschappen is niet echt handig. We gaan dus vaak door de weeks een keer sávonds om boodschappen, de groentes en brood haal ik dan op de dag zelf, bv even in mijn pauze als ik aan het werk ben. Bij thuiskomst Zinz lekker op haar bedje gelegt, toen heeft ze lekker geknord tot 19.45. Ze werd af en toe eventjes hoestend wakker, maar daarna viel ze weer in slaap. Om 20.00 haar flesje gegeven, toen lekker even gekroeld en nu ligt ze sinds 21.00 op bed.. Hopen op een goede / rustige nacht ...... Maar we zullen zien! Morgen weer aan het werk.. Helaas! Ik vind me werk echt leuk, maar ik heb eerlijk gezegt nooit zin.. Ben ik de enigste? Ik zou zo graag hele dag met Zinzi willen zijn, wou dat ik haar overal mee naar toe kon nemen, in een rugzakje ofzo, hihi! Maargoed, helaas zit het er niet in. Als we willen leven zoals we nu leven, zal ik toch drie dagen moeten blijven werken! Dus, .. Zal er toch aan moeten gaan wennen! Al vind ik het nog lastig om eraan te wennen. Ik ga nog even een bakkie thee doen, met een lekker mars erbij! Mmm. Vanavond een beetje op tijd naar me bed. Heb de laatste dagen veel last van hoofdpijn. Liefs!
Manon, troost je, je bent zeker niet de enige!! Zeg net tegen mn mannetje dat ik morgen niet wil werken maar de hele dag leuke dingen met Sophie wil doen Dus Zinzi zichzelf ondergespuugd in het zkh! Hahaha, een gedoe voor papa en mama maar Zinzi was vast opgelucht na afloop. Misschien daarom zo bij en vrolijk op de foto? Of is dat gewoon al gewenning door de normale fotocamera die non-stop om jullie nek hangt? Geweldige leuke foto's weer van Zinzi! Echt schattig hoor, die van jullie saampjes! Word er gewoon jaloers van! Sophie lacht nooit op commando. Vind de camera denk ik te vreemd. Miss vaker foto's maken?? Uh Mila, wat is daldeejen? of is het een typefout? Amore, je hebt toch niet nog steeds kraamvisite???? Nou, hier alles oke. Sophie ligt alweer bijna een uur in bed dus die ligt blij te slapen. Manlief heeft zn moeder gebeld en met wat moeite (....................) leent ze hem Euro 8000,- Er was wat overtuiging voor nodig want manlief had gezegd dat ik zou helpen in het dragen van het verlies. Doe ik ook, maar wil niet alles. Uiteindelijk leent ze hem dat geld maar het moet voor 1 juni zijn terug betaald!!! Schijnt hun enige (vrije) reserve te zijn......... Nou, ik geloof er geen bal van want ze kunnen ook gewoon een camper kopen. Vind haar nu nog stommer dan ik haar al vond! Als ze hem dat geld niet had gegeven.................echt, dan had ze het geweten!! Oh ik krijg soms agressieve neigingen als ik het over haar heb. Erg eigenlijk he? Toch typisch dat ze dan wel zo'n enorm lieve zoon heeft!! Terwijl zijn vader ook niet echt spoort (alleen hebben we daar geen last van ). Nou tijd om alles in orde te maken voor morgen. Dus ff mn dr Frank ontbijtje + lunch maken en Sophie's spulletjes in orde maken voor kdv morgen. Heb zin in morgenavond, ff 2 dgn geen werk Woensdag krijgen we een rondleiding op dat nieuwe kdv waar Sophie vanaf 1 mei naartoe gaat. Ben benieuwd! Donderdag moet ik al om 08.45 uur in het Flevo zkh zijn (Almere) voor een MRI van mn pols. 7 april de uitslag. Ben benieuwd of ze de oorzaak ontdekken van mijn pijn... Nou, heb verder ook echt nix meer te melden en voordat jullie denken dat ik maar een sneu bestaan heb door non-stop op een forum te lullen ga ik maar ns wat doen hier! Als ik tijd heb, tot morgen! Liefs Suus PS. Weet iemand waar ik op internet de laatste aflevering van Desp Housewives kan zien? Programma gemist ofzo? Harddiskrecorder hield ermee op in de 1e pauze, rotding! Tijd voor een nieuwe.............
Hier ben ik weer ff. Ik weet niet wat ze had maar heb er ff vast gehad op de kamer, kwam scheetje uit en toen mopperde ze nog ff na maar inmiddels ligt ze alweer 1,5 uur te slapen. Heb net ff ANTM gezien. Finale nadert.... hihi. Gelijk ff nagels weer gelakt. Nu ff goed laten drogen en dan randen weer ff bijwerken met remover haha. @manonn: kan me voorstellen dat je niet elke maandag deze ritjes moet hebben. Hoop dat het met Zinzi's heupjes ook alles goed is. Ik zal met je mee duimen. Kan me voorstellen dat je haar overal in je rugzak mee wilt nemen hihi. Als dat zou kunnen op het werk maar ja.. dan doe ik helemaal niks meer hihi. Ik vind het niet erg om te werken maar 4 dagen deze week vind ik ook wel beetje veel maar ja... vriendlief wil ook graag zijn dag met haar hebben dus moet het financieel door mij gecompenseerd worden. Ik ben dus wel blij dat ze lekker bij papa is dan en niet op kdv. Anders had ik dat ook niet gedaan. Ik ga nu wel gelijk om 17 uur weg en niet zoals vroeger dat ik rustig nog een halfuurtje langer bleef (was nogal workaholic). Op het werk heb ik afgelopen week en vandaag een flink aantal veren in me r**t gekregen. Heb allemaal complimentjes gehad van mijn dir. Dus ondanks dat ik hem de waarheid heb verteld (maar goed, hij kan mijn directheid wel waarderen), is hij heel blij dat ik er weer ben. Vind ik toch wel fijn om te horen. Ben trouwens nog wel verkouden (af en toe zo'n lekkere kraakstem) maar gaat gelukkig al wel beter. Hoop hierna voorlopig wel klaar te zijn met ziek zijn. Ik ga nog ff wat mails doen. Sleep well. grtz.