Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @susan: oh hihi is regionaal hier denk ik. Is iets van feestje of lol trappen (er een potje/feest van maken) zoiets.
    Ik heb dan ook een sneu bestaan door hier op het forum rond te hangen haha. En Desperate housewives misschien op tvopjepc.nl of zoiets?

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Amore: mijn camera, die Nikon D5000, is nu in de aanbieding bij de Dixons (van 20 maart tot 2 april) voor Euro 720,- incl 2 objectieven (1 van 18-55 en 1 van 55-200) en gratis fototas twv Euro 50,-
    Wij hebben er dus alleen nog externe flitser bij gekocht (voor in huis enzo niet nodig, weet ook nog niet hoe die werkt ;)) en een polymerisatiefilter (die zou ik dan wel nemen, dan beschadigt de lens van het objectief niet en zorgt voor een mooier beeld --> contrastverbetering).

Ook online te bestellen!

We gaan nu richting bed. Ontbijt en lunch zijn klaar, Sophie's eetpakketje ook ;) dus op naar bed!

Mila, regionaal bij jou is waar?? (geen idee welke regio jij zit!)

Wie kwamen er ook alweer naar onze meeting? Iig Manon en Ringeding niet, en dacht verder iedereen???

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    En een aanbieding bij Top1Toys (nooit eerder van gehoord). Een mini-quinny 3in1 poppenwagen voor onze meiskes!!! Incl maxi-cosi en reiswieg!!! Hahaha, ge-wel-dig toch? Aan alles wordt gedacht. Hoop wel dat die maxi-cosi dan past in de BMW babycruiser die Sophie nog gaat krijgen van ons voor haar 1e verjaardag ;) :D

4. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Goedemorgen ladies! :)

@Susan
    bedankt voor de info, ik denk alleen dat we die Nikon wat te duur vinden.. 8) Wel lief van je dat je het hebt opgezocht!
    Was trouwens geen kraamvisite, gewoon leuke visite! :)
    Desp. Housewives, geen idee, ik download dat altijd, maar dat kan ik ook niet uitleggen :(

@Mila
    Jenna nog lekker geslapen? Fijn dat ze zo blij zijn met je op je werk! Binnenkort maar es praten over salarisverhoging dus ;)

@Manon
    Ja, Elena slaapt van ongeveer 18.30 tot 6.30 en dan zo'n 2-3 uur overdag.. En dat gaat dan ook lang niet van harte: brullen!!!
    Poeh druk dagje, maar je hebt het wel allemaal gehad!! Hoe ging je nacht? Al wat beter?

@zin in werken
    Meestal heb ik nu, dinsdagochtend, na vier dagen met Elena, wel zin om te werken.. Waarschijnlijk ben ik daarvan vanmiddag alweer genezen! :p

Nou ik ga maar es wat doen.. :p
    Fijne dag!

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Pfffff, gaaaaaaaaap. Zei het gister al maar dit was mijn nacht.
    12:05 Ilse in paniek wakker, geen idee wat ze had, knuffel gegeven en ze sliep verder.
    22:00 Esmee voeden en daarna naar bed.
    01;00 Esmee wil eten, 25 minuten eruit geweest
    03:40 Esmee wil weer eten ruim 30 minuten eruit geweest.
    (sinds ze zo verkouden is komt ze vaak)
    05:20 Esmee aan het huilen, tussen ons ingelegd.
    06:15 Ilse wakker en wil haar bed uit

Esmee net ook maar zetpil gegeven, ochtend temp was 38.7 dus best hoog. Ze zou vanmiddag wennen op het kdv maar weet nog niet of ik dat doe, even kijken hoe haar temp straks is, Verder slaapt ze wat meer maar is wel vrolijk.

mila Esmee slaapt meestal ook niet meer dan 2 uur overdag, in korte slaapjes verdeeld.

manon Ik vond het bij Ilse ook vreselijk om weer te moeten werken, dat was bij 7,5 maand ongeveer. Weet wel dat ik de eerste drie-vier maanden werken steeds liever thuis wilde zijn, na die tijd veranderde dat, Ilse werd ouder en zag dat ze het echt leuk vond op het kdv en merkte dat ik het heerlijk vond om even te werken, daarna had ik ook super veel zin om met haar te spelen, knuffelen e.d. Het went dus echt. Nu vind ik het weer lastig om Esmee weg te brengen maar ga ervanuit dat ik het over een paar weken ook lekker vind om wat anders te doen.
    Wat een dag zeg, lekker druk dus. Hopelijk zijn haar heupjes goed.

suus wat een gedoe zeg met schoonouders en geld. Jullie hebben het zeker gescheiden. Hier is alles een pot nat dus gaan we samen het schip in zeg maar. Maar goed jij hebt natuurlijk ook je eigen praktijk dus dat is dan toch anders. En wat is een frank ontbijtje????? Tegenhanger van Sonja???

mila altijd fijn veren in je reet :D;) Wat voor werk doe je eigenlijk?

susan poppenwagens zijn altijd leuk voor de meiden, ik wilde er niet echt aan, roze, tutdingen enz maar inmiddels helemaal en super vind Ilse het. Dus ik zeg kopen die handel.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ga maar ff kolven, heb er echt zo'n hekel aan.

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Debie, jeetje wat een nacht zeg! Kan me je gaap goed voorstellen! Miss toch maar even de ha bellen over die koorts? 38.7 als ochtendtemp is best hoog hoor!
    Ja wij willen ook poppenwagens maar vond het wel grappig dat ze dus mini-quinny's hebben, met alle attributen die daarbij horen.
    Net weer Sophie weggebracht naar kdv. Kijk alweer uit naar half 5-5 uur als ik haar weer op ga halen.
    En idd enigszins gescheiden potjes hier vanwege mijn praktijk. Ik kan dus ook niet al mn spaargeld (omzet) er doorheen jagen want moet altijd reserve hebben voor het geval er hier iets kapot gaat (en dat is dan altijd erg duur :(). Ook zijn we dus op huwelijkse voorwaarden getrouwd en blijft de praktijk van mij en zal dat dus niet later horen bij een inboedelscheiding, mocht dat ooit gebeuren natuurlijk......... De rest doen we 50-50% want manlief heeft ook echt een goed salaris. Denk ook wel echt bovengemiddeld dus hij kan dat makkelijk opbrengen. Hij kan in zn eentje per maand iets van Euro 800,- netto sparen ofzo? Is toch best veel dacht ik zo?

Amore, 'goedkoop is ook wel ns duurkoop' he. Om die reden hebben wij zo'n dure gekocht...
    Ik heb dus geen zin om te werken als Sophie niet bij me is, ook niet na een paar dagen vrij :D Niet dat ik mn werk niet leuk vind maar ik vind het leuker om met en bij haar te zijn. Als ik eenmaal werk, is het prima hoor................

Nou, zo maar ns beginnen hier! Nu komt een volleybalvriendinnetje van me als patient. Heb gelukkig wel een prima dag met leuke patienten. :D

Oh ja, vanmorgen weer op de weegschaal gestaan: 63.2 kilo!! Ik begon voor de zwangerschap ook zo rond de 63 kilo dus zit iig weer op mn oude gewicht. Al bijna 6 kilo kwijt dus! Debie, dit is het dr Frank dieet. Val je echt heel snel van af. Brenda ook al zeker 10 kilo kwijt nl. :D

8. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    #2088 Sterretjes82, 23 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
    Hey meiden,

Ben echt een waardeloos forum-vriendinnetje voor jullie! Spijt me :(
    Lees nog wel mee dus ben jullie echt niet vergeten

Komt dit keer niet meer excuses aan want tja daar word je ook een keer sch*t ziek van toch of niet?! :)

Nou kindjes zijn hier weer ziek dus dat gaat lekker :(
    Ben hier met zetpilletjes ,zakdoekjes en neusspraytjes in de weer.

Jaro heeft vorige week zijn derde prikjes gehad en dat ging goed. Alleen thuis heeft hij een aantal uurtjes gehuild. Voorlopig zijn we er eventjes vanaf.

Wat een prachtig weer buiten. Heb een vrije dag maar helaas ze hebben koorts dus we moeten binnen blijven. Mijn moeder is hier net geweest zodat ik boodschapjes kon gaan halen, heel fijn!

@susan, Wat knap dat je weer op je oude gewicht zit!

@ debie, Esmee is ook verkouden las ik?! Vervelend he?! Vooral met het drinken vind ik. Hoop dat ze snel doorslaapt voor je want dat zal wel fijn zijn wanneer je weer eenmaal aan het werk gaat.

@ manonn, mooie fotos gezien van je meissie

Oja, had een tijd geleden over mijn schoonzus vertelt. Ze gaat dus scheiden.
    We hebben een tijd niks van haar gehoord maar van mijn schoonouders hebben we vernomen dat ze de knoop heeft doorgehakt. Ze zou hier in maart en April komen logeren want ze had geen adres meer maar we horen niks van haar . Ze zit gewoon bij een andere man in huis.
    Toen onze dochter jarig was heeft ze alleen een smsje gestuurd.
    Ach ze zoekt het ook maar uit! Zulke mensen heb ik ook liever niet in mijn leven.

Mannetje hoeft gelukkig niet in het buitenland te werken. Heel blij mee want ik moet binnen 6 maanden ander werk vinden en heb daarom meer tijd om te zoeken. Ook zijn we op zoek naar een ander huis. We zijn lekker druk dus.

Ben echt toen aan vakantie, geloof ik ;)

9. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Heej vriendinnetjes!!
    Nou eindelijk weer even tijd gevonden!!

Eens zien… wat heb ik allemaal beleefd afgelopen dagen. Even denken hoor..
    Nou zondag zijn we dus naar amstelveen geweest, naar familie toe. Een hele rit vanaf assen, 2 uur ofzo, ach ivm maastricht valt dit dan wel weer mee haha..

Was erg gezellig!! Susan, we zijn nog in het Amsterdamse bos geweest!! Maar heb geen hockeymeisjes gespot.. L we zijn nog wel bij de geitenboerderij geweest, was dat in de buurt?? Was zo druk daar!!!! Hier is het nooit zo druk bij een kinderboerderij hahah…
    Nora moest er spontaan van huilen van die drukte, niks gewend natuurlijk.. ik had een ijsje in me handen, ja ik weet het… foei foei… mag niet van frank hahah.. (tijdens visite mag ik tijdelijk stoppen hihi)
    Maar goed ik had dus een ijsje in me handen, dus mannetje pakte nora uit de maxicosi, maar ze krijste alleen maar harder. Werd hij weer gestresst van want allemaal mensen kijken natuurlijk. Hebben jullie mannen dat ook wel dat ze soms gestrest worden van gehuil? En dat terwijl nora eigenlijk nooit huilt, maar ja… kreeg ineens nora in me handen geduwt, zo van, doe jij maar ff. En ze was gelijk stil. Ik fluisterde wat, en daar wordt ze altijd gelijk rustig van… mannen…pfff… soms!!!

Maar goed verder was het erg leuk hoor. ’s Avonds lekker gegeten, nora nog de fles daar gegeven en daarna naar huis. Waren rond half 23 thuis, nora vanuit de auto gelijk in bed gelegd en ze sliep gewoon verder.

Gisteren weer een daggie gewerkt, niet veel zin, zoals zovelen hier hahah.. maar vandaag weer vrij!! En wat een weertje zeg!! Heerlijk toch? Vanochtend de auto naar de garage gebracht, ff nieuwe matjes in en een andere klein dingetje laten repareren (leaseauto, dus laat altijd elke klein dingetje maken, baas betaalt wel, makkelijk he haha). Ondertussen nora en ik naar de babyplanet, zit er vlak naast en hebben we ff geshopt. Heb een roze zomerjasje van Z8 gekocht, maat 68 (valt erg groot) en nog een zomer spijkerjasje (maat 74), voor als ze bijv een rode broek aan heeft, dan past roze er niet leuk bij natuurlijk ;)
    O ja en nog een paar zonneschermen voor in de auto, want nora vind de zon niet fijn als die in haar ogen schijnt in de auto. Tweety staat erop, erg leuk! Zocht nog een leuke zomerhoedje oid, maar niet gevonden. Misschien volgende keer!

Fysio net nog geweest! Even weer controle, maar nora deed het weer super. Draait goed alle kanten op en hoofdje zag er nog steeds goed uit. Met 6 maand nog 1 controle en dan was het klaar.

Ga zo even weer naar buiten met nora, ik ga de wandelwageninzet even probere, die kan ook helemaal plat. De grote bak vindt ze niet meer zo leuk, kan ze niet veel zien. Gaanw e nog even boodschapjes halen.

Vanochtend heeft ze banaan met sinaasappel en liga gehad, ze werd zo wild, zo lekker vond ze het!! Ze pakte steeds de lepel af en een rotzooi dat het was daarna hihi..

Nou ik ga later vanmiddag nog even bijlezen. Eerst even naar buiten, zo mooi weer, zonde om binnen te zitten!!

Fijne middag allemaal!! Liefs brenda en nora

10. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Oooh wat een mooi weertje. Ff gauw berichie want wil ff nog wat opruimen etc. Vanavond komt kapster nog en schoonmoeder blijft eten. Jenna was weer goed gegroeid. Blijft mooi in haar lijn groeien. Alleen met haar buikligging loopt ze achter. Ik moet zeggen dat ze nu wel heel dramatisch deed op haar buik maar ze was moe. We moesten ook 3 kwartier wachten en ze viel al bijna in slaap bij mij. Maar goed, we moeten toch wat meer gaan oefenen. Maar daar waren we al wel meer mee begonnen. Verder was alles wel goed. Fruithapjes hier pas vanaf 6 mnd en bij voorkeur beginnen met groentehapjes! 4 flessen vanaf 5 maanden. Ik had vandaag wel de arts en die schijnen toch altijd wat strenger te zijn dan de wijkverpleegkundige. Vanavond komt mijn schoonzusje en zal haar eens vragen of ze nog weet wanneer ze met fruit (en of groente) is begonnen. Het lijkt me wel leuk om mee te beginnen maar zoveel haast heb ik er nou ook niet mee. Ik zie het ergens in april/mei wel.
    Nou was ff gauw. Ik ga er weer van door. Toedels. Misschien tot laterz als het vanavond beetje op tijd klaar is. Er moeten er genoeg geknipt worden en wil daarna ook nog ff douchen natuurlijk.
    Oooh vergat ik bijna. Ik ga gisteren Jenna wegbrengen en loop de deur bij ons uit, springt er zo'n oorwurmachtig beest op Jenna's hoofd en kruipt zo haar nek in IEUW.... Ik haar gelijk neergezet en op zoek naar dat vieze beest. Gelukkig kroop hij weer omhoog en kon ik hem snel pakken, gadverrrrr. Ik was echt blij dat ik hem vond. Maar goed, dit was hem echt ff. Daaaag.

11. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Oh en ze was echt goed met de prikjes. 1e prikje, niks, ze lachte nog net niet maar 2e was iets teveel van het goeie. Ff krijsen maar met een 1 minuut ofzo al stil. Vond het echt knap. Maar echt in dr hum is ze niet. Ze ligt de hele middag al beetje te mopperen en nu ligt ze ff in bed. Kijken of dat beetje wil lukken.

12. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Mila
    Goed zeg die Jenna! Hier is het na de prikjes altijd pas goed als we buiten zijn.. 8) Ik vind het altijd zoooo zielig! :x
    Ieeeuw vies beest!! :(

@Debie
    Pfff wat een nacht zeg :$ Is Esmee nog naar het KDV geweest? Of toch maar naar de HA?

@Susan
    Tsja, thuis zijn met je gezinnetje is inderdaad het fijnst! :)

@Sterretje
    Dag waardeloos forumvriendinnetje ;) Hihi. geeft niks hoor meis, je hebt het zo te lezen hartstikke druk! :$ let je wel een beetje op jezelf?
    Beterschap voor je schatjes!!

@Brenda
    ja hier ook een mannetje die soms snel gestresst is van gehuil (dat krijg je als ze bijna nooit huilen).
    Hahaha een spijkerjasje omdat roze niet bij rood staat :D
    Lekker gewandeld? En wat goed vd fysio!

@All
    Hier zit de werkdag er gelukkig bijna op. Ben er wel klaar mee. Straks lekker mijn meisje halen, dan naar huis, eten, badderen en de fles en dan lekker op de bank!
    Fijne avond meissies!

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Mila, gadver, vies beest in dr nek? Rillingen liepen bij het lezen al over mn arm... Zielig he, die prikjes. Over een maand de laatste denk ik zo? Zie trouwens ook dat ze goed is gegroeid weer! En idd maar even wachten met die groenten en fruithapjes. Wij zijn nu begonnen met pap vanaf een lepeltje :) Misschien over een maandje ofzo dat andere.
    En dus meer oefenen met buikligging. Hmmm, maar ja, als ze zolang moest wachten en je moet dan nog presteren, wat wil je dan ook?!

Brenda, klinkt als een gezellig dagje Amstelveen! Geen hockeyende mensen gehoord dan? Er zitten 3 hockeyclubs in het A'damse bos nl. Geitenboerderij op zondag met mooi weer is ALTIJD druk... En mama rules he ;)
    Vandaag dus ook een lekker dagje vrij! Heerlijk met dit zonnige weer! Morgen wordt het ook al zulk mooi weer. Dan ben ik vrij :D
    Nora vindt de kinderwagenbak dus ook al niet leuk meer? Sophie vindt er ook echt nix aan... Ze ziet nix!! Maar mag ze al in de stoel dan? Ook al kan die plat? Dacht pas vanaf 6 mnd??

Sterretjes, he bah wat een zieken thuis allemaal! Jammer met dit weer ja. Gelukkig kon je wel zelf ff weg om de boodschapjes te doen. En een ander huis zoeken? Zelfde omgeving als waar je nu zit? Wat een verhaal van je schoonzus! Zit nu bij een andere vent?? Is het de zus van je man?

Nou ik ga hier maar ns vlot administratie doen en dan Sophie ophalen! Vanavond uiteraard weer dr Frank eten maar heb eigenlijk zin in wat anders............. :(

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    reageer later ff, ben alleen met de twee dames en volgens mij stinkt esmee. Toch naar kdv gegaan in overleg maar toen ik haar haalde had ze weer 39,8, dus langs dokter en weer een ab kuur voor 7 dagen. Word er niet goed van dat je zo weinig voor haar kan doen

15. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    mila, ieuwwww een vies beest bij jenna? getsie zeg!! ik ben al zo'n held met kleine beessies, moet er niet aan denken dat er 1 bij nora loopt:D

amore, ja lekker gewandeld! was super weer he!! nora vondhet ook geweldig, helemaal omdat ze niet in de reiswieg hoefde natuurlijk.

susan, nee ook niks gehoord, maar vond het zowiezo al druk, dus lawaai genoeg om ons heen!! tjongejonge wat een hoop mensen:$
    de wandelwageninzet kan helemaal plat bij ons, dus dan is het hetzelfde als reiswieg. alleen groter. dus lijkt me dat het geen kwaad kan!

debie, vervelend dat het niet zo lekker gaat! hopelijk komt er snel een einde aan meis.

liefs

16. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hee meiden,

Even snel een berichtje van mij!

Ik voel me klote! ..
    Vandaag telefoontje gehad van de kinderarts.
    Althans mijn schoonmoeder want die heeft vandaag hier thuis opgepast, omdat Zinzi niet lekker is. (heeft vandaag best veel gehuild en golven overgegeven.)
    Er is verteld dat het niet goed is met Zinzi haar heupen!
    De linker verschild van haar rechter, .. wat het verder precies is?
    Geen idee! Ik ga morgen zelf even bellen, wil het toch wel weten en wat nu eventueel verder.. misschien dat ze iets kunnen vertellen.
    We moeten volgende week, 31Maart naar de Orthopeet.
    Jullie horen er dan meer van!

Ik ga nu even lekker douche met m'n schattie en dan kroelen,
    owh meiden, ik vind het zo zielig voor haar.
    Ik zie ze al helemaal liggen in een gipsbroek, me gedachten slaan al op hol!
    Heb net al een potje zitten huilen, kon niet stoppen!

Nou, prettige avond en tot gauw!

Liefs! X

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    o, manon wat een vervelend bericht. Heeft ze in een stuit gelegen? En kan me je gevoelens zo voorstellen, het is niet leuk om te horen. Maar hopelijk kunnen ze het makkelijk verhelpen, voordeel is dat ze nu nog zo klein is en een gipsbroek veel ellende later kan besparen, ff kijken naar mezelf. meid lekker huilen, morgen bellen en hele dikke knuffel

18. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @ susan, het is de zus van mijn man. Ze woont nu bij een collega in huis. Ze zegt dat ze niks met hem heeft maar ze woont nu al 3 maanden bij hem in huis. Beetje vreemd vind je niet ;)

Enne omdat je op je oude gewicht zit, mag je jezelf best trakteren op een vette hap toch ;) Vind het echt knap hoor, dat je al zo snel op je oude gewicht zit!

@ Amore, De kleintjes liggen nu lekker op bed dus kom nu wel aan mijn rust toe (lief dat je aan me denkt :)) Heb ze allebei ingesmeerd met luuf en een zetpilletje gegeven.
    Hoop dat ze morgen weer een beetje opgeknapt zijn. Moet morgen werken maar heb al met mn mams afgesproken dat ze allebei nog even binnen blijven ondanks het mooie weer.

19. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @ manonn, Wat een rot bericht meid! Hoop dat ze het snel kunnen ze het snel kunnen verhelpen en net zoals debie al zei, ze is nu nog klein en dat is misschien wel weer een voordeel. Kan helemaal begrijpen dat je je rot voelt. Dikke knuf meid!!!

20. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Manon
    Ach gossie. Meis toch! Dat is zeker niet leuk! Ben benieuwd wat de dokter morgen zegt! Kan me voorstellen dat je je k*t voelt. Knuffel!

@Sterretje
    Ik hoop dat je een lekker rustige nacht hebt!

@Brenda
    Goedzo :) Lekker genoten dus!

@Susan
    Goedzo! Dat dr. Frank is echt een goed dieet :)

@Debie
    Ahh waar AB. Ik hoop dat het snel helpt!

Deel Deze Pagina