manon, meis wat een rotnieuws!! snap heel goed dat je je kl*te voelt!! maar het gaat echt goed komen hoor!! ze is nog zo klein, dus je bent er op tijd bij, maar toch het blijft vreselijk! dikke knuffel van mij en nora
Hey dames, ff een vraagje.. wie van jullie geeft er pap? Ik wou daar binnenkort maar es mee beginnen. Als dat goed gaat wil ik beginnen met fruit enzo (wij moeten toch een beetje voorzichtig doen met allergieën). Nou zat ik dus te denken om een bordje pap te gaan geven, omdat ze dan ook met een lepel leert omgaan. Maar hoe doen jullie dat? Is de pap ipv een fles, of gewoon extra tussendoor (omdat ze er waarschijnlijk toch niet zoveel van binnenkrijgt). Oja, en welke pap geven jullie?
Ik geef bambix . Las net op de verpakking dat je het beste kunt beginnen met pap in het flesje en na een tijdje pas met een bordje pap. Vraag me niet waarom want dat staat niet op de verpakking Wat je af en toe ook kunt geven is een klein beetje water op een lepeltje. Geef Jaro na zijn groentehap weleens wat water. Nu geef ik gewoon ene flesje water maar deed het eerst met een lepeltje misschien is dat een idee? Weet ook niet of dat het echt kwaad kan , als je nu al een bordje pap geef?. Vraag het anders even aan het cb
@Manonn, vond het zo zielig toen ik het las. Ben benieuwd wat de arts nog meer te vertellen heeft. Het is altijd even fijn om het zelf te horen hoe en wat. Sterkte!
Meiden, Bedankt! Bedankt voor de steun & de vele knuffels. Doet me goed! Sorry dat ik niet op jullie heb gereageerd, maar daar heb ik eerlijk gezegt even geen puf voor. Ik zag wel dat iemand vroeg, of ze in een stuit heeft gelegen... Ja, Zinzi heeft inderdaad in een stuit gelegen. Ik ga proberen te slapen, morgen weer vroeg dag! Ik heb morgen een rotdag. Een dag van 08.30 tot 17.00 en dan vergadering van 19.00 tot 20.30. Ik zal dus blij wezen, dat het morgenavond 21.00 is, dan ben ik weer thuis! Zinzi heeft gelukkig haar fles binnen gehouden. Ze heeft namelijk al haar flessen van vandaag eruit gegooid. Ik heb Zinz net ook nog ff getempt.. 37,8 .. Hoop dat het niet op gaat oplopen. Met 38,0 mag ze niet naar het kdv. Indien ze ziek is, blijft papa thuis. A.s vrijdag ga ik even naar de huisarts voor het hoesten, het is een akelig hoestje. Even naar haar longen laten luisteren. Weltrusten lieve meiden! Zodra ik tijd heb, zal vrijdag, heel misschien donderdagavond wezen .. dan kom ik lezen en reageren hoor! Liefs van ons! -x-
Manon, wat ontzettend sneu voor Zinzi! Ik kan me goed voorstellen dat je even goed moest huilen!! Morgen dus de kinderarts zelf spreken dus en dan 31 maart echt weer een afspraak... Is toch niet erg als je even niet reageert op iedereen?! Je hebt nu wel wat anders aan je hoofd... en dan gooit Zinzi ook nog bijna alle flessen eruit en wat verhoging! Misschien door de laatste prikjes van gisteren denk ik? Die verkoudheid blijft ook wel lang aanhouden en met dat hoesten moet je idd oppassen. Voor ons is dat al vervelend, kun je nagaan voor zo'n klein schatje!! Sterkte iig! Debie, hoop dat de AB aanslaat! Sterretjes, dat dieet is echt super! Heb uiteindelijk toch vanavond me aan het dieet gehouden. Kan het maar beter doen, des te eerder kan ik weer normaal eten. Vanavond ook maar meteen online geshopt voor mezelf waaronder een nieuwe bikini voor onze zomervakantie (nog maar 3 maandjes!!). Een bandeau met shortje dus een plat strak buikje is dan toch echt wel een must Verder nog leuke jurkjes en shirtjes. Amore, ik geef Sophie wel ns een bordje pap, idd ook om te oefenen met een lepel. Ik gebruik de Rijstebloem Vanille Pap van Nutricia, die van 4+ mnd. Sowieso krijgt Sophie 's avonds een papfles (dus dan uit haar zuigfles): verhouding is dan 180/6 met 1 jbpm en 3 scheppen pap. Ze vindt het heerlijk!!!!!!!!! Op mn vrije dagen maak ik dan tussen 2 flessen door een klein bordje pap aan; ik maak dan max 90/3 melk aan en voeg daar dan wat pap aan toe. Hebben we nu pas 2x gedaan hoor en 1x fruit geprobeerd maar die lepel snapt ze nog steeds niet! Het gaat erin maar ze laat het gewoon weer uit haar mondje vallen. Zonde dus als je heel veel pap aan maakt. Op zich vult pap wel he en is het geen extraatje zoals fruit en groenten wel is tot aan de 6 mnd (daarna hebben ze het ook echt nodig) dus ze zal dan wrs minder fles willen, als ze pap eet? Ik zou het gewoon proberen... Wij doen het iig op deze manier: eerst wennen aan de lepel en dan, als dat goed gaat, pas later aan die rare smaakjes. Nou meiden, ik heb mn hard verdiende centen alweer uitgegeven vanavond en morgen ga ik nog wat voor Sophie kopen! Een leuk speeltje voor in de box! Zoiets hebben ze nl ook op het kdv en ik zie Sophie daar altijd mee spelen!! Nou, kopen dus!! Ik ga nu iig richting bed. Laatste tijd lagen we er nu allang al in maar ja, mn moeder was hier en is net weg dus tja, vanavond dus wat later... Terwijl Sophie er dus juist eerder in ligt vanavond: 20.30 uur. Kijken of ze het redt in 1 ruk naar 07.00 uur. Is op zich maar half uurtje langer dan normaal dus zou moeten lukken! Manlief heeft trouwens dienst dus ik lig alleen Ik neem denk ik de kat gezellig mee Oh ja, morgen krijgen we een rondleiding op het nieuwe kdv, waar Sophie dus naartoe gaat vanaf 1mei. Ben benieuwd hoe dat is! Tot morgen allemaal! Liefs Suus PS. brenda, ik had ff gekeken op de maxi-cosi site maar het kinderzitje mag al vanaf de geboorte zag ik! Neem aan dan in de ligstand nu ga ik echt...
Sorry sorry sorry sorry sorry Zo hahaha dat is eruit! Heb heel weinig gelezen, heb het veels te druk met me kids en de kledingparty die ik volgende week woensdag thuis organiseer! Wat heb ik wel gelezen..... Manonn allereerst een hele dikke knuffel van mij en mijn 2 meiden, bah wat een rotuitslag, zou nog niet alle rampscenario's in je hoofd gaan halen (is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het). Hopelijk valt het mee!!!! Brenda 10 kilo kwijt, goedzo meid, kan je een handje geven! Mila ik las iets over een oorwurm oh vreselijk brrrrrrrrrrrrrrrrrrr Mooie keuring trouwens! Waar ik echt panisch voor ben is voor wespen, dat word wat van de zomer blegh..... Amore thanks voor het wakkerschudden, hier ben ik haha Debie schiet niet op bij jullie, Esmee alweer ziek, niet normaal zeg, heeft ze zo'n slechte weerstand? Sterretjes hier ook een grote verzuimer, ben voor het laatst zaterdag hier geweest....waarom ben je op zoek naar een andere baan? Waarom verhuizen? Wat een toestand met je schoonzus... Susan ja ik weet ook niet wie er allemaal komen op de meeting... Weet iemand dat wel?? Loontje ook even een hele dikke knuffel voor jou (nu ik toch aan het uitdelen ben!) wat een toestand met je bloedwaarden, las het op hyves....wat houd het allemaal in? Of wil je er niet teveel over kwijt, mag ook hoor! Zo dat was het dan, ik ga echt maar eens proberen mijn bed te vinden, ga altijd veeeeels te laat naar bed! Oh ja amore ik ga ook starten met bijvoeden ondanks dat ze me 5 maanden hebben geadviseerd, maar ik ga starten met rijstebloem, waarom doe jij dat ook niet?
@Ringeding, wat een leuke fotos. En wat ziet ze er wijs uit met de fles in haar handen. @Ringeding en Amore1, wat slapen jullie kindjes s nachts lang zeg. Jenna slaapt van 24:00 uur tot 7:00 uur en overdag een enkel keertje een hazenslaapje. @Manonn, wat een leuke foto van jullie samen! Echt een lachenbekkie die Zinzi Ik heb het wel uitgekiend he, 1 dec ik en 2 dec Jenna. Het nadeel is dan wel dat het samen gevierd wordt. Maar uiteindelijk wordt het straks toch alleen haar verjaardag en vier ik het gewoon niet meer. @Mila77, fijn dat je gewaardeerd wordt op je werk. Geeft toch altijd een fijn gevoel. @Susan79, over die osteopaat. Ik had dat een beetje op de lange baan geschoven, vanwege dat er een baby is overleden en de kinderarts had er normaal geen mening over, maar is nu heel negatief. Ik twijfel nog..En moet sowieso nog even wachten omdat we anders alles tegelijk doen, aangezien ze nu ook andere voeding heeft sinds gisteren. Goed zeg dat je al op je oude gewicht zit. Hier mogen er nog 3 a 4 kilootjes vanaf. Maar moet eerlijk zeggen dat ik daar nu nog ff niet mee bezig ben. Kan sowieso nog geen spijkerbroeken aan vanwege mn buikwond. Gisteravond en vandaag weer vreselijk pijn Moet trouwens altijd erg lachen om je schoonmoederverhalen. Oke..zulke situaties zijn niet grappig, maar hoe jij dat meemaakt en opschrijft alsof je mijn verhaal op papier zet @Sterretjes82, heel veel beterschap! En..hebben jullie al een leuk huis op het oog? @Brenda1122, gelukkig dat alles goed is gegaan met Nora en de fysio. @Mila, wat is Jenna goed gegroeid zeg. @Debie, wat rot zeg, elke keer zon koorts. Schiet niet op zo. Hopen dat het wat beter gaat als het zonnetje blijft schijnen. @Amore1, Nou heb geprobeerd om voor mezelf (eigenlijk voor Jenna) op te komen. Maar het is alsof die kinderarts van te voren al zon riedeltje in dr hoofd heeft en daar niet vanaf wijkt. Onderzoeken kunnen niet gedaan worden zei ze. Nou vind het maar vervelend en wil nu toch naar het Sophia, want ik schiet er gewoon niks mee op. Hier trouwens geen pap. Zeker door alle problemen met Jenna en nu van Nutrilon HA naar Nutrilon Pepti, stel ik dat en het groente- en fruithapje nog even uit. Zit ik mn eigen verhaal te typen. Wil ik het plaatsen, is alles weer weg. Dat heb je als je op een andere computer zit. Wat een klote zooi :x Heb enorme last van mn rug. Ga meer eens naar bed. Zal morgen even opnieuw een berichtje tikken hoe het maandag bij de kinderarts was. Weltrusten!
Oh ja lieve meiden thanks voor alle leuke reacties op hyves van mijn moppie! Nu ga ik echt xxxxxxxxxxx
Hai meiden, Ik ga vanavond weer even lezen en reageren. Heb er geen tijd voor gehad afgelopen 2 dagen. Was blij dat ik om 24:00 uur kon gaan slapen. Wallen onder m'n ogen hangen zo wat tot m'n knieeën.
Morgen, Esmee heeft lekker geslapen, alleen om 2 uur voor voeding gekomen en toen om 6 uur. Wel voelt ze nog steeds warm aan, straks maar even haar temperatuur opnemen. Lafo vroeg geloof ik naar weerstand? Ilse is ook altijd verkouden en luchtweginfecties, Esmee heeft dat ook, volgens de huisarts zeer gevoelige kinderen op dit gebied, bij de meeste gaat het vanaf twee jaar beter. Ilse gaat nu inderdaad goed, sinds haar neusamandelen gepeld zijn weinig problemen meer. De huisarts denkt dat Esmee hier ook last van heeft maar zegt dat KNO arts nog niet iets doet voor het eerste jaar en het is nog niet ernstig genoeg om zich niet aan die regel te houden. We wachten dus nog maar even af. ff tweede scherm openen. mila bleh zo'n vies beest in haar nek. En knap van de prikjes. Balen dat ze altijd zolang uitlopen op het cb en dan toch verwachten dat kids nog wat doen, dat werkt dus meestal niet. susan heb eens even gekeken bij dat frank dieet maar doe jij dat dan met het boek???? Moet zeggen dat streep je slank bij mij altijd goed werkte maar kan me soms niet beheersen, word tijd dat ik weer ga werken, dan is het een stuk makkelijker. En een bikini geshopt, leuk, gister een gepast maar durf het geloof ik nog niet aan nu. Succes met de rondleiding op het kdv, toch spannend weer een nieuwe. En lekker geslapen met de kat? brenda Ilse lag ook met 4,5 maand al in de buggyinzet van de kinderwagen, als ze eraantoe zijn lekker doen, Ilse zat zelfs met 7 maanden in een groot autostoeltje omdat ze alleen maar boos was in de maxicosi. En als je ze plat houdt kan het volgens mij weinig kwaad hoor. manon sterkte met het doorkomen van je dag, is dan ook echt alles tegelijk he. Maar dus in een stuit gelegen, dus waarschijnlijk heupdysplasie als ik je zo hoor. Ben benieuwd wat de artsen zeggen. Knuffel meid. amore Esmee krijgt nog niets extra's op het moment maar als je het puur doet om te oefenen zal ik gewoon een lepel nemen. Wil je het echt als voeding/ extra vullig voor bijvoorbeeld het slapen gaan dan zal ik het in een fles doen want lepel krijgen ze de eerste weken dat ze oefenen vaak nog niet echt veel binnen en duurt ook lang. Wel camera bij de hand houden. lafo lekker druk bezig dus. Wat voor kledingparty ga je trouwens geven?? caressa gewoon blijven gaan als je het idee hebt dat er niets gedaan wordt en eisen dat je gewoon doorgestuurd wordt of voor een sec op. Je zegt idd arts geen voorstander van osteopaat maar weet wel dat ze allemaal een andere mening hebben, de een raad het aan, de ander af, vind dat dus altijd het lastige van artsen dat ze niet een lijn hebben. Zal echt mijn eigen gevoel hierin volgen. Dat er een kindje overleden is is natuurlijk heel erg maar dat gebeurd ook weleens na prikjes of simpele medicatie. En toch blijven we die ook geven omdat het bijna altijd wel goed gaat. Nou ja, bedoel eigenlijk alleen doe wat jij denkt dat goed is en luister niet alleen naar een arts want een andere arts is het misschien wel met je eens. zo, ga straks nog ff naar hoogvliet naar de hm, had een leuk jasje hier gezien maar niet in mijn maat, op internet pas eind april leverbaar, dat schiet dus niet op. Verder toch geen zin in het huishouden dus ga lekker verzaken.
meiden heb trouwens een universele parasol met clib van prenatal, raak dat ding niet echt kwijt op marktplaats, steeds als je zo'n advertentie zet staat hij gelijk op pagina 20, zucht. Iemand hier misschien interesse? Is een rode.
En heb ook nog nieuwe oxxy slofjes maat m fucshia in de aanbieding. Ik geef nooit schoentjes of slofjes aan zo klein. (heb niet echt een schoenentic)
Goedemorgen dames! Zo dag 2 van de werkweek. Jammer dat ik vandaag moet werken met het mooie weer! Nou moet ik vanmiddag voor mijn werk naar Haarlem, dus wie weet ben ik vroeg klaar! 8) @Debie Yes! Lekkere nacht gehad dus! Pfff wat een gedoe met je meisjes, maar hopen dat het allemaal meevalt! @Susan Succes vandaag op het KDV! Gaat Sophie naar een hele nieuwe of gaat ie verhuizen? Hihihi lekker geshopt! Waar ga je heen op vakantie? Heb ik dat gemist @Pap Thx voor de antwoorden! Ik ga nog ff denken @Manon Succes met je drukke dag vandaag! @Lafo ja ik wil ook starten met rijstebloem (dat is toch pap?). Alleen Elena doet de nachten prima op der fles, dus ik zat te denken om het als extra te doen.. @Caressa Ja geluk heb ik met slapen he Hopen dat dat zo blijft! Getver wat vervelend die KA. Gewoon je gevoel volgen en als jij naar het Sophia wil moet je dat lekker doen! @Koala Is goed meis. Werkze vandaag!
@ debbie: heb je een foto van die slofjes? En hoe groot is maat M??? En wat wil je er voor hebben?? ROsanne krijgt het namelijk voor elkaar om haar sokken uit te trekken/trappen... dus dan zijn die dingen misschien wel handig.
Wallen Koala? Nou ik ga vandaag denk ik winnen, tegen wil en dank hoor, vannacht is Britt zo aan het spoken geweest, vanaf 00.00 tot 04.00 om het half uur, sliep ze eindelijk werd Amy weer wakker een aantal keren, dus wel lopen hier rond als zombies! Uiteindelijk heb ik Britt naast me in bed genomen en toen is ze wel gaan slapen, nood breekt wetten... Amore ok duidelijk, ja pap zo kan jet het idd ook noemen, nog niet bij stil gestaan haha. Ga vandaag beginnen! Debie merkkleding tegen outletprijzen (voor de helft of soms meer) merken zoals Name it, Bobby en Doortje, Feetje, Dirkje voor de kleintjes en voor de "grote" name it, Beau Bo, Salty dog, Mim Pi, Carbone van alles een beetje. Jongenskleding heb ik ook maar wat meer de kleine maatjes van Pointer en Salty dog.
Luierdoekjes van Zwisal waren hier nog wel bij de Kruidvat. Alleen hebben ze de voeding van de KV al 3 weken niet bijgevuld. Ik vind dat eigenlijk niet kunnen. Ben nu bij 2 verschillende filialen geweest en allebei op. Gelukkig zijn er nog twee in de buurt en heb ik nog een voorraadje. Manon: haha ja hier ook eentje die de spiegel zo leuk vindt. Werken zonder mijn mannetje vind ik eigenlijk niet erg. Vindt het wel lekker om even wat anders te kunnen doen. Loontje: Ik had ook gedacht dat Kyano zijn petje er steeds af zou trekken maar hij heeft er geen een keer aangezeten. Amore: Ik heb de Canon EOS en ik ben er erg blij mee. Ik heb er trouwens geen extra lens bij gekocht. Canon EOS 1000D Test
@Sheann: Ik heb petje binnen. Staat hartstikke stoer! Hij vond het ook helemaal nie erg, dus we zullen zien vanmiddag! @Lafo: Lekker lopen spoken vannacht dus Nood breekt idd wetten. Als het nie anders is en iedereen zo een beetje aan zn slaap kan komen dan is het goed toch? @Amore: Ahh moet je werken? Heb medelijden met je. Het word zulk mooi weer!! Hopen dat je iets eerder naar huis mag! Hier ook nog geen pap. Gister nog een beetje fruit geprobeerd en dat ging al ietsie beter. Geen poepbroek nog gezien.. Hoop niet dat het vanmiddag bij de fotosessie gebeurd @Debie: Winkel ze vanmiddag! lekker weertje erbij! @All: Heb denk ik nog nie iedereen gehad, maar word weer geroepen dus ga snel een eind er aan maken. Hier alles nie zo heel erg lekker.Had dus uitslag van mijn bloed gehad en er was iets niet goed met mijn schildklier. Ik moet over 4 weken weer prikken en dan kijken ze hoe erg het is. Best wel beetje spannend dus. Mijn lieverd gaat het verder goed mee en hij maakt mijn dag wel weer helemaal goed glukkig! Hij is alleen ook een beetje verkouden en das wel zielig om te zien.. Nou meiden geniet allemaal van het heerlijke weer en zodra ik de fotoos heb dan gaan jullie ze zien!!Misschien kan ik ze wel meenemen 3 april Liefs
lafo, wat zeg je dat leuk, nood breekt wetten. Ik pak ze echt na twee keer huilen al bij mij in bed, dan slaap ik tenminste nog iets En nog een stoere leuke zomerjas maat 92-98 ??? Kan echt niet slagen voor ilse. loontje wat ontzettend vervelend dat je nu 4 weken in onzekerheid gaat zitten met je schildklier. Hopelijk valt het allemaal mee. Hier een foto voor ringeding. Maat M is 11 cm