Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Heb alleen geen idee of ze dit niet kunnen uitschoppen

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    shean wel erg slecht vind ik dat idd dat voeding niet goed bijgevuld word, je gaat je kind ook niet zomaar iets anders geven dan dat ze gewend zijn zo klein. Misschien een klachtenbrief schrijven, vriendin heeft zoiets een keer bij etos gedaan en kreeg gewoon een pak voeding cadeau.

3. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    En wat is de vraagprijs???

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    geen idee, nieuw online zijn ze 19,95, de helft?

5. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Verkocht!!

ik pb-je mijn gegevens even.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dat is goed, stuur het zonder verpakking op dan, probeer ze straks nog op de bus te doen

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ringeding ze zijn op de post gegaan

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sorry ben kapot reageer later wel even op iedereen,

Debie ik heb zomerjasjes ja, spijkerjack van Name it en een blauwe trenchcoat van Salty dog, ik zal vanavond even foto's maken.

Amore, schattig he Feetje, heb er zelf ook veel van.....
    Zal vanavond even wat kiekjes maken!

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Die Oxxy's had ik dus ook maat xl.....heb ze ook weggedaan haha

10. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Hee meiden,

Ik las wat over sokjes die elke keer uitgingen. Ik was bij de prenatal en zag daar wat nieuws. Het was iets om weer over de sokjes aan te trekken,zodat de sokjes bleven zitten. Misschien is het wat? Heb geen idee. Vond er een beetje raar uitzien, maar als het helpt.....
    We hebben inmiddels de fotoshoot gedaan. Was echt erg leuk! Jayden heeft in een koffer gezeten en in een badtub. Ook staat hij erop met een petje en ook met zn nieuwe zwembroekje. Echt zo lief!! Hij heeft alleen maar op 1 foto gelachen, want hij was elke keer afgeleid door alles en helemaal door de camera, maar goed ik denk dat het wel hele mooie fotoos zijn geworden! Kan nie wachten!!

Liefs

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Loontje wanneer zijn de foto's klaar???

Zo hier stootte Amy een glas om, pfffff duizenden stukjes en ze liep op blote voeten, ben even een half uur bezig geweest, vind dat zo eng glas!

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ringeding: Dat is misschien wel een idee om een klachtbrief te schrijven. Ik vind het niet zo erg dat het een keertje op is maar het valt me op dat het vaak op is en lange tijd duurt voordat de voeding weer aangevuld is.

Loontje: Ben benieuwd naar de foto's, krijgen wij ze ook te zien?

13. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    hoi meiden,

Even een kort berichtje betreft de meeting. Ik wil graag mee maar zit met een klein probleempje! Ik durf niet zo goed langere afstanden te rijden. Vroeg me dus of dat ik met iemand mee kan rijden?. Komt er iemand in de buurt van meerkerk of vuren? Zou fijn want dan hoef ik maar een stukje te rijden en kan daar bij de mac donalds mijn auto kwijt! Ligt trouwens aan de snelweg. Mac in Vuren ligt aan de a15 en meerkerk ligt aan de a27.

Ga even op de bank liggen. Zwaar daggie achter de rug.
    Gewerkt en kindjes zijn nog steeds niet in orde.
    Ben dus helemaal op.

14. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    hoi hoi,

Wordt niet zo'n lang berichtje want ben helemaal kapot. Heb 4 uur lang in vergadering gezeten en daar is ook heel veel werk uit gekomen. Heb niet eens fatsoenlijk kunnen eten. Hoop dat het gaat lukken want deadline is 1 april en dat was geen grapje ;) Ik moest vanavond alleen eten dus wou na het werk ff gauw halen en gelijk pakketje van h&m ophalen, kom ik daar, portemonnee vergeten grrr. :x Ik eerst weer naar huis gereden en toen weer terug. Daarna Jenna opgehaald. Was ze de laatste. :( Vind ik altijd sneu als dat zo is maar t schijnt dat de rest allemaal wel heel vroeg opgehaald waren, zeker door het mooie weer :) Ze was ook erg moe. Had niet veel geslapen. Ik tempen, had ze 37,9. Geef ik de fles en die komt er net zo hard in grote golven er weer uit. Dus konden we eerst weer omkleden. Heb haar daarna maar in bedje gelegd. Hoop niet dat ze dit straks weer gaat doen. Straks maar weer ff tempen en voor de zekerheid de fles maar gewoon beneden geven anders zit mijn bed straks helemaal onder. We geven laatste fles doordeweeks altijd boven. Ik denk dat ik zo ff bij ga slapen. Ik ben nog steeds niet helemaal lekker. Baal daar ook stevig van. Ben er echt klaar mee.

Ff gauw reactie voor:

@manonn: K*t zeg van telefoontje over Zinzi's heupjes. Heb je vandaag arts nog gesproken? Knuf voor jullie. Snap dat je zo moest huilen hoor, zou ik ook hebben. Zinzi is ook nog niet in orde he. Gaat het vandaag wat beter met d'r?

@loontje: ook al niet zo'n best nieuws over je schildklier. Ook knuf voor jou. Ben benieuwd over 4 weekjes.

Verder flinke handel gedreven hier :D

Ik ga ff bankliggen. Fijne avond.

Grtz.

15. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    Hey,
    Gisteravond had ik het al zitten typen, maar ineens was ik op een andere computer uitgelogd en was alles weg.
    Dus vandaar nu maar weer ff op m'n eigen laptop.
    Maandag moesten we naar de kinderarts en ik had voor de zekerheid een flesje meegenomen en dat was maar goed ook. We zaten er uiteindelijk 2 uur en een kwartier.
    Eerst werd Jenna gemeten en gewogen. Ze is in 13 dgn 40 gram aangekomen. Ik vond dat nou niet echt geweldig, maar goed de kinderarts zei als ze maar groeit.
    Daarna kwam de pedagogisch medewerker. Ze keek naar dat schema wat ik moest maken met kleurpotloden en ze kon er niet een bepaald ritme uithalen qua huilen.
    Nee dat had ik haar ook van te voren wel kunnen vertellen, maar goed. Ik moet dus weer een week blijven kleuren, alsof ik niets beters te doen heb. Verder had ze weinig, ze is alleen benieuwd hoe het met de puckababy gaat. (die ik mocht lenen van de fysio)
    Daarna kwam de kinderarts en die had ook niets boeiend, alleen dat er geen onderzoeken gedaan kunnen worden.
    Ik moest wel over van nutrilon ha naar nutrilon pepti.
    Maandagnacht was weer vreselijk. Ze werd gillend wakker, kreeg een krijsbui die 2,5 uur non-stop duurde en uiteindelijk na een beetje water drinken en ingewikkeld in een doek ipv in de puckababy viel ze eindelijk in slaap.
    De puckybaby mini die we mochten lenen is vanaf maat 62 en aangezien ze nog maat 56 heeft, kon ze nog veel te veel bewegen.
    Vandaag om 17:00 uur kwam de fysio weer en Jenna kreeg net op dat moment een krijsbui, de tranen biggelden over haar wangen.
    De fysio wilde het proberen door een fles te geven, dat werkte niet. Uiteindelijk na 2x ingebakerd te worden en in het ledikantje gelegd te worden viel ze in slaap voor 50 min.
    De inbakerdoeken mocht ik lenen van het consultatiebureau.
    De fysio raadde me aan om de Pacco te kopen, aangezien die met klittenband is. Dus die ga ik zo even bestellen. Jenna blijft het fijn vinden om zo strak mogelijk ingebonden te worden.
    Ben benieuwd hoe het daarmee gaat en met de voeding.
    Volgende week maandag moet ik weer terug naar de kinderarts.
    Sorry voor m'n lange verhaal, maar moest het ff kwijt :D

16. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    @Debie, en..nog wat gekocht bij h&m?
    Het zou toch zo kunnen dat ik je dan wel eens kan tegenkomen. Kom nl ook weleens in Hoogvliet :D

17. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    @ Mila: Gatsie… een vies beest in de nek. Netjes dat ze bijna niet gehuild heeft met de prikjes!!
    Drukke dag gehad vandaag dus. Maar lekker op tijd je bed in.
    Jenna haar fles weer uitgespuugd, en verhoging. Bah. Hopen dat het snel weer beter gaat!

@ Manon: Wat rot dat het niet goed is met de heupjes. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent.
    Maar wel fijn dat jullie het nu al weten, en er dus snel wat aan gedaan kan worden.

@ Debie: Jeetje wat vervelend dat Esmeer ziek is. Hoop dat ze snel weer opknapt.
    Heb je nog ff lekker geshopt?

@ Suzan: Knap van je dat je dat dr.Frank dieet zo goed volhoud. Ik heb het nog geen dag gered. Wat een combinaties van eten zeg… blehhh.
    En lekker geshopt. Is altijd goed he J

@ Amore: Ik kan je geen antwoord geven op de pap vraag. Hier nog geen pap. We moeten maandag naar het bureau, en dan wil ik het ff vragen hoe en wat.

@ Caressa: Kan me voorstellen dat je na zo’n verhaal over de osteopaat je een beetje bang er van wordt. Maar dit gebeurt echt bijna nooit hoor! Wij zijn ook bij de osteopaat geweest, en het bureau zei zelfs dat ze het super vonden dat we er heen waren geweest. Kun je zien wat een verschillende verhalen. Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.

@ Lafo: Wat een rot nacht heb je gehad zeg. Die moet je niet te vaak hebben. Wel fijn dat jullie uiteindelijk nog lekker hebben kunnen slapen.
    Verkoop je echt gewoon nieuwe baby-kleding? Hier ook redelijk veel van Feetje. En heb van de week ook wat van Dirkje gekocht, was ook erg leuk!

@ Loontje: Bahh… geen goede bloeduitslag dus.. Balen. Hopen dat ie over 4 weken beter is. Moet je tot die tijd gewoon afwachtten?? Of krijg je er nog iets voor ofzo?
    Ben erg benieuwd naar de foto’s!!

@ sterretjes: Ik kom niet bij jou uit de buurt. Sorry. Had je anders graag meegenomen.
    Hoop dat je met iemand mee kan rijden. Anders evt. met de trein?? Of is dat geen optie?

@ Meeting: 12 uur vind ik ook een mooie tijd. Moet ook nog wel ff een eindje rijden. 1,5 uur. Zijn er nog dames waarvan de man meekomt? Ik ben namelijk geen grote held met autorijden, dus als er meer mannen komen neem ik m’n vriend ook mee, kan hij mooi rijden. Anders rij ik wel gewoon zelf, maar als het niet hoeft, liever niet J

@ all: Zo volgens mij ben ik weer helemaal bij. Was ff paar dagen niet geweest. Weer een paar drukke dagen achter de rug. Zaterdag oud collega’s op kraamvisite gehad. Zondag de buren op visite gehad. Maandag hebben we lekker rustig aan gedaan. Lekker samen gewinkeld. Heb paar nieuwe setjes voor Lieke gekocht. Echt zulke leuke dingen. Dinsdag en vandaag moest ik werken. Ben nu echt helemaal kapot. M’n voeten doen zeer. Lig nu lekker op de bank.
    Met Lieke gaat het gelukkig heel goed!! Ze heeft nu gelukkig door dat ze na de fles van 18.30 ook gewoon in haar bedje kan slapen. We hebben nu dus sinds een week s’avonds ook lekker samen tijd voor elkaar. Morgen heb ik lekker weer een dagje vrij. Gaan we lekker van het mooie weer genieten.
    Ohja… hihihihi…. Had Lieke zostraks op haar buik in de box liggen. Was ze aan het proberen op haar rug te draaien. En zo opeens lukte het, en draaide ze dus. Maar ze ging best hard dat ze er zelf van schrok. Huilen geblazen….

18. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Hee meiden,

Ik kan de fotoos pas 7 april op komen halen, dus ik kan ze nie meenemen helaas. Ik zal ze jullie sowieso laten zien. Meestal lukt het me hier niet met de fotoos, maar dan zien jullie ze wel op hyves, want je kunt ook een cdrommetje mee krijgen.

Volgens mij vroeg Rianne of ik nog wat voor mijn schilklier gekregen had, maar dat had ik niet. Wel diclofenac tegen de pijn, maar verder moesten we eerst weer bloed prikken.

@Sterretjes: Ik kom helaas niet daar langs, anders had ik het met alle liefde gedaan!

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo, daar zitten we dan al bijna uur wakker en nu maar beneden. ze laat alleen maar scheten en de hik. Vanaf 12 uur is ze al elk uur wakker, zucht. ga denk ik ff dvd proberen en zelf opde bank liggen.

caressa jij woont dus ook in de buurt, lafo ook en annie (komt niet meer hier, of wel) ook. en dus niet echt wijzer geworden in het ziekenhuis

ben trouwens voor de meiden geslaagd. zelf maar online bij esprit wat gekocht.

loontje, leuk een fotoshoot, ben benieuwd, klinkt als een leuke ervaring vast

manon al wat wijzer?

mila lekker druk dus, nog kunnen bijslapen?

wat gaan jullie trouwens doen met de meeting? wij laatst met wat feb kids naar ballorig geweest, echt super als ze wat ouder zijn.

zo, ga maar gevecht met de ab aan

20. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @ rianne en loontje, jammer dat jullie niet de buurt komen meiden maar wel lief dat ik anders wel mee mocht rijden.

@Lafo, Wij moeten in drie ploegendienst en dat zie ik niet zitten. Heb daarom een half jaar de tijd om iets anders te zoeken.
    We willen graag verhuizen omdat we nu in een flat wonen en dat is allemaal niet meer zo praktisch met 2 kids

Ben wel beniewd naar je kleding voor jongentjes. Heb je ook maatje 74?

Ziekenboeg is hier al wat minder, gelukkig. Heb na twee dagen werken onwijs veel was en schoonmaak werd dus ga aan de slag. Heb verder ook niks te melden eigenlijk ;)

Fijne dag meiden

Deel Deze Pagina